یخچال فریزر 34 فوت دوقلو لایف مدل گلوریس

یخچال فریزر 34 فوت دوقلو لایف مدل گلوریس

برخی از شرکت‌های تولید کننده یخچال‌ها مدل‌هایی را با ویژگی Door-in-Door (دروازه در دروازه) عرضه می‌کنند که این ویژگی ها به شما امکان دسترسی سریعتر به برخی بخش‌های داخل یخچال را می‌دهد. شرکت لایف هم با تولید یخچال فریزر مدل گلوریس و با ویژگی های جالب آن بسیار در بین مصرف کنندگان محبوب شده است.شما میتوانید این یخچال فریزر را با قیمتی مناسب از فروشگاه اینترنتی اعتماد کالا تهیه نمایید.

ویژگی یخچال فریزر گلوریس

مقاومت در برابر برفک

دارای صفحه نمایشگر لمسی

مجهز به کنداسور پاکتی

مجهز به یخساز مکانیکی

 

کابین یخچال

یخچال 34 فوت لایف مدل گلوریس دارای 4 طبقه است که در پایین آن هم 2 طبقه کشو وجود دارد برای نگهداری از میوه جات و سبزیجات طراحی شده است.کشو های موجود بر روی درب یخچال از جنس پیرکس طراحی شده اند. شیشه های نوع پیرکس شیشه هایی هستند که در مقابل حرارت مقاوم هستند و کاملا شفاف هستند و همچنین در برابر اسید ها نیز مقاوم هستند.

 

کابین فریزر

فریزر این محصول از شرکت لایف دارای 8 کشو است و این فریزر در 2 طبقه تشکیل میشود.این فریزر درارای قابلیت نوفراست نیز است که درون فریزر هیچگونه برفکی وجود نخواهد داشت. همچنین دارای یخساز نیمه اتوماتیک است با یک منبع آب به راحتی میتوانیم یخ درست کنیم.

 

امکانات یخچال فریزر گلوریس

کندانسور پاکتی

یکی از وظایف اصلی کندانسور پاکتی جمع‌آوری آب است که از رطوبت هوا در داخل یخچال یا فریزر تشکیل می‌شود. هنگامی که هوا در داخل یخچال خنک می‌شود، رطوبت در آن تبخیر می‌شود و به صورت آب به کندانسور پاکتی منتقل می‌شود و باعث خنک شدن قطعات یخچال میشود.

 

فن داخلی و خارجی BLDC

استفاده از فن های داخلی و خارجی در موتور های BLDC به بهبود عملکرد، کاهش گرمای تولیدی و افزایش عمر مفید موتور ها کمک میکند.همچنین این فن ها میتوانند در کاردبرد هایی که نیاز به خنک کردن موتور ها و تنظیم دمای محیط دارند بسیار مفید باشند.

 

کمپرسور نسل جدید امبراکو

در تجحیزات یخچال کمپرسور یکی از اصلی ترین عضو های آن است.کمپرسور های امبراکو که از نسل جدید کمپرسور ها هستند تلاش کرده اند که صدای کمپرسور را به حداقل برسانند و انرژی کمتری مصرف کنند.

 

ابعاد

یخچال فریزر 34 فوت دوقلو لایف مدل گلوریوس در ابعاد 65*65*185 سانتی متر طراحی شده است که با ارتفاع 185 سانتی متر و پهنا 65 سانتی متر و عمق 65 سانتی متر در بازار عرضه شده است.

برفک نوفراست
برفک نوفراست در یخچال‌ها به معنای یک تکنولوژی جدید و پیشرفته است که در یخچال‌ها به کار می‌رود. این تکنولوژی به وسیله یک سیستم خنک کننده خاص که به صورت هوشمند عمل می‌کند، از تشکیل برف و یخ در داخل یخچال جلوگیری می‌کند.
برفک نوفراست با کنترل دما و رطوبت داخلی، مانع از تشکیل برف و یخ می‌شود و در نتیجه کاهش مصرف انرژی و بهره‌وری بهتر یخچال را فراهم می‌کند. همچنین، با از بین بردن برف و یخ، فضا و محفظه‌های داخلی یخچال تمیزتر و بهتر نگهداری می‌شوند و شما به راحتی می‌توانید مواد غذایی خود را در داخل آن قرار دهید و استفاده کنید

یخچال فریزر دوقلو برای خانواده‌هایی که میزان مصرف و بسته بندی مواد غذایی‌شان بالا است گزینه خوبی است این خانواده‌ها باید از مکان مناسبی برای نگهداری یخچال‌های دوتایی برخوردار باشند زیرا مکان نامناسب علاوه بر اینکه ظاهر خانه را ناخوشایند نشان می‌دهد می‌تواند به سیستم یخچال دوقلو نیز آسیب بزند.

علاوه بر موارد ذکر شده، توجه به نکات فنی ازجمله موتور و سیستم خنک کننده نیز از اهمیت زیادی برخوردار است .

یکی از نکات مهم در خرید یخچال دوقلو (شاید مهمترین نکته) تعداد طبقات آن و ارتفاع طبقات است.

از آن‌جا که همیشه یخچال فریزر را با توجه به ظرفیت آن‌ها انتخاب می‌کنیم، باید به این نکته توجه داشته باشیم که چند طبقه یا کشو دارد و ما چقدر مواد خوراکی را می‌توانیم در هر بخش از آن قرار دهیم.

یکی از نکات مهمی که در هنگام خرید یخچال و فریزر دوقلو باید مدنظر داشته باشید، این است که پایه نگهدارنده آن قابلیت تنظیم ارتفاع داشته باشد که هم زیر یخچال از زمین فاصله بگیرد و هم بتوان به تناسب محل قراردان، ارتفاع آن را تنظیم کرد.

ایمن بودن یخچال، به‌خصوص اگر فرزند کوچک دارید، مسئله مهمی است که باید موقع انتخاب یخچال و فریزر دو قلو در نظر داشته باشید. بخش‌های مختلف یخچال، مانند طبقات آن، آبسردکن، و سیستم کنترل دما، باید از نظر استحکام و داشتن حفاظ بررسی شوند.

دوقلوهای لایف مدل گلوریوس فضای ذخیره سازی بسیار زیادی دارند .

دوقلو های گلوریوس می توانند میوه و سبزیجات مواد غذایی را برای مدت زمان زیادی نگهداری کنند.

موتور و کمپرسور هر کدام از بخش های یخچال های دوقلو لایف گلوریوس به صورت جداگانه طراحی شده اند و در صورتی که برای هرکدام مشکلی به وجود بیاید تنها کافیست کمپرسور و قطعات موتور آن را با هزینه بسیار کم و در کمترین زمان تعویض نمایید.

یخچال های دوقلو گلوریوس دارای ظرفیت فریزر بیشتری است و به شما امکان می دهد اقلام تازه و یخ زده را در سطح چشم نگهداری کنید.


برند یخچال لایف یک برند ایرانی است که در سال 1398 توسط شرکت لوازم خانگی لایف با هدف تولید انواع یخچال و یخچال فریزر در ایران تاسیس شد. این شرکت با بهره‌گیری از فناوری‌های روز دنیا و نیروهای متخصص ایرانی، محصولاتی با کیفیت و قیمت مناسب را روانه بازار کرده است.

یخچال‌های لایف در انواع مختلفی از جمله یخچال فریزر دوقلو، یخچال فریزر درب فرانسوی، یخچال فریزر بالا پایین و یخچال تک تولید می‌شوند. این یخچال‌ها با گنجایش‌های مختلف از 15 فوت تا 34 فوت برای انواع خانواده‌ها مناسب هستند.

یخچال‌های لایف از ویژگی‌های مختلفی برخوردار هستند که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

کمپرسور نسل جدید امبراکو با راندمان بالا و مصرف انرژی کمتر

دارای فن هوشمند (BLDC) برای گردش هوای یکنواخت در یخچال و فریزر

یخساز مکانیکی یا اتوماتیک

مجهز به هوم بار Door in Door برای دسترسی سریع به مواد غذایی

ورق پیش رنگ ضد زنگ برای افزایش دوام و زیبایی

صفحه نمایش لمسی برای تنظیمات مختلف

کشوهای یخچال پیرکس برای حفظ رطوبت مواد غذایی

یخچال‌های لایف با گارانتی 18 ماهه لایف سرویس به بازار عرضه می‌شوند.

برخی از مدل‌های پرفروش یخچال لایف عبارتند از:

یخچال فریزر 34 فوت دوقلو لایف مدل گلوریوس

یخچال فریزر 30 فوت دوقلو لایف مدل اورانوس

یخچال فریزر 25 فوت دوقلو لایف مدل ونوس

یخچال فریزر 18 فوت دوقلو لایف مدل ژوپیتر

یخچال فریزر 15 فوت دوقلو لایف مدل مارس

 

 

ماشین ظرفشویی 13 نفره اسنوا مدل SDW-F353200

ماشین ظرفشویی 13 نفره اسنوا مدل SDW-F353200 یک محصول با کیفیت از برند اسنوا است که دارای ظرفیت بالا، مصرف انرژی کم و امکانات متعددی است. این ماشین ظرفشویی دارای ظرفیت 13 نفره است که می‌تواند 152 تکه ظرف را در یک نوبت بشوید. مصرف انرژی این ماشین ظرفشویی ++A است که نشان از کم‌مصرفی آن دارد.شما میتوانید این محصول با کیفیت و کاربردی را از فروشگاه اینترنتی اعتماد کالا تهیه نمایید.

·         دارای 5 برنامه شست‌وشو مختلف برای انواع ظروف

·         مصرف انرژی A++

·         دارای سیستم شست‌وشو با بخار

·         دارای سیستم خشک‌کن اتو

·         دارای قفل کودک

·         دارای سیستم تشخیص میزان کثیفی ظروف


برای شستشوی سریع ظروف با ماشین ظرفشویی، مراحل زیر را دنبال کنید:

ماشین ظرفشویی را روشن کنید و برنامه شستشوی سریع را انتخاب کنید. این برنامه معمولاً حدود 30 دقیقه طول می کشد.

ظروف را به صورت مرتب در ماشین ظرفشویی قرار دهید. اطمینان حاصل کنید که ظروف با هم مطابقت دارند و هیچ ظرفی با هم تماس نداشته باشد.

از مقدار مناسب مواد شوینده ماشین ظرفشویی استفاده کنید. استفاده بیش از حد از مواد شوینده می تواند باعث ایجاد کف زیاد و باقی ماندن مواد شوینده بر روی ظروف شود.

ماشین ظرفشویی را شروع کنید.

در اینجا چند نکته برای شستشوی سریعتر ظروف با ماشین ظرفشویی وجود دارد:

قبل از قرار دادن ظروف در ماشین ظرفشویی، آنها را از باقی مانده غذا و چربی پاک کنید. این کار به تمیز شدن بهتر ظروف کمک می کند.

ظروفی را که به شدت کثیف هستند را در قسمت بالایی ماشین ظرفشویی قرار دهید. این کار به این دلیل است که آب در بالای ماشین ظرفشویی گرمتر است.

اگر ظروفی دارید که به راحتی آسیب می بینند، از سبد بالایی ماشین ظرفشویی استفاده کنید. این سبد معمولاً ملایم تر از سبد پایینی است.

 

برنامه شست و شو 60 دقیقه 

برنامه شست وشو سریع در ماشین ظرفشویی اسنوا  این امکان را برای کاربران فراهم میکند تا ظروف مصرف روزانه خود را به طور کامل شست و شو و آبکشی نماییند.

 

سیستم عیب یاب هوشمند 

ماشین ظرفشویی اسنوا دارای سیستم عیب یاب هوشمند میباشد که این سیستم باعث میگردد تا در صورت بروز مشکل در عملکرد دستگاه به راحتی از آن مطلع شوید.

 

مصرف انرژی 

ظرفیت این محصول دارای 10 لیتر میباشد که نسبت به سایر مدل ها مصرف کمتری دارد. همچنین مصرف انرژی این دستگاه پایین بوده و گرید انرژی آن A++ میباشد.

 

ابعاد دستگاه

ارتفاع محصول :85 سانتی متر

عمق محصول : 60 سانتی متر

پهنا محصول : 60 سانتی متر

 

 

سیستم خشک‌کن فن دار ظرفشویی از یک فن و یک المنت گرمایشی استفاده می‌کند. فن هوای گرم را در داخل ماشین ظرفشویی به گردش در می‌آورد و المنت گرمایشی هوا را گرم می‌کند. این امر باعث می‌شود که رطوبت از روی ظروف تبخیر شود و ظروف خشک شوند.

عملکرد سیستم خشک‌کن فن دار ظرفشویی به شرح زیر است:

پس از اتمام شستشوی ظروف، آب از ماشین ظرفشویی تخلیه می‌شود.

فن شروع به کار می‌کند و هوای گرم را در داخل ماشین ظرفشویی به گردش در می‌آورد.

المنت گرمایشی هوا را گرم می‌کند.

رطوبت از روی ظروف تبخیر می‌شود.

ظروف خشک می‌شوند.

ظرفیت بالای شستشو ظروف

ماشین ظرفشویی مدل sdw-f353200 با دارا بودن 3 سبد شستشو و با قابلیت تنظیم ارتفاع، به راحتی ظرف های کثیف شما را در یک نوبت شستشو و آبکشی می نماید. با استفاده از ماشین ظرفشویی 13 نفره اسنوا می توان در هر نوبت استفاده، تعداد 144 تکه ظرف را شستشو و آبکشی نمود. این محصول از این بابت بسیار مناسب برای خانواده های پر جمعیت و مهمانی های شلوغ شما می باشد.

• میزان صدای کم در زمان استفاده

ماشین های ظرفشویی اسنوا دارای صدای بسیار کمی در حین استفاده می باشند، بطوری که میزان صدای این دستگاه تقریبا در حدود 49 دسی بل است. از این رو هیچ مزاحمتی را برای افراد، در زمان کارکرد نخواهد داشت.

 

• مصرف پایین آب و انرژی

مصرف آب در این مدل از ظرفشویی در حدود 10 لیتر است که در مقایسه با سایر مدل ها، مصرفی به مراتب پایین تر دارد. همچنین مصرف انرژی برق در این مدل از دستگاه نیز پایین بوده و دارای گرید مصرف انرژی ++A می باشد.

 

• سیستم عیب یابی هوشمند

سیستم ها و برنامه های شستشو کاربردی در این مدل از ظرفشویی وجود دارد که از مهم ترین آن ها می توان به سیستم عیب یابی هوشمند (Intelligent Trouble shooting) دستگاه اشاره داشت. این سیستم باعث می گردد تا در صورت بروز مشکل در عملکرد دستگاه، به راحتی از آن مطلع شویم.

 

• برنامه های متنوع شستشو ظروف

ظرفشویی اسنوا مدل SDW-F353200 دارای 5 برنامه متنوع شستشو می باشد که از مهم ترین آن ها لازم است به شستشو خودکار، شستشو ظروف حساس، شستشو سریع، برنامه مختص شستشو ظروف چینی و شیشه ای اشاره نمود. از دیگر ویژگی های این محصول لازم است به امکان راه اندازی دستگاه با تاخیر 1 الی 12 ساعته اشاره نمود که می توان با برنامه ریزی قبلی تمامی ظروف را برای شستشو در داخل آن قرار داد. برای این مدل ماشین ظرفشویی اسنوا می توانید ازقرص های ماشین ظرفشویی فیریاستفاده کنید

• استفاده در حالت نصف

چنانچه هر روز از ماشین ظرفشویی منزل استفاده می نمایید و تعداد ظرف هایتان از ظرفیت ماشین ظرفشویی کمتر است، می توانید از قابلیت (HALF LOAD) دستگاه استفاده کنید. با استفاده از این حالت مصرف آب، برق و مواد شوینده به حداقل خواهد رسید.

 

• قابلیت تغییر آسانسوری ارتفاع سبد دوم

در این مدل از ماشین ظرفشویی اسنوا سه سبد شستشو قرار گرفته است که طبقه دوم قابلیت جابجایی را دارد و می توان با استفاده از جابجایی آن انواع ظروف را برای شستشو در داخل ماشین ظرفشویی قرار داد. همچنین طبقه سوم نیز به منظور شستشو ویژه قاشق و چنگال قرار گرفته است.

 

• طراحی و رنگ بندی متنوع

در هنگام خرید ماشین ظرفشویی مدل SDW-F353200 شما می توانید رنگ بندی های متنوعی را با توجه به دیزاین و دکوراسیون منزل خود انتخاب نمایید. این محصول از برند اسنوا دارای دو رنگ بندی سفید و استیل است. لازم به توجه است که این محصول از صفحه نمایش LED با قابلیت عملکرد لمسی نیز برخوردار می باشد.

 

• برنامه شستشو (60 دقیقه) در ماشین ظرفشویی

برنامه شستشـو سریع ماشین ظرفشویی اسنوا این امکان را برای کاربر فراهم می سـازد تا ظروفی را که به صورت روزانـه مـورد اسـتفاده قـرار گرفته و کثیفی و چربی خاصی ندارند را در مدت زمان ۶۰ دقیقه بطور کامل شستشو و آبکشی نماید. این برنامـه بـا نهایـت صرفـه جویـی در مصـرف آب و انـرژی، تمامی ظروف را شستشو خواهد داد.

 

ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-94S60

ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-94S60 یکی از جدیدترین ماشین لباسشویی های 9 کیلویی از سری واش این واش (Wash in Wash) برند اسنوا می باشد که کیفیت شستشوی بسیار عالی دارد.

برخلاف مدل های دیگر، لباسشویی 94S60 اسنوا مجهز به موتور Q-BLDC Drive می باشد. این نوع موتورها بدلیل قابلیت برنامه ریزی، سرعت چرخش را با توجه به نوع و میزان لباس هایتان مشخص می کنند که این امر موجب کاهش صدا، لرزش و میزان مصرف انرژی می شود. همچنین رتبه مصرف انرژی آن (%60-) +++A است که یکی از مزیت های مهم این محصول بشمار می رود. در این محصول تکنولوژی پیشرفته محافظت از موتور S_Guard Tech نیز بکار رفته است.

لباسشویی واش این واش اسنوا مجهز به درام الماسه نسل جدید نیز می باشد که وجود درام الماسه در لباسشویی کیفیت شستشوی لباس ها را افزایش می دهد.شما میتوانید این محصول با کیفیت و کاربردی را از فروشگاه اینترنتی اعتمادکالا تهیه نمایید.

 

قابلیت اضافه کردن لباس حین شستشو (تکنولوژی Wash in Wash)

با این فناوری می‌توانید بعد از شروع به کار دستگاه، در هر زمان لباس‌ های جامانده و یا فراموش‌ شده را از طریق درب واش این واش به ماشین لباسشویی اضافه کنید. درب مکمل واش این واش فقط مختص لباس ‌های جامانده و فراموش شده قبل از شستشو نیست؛ برای نمونه اگر پارچه‌ خاصی (همانند لباس های بسیار ظریف) به شست ‌و شوی کمتری نیاز دارد، دیگر لازم نیست از ابتدا تا انتهای شست ‌و شو در کنار سایر البسه باشد و می ‌توان آن را به راحتی در هر زمانی به ماشین اضافه کرد. همچنین مواقعی که البسه به صورت دستی شسته‌ شده‌اند را می توان پس از پایان شست‌ و شو و هنگام آب ‌کشی به دستگاه اضافه کرد و به این ترتیب مدت‌ زمان خشک شدن لباس از چند ساعت به چند دقیقه کاهش پیدا می ‌کند.

 

Blue Shine قابلیت ضدعفونی با اوزون

برنامه Blue Shine یک ضدعفونی کننده قدرتمند می باشد. این برنامه بدون نیاز به آب و مواد شوینده و با استفاده از گاز اوزون کار می کند که اوزون تولید شده به نابودی باکتری‌ها و ویروس‌ هایی که باعث بیماری‌ ها و مشکلات پوستی می شوند کمک کرده و لباس ها را تا 99.9 درصد ضدعفونی می کند و حتی قابلیت بوزدایی تا حدود 60 درصد را نیز دارد.

 

سیستم جت واش (Jet Wash)

ماشین لباسشویی ۹ کیلویی اسنوا مجهز به سیستم جت واش می باشد که این سیستم محلول شوینده را با استفاده از یک نازل قدرتمند بر روی لباس ها اسپری می کند که علاوه بر نفوذ بهتر مواد شوینده به الیاف لباس، به طور چشمگیری باعث افزایش کیفیت شستشو، سرعت شستشو و کاهش مصرف انرژی می‌گردد.

 

تعداد برنامه های شستشو

ماشین لباسشویی 9 کیلویی واش این واش snowa دارای 14 برنامه شستشوی متنوع می باشد که میتوان به برنامه شستشوی اقتصادی، شستشوی سریع 14 دقیقه ای، لباس های نخی و پنبه ای، لباس های پشمی و کاموایی، لباس های کودک و … اشاره کرد.

 

ماشین لباسشویی 9 کیلویی اسنوا سری واش این واش مجهز به موتور پیشرفته Q-BLDC Drive می باشد، این موتور بدلیل قابلیت برنامه ریزی، سرعت چرخش رو با توجه به نوع و میزان لباس مشخص می کند که نهایتا منجر به کاهش صدا، کاهش لرزش و میزان انرژی می باشد. وجود سیستم JET WASH در ماشین لباسشویی اسنوا سری واش این واش 9 کیلویی باعث می شود تا شستشوی البسه با قدرت بالاتری انجام شود و سخت ترین لکه ها به آسانی پاک می شود. در این فرایند ترکیب آب و مواد شوینده در حین شستشو از نزدیک و پر قدرت روی البسه اسپری می شود تا هیچ لکه ای باقی نماند و سریعتر شستشو انجام شودماشین لباسشویی 9 کیلویی اسنوا دارای تکنولوژی های دیگری برای انجام بهترین شستشو داشته است، فن آوری ضد عفونی با اوزون Blue shine که شستشوی البسه با اوزون انجام شده که باعث ضدعفونی، بوزدایی، افزایش طول عمر لباس، کاهش زمان شستشو و همچنین کاهش مصرف انرژی می شود. مصرف انرژی در این محصول دارای رده A+++ (-60) می باشد و به این معنی است که 60 درصد بهینه تر از حالت استاندارد مصرف انرژی دارد. این لباسشویی که مجهز به درام الماسه Diamond Drum می باشد طراحی بسیار هوشمندانه و زیبایی داشته و حفره های الماسی شکل آن در نسل جدید درام، باعث عدم آسیب به الیاف البسه و جلوگیری از کهنه شدن لباس ها می شود و کیفیت شستشو افزایش می باشد و همچنین چین و چروک در آن کمتر بوده و در نتیجه اتوکشی آسان تری دارد.

اسنوا

در هنگام خرید محصولات اسنوا از سوالاتی که ذهن بسیاری از افراد را درگیر می‌کند این است که محصولات اسنوا کجایی است؟ قطعات استفاده شده در محصولات اسنوا برای ایران است؟ و سوالاتی از این قبیل.
در جواب باید بگوییم که شرکت اسنوا قطعات برخی از محصولات خود را از کشورهای دیگر و غالبا از کشور چین وارد کرده و در داخل ایران مونتاژ میکند. البته این موضوع سبب می‌شود تا محصولات ایرانی مجهز به تکنولوژی‌های روز دنیا باشند چرا که متاسفانه واحد‌های تولیدی داخلی به دلیل هزینههای فوق العاده بالا به تکنولوژی‌های روز جهانی مجهز نیستند. امروزه قطعات مورد نیاز محصولات برندهای مشهوری چون ال جی و سامسونگ نیز در کشور چین تولید میشود.
البته اجاق گازهای اسنوا محصولات صدرصد ایرانی هستند و به هیچ عنوان از قطعات خارجی در ساخت آنها استفاده نمی‌شود و به دلیل داشتن طراحی زیبا و امکانات مختلف طرفداران بسیاری نیز دارند.

کیفیت محصولات اسنوا

برخی از افراد به کیفیت اجناس ایرانی بدبین هستند و این نوع طرز فکر معمولا به خاطر شنیدن صحبت افرادی است که تا کنون حتی یک محصول ایرانی را خریدای نکردهاند اما باید گفت که در دهه‌های اخیر برندهای ایرانی از لحاظ کیفیت محصولات رشد خوبی کرده و توانسته اند محصولاتی خوب را تولید کنند. اسنوا یک برند محبوب و با کیفیت ایرانی است که محصولات خود را با تکنولوژی‌های روز جهان طراحی و تولید میکند و مناسب بودن قیمت اجناس اسنوا یکی دیگر از مزایای تولیدات این شرکت است.
کیفیت اجاق گازهای اسنوا در سطح بالایی قرار دارد و جایگزین مناسبی برای اجاق گازهای برندهای خارجی هستند. در مورد کیفیت یخچال فریزرهای آن باید گفت که در سطح متوسط و رو به بالا قرار دارند و از نظر ظاهری بسیار شیک هستند و با دکوراسیون آشپزخانه‌های ایرانی همخوانی دارند. در مورد کیفیت ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی‌های اسنوا باید گفت که عملکرد خوبی دارند و در برخی از مدل‌ها وجود موتور بدون تسمه با تکنولوژی دایرکت درایو آنها به محصولاتی کاملا کم مصرف و کم صدا تبدیل کرده است. تمامی‌تولیدات شرکت اسنوا از شش مرحله کنترل کیفیت عبور می‌کنند و پس از آن از لحاظ داشتن عملکرد صحیح تست می‌شوند. امروزه برند اسنوا به عنوان قطب بزرگ تولید کننده لوازم خانگی در خاورمیانه محسوب می‌شود که با تولید محصولات با کیفیت توانسته است با برندهایی چون ال جی و سامسونگ رقابت کند. گارانتی و خدمات پس از فروش عالی نیز مهر تاییدی بر کیفیت محصولات اسنوا است.

 

ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-LIFE830SB

ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-LIFE830SB

شرکت دوو (Daewooبه دنبال افزایش کارایی و زیبایی ظاهری محصولات خود، اقدام به تولید ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-LIFE830SB نمود. میتوانید این محصول با کفییت و کاربردی را از فروشگاه اینترنتی اعتماد کالا تهیه نمایید.

درب فضایی طراحی شده در این لباسشویی ها، استفاده از دستگاه را راحت تر کرده است.

ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-LIFE830SB، از نسل جدید موتورهای بدون تسمه موسوم به دایرکت درایو (DirectDrive) که کمترین لرزش و صدا را ایجاد می کند،استفاده شده است.

مهمترین قابلیت این سری محصولات به حساب می آید. دور موتور در این دستگاه ها ۱۴۰۰ دور در دقیقه است.

در فروش ویژه انتخاب کلیک بصرفه ترین ماشین لباسشویی موجود در بازار را به راحتی خریداری کنید.

 

سیستم شست و شوی پاششی (Clean Jet Shower)

از ویژگی های مهم دیگر این سری می توان به سیستم شستشوی پاششی برای شستشوی بهتر البسه اشاره کرد.

از طریق پنل و صفحه نمایش لمسی تعبیه شده در قسمت جلوی لباسشویی، به آسانی به تمامی تنظیمات دلخواه خود دسترسی خواهید داشت.

اما مهمترین نکته در مورد طراحی این سری از لباسشویی ها ، مصرف کم انرژی آن است. درجه مصرف انرژی این دستگاه ها A+++(-35%) است.

ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-LIFE830SB با دور موتور 1400 دور در دقیقه، یکی از محصولات تولید شده توسط کمپانی نام آشنای کره ای دوو می باشد.

این لباسشویی سری ذن لایف به دلیل داشتن ظرفیت ۸ کیلویی، برای منازل متوسط و یا پرجمعیت مناسب خواهد بود و بطور کلی، محصولی مناسب با عملکرد و بهر‌ه‌وری مناسب به شمار می رود.

 

دیگ درام زمری (Emerald Drum)

یکی از مهمترین بخشهای هر لباسشویی دیگ آنها می باشد.

دیگ زمردی (Emerald Drum) تعبیه شده برای این لباسشویی دوو نسبت به دیگ های معمولی حفره های کوچک تری دارد که مانع از صدمه دیدگی البسه می شود و اصطکاک میان لباس‌ های در حال شستشو به دیواره را به حداقل میزان ممکن می رساند.

 

موتور دایرکت درایو (Direct Drive)

در این تکنولوژی تسمه از موتور ماشین لباسشویی حذف شده و موتور مستقیما به دیگ شستشوی لباس متصل شده است.

این تکنولوژی لرزش و صدای موتور را کاهش داده و بالطبع مشکلات خرابی تسمه را نیز کم می کند، همین امر موجب کاهش هزینه های ناشی از خرابی تسمه نیز می شود.

موتور دایرکت درایو این محصول دارای ۱۰ سال ضمانت انتخاب الکترونیک است.

این تکنولوژی مصرف انرژی را کاهش داده و در نهایت باعث افزایش عمر ماشین لباسشویی می شود.

از سویی دیگر با حذف تسمه و تجهیزات جانبی، علاوه بر کاهش انرژی مصرفی، فضای داخلی ماشین لباسشویی بیشتر شده و بنابراین می توان ظرفیت ماشین لباس شویی و دیگ آن را نیز افزایش داد.

داشتن ظرفیت شستشوی بالاتر این امکان را فراهم می کند تا در هر بار استفاده از ماشین لباسشویی، بتوانید حجم بیشتری از لباس را با اندازه های بزرگتر مانند پتوها و ملحفه با صرف انرژی کمتر، بشویید.

 

فناوری نانو سیلور (NANO SILVER)

در این لباسشویی سری ذن لایف سیستم بهداشتی نانو سیلور، با تولید ذرات یون های نقره می تواند ۹۹% از باکتری های و قارچ ها را حتی در آب سرد از بین می برد، این تکنولوژی با ایجاد یک محافظ نامرئی، از البسه و لباسشویی در برابر بوهای ناخواسته نیز محافظت می یابد

 

سیستم حباب ساز Air Bubble System

تکنولوژی شستشو با حباب باعث کاهش مصرف انرژی تا ۷۰% به دلیل استفاده از آب سرد در چرخه شستشو می شود.

حباب ساز در هنگام فرآیند شست و شوی موجب جذب سریع تر مواد شوینده به الیاف البسه شده و کیفیت شست و شوی را افزایش می دهد.

حباب ها مانند بالشتک هایی ما بین لباس ها و سطح دیگ مانع از اصطکاک آن ها به هم می شود.

سیستم حباب ساز کیفیت شستشو بالا می برد و باعث حل شدن کامل مواد شوینده در آب می شود که مانع از لکه سفید بر روی لباس می شود.

 

  • سری Life با طراحی لوکس
  • مجهز به موتور Smart Direct Drive اینورتر نسل سوم New Motch کره جنوبی
  • مصرف انرژی +++A
  • قابلیت Air Bubble(حباب ساز)
  • برنامه ی شستشوی سریع
  • سیستم هوشمند کاهش لرزش و صدا
  • 14 برنامه شستشوی کاربردی
  • شستشوی نانو سیلور Nano Silver

 

 

شرکت دوو سومین تولید کننده بزرگ لوازم خانگی است که جزء 10 برند برتر جهانی به شمار می آید. همکاری دوو با گروههای صنعتی سبب گردیده که بسیاری از لوازم خانگی نظیر یخچال فریزر و یخچال ساید بای ساید از گروه صنعتی ایران تولید شود و به بازار ایران راه یابد.

شرکت دوو که از بزرگترین تولیدکنندگان لوازم خانگی در کره جنوبی می باشد بعد از دو رقیب قوی خود که سامسونگ و الجی می باشد، تولیدکننده پرفروشترین و پرطرفدارترین محصولات خانگی می باشد. عرضه محصولات این شرکت در ایران توسط گروه انتخاب می باشد که با نام نماینده رسمی برند دوو تمامی محصولات جدید دوو را همراه با ضمانت نامه 24 ماهه عرضه می کند.

 

 یکی از برند های کاملا شناخته شده و با کیفیت لوازم خانگی که محصولات آن در جهان معروف است محصولات مارک دوو است . برند دوو در ایران نیز شناخته شده است و به طور قطع هنگام خرید لوازم خانگی یکی از اولین برند هایی که به سراغ آن می رویم برند با کیفیت دوو است . اما آیا میدانید که محصولات مارک دوو ساخت کجاست ؟ برای همه ما مهم است که بدانیم محصولی که قرار است بخریم در کدام کشور ساخته شده و کیفیت آن چگونه است به همین دلیل موضوع این مطلب را به بررسی تاریخچه محصولات مارک برند دوو اختصاص داده ایم .

دوو در ابتدا از کشور کره جنوبی فعالیت خود را آغاز کرد . جالب است بدانید که واژه daewoo در زبان کره ای از دو کلمه dae و woo تشکیل شده است . woo که نام بنیانگذار برند دوو است و dae در زبان کره ای به معنی عالی استدر ادامه به بررسی بیشتر تاریخچه این مارک و محصولات آن خواهیم پرداخت همراه ما باشید . پیشنهاد می کنم راجع به ماشین ظرفشویی دوو مطلب بهترین مدل ماشین ظرفشویی دوو ساخت کجاست را بخوانید.

مارک دوو (Daewoo) ساخت کره

برای همه ما مهم است که محصولاتی که قرار است استفاده کنیم ساخت کجاست . بهم همین دلیل موضوع این مطلب را به موضوع محصولات مارک دوو ساخت کجاست اختصاص داده ایم . پیش از آن که به این موضوع بپردازیم خوب است که کمی با تاریخچه برند دوو آشنا شوید . کمپانی برند دوو یا daewoo در سال 1967 در شهر سئول کشور کره جنوبی به مدیریت آقای کیم وو چونگ تاسیس شد . نام این شرکت از نام موسس آن آقای woo گرفته شده است . در زبان کره ای dae به معنی عالی می باشد . در سال 1997 قاره آسیا با یک بحران مالی شدید رو به رو شد اما تا پیش از آن کمپانی دوو بعد از کمپانی هیوندای به عنوان دومین شرکت بزرگ کره جنوبی شناخته میشد .

امروزه مارک دوو دارای بیش از 20 زیر مجموعه است که برخی از آن ها امروزه به طور مستقل و به عنوان یک مارک جدا شروع به فعالیت کرده اند . کمپانی دوو امروزه در بسیاری از کشور ها از جمله مالزی ، لهستان ، مکزیک ، اسپانیا ، چین و ویتنام دارای کارخانه تولیدی است که در آخر تمام محصولات تولید شده در سراسر دنیا زیر نظر متخصصین کره ای این شرکت تایید  و سپس وارد بازار می شوند .

 

 

 

ساید بای ساید دوو مدل D2S-1037SS

ساید بای ساید دوو مدل D2S-1037SS

سامانه کنترل سرمایش الکترونیک
Digital cooling

این سامانه مجهز به سنسورهای کنترل دمایی است که دما را داخل و بیرون یخچال تشخیص داده و به سامانه کنترل دیجیتال منتقل می‌کند. این سامانه داده‌ها را تحلیل کرده و به کمپرسور منتقل می‌کند. کمپرسور با عملکرد بهینه، سرمایش مورد نیاز را تأمین می‌کند.بـا اسـتفاده از سـامانه هوشـمند الکترونیـک کنتـرل دمـا، میـوه وسـبزیجات و مـواد پروتئینـی بـرای مـدت طولانی‌تـری تـازه، سـالم و پرطــراوت می‌مانــدیخچال فریزر ساید بای ساید دوو مدل D2S-1037SS از این سامانه بهره مند است شما میتوانید این محصول با کیفیت و کاربردی را از فروشگاه اینترنتی اعتمادکالا تهیه نمایید.

درِ هوم بار
همراه با سامانه سرمایش فلزی
Home Bar-with Metal Cooling

شرکت دوو برای یخچال فریزر ساید بای ساید دوو مدل D2S-1037SS از پنل استیل استفاده کرده که داخل در هوم بار باعث حفظ و نگهداری سرما و بازتابش آن به داخل محفظه بار خانگی و محتویات آن شامل نوشیدنی‌ها، سس‌ها و موادغذایی پرمصرف ‌می‌شود.

سامانه سرمایش سریع یخچال
Super Ref

این قابلیت به منظور حفظ تازگی و طراوت مواد غذایی، یخچال را با حداکثر توان تا رسیدن به دمای مورد نظر هدایت می‌کند.
در این حالت کمپرسور با حداکثر قدرت تا ۱۵۰ دقیقه یا منهای ۴ درجه یکسره به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

سامانه سرمایش سریع فریزر
Super Freeze

این سامانه با سرعت بخشیدن به فرایند انجماد و پایین آوردن دمای فریزر در کمترین زمان باعث حفظ ارزش و شکل ظاهری مواد غذایی می شود.
در این حالت کمپرسور با حداکثر قدرت تا ۱۵۰ دقیقه یکسره به فعالیت خود ادامه می‌دهد.یخچال فریزر ساید بای ساید دوو مدل D2S-1037SS دارای این سامانه است .

محفظه نگهداری حرفه‌ای گوشت تازه
Magic Cool Zone

امکان نگهداری گوشت و مرغ تازه در زمانی بیشتر با یخچال فریزر ساید بای ساید دوو مدل D2S-1037SS
گوشت، مرغ و ماهی را با بهترین کیفیت خود در یخچال نگهداری کنید.
محفظه حرفه‌ای نگهداری از گوشت و مواد پروتئینی (در دمای ثابت ۴ درجه) محیطی ایده آل را برای نگهداری تازه موادغذایی بدون کاهش ارزش غذایی فراهم می‌آورد.

بوزدایی، تصفیه هوا و پاکسازی با فیلتر سه لایه
Air Fresh Filter

ســامانه فیلترینــگ بــه کار گرفتــه شــده در ایــن محصـول، بـا حـذف بوهـای نامطبـوع، باکتـری هـا و آ لاینـده هـا، طعـم و بـوی طبیعـی مـواد غذایـی را حفـظ مـی کنـد.

باکتری زدایی (Nano Silver) : بــا جــذب باکتریهــا، مانـع از ایجـاد کپــک و موجب طراوت و سلامت مواد غذایی می‌گردد.

تصفیه هوا (Hygienic Filter) : آلاینده‌های هوای داخل یخچال به وسیله این فیلتر حذف می‌گردند.

بوزدایی (Carbon Filter) : این فیلتر بوهای نامطبوع را در محیط یخچال حذف می‌کند.

دسترسی همیشگی به نوشیدنی‌های خنک

یخچال فریزر ساید بای ساید دوو مدل D2S-1037SS دارای یخساز و آبسردکن متصل به آب شهر با فیلتر قدرتمند است .

سامانه خودکار بسته شدن دَرها
Auto Close Door System

دیگر نگران بازماندن دَرها و از دست دادن سرمای یخچال نباشید.

زنگ هشدار باز بودن دَر
Acoustic Door Warning Signal

کمپرسور اینورتر دیجیتال
Digital Inverter Compressor

کمپرسـور اینورتر نسـبت به کمپرسـورهای قدیمی و معمولی %۲۳ انرژی بـرق کمتـری مصـرف مـی‌کنـد.
کمپرسـور اینورتـر دیجیتـال بـا عملکـرد بهینه وقابلیــت کارکــرد در پنــج ســطح (تــوان خروجــی) کارایــی بســیار بالاتــری نسـبت بـه کمپرسـورهای معمولـی دارد. فعالیـت ایـن کمپرسـور نوسـان دمـای داخلـی یخچـال را بـه حداقـل می‌رسـاند، در نتیجـه مـواد غذایـی بـرای مـدت زمـان طولانی‌تـری سـالم و بـا طـراوت باقـی می‌مانـد

آرامش و اطمینان همراه با کاهش هزینه‌های خانواده با مدیریت هوشمند انرژی
Energy Consumption

نشان انرژی +A
نشــان +A یخچــال و فریزرهــای دوو بــه معنــای % 25 مصــرف کمتــر نسـبت بـه بهتریـن سـطح مصـرف یعنـی A اسـت و ایـن بـه معنـای کاهش هزینه‌هــای خانــواده می‌باشد.

طراحی با شکوه و چشم نواز
سطوح کاملا مسطح
Luxury Design
Frameless Design & 4Door Look

طراحی زیبا و مدرن در ساید بای ساید پرایم، شکوه و زیبایی خیره کننده‌ای را به آشپزخانه شما هدیه می‌دهد.
طراحی بدون قاب با ایجاد سطوح کاملا مسطح، نمای بیرونی زیبا و همیشه تمیز را به شما ارائه کرده است.

طبقات شیشه‌ای بدون فریم
Frameless Shelves

طبقات شیشه‌ای بدون قاب پرایم، ضد شوک حرارتی بوده و در عین زیبایی باعث سهولت در پاکسازی شده است.

نمایشگرLED با کنترل لمسی
LED Display with Touch Button Control Panel

مدیریت دستگاه مانند قابلیت مشاهده زمان تعویض فیلتر، فعالسازی سیستم سرمایش سریع یخچال و فریزر، توسط این نمایشگر به صورت لمسی امکانپذیر می‌باشد.

سامانه آرام بند درها
Soft-Closing Door System

دیگر نگران باز ماندن دَرها و از دست دادن سرمای یخچال نباشید.

ویژگی های یخچال فریزر یخچال فریزر ساید بای ساید دوو مدل D2S-1037SS

نوع یخچال فریزر  : ساید بای ساید

سری محصول : prime 2 doors

تراز مصرف انرژی : 25%- +A

رنگ : استیل

نوع لامپ یخچال : LED

صفحه ی نمایش : ال ای دی (LED)

سیستم سرد کننده سریع : دارد

محفظه نگهدارنده میوه ها و سبزیجات : دارد

سیستم انجماد سریع فریزر : دارد

آب سرد کن : دارد

چشم الکترونیکی هوشمند : ندارد

فیلتر ضد بو : دارد

نوع طبقات شیشه ای : طبقات شیشه ای مقاوم

سامانه بار خانگی با تکنولوژی جدید

دارای هوم بار

مجهز به سامانه سرمایش فلزی

بهینه سازی ساختار مواد پایه

سیستم الکترونیک نرم افزاری و سخت افزاری ارتقا یافته

زنگ هشدار باز بودن درب : دارد

سیستم قدرتمند گردش هوای سه بعدی  : دارد

نوع کمپرسور محصول : کمپرسور اینورتر دیجیتال

ابعاد ( ارتفاع x عرض x عمق ) : 181.6 * 91.6 * 92

ضمانت کمپرسور (ماه) : ۱۲۴

 لوازم خانگی برند دوو برای اولین بار در کشور کره جنوبی تولید شده اند. برند دوو نخستین بار فعالیت خود را در شهر سئول کره جنوبی و در سال 1967 آغاز کرده است. نام برند دوو بر گرفته از بنیان گذار این شرکت یعنی آقای کیم دوو چونگ است. این برند امروزه بیشتر از 20 زیر مجموعه دارد که به بسیاری از آن ها به صورت مستقل در حال فعالیت هستند.

یا لوازم خانگی برند دوو در کشور ایران مونتاژ می شوند؟

لوازم خانگی دوو ساخت کجاست؟ یکی از کشورهایی که کارخانه دوو در آنجا تاسیس شده است، ایران است‌. برخی از لوازم خانگی های برند دوو در کارخانه دوو استان اصفهان مونتاژ می شوند. تمام محصولات تولید شده توسط کارخانه دوو در اصفهان توسط کارخانه اصلی دوو در کشور کره بررسی و بعد از آن به بازار عرضه می شوند. بنابراین شما می توانید انواع لوازم خانگی برند دوو را تحت لیسانس دوو کره در کشور ایران خریداری کنید. یخچال، لباسشویی، ظرفشویی، جاروبرقی و … چند مورد از محصولات پر فروش برند دوو هستند که در مدل های متنوعی تولید می شوند که در کشور ایران بسیار پر طرفدار هستند.