ماشین لباسشویی 7 کیلویی اسنوا مدل SWM-71S10

ماشین لباسشویی 7 کیلویی اسنوا مدل SWM-71S10

ماشین لباسشویی اسنوا سری هارمونی اسلیم 7 کیلویی مدل SWM-71S10 از سری محصولات جدید شرکت اسنوا می باشد. این محصول از سری هارومونی اسلیم بوده و جزو زیباترین طراحی ها برای ماشین لباسشویی است. موتور موجود در ماشین لباسشویی اسنوا سری هارمونی اسلیم 7 کیلویی مدل SWM-71S10 از نوع universal بهبود یافته می باشد. شما میتوانید این محصول با کیفیت و کاربردی را از فروشگاه اینترنتی اعتماد کالا تهیه نمایید.

قدرت بالای موتور و همچنین سرعت چرخش بالا به همراه کاهش مصرف انرژی از مشخصه های این موتور قدرتمند محسوب می شود. رده مصرف انرژی در ماشین لباسشویی 7 کیلویی اسنوا سری هارمونی اسلیم مدل SWM-71S10 در جایگاه A+++ قرار گرفته است؛ این رده نشانگر کاهش مصرف انرژی در رده بالا است و این موضوع برای کاربران صرفه اقتصادی نیز دارد. سرعت چرخش موتور در این مدل از ماشین لباسشویی 1000 دور در دقیقه می باشد. بدنه ماشین لباسشویی اسنوا سری هارمونی اسلیم 7 کیلویی مدل SWM-71S10 دارای طرحی جدید بوده که خاصیت ضد لرزش از مهم ترین مشخصه های آن می باشد این بدنه دارای مدل طراحی Bodyquard می باشد. درام جدید موجود در این لباسشویی از نوع لانه زنبوری می باشد. Hexa Derum دارای خاصیت کاهش لرزش و عدم آسیب به الیاف البسه می باشد. از تکنولوژی های پیشرفته موجود در ماشین لباسشویی اسنوا سری هارمونی اسلیم 7 کیلویی مدل SWM-71S10 می توان به تکنولوژی پیشرفته محافظت از موتور TechS Guard که باعث افزایش عمر لباسشویی می شود، سیستم ادامه شستشو در صورت قطع برق، تکنولوژی شستشو همراه با بخار Magic Steam، سیستم امکان شروع شستشو با تاخیر و همچنین کنترل دستگاه با راهنمای فارسی برنامه ها و آپشن ها اشاره کرد.

برنامه‌های شستشو

ماشین لباسشویی اسنوا دارای 7 کیلوگرم ظرفیت و دارای 15 برنامه شستشو است. وجود برنامه‌های شستشوی متنوع با شرایط دمایی و زمان‌های مختلف، شستشوی انواع الیاف پارچه را ممکن می‌سازد. برنامه‌های شستشوی ماشین لباسشویی اسنوا شامل لباس‌های پنبه‌ای، شستشوی اقتصادی، الیاف مصنوعی، شستشوی پرقدرت، دستی، لباس‌های تیره، شستشوی ۱۵ دقیقه‌ای، ست رختخواب، لباس‌های ظریف، شستن محفظه، خشک‌کن و آبکشی، خشک‌کن و شستشو با بخار می‌باشد. هم‌چنین شستشو با تاخیر نیز از جمله ویژگی‌های پر کاربرد ماشین لباسشویی اسنوا است که افراد می‌توانند با تنظیم روی زمان دلخواه و بدون اتلاف وقت، آغاز به کار فعالیت ماشین لباسشویی را به تعویق بیاندازند. درام این ماشین لباسشویی که درام هگزا نام دارد طوری طراحی شده است که سطح تماس با مواد شوینده را افزایش داده و باعث بهینه‌تر شدن کیفیت شستشو می‌شود.

شستشو با بخار

برنامه شستشو با بخار علاوه بر ضدعفونی و باکتری زدایی، لباس‌هایی بدون چین و چروک را تحویل خواهد داد. به این ترتیب فرایند اتوکشی لباس‌ها به راحتی انجام می‌پذیرد و زمانبر نخواهد بود. هم‌چنین قدرت نفوذ بخار بسیار زیاد است و کوچک‌ترین ذرات آلوده و گرد و غبار را از بین خواهد برد. هم‌چنین انحلال پذیری مواد شوینده در بخار بیشتر است و به مراتب کیفیت شستشو نیز ارتقا می‌یابد.

مزایا و معایب

سرعت خشک کن این مدل از ماشین لباسشویی اسنوا 1000 دور است، این درحالی است که اغلب ماشین لباسشویی‌ها دارای دور 1400 هستند. هم‌چنین موتور یونیورسال به کاربرده شده در این ماشین لباسشویی در مقایسه با موتورهای معمولی(تسمه‌ای) عملکرد بهتری دارد ولی درمقایسه با موتورهای دیجیتال اینورتر اتلاف انرژی و صدای بیشتری دارند. مهم ترین مزیتی که میتوان به آن اشاره کرد قیمت مناسب و اقتصادی این محصول است؛ به طور کلی محصولات سری هارمونی اسنوا دارای قیمت و کیفیت قابل قبولی هستند تا خریداران محترمی که به برند اسنوا علاقه‌مند هستند بتوانند بدون دغدغه قیمت، خرید خود را نهایی کنند.

لباسشویی ۷ کیلویی اسنوا

ظرفیت دیگ ماشین لباسشویی اسنوا ۷ کیلوگرم است که برای زوج‌های جوان و خانواده‌های کم جمعیت مناسب است. به لطف فناوری نانو سیلور، تمامی لکه‌های روی الیاف پارچه از بین می‌رود. این تکنولوژی البسه را بدون حساسیت و آلرژی مورد شست‌وشو قرار می‌دهد. میزان مصرف انرژی مدل SWM-71S10 بسیار پایین است که در مصرف آب و برق صرفه‌جویی می‌کند. به گونه‌ای که این محصول توانسته رتبه انرژی +++A را دریافت کند. جالب است بدانید، ماشین لباسشویی اسنوا امکان ادامه دادن شست‌وشو را هنگام قطعی برق فراهم کرده است. این ویژگی باعث می‌شود برنامه تنظیم شده پس از وصل شدن برق ادامه پیدا کند.

نوع مخزن: درب از جلو

سرعت چرخش موتور: ۱۰۰۰ دور در دقیقه

طبقه بندی رنگی: ساده

ظرفیت دیگ: ۷ کیلوگرم

اندازه دهانه در: ۵۰۰

زاویه باز شدن در: ۱۲۰ درجه

جهت بازشدن در: به سمت چپ

دستگاه نمایش وضعیت: نمایشگر LCD

پشتیبانی از برنامه‌ها و حالت‌های خاص

صرفه‌جویی (ECO)

لباس بچه (Baby Care)

لباس مشکی

شست‌وشوی سریع

فناوری حباب ساز (Bubble Soak)

هوشمند

برند اسنوا (snowa) یکی از باکیفیت ترین برند های موجود در بازار ایران می باشد و همانطور که گفته شد در دسته ی پر فروش ترین ها در بازار قرار دارداین برند با تولید محصولاتی با کیفیت بسیار بالا توانسته است با دیگر برند ها به رقابت بپردازد و حتی در برخی از زمینه ها در تولید محصولات لوازم خانگی از آن ها نیز بهتر عمل بکنداسنوا در سال ۱۳۸۵ در شهرک صنعتی مورچه خورت تاسیس شد و کلمه ی اسنوا مخفف اسم شرکت یعنی ” ارکان ساختار نوین ایرانیان ” می باشد ، این شرکت زیر مجموعه گروه صنعتی انتخاب است و در همان اوایل فعالیت خود توانست به سرعت نظر خریداران را با ارائه ی کیفیت خوب و معقول جلب بکند و به موفقیت های زیاد دست پیدا بکند.

مارک اسنوا از آنجایی که برندی ایرانی است در سرتاسر ایران دارای نمایندگی می باشد و شما می توانید برای پیدا کردن نمایندگی برند اسنوا در شهر یا استانی که در آن زندگی می کنید عبارت نمایندگی مارک اسنوا را به علاوه ی اسم شهر یا استان را در گوگل جست و جو کرده و سپس به سایت اصلی نمایندگی برند اسنوا بروید از بخش نمایندگی اطلاعات لازم را به دست بیاوریدهمچنین مارک اسنوا تمامی محصولاتش دارای گارانتی 24 ماهه تحت نظر سرویس حامی می باشد که سبب می شود خریدی امن و بدون نگرانی را برای شما به ارمغان بیاوردعلاوه بر این وجود گارانتی به مدت زمان 18 ماه بر روی محصولات اسنوا نشان دهنده ی کیفیت محصولات اسنوا می باشد.

داستان انتخاب سرویس از سال ۱۳۸۶ به صورت رسمی و با ثبت برند «انتخاب سرویس حامی» آغاز شد. از ابتدای تاسیس تا کنون خدمات گسترده و متنوعی برای برند اسنوا ارائه داده‌ایم.

در کنار ارائه خدمات، شنیدن مشکلات و دغدغه‌های شما در حوزه لوازم خانگی برای ما اهمیت فراوانی دارد؛ ساده‌ترین و سریع‌ترین راه ارتباط با ما، تماس با شماره ۱۶۹۹ است که در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز پاسخگوی شما خواهد بود.

انتخاب سرویس دارای گسترده ترین شبکه خدمات پس از فروش لوازم خانگی در سراسر کشور است. گستره خدمات ما از نصب و تعمیر لوازم خانگی تا مشاوره فنی امور خانه شما هم‌میهنان گرامی توسعه یافته است.

 

یخچال ساید بای ساید 34 فوت دوو مدل DS-3440MW

یخچال ساید بای ساید 34 فوت دوو مدل DS-3440MW جزو یخچال های باکیفیت 34 فوت شرکت دوو می باشد. انتخاب کلیک این یخچال ساید بای ساید دوو مدل DS-3440MW را با گارانتی انتخاب الکترونیک به مشتریان خود عرضه می کند. این یخچال ساید دوو (Daewoo) جزو یخچال های ساید 3 درب، طرح 4 درب می باشد.شما میتوانید این محصول با کیفیت را با قیمتی مناسب از فروشگاه اینترنتی اعتماد کالا تهیه نمایید.

 

ویژگی های یخچال ساید بای ساید دوو مدل DS-3440MW

در صورتی که قصد خرید یخچال را داشته باشید می بایست به ویژگی های موجود در این محصول توجه ویژه ای داشته باشید تا از تجربه خرید خوبی برخوردار شوید. یخچال ساید بای ساید دوو مدل DS-3440MW از امکانات پیشرفته و به روزی برخوردار می باشد که در این بخش می خواهیم به ویژگی های این محصول بپردازیم.

 

کمپرسور اینورتر دیجیتال (Digital Inverter Compressor)

کمپرسـور اینورتـر دیجیتـال بـا عملکـرد بهینه و قابلیــت کارکــرد در 5 ســطح (تــوان خروجــی) کارایــی بســیار بالاتــری نسـبت بـه کمپرسـورهای معمولـی دارد. این یخچال با داشتن موتور اینورتر دیجیتال از 11% کاهش صدا نسبت به کمپرسور های معمولی برخورد دار است. فعالیـت ایـن کمپرسـور نوسـان دمـای داخلـی یخچـال را بـه حداقـل می‌ رسـاند، در نتیجـه مـواد غذایـی بـرای مـدت زمـان طولانی ‌تـری سـالم و بـا طـراوت خواهد ماند. کمپرسـور اینورتر نسـبت به کمپرسـورهای قدیمی و معمولی 23% انرژی بـرق کمتـری مصـرف مـی‌ کنـد. این موضوع باعث شده تا ساید بای ساید فرشلند دوو نشــان +A را به معنای 25% مصرف انرژی کمتر نسبت به سطح A دریافت نماید.

 

سامانه کنترل سرمایش الکترونیک (Digital Cooling)

این سامانه با دارا بودن سنسور کنترل دما می تواند دمای داخل یخچال و بیرون یخچال را از هم تشخیص داده و این اطلاعات را به سامانه کنترل دیجیتال انتقال دهد. سپس سامانه کنترل دیجیتال این اطلاعات را آنالیز کرده و به کمپرسور انتقال می دهد تا کمپرسور سرمایش موردنیاز را تامین نماید. با وجود این ویژگی در یخچال فریزر ساید بای ساید میوه و سبزیجات برای مدت زمان طولانی تری، سالم و تازه خواهد ماند.

 

درِ سوم همراه با سامانه سرمایش فلزی (3rd Door with Metal Cooling)

طراحی نوآورانه درب سوم این یخچال همراه با پنل استیل (Metal Cooling) به کار رفته داخل درب، باعث حفظ و نگهداری سرما و بازتابش آن به داخل محفظه شده و سبب حفظ تازگی هرچه بیشتر مواد غذایی می‌ شود.

بوزدایی، تصفیه هوا و پاکسازی با فیلتر سه لایه Air Fresh Filter

ســامانه فیلترینــگ بــه کار گرفتــه شــده در ایــن محصـول، بـا حـذف بوهـای نامطبـوع، باکتـری هـا و آلاینـده هـا، طعـم و بـوی طبیعـی مـواد غذایـی را حفـظ خواهد کرد.

 

محفظه نگهداری حرفه‌ای گوشت تازه (Magic Cool Zone) تا 3 روز

محفظه حرفه‌ای نگهداری از گوشت (محفظه جادویی مجیک زون) و مواد پروتئینی (در دمای ثابت 4 درجه) محیطی ایده آل را برای نگهداری تازه موادغذایی بدون کاهش ارزش غذایی فراهم می‌ آورد. محفظه چیلر (محفظه جادویی مجیک زون) در یخچال های ساید دوو سری پرایم (Prime) وجود دارد.

ن ساید بای ساید دارای کمپرسور قدرتمند و کم مصرف از نوع Digital Inverter می باشد. این نوع کمپرسور دارای قدرت بالا در سرما سازی و همچنین کاهش چشمگیر مصرف انرژی می باشد. وجود تکنولوژی یخساز اتوماتیک Turbo Ice Maker می باشد، این یخساز باریک علاوه بر زیبایی ظاهری، در تمام مدت شبانه روز برای کاربران آب سرد و تازه آماده دارددرب سوم موجود در ساید بای ساید 32 فوت دوو سری پرایم مدل DS-3440MW از نوع Door to Fresh land مجهز به سامانه Metal Ice Cooling می باشداز دیگر تکنولوژی های موجود در ساید بای ساید دوو سری پرایم 32 فوت مدل DS-3440MW می توان به سیستم مدیریت هوشمند Smart Management اشاره کرد، این سیستم هوشمند می تواند باعث کاهش مصرف انرژی شود و همچنین بهترین عملکرد در قسمت های مختلف یخچال را داشته باشد. سیستم فیلترینگ Fresh Max Plus، وجود محفظه جادویی Magic Cool Zone، وجود فیلتر جاذب اتیلن Fresh Max Filter و همچنین سیستم کاهش مصرف انرژی اشاره کرد. این مدل یخچال فریزر جزو مجموعه Freash Land سری پرایم 3 درب می باشد.

گاز مصرفی R600a از نوع بهترین و سبکترین گاز کمپرسور یخچال فریزر

 مجهز به 3 لایه ی فیلتر Fresh Max Plus

فضای نیمه منجمد Magic Cool Zone

مجهز به Blue light LED

سنسور دمای خودکار

سامانه ی سرمایش الکترونیک (Digital Cooling) ساید بای ساید

دارای درب سوم

آبسردکن خودکار متصل به آب شهری

یخساز خودکار (Turbo ice maker)

سامانه ی مدیریت هوشمند

پنل لمسی LED

فضای 34 فوت مدل DS-3440MW

یخچال فریزر ساید بای ساید دوو الکترونیک سری پرایم مدل DS-3440MW یک یخچال فریزر با رتبه بالا است که دارای ویژگی ها و مزایای زیادی است. این یخچال دارای ظرفیت 34 فوت مکعب است که فضای زیادی برای نگهداری مواد غذایی شما فراهم می کند. همچنین دارای یک درب سوم است که به شما امکان می دهد به راحتی به اقلام پرمصرف خود دسترسی داشته باشید بدون اینکه نیاز به باز کردن درب اصلی یخچال داشته باشید.

برخی از ویژگی ها و مزایای کلیدی یخچال فریزر ساید بای ساید دوو الکترونیک سری پرایم مدل DS-3440MW عبارتند از:

ظرفیت 34 فوت مکعب

درب سوم برای دسترسی آسان به اقلام پرمصرف

کمپرسور اینورتر دیجیتال برای صرفه جویی در مصرف انرژی

یخساز و آبریز داخلی

محفظه نگهداری تازه برای حفظ طراوت مواد غذایی

روشنایی LED داخلی برای دید بهتر

قفسه های قابل تنظیم و کشوها برای سفارشی سازی فضای ذخیره سازی

روکش ضد اثر انگشت برای تمیز کردن آسان

یخچال فریزر ساید بای ساید دوو الکترونیک سری پرایم مدل DS-3440MW انتخابی عالی برای هر خانواده ای است که به دنبال یک یخچال جادار، کارآمد و شیک است.

کمپرسـور اینورتر در این مدل از یخچال فریزر ساید بای ساید دوو نسـبت به کمپرسـورهای قدیمی و معمولی %23 انرژی بـرق کمتـری مصـرف مـی‌کنـد.کمپرسـور اینورتـر دیجیتـال بـا عملکـرد بهینه وقابلیــت کارکــرد در پنــج ســطح (تــوان خروجــی) کارایــی بســیار بالاتــری نسـبت بـه کمپرسـورهای معمولـی دارد. فعالیـت ایـن کمپرسـور نوسـان دمـای داخلـی یخچـال را بـه حداقـل می‌رسـاند، در نتیجـه مـواد غذایـی بـرای مـدت زمـان طولانی‌تـری سـالم و بـا طـراوت باقـی می‌مانـد.

گارانتی محصولات دوو الکترونیک

محصولات دوو الکترونیک دارای 24 ماه گارانتی انتخاب سرویس می باشد. تمامی خدمت پس از فروش بدون محدودیت و به مدت 10 سال پشتیبانی فنی و قطعات از زمان نصب رایگان انجام میشود همچنین خریداران دوو الکترونیک میتوانند از خدمات نصب و راه اندازی رایگان بهره مند شوند.

توجه فرمایید:محصولات دوو الکترونیک فقط توسط نمایندگان خود شرکت دوو از پلمپ خارج و به هیچ عنوان توسط خود خریدار باز نگردد با تشکر. برای نصب محصول باشماره ی 1699 تماس حاصل فرمایید.

 

ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-J552

ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-J552

ماشین ظرفشویی مدل GDW-J522 از محصولات شرکت جی پلاس با چندین سال سابقه در صنعت لوازم خانگی می باشد.جی پلاس توانسته این مدل محصول را در سه رنگ بسیار خاص سفید،استیل و نقره ای تولید و به دست مشتریان می رساند.شما میتوانید این محصول با کیفیت و کاربردی را با قیمتی مناسب از فروشگاه اینترنتی اعتماد کالا تهیه نمایید.

موتور هوشمند ماشین ظرفشویی BLDC بوده که کمک می کند طول عمر و سرعت عملکرد بالایی داشته باشد.مرتبه انرژی دستگاه A++ است که حداقل انرژی را صرف می کند و با کمترین صدا کار می کند.ماشین ظرفشویی 8 برنامه شستشو متفاوت برای هر جنس و مقدار کثیفی دارد.هنگامی که می خواهید در زمان کوتاه تری ظروف را بشویید می توانید از قابلیت شستشو سریع در زمان 30 دقیقه استفاده کنید.در هر شستشو 9.5 لیتر آب مصرف می شود.این محصول 3 سبد مجزا دارد که هرکدارم از این سبد ها قابل جابجایی می باشد.یکی از قابلیت های کاربردی که برای مصرف کنندگان چشمگیر است شستشو همزمان چندین ظروف بوده که مناسب شستشو روزانه می باشد.

 

ویژگی ماشین ظرفشویی جی پلاس

ظرفیت:15 نفر

رده مصرف انرژی:A++

میزان صدا:44

نوع صفحه نمایش:LED

انجام شستشو در زمان دلخواه

شستشو پر قدرت برای ظروف کثیف

دارای برنامه شستشو خودکار با توجه به میزان کثیفی ظروف

دارای قابلیت کاهش زمان شستشوی برنامه اصلی

مجهز به سیستم خشک کردن ظروف با باد گرم

دارای برنامه شستشو ظروف شیشه ای

دارای سبد مجزا برای قاشق و چنگال و قابلیت سبد میانی

 

 

امکانات ماشین ظرفشویی جی پلاس

 

شستشو همزمان ظروف

این برنامه این امکان را برای شما فراهم می سازد تا هر جنس ظروفی را درون ماشین قرار دهید و بشویید که از چند سری شستشو مجدد ظرف جلوگیری می کند.

 

قفل کودک

 برای اینکه کودکان نتوانند برنامه ماشین را دستکاری کنند با فعال کردن این قفل، تمام دکمه‌های دستگاه غیر فعال می‌شود . برای انجام این کار باید دو دکمه drying و delay timer را همزمان فشار دهید و به مدت 3 ثانیه نگاه دارید با این کار دستگاه به حالت قفل کودک درمی‌آید.

 

ابعاد دستگاه

ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-J552 با ارتفاع 85 سانتی متر،عرض 60 سانتی متر و عمق 60 سانتی متر می باشد.

جی پلاس برند ایرانی است که توسط شرکت گلدیران، نماینده سابق ال جی در ایران، تولید و عرضه می‌شود. محصولات جی پلاس در دسته‌های مختلفی از جمله لوازم خانگی، صوتی و تصویری، موبایل و تبلت قرار دارند.

محل ساخت محصولات جی پلاس به نوع محصول بستگی دارد:

لوازم خانگی:

تلویزیونمونتاژ در ایران با استفاده از قطعات چینی و کره‌ای

یخچال و فریزرمونتاژ در ایران با استفاده از قطعات چینی و کره‌ای

کولر گازیمونتاژ در ایران با استفاده از قطعات چینی و کره‌ای

ماشین لباسشوییمونتاژ در ایران با استفاده از قطعات چینی و کره‌ای

موبایل و تبلت:

گوشی موبایلمونتاژ در ایران با استفاده از قطعات چینی

تبلتمونتاژ در ایران با استفاده از قطعات چینی

به طور کلی، می‌توان گفت که محصولات جی پلاس با استفاده از قطعات خارجی در ایران مونتاژ می‌شوند.

نکاتی که باید در نظر داشته باشید:

کیفیت محصولات جی پلاس با توجه به قیمت آنها مناسب است.

محصولات جی پلاس از گارانتی گلدیران پشتیبانی می‌شوند.

جی پلاس در حال حاضر در حال توسعه سبد محصولات خود است و به زودی محصولات جدیدی را به بازار عرضه خواهد کرد.

اگر قصد خرید محصولات جی پلاس را دارید، می‌توانید به وب سایت این برند مراجعه کنید و اطلاعات کامل تری راجع به محصولات و قیمت آنها به دست آورید.

همچنین می‌توانید برای مشاوره و راهنمایی با کارشناسان جی پلاس تماس بگیرید.

گارانتی محصولات جی پلاس توسط شرکت گلدیران ارائه می‌شود و شرایط آن به شرح زیر است:

مدت زمان گارانتی:

موتور و کمپرسور محصولات: 5 سال از تاریخ نصب

سایر قطعات: 2 سال از تاریخ نصب

شرایط گارانتی:

محصول باید از طریق نمایندگی‌های مجاز گلدیران خریداری شده باشد.

کارت گارانتی به طور کامل و صحیح پر شده باشد.

محصول در شرایط صحیح و مطابق با دستورالعمل‌های مندرج در دفترچه راهنمای آن استفاده شده باشد.

نقص فنی محصول ناشی از عیب و نقص ذاتی در قطعات یا مونتاژ آن باشد.

به محصول آسیبی از قبیل ضربه، شکستگی، سوختگی، آب خوردگی و ... وارد نشده باشد.

محصول توسط افراد غیر مجاز تعمیر یا دستکاری نشده باشد.

خدمات قابل ارائه در گارانتی:

تعمیر رایگان محصول در صورت وجود نقص فنی مشمول گارانتی

تعویض قطعات معیوب با قطعات نو در صورت عدم امکان تعمیر

ارائه خدمات پس از فروش در سراسر ایران

ماشین‌های ظرفشویی جی‌پلاس از جمله محصولات باکیفیت و خوش‌قیمت موجود در بازار ایران هستند که با تنوع بالا در مدل و ظرفیت، نیازهای مختلف مشتریان را برآورده می‌کنند.

برخی از مزایای ماشین‌های ظرفشویی جی‌پلاس عبارتند از:

کیفیت بالااین ماشین‌ها با استفاده از مواد اولیه باکیفیت و تکنولوژی روز دنیا تولید می‌شوند و از نظر کیفیت و دوام در سطح بالایی قرار دارند.

قیمت مناسبقیمت ماشین‌های ظرفشویی جی‌پلاس در مقایسه با برندهای خارجی بسیار مناسب‌تر است و از نظر اقتصادی به‌صرفه هستند.

تنوع بالااین ماشین‌ها در مدل‌ها و ظرفیت‌های مختلف تولید می‌شوند و مشتریان می‌توانند با توجه به نیاز خود، مدل مناسب را انتخاب کنند.

مصرف انرژی پایینماشین‌های ظرفشویی جی‌پلاس از نظر مصرف انرژی بسیار بهینه هستند و در رده‌بندی‌های بالا قرار دارند.

خدمات پس از فروش گستردهشرکت گلدیران به‌عنوان نماینده رسمی جی‌پلاس در ایران، خدمات پس از فروش گسترده‌ای را برای این محصولات ارائه می‌دهد.

نکاتی که قبل از خرید ماشین ظرفشویی جی‌پلاس باید به آن‌ها توجه کنید:

ظرفیتظرفیت ماشین ظرفشویی را با توجه به تعداد اعضای خانواده خود انتخاب کنید.

برنامه‌های شستشوتعداد و نوع برنامه‌های شستشو را با توجه به نیاز خود انتخاب کنید.

مصرف انرژیبه برچسب انرژی ماشین ظرفشویی توجه کنید و مدلی را انتخاب کنید که مصرف انرژی پایینی داشته باشد.

خدمات پس از فروشاز خدمات پس از فروش گسترده شرکت ارائه دهنده اطمینان حاصل کنید.

گارانتی محصولات جی پلاس

محصولات جی پلاس دارای 24 ماه گارانتی گلدیران می باشد. تمامی خدمت پس از فروش بدون محدودیت و به مدت 5 سال پشتیبانی فنی و قطعات از زمان نصب رایگان انجام میشود همچنین خریداران جی پلاس میتوانند از خدمات نصب و راه اندازی رایگان بهره مند شوند.

توجه فرماییدمحصولات جی پلاس فقط توسط نمایندگان خود شرکت جی پلاس از پلمپ خارج و به هیچ عنوان توسط خود خریدار باز نگردد با تشکر.

 

تلویزیون هوشمند 75 اینچ دوو مدل DSl-75SU1800

تلویزیون هوشمند 75 اینچ دوو مدل DSl-75SU1800 یکی از بهترین محصولات برند دوو در بخش لوازم خانگی است. این تلویزیون کیفیت و رزولوشن تصویر بسیار خارق‌العاده‌ای دارد که تماشای سریال یا فیلم تلویزیونی را به یکی از لذت‌ بخش‌ترین تفریحات برای شما تبدیل خواهد کرد. این تلویزیون یک پنل از نوع IPS دارد که زاویه دید بسیار گسترده‌ای دارد، این موضوع کمک می‌کند تا تمامی اعضای خانواده در کنار هم بتوانند بدون کوچکترین مشکلی بتوانند تلویزیون ببینند. در کنار کیفیت تصویر عالی امکاناتی مانند هوشمند بودن، سیستم عامل اندروید، کیفیت صدای بسیار عالی و .. این تلویزیون را به یکی از بهترین تلویزیون‌های سایز بزرگ موجود در بازار تبدیل کرده است. شما میتوانید این محصول با کیفیت و کاربردی را با قیمتی مناسب از فروشگاه اینترنتی اعتماد کالا تهیه نمایید.

بخش طراحی جایی است که دوو می‌تواند روی آن ادعا کند چرا که این تلویزیون واقعا زیباست. تلویزیون هوشمند 75 اینج دوو مدل DSl-75SU1800 به صورت frameless (بدون قاب) با حاشیه‌های تصویر بسیار کم تولید و وارد بازار می‌شود. متریالی که در ساخت بدنه این تلویزیون به کار رفته شده است، همگی از بهترین‌های بازار هستند. در ساخت قاب و پایه‌های این تلویزیون از متریال بسیار با دوام استفاده شده است تا شما با خیال راحت این تلویزیون را بر روی پایه‌های آن قرار دهید. ابعاد تلویزیون دوو مدل DSl-75SU1800 با در نظر گرفتن پایه‌ها 167.4*102*35.3 است. صفحه نمایش آن نیز از نوع تخت است و امکان نصب آن بر روی دیوار به راحتی وجود دارد.

صفحه نمایش و کیفیت صدای تلویزیون هوشمند 75 اینج دوو مدل DSl-75SU1800

پنل صفحه نمایش این تلویزیون از نوع IPS با کیفیت A+ است. تکنولوژی صفحه نمایش در تلویزیون دوو مدل DSl-75SU1800، ال ای دی با کیفیت ultra HD با رزولوشن تصویر 2160 در 3840 است. تمامی این مشخصات نشان می‌دهد که ما با یک صفحه نمایش بی‌نظیر سروکار داریم. البته این تلویزیون از فناوری‌های مختلف بهبود دهنده تصویر مانند HDR نیز پشتیبانی می‌کند. در کل می‌توان گفت که پنل صفحه نمایش این تلویزیون هیچ چیز کمی از نمونه‌های خارجی ندارد و به راحتی قابل مقایسه با آن‌ها است.

از کیفیت تصویر که بگذریم به کیفیت صدا می‌رسیم. کیفیت صدا جایی است که با خرید تلویزیون دوو شگفت زده می شوید. این تلویزیون دو عدد بلندگو در لبه پایین کابینت پشت دارد که بلندی هر کدام از آن‌ها 15 وات است. سیستم صوتی دو کاناله این تلویزیون با توان 30 وات با پشتیبانی از استانداردهای صوتی مانند دالبی دیجیتال قادر خواهد بود تا صدای تلویزیون را با کیفیت و بلندی عالی به گوش شما برساند.

سیستم عامل و پردازنده

تلویزیون‌های هوشمند در کانون توجه مردم قرار دارند و گزینه اول و آخر آن‌ها برای خرید تلویزیون هوشمند است. تلویزیون هوشمند 75 اینج دوو مدل DSl-75SU1800 یک تلویزیون با پردازنده 4 هسته‌ای با 8 گیگابایت حافظه  داخلی است. سیستم عامل این تلویزیون از نوع اندروید 9 است و امکان نصب انواع بازی‌ها، اپلیکیشن‌ها، وب گردی و .. را بر روی تلویزیون امکان‌پذیر می‌کند.

سایر امکانات تلویزیون هوشمند 75 اینج دوو مدل DSl-75SU1800

از دیگر امکانات و آپشن‌های این تلویزیون خوش ساخت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

این تلویزیون دارای یک گیرنده دیجیتال نسل سوم با امکان پشتیبانی از فرمت H256-HEVC است.

این تلویزیون دارای رابط کاربری اختصاصی هوما است که امکان اجرای فرامین صوتی شما را فراهم می‌کند.

تلویزیون دوو مدل DSl-75SU1800 دارای قابلیت ماشین زمان است. شما با استفاده از این قابلیت قادر خواهید بود تا برنامه‌های تلویزیونی مختلف را ضبط کنید. البته این تلویزیون در کنار ماشین زمان فناوری ضبط برنامه‌های تلویزیونی (PVR) نیز دارد. با کمک این دو ویژگی‌ شما می‌توانید، برنامه‌های تلویزیونی که دوست دارید تماشا کنید، اما وقتش را ندارید بر روی یک حافظه جانبی مانند فلش یا هارد اکسترنال ضبط و بعدا آن را تماشا کنید.

گیرنده دیجیتال DVB-T2

نصب و تعبیه گیرنده‌ی دیجیتال داخلی در این تلویزیون، مصرف کنندگان را از تهیه‌ی یک دستگاه گیرنده‌ی جداگانه، بی‌نیاز می‌کند.

 

جستجو خودکار کانال

با فعال کردن جستجو خودکار کانال، تلوزیون هوشمند به طور خودکار به فرکانس‌های مختلف پرداخته و کانال‌های موجود را بررسی می‌کند. هنگامی که یافتن یک کانال جدید تأیید می‌شود، آن کانال به لیست کانال‌های تلوزیون شما اضافه می‌شود تا شما بتوانید به سرعت به آن دسترسی پیدا کنید. این ویژگی معمولاً در تلوزیون‌های هوشمند به عنوان یک امکان مورد علاقه و کاربردی ارائه می‌شود، که کمک می‌کند تا زمان بیشتری برای تماشای برنامه‌های مورد علاقه خود داشته باشید و نیازی به پیدا کردن کانال‌ها به صورت دستی نداشته باشید.

 

ابعاد

ال ای دی دوو الکترونیک مدل DSL75SU1800 سایز 75 اینچ با ارتفاع 93.5 سانتی متری و 166.1 سانتی متر عرض ابعاد مناسبی برای جاگیری در خانه ها دارد.

 

ماشین زمان (Time Shift)

یک ویژگی است که به شما امکان می‌دهد برنامه‌ها و فیلم‌ها را در تلویزیون تماشا کنید و همزمان آن‌ها را متوقف کنید و به عقب برگردید یا به جلو حرکت کنید.پنل A+ تلویزیون، بالاترین کیفیت تصویر را با شفافیت بیشتر نمایش می دهد و این شفاف بودن برای تلویزیون بسیار حائز اهمیت است همچنین کمترین عیب و کاستی مانند وجود لکه، خراشیدگی یا ضربه دیدن پنل و یا پخش شدن نور یا رنگ در تصویر را داراست.

 

سیستم صوتی

طراحان این محصول با استفاده از سیستم دو کاناله صوتی دو عدد اسپیکر 15 واتی (در مجموع 30 وات) را در پایین قاب محصول ایجاد نموده اند.

این خروجی صدای مناسب برای همه کاربران رضایت بخش اعلام شده است. گفتنی است قدرت صدای تولید شده از بلندگوهای این تلویزیون فراگیر هستند و فضای واقعی را در هنگام دیدن فیلم برای بیننده ایجاد می کنند

 

ضبط تصاویر بر روی حافظه جانبی (PVR)

قابلیت ضبط تصاویر بر روی حافظه جانبی (PVR) به معنای سیستمی است که به عنوان یک وسیله ضبط تصاویر و ویدئوها از منابع مختلف مانند تلویزیون، دستگاه‌های دیجیتال، دوربین‌ها و موارد مشابه بر روی یک حافظه جانبی (مانند هارد دیسک خارجی یا فلش درایو) عمل می‌کند. این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد تا برنامه‌های تلویزیونی، فیلم‌ها، ویدئوها و سایر محتواهای دلخواه خود را بر روی حافظه جانبی ذخیره و پس از ضبط، آن‌ها را بازیابی و مشاهده کنند.

 

دیگر قابلیت ها

قفل کودک

راهنمای الکترونیک برنامه ها

دارای گیرنده دیجیتال داخلی (DVBT2)

قابلیت ضبط برنامه‌ها

دارای پردازنده 4 هسته ای

ماشین زمان (Time Shift)

مجهز به سیستم اندروید 9

قابلیت اتصال به شبکه بی سیم و اینترنت

تکنولوژی HDR

مجهز به رابط کاربری اختصاصی هوما با قابلیت دستور صوتی فارسی

 

این تلویزیون 75 اینچ مدل دوو از فناوری‌های مختلف ارتباطی مانند بلوتوث، وای فای، USB (2 عدد) و HDMI (3 عدد) و پورت شبکه LAN پشتیبانی می‌کند. این تلویزیون شما را قادر می‌کند تا به راحتی پلی استیشن، لب تاب، فلش مموری و .. را به تلویزیون خود متصل کنید.

قابلیت اسکرین میرور (Screen Mirroring) یکی از مهمترین ویژگی‌های این تلویزیون به شمار می‌رود. با استفاده از این قابلیت شما می‌توانید، تلفن همراه خود را با تلویزیون سینک کنید. این قابلیت بسیار کاربردی است و برای بسیاری از مشتری‌ها از درجه اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

این تلویزیون دارای یک گیرنده دیجیتال قدرتمند از نوع DVBT است. شما با استفاده از این گیرنده دیجیتال قدرتمند قادر خواهید بود تا تمامی شبکه‌ تلویزیونی و رادیویی دیجیتال را بر روی گیرنده خود دریافت کنید. البته این تلویزیون از شبکه‌های HD صدا و سیما نیز پشتیبانی می‌کند و شما قادر خواهید بود تا این شبکه‌ها را بر روی تلویزیون خود دریافت کنید.

برند دوو برای کدام کشور است؟

دوو سال‌هاست که با لوازم خانگی‌های با کیفیت خود مهمان خانه‌های ما است. ماشین لباسشویی‌های بادوام، یخچال‌های زیبا و کارآمد، تلویزیون‌ها با کیفیت و .. محصولاتی است که توسط دوو تولید می‌شوند. اما آیا می‌دانید که دوو برای کدام کشور است؟ دوو درواقع یک شرکت خوشه‌ای کره‌ای است که در سال 1967 توسط کیم وو چونگ تاسیس شد. نام Daewoo از دو بخش Dae (در زبان کره‌ای به معنی عالی) و woo (برگرفته از نام موسس شرکت) الهام گرفته شده است.

تا قبل از بحران مالی سال 1997 دوو بعد از هیوندای دومین شرکت بزرگ کشور کره به حساب می‌آمد و برندهایی مانند سامسونگ و ال جی در رتبه‌های بعدی قرار می‌گرفتند.  درست است که این برند شاید جلال و جبروت سابق خود را نداشته باشد اما هنوز هم محصولات این برند از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند؛ از اسب افتاده است از اصل نه!

 

ماشین لباسشویی 9 کیلویی اسنوا مدل SWM-94W61

ماشین لباسشویی 9 کیلویی اسنوا مدل SWM-94W61

کد مدل SWM-94W61 از سری لباسشویی های سری واش این واش شرکت اسنوا می باشد. حال اجازه دهید با سری واش این واش آشناتون کنم، امروزه با دنیای پر مشغله برای همه ی ما وجود دارد، ممکن است بعد از این که لباسشویی را روشن کردید یادتان بیافتد لباس کثیفی را فراموش کرده اید که قصد استفاده از آن را به زودی زود داشتید، اما هیچ جای نگرانی نیست چون سری واش این واش این مشکل را حل کرده است، به این صورت که با استفاده از درب تعبیه شده روی در می توانید لباس یا لباس هایی که فراموش کرده اید را حتی بعد از شروع کار لباسشویی به آن اضافه کنیدماشین لباسشویی اسنوا سری واش این واش 9 کیلویی دارای طراحی درام الماسه قدرتمند نسل جدید می باشد، این درام با طراحی هوشمندانه و طراحی الماس مانندی که دارد هم در سرعت بالا باعث لرزش کمتری شده و همچنین از آسیب دیدن به الیاف البسه جلوگیری کرده و مانع چروک شدن لباس ها می شود. ماشین لباسشویی اسنوا سری واش این واش 9 کیلویی مدل SWM-94W61 دارای صفحه نمایش ال ای دی با دکمه های لمسی می باشد. این صفحه نمایش هم کاربری دستگاه را آسان تر کرده و هم زیبایی و جذابیت محصول را چند برابر می کند.شما میتوانید این محصول با کیفیت و کاربردی را با قیمتی مناسب از فروشگاه اینترنتی اعتماد کالا تهیه نمایید.

ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-94W61 مجهز به موتور دایرکت اینورتر می باشد که علاوه بر قدرت بالای آن عملکرد بسزایی در کاهش صدا و لرزش دارد.شرکت محبوب اسنوا این سری محصول را با رنگ نقره ای  و سفید طراحی کرده است.این محصول از گرید مصرفی A+++ -55% برخوردار است که 55% در مصرف انرژی صرفه جویی می کند.ظرفیت ماشین لباسشویی 9 کیلوگرم می باشد که انتخاب اکثر خانواده های پرجمعیت است.

قسمت جلوی ماشین از دو درب تشکیل شده که یک درب با کاور بزرگ و درب دیگر برای اضافه کردن لباس در حین شستشو می باشد.دیگ استفاده شده از نوع الماسه است که ابعاد آن به طرح الماسی شکل طراحی شده که کیفیت شستشو لباس را بالا می برد.پنل هوشمند تعبیه شده با رنگ مشکی وجود دارد که ظاهر و زیبایی فوق العاده ای را به دستگاه می بخشد.یکی از قابلیت های کاربردی آن برای افرادی که کودک دارند ،قفل کودک می باشد که دیگر هیج جای نگرانی برای پدر و مادر ها بوجود نمی آید.

 

 

ویژگی ماشین لباسشویی اسنوا

میزان صدا در حالت شستشو:51DB

 میزان صدا در حالت خشک کن:71 DB

سرعت چرخش موتور:1400 دور در دقیقه

طراحی ضد لرزش

دارای سیستم عیب یاب

اعلام هشدار در پایان شستشو

جنس مخزن استیل ضد زنگ

پنل هوشمند

دارای 14 برنامه شستشو

 

 

موتور دایرکت اینورتر

موتور دایرکت اینورتر با برد الکترونیکی کار می کند و با حذف تسمه در این نوع موتور باعث کاهش صدا و لرزش می شود.استفاده از این موتور سبب کاهش میزان اصطحکاک،صرفه جویی در مصرف برق،کاهش ساییدگی می شود.

 

 

امکانات ماشین لباسشویی اسنوا

 

دیگ الماسه

استفاده از دیگ الماسه عملکرد شستشو بهتری را برای شما بوجود می آورد.به گونه ای طراحی شده است که تماس لباس با یکدیگر کمتر باشد و از چروک بیش از اندازه لباس جلوگیری می کند.علاوه براین حفره های الماسی که درون محفظه بکار رفته باعث می شود تا کمترین اسیب به لباس وارد شود و شستشو بهتری داشته باشند.

 

فناوری نانو سیلور

فناوری نانو سیلور از یون های نقره تشکیل شده است.قابلیت ضدباکتری میکروب و... دارد و مانع ورود انها به دیگ می شود.کاربرد ذیگر ان خوشبو شدن لباس و محفظه می باشد.

 

اضافه کردن لباس

یکی از چشمگیرترین قابلیت های ماشین لباسشویی اضافه کردن لباس در فرایند شستشو می باشد.این سری محصول اسنوا به گونه طراحی شده است که با فراموشی لباس می توان در هر زمان لباس را با درب کوچکی که بر کاور بزرگ وجود دارد اضافه کرد.

 

 

ابعاد

ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-94W61 با ارتفاع 85 سانتی متر و پهنای 59.5 سانتی متر و در عمق 63.5 سانتی متر جاگیری مناسبی در خانه شما دارد.

موتور پیشرفته قدرتمند و برنامه های اتوماتیک متنوع شستشو

سیستم بالانس اتوماتیک البسه از سیستم های کاربردی در ماشین لباسشویی اسنوا به شمار می آید که میزان وزن البسه را آنالیز کرده و نسبت به آن شستشو را انجام می دهد تا کیفیت شستشو بالا تر رفته و هم به موتور آن فشار زیادی وارد نشود. ماشین لباسشویی اسنوا سری واش این واش 9 کیلویی مدل SWM-94W61 دارای موتور پیشرفته دایرکت درایو می باشد که از قابلیت های آن خشک کردن لباس ها با سرعت 1400 دور در دقیقه را دارد. شما با استفاده از شستشو سریع می توانید لباس هایتان را در مدت زمان کوتاهی شستشو دهید این برنامه در مواقعی که لباستان زیاد کثیف نیست و نمی خواهید آن را هر دفعه به مدت طولانی بشویید می توانید از این برنامه استفاده کنید. رده مصرف انرژی در این ماشین لباسشویی 9 کیلویی اسنوا A+++ -55% است، رده انرژی در واقع میزان مصرف انرژی دستگاه و کارایی آن را نشان می دهد. پس از قابلیت های مهم در ماشین لباسشویی اسنوا سری واش این واش می توان به هیتر نسل جدید Nickel Diffusion، تکنولوژی پیشرفته محافظت از موتور s-guard tech و امکان ادامه شستشو در صورت قطع برق، شستشوی لباس کودک baby protect، شستشوی سریع، آبکشی شرعی اشاره کرد

 

گارانتی محصولات اسنوا شامل موارد زیر است:

مدت زمان گارانتی: مدت زمان گارانتی محصولات اسنوا از یک تا پنج سال متغیر است و بسته به نوع محصول متفاوت است. به عنوان مثال، گارانتی یخچال و فریزر اسنوا سه سال است، گارانتی تلویزیون اسنوا دو سال است، و گارانتی ماشین لباسشویی اسنوا یک سال است.

شرایط گارانتی: شرایط گارانتی محصولات اسنوا به شرح زیر است:

محصول باید توسط نمایندگی مجاز اسنوا نصب و راه اندازی شود.

محصول باید در مدت زمان گارانتی توسط شخص ثالث تعمیر نشده باشد.

خرابی محصول باید ناشی از نقص فنی باشد و ناشی از استفاده نادرست مصرف کننده نباشد.

خدمات گارانتی: خدمات گارانتی محصولات اسنوا شامل موارد زیر است:

تعمیر محصول در صورت خرابی

تعویض قطعات معیوب محصول

حمل و نقل محصول به نمایندگی در صورت نیاز

تماس با خدمات پس از فروش اسنوا: برای دریافت خدمات گارانتی محصولات اسنوا می توانید با شماره ۱۶۹۹ تماس بگیرید.

در صورت خرابی محصول در طول مدت گارانتی، می توانید با تماس با خدمات پس از فروش اسنوا، از خدمات گارانتی بهره مند شوید. خدمات پس از فروش اسنوا در سراسر کشور شعبه دارد و می تواند خدمات گارانتی را در اسرع وقت به شما ارائه دهد.