ماشین لباسشویی سام 8 کیلویی مدل UN-Q1435I

ماشین لباسشویی سام مدل UN-Q1435I دارای ظرفیت 8 کیلوگرم و سرعت و چرخش 1400 دور در دقیقه است.این ماشین لباسشویی دارای موتور قدرتمندی است که باعث میشود شست و شوی لباس ها به خوبی انجام شود.این ماشین لباسشویی دارای برنامه های شست و شوی متنوعی است که برای انواع لباس ها مناسب است.شما میتوانید این محصول با کیفیت و کاربردی را با قیمتی مناسب از فروشگاه اینترنتی اعتماد کالا تهیه نمایید.

 

 

امکانات 

سرعت چرخش 1400 دور در دقیقه 

موتور قدرتمند 

برنامه های شست و شوی متنوع

مصرف انرژی A+++

 

 

امکانات ماشین لباسشویی سام 

 

ظرفیت 8 کیلوگرم 

این ماشین لباسشویی دارای ظرفیت 8 کیلوگرم است که میتواند حجم زیادی لباس را در یک بار شست و شو تمیز کند.این ظرفیت برای خانواده هایی با جمعیت متوسط مناسب است و میتواند نیاز های شست و شوی لباس های شما را به خوبی برآورده کند.

 

مصرف انرژی A

این ماشین لباسشویی دارای مصرف انرژی A+++ است که نشان دهنده مصرف انرژی پایین این دستگاه است.مصرف انرژی پایین این دستگاه باعث میشود هزینه های برق کاهش یابد.

 

موتوری قدرتمند

این ماشین لباسشویی دارای موتور قدرتمندی است که باعث میشود شست و شوی لباس ها به خوبی انجام شود و لباس ها تمیز و لطیف شوند.این موتور همچنین باعث میشود این ماشین لباسشویی بتواند حجم زیادی از لباس را در یک بار شست و شو تمیز کند.

 

برنامه های شست و شوی متنوع 

برنامه شست و شوی لباس های رنگی 

برنامه شست و شوی لباس های سفید 

برنامه شست و شوی لباس های پشمی 

برنامه شست و شوی لباس های حساس 

برنامه شست و شوی لباس های ظریف 

برنامه شست و شوی سریع

 

 

ابعاد  

ارتفاع:85 سانتی متر 

عرض:60سانتی متر 

عمق:60سانتی متر 

وزن:83 کیلوگرم

 

ماشین لباسشویی سام مدل UN-Q1435 نوع درب از جلو، به رنگ سفید و ظرفیت 8 کیلویی متناسب خانواده هایی با جمعیت متوسط می باشد. این محصول با کیفیت دارای 14 برنامه شستشو می باشد.

ماشین لباسشویی سام مدل UN-Q1435 با رتبه انرژی +++A  علاوه بر صرفه جویی در مصرف انرژی، بازدهی و کارکرد بسیار خوبی نیزدارد. این ویژگی باعث تا از هزینه های ناشی از مصرف انرژی نیز کم شود.

سرعت چرخش موتور: حداکثر سرعت موتور، 1400 دور در دقیقه (مربوط به لباسشویی سام UN-Q1435) می باشد. این میزان سرعت می تواند به خوبی لباس ها را شستشو و در پایان آنها را با کمترین میزان رطوبت به شما تحویل دهد.

اضافه کردن لباس حین کار: فناوری مورد توجه دیگ لباسشویی سام UN-Q1435 قابلیت اضافه کردن لباس در اواسط شستشو است.  میتوانید براحتی با توقف کوتاه دستگاه، لباس ها را به محفظه دیگ اضافه کنید. این برنامه به نوبه خود باعث کاهش مصرف برق، آب و مواد شوینده می شود.

قفل کودک: سیستم حفاظتی لباسشویی سام UN-Q1435 با عنوان”قفل کودک” از ایجاد تغییرات تصادفی در برنامه های دستگاه جلوگیری می کند. این برنامه می تواند گزینه خوبی برای کاربرانی که کودک خردسال در منزل دارند، باشد.

نمایشگر: مواردی مانند دمای آب، مرحله شستشو و زمان شستشو، توسط نمایشگر به کاربر نمایش می شود. علاوه بر این ظاهر زیباتری برای محصول ایجاد می کند.

شستشوی سریع: این برنامه قابلیت شستشوی لباس ها را تنها در 15 دقیقه دارد. از این برنامه در موقعیت هایی مانند کمبود زمان و یا کم بودن میزان آلودگی لباس، می توان استفاده کرد.

پیش شستشو PREWASH: این برنامه یک شستشوی کوتاه مدت است که قبل از برنامه اصلی قرار می گیرد. با شستشویی کوتاه، از میزان آلودگی لباس ها کاهش و آماده شستشو می شود.

اگر به دنبال جواب این سوال هستید که لوازم خانگی سام ساخت کجاست؟ قطعا این روزها با محصولات و نمایندگی لوازم خانگی سام در بازار روبه رو شده اید به همین جهت قصد بررسی را دارید تا شاید آن را برای منزل و یا محل کار خود انتخاب کنید، اما متاسفانه آشنایی زیادی با برند SAM و کیفیت محصولات آن ندارید پس به شما پیشنهاد می کنیم در ادامه همراه ما باشید چراکه ما در اینجا قصد داریم لوازم خانگی سام را مورد بررسی قرار دهیم و به سوالات شما در مورد اینکه لوازم خانگی سام ساخت کجاست؟ طراحی این محصولات در کدام کشور انجام می شود؟ قطعات استفاده شده در آن ساخت کجاست و دارای چه کیفیتی می باشد جواب دهیم.

در جواب این سوال که لوازم خانگی سام ساخت کجاست؟ باید بگوییم اگر فرد عجولی هستید و حوصله چند دقیقه وقت گذاشتن برای خواندن این متن را ندارید باید به شما بگوییم لوازم خانگی سام ساخت ایران می باشد و یا بهتر بگوییم در کشور ایران مونتاژ می شود و بیشتر قطعات آن از دیگر کشورها وارد می شود اما اگر دوست دارید در مورد این برند بیشتر بدانید و از رابطه این برند را با لوازم خانگی سامسونگ بدانید به شما پیشنهاد می کنیم تنها چند دقیقه از وقت خود را برای خواندن این متن اختصاص دهید تا علاوه بر آشنایی با لوازم خانگی جی سام شما را با گارانتی سام، خدمات پس از فروش، نصب و راه اندازی و پیدا کردن نزدیک ترین نمایندگی لوازم خانگی سام به شما کمک کنیم.

هر زمانی که تصمیم داشتید از لوازم خانگی سام دیدن فرمایید و از مشخصات فنی و قیمت آنها اطلاع پیدا کنید می توانید بر روی « لوازم خانگی سام » کلیک کنید و یا به فروشگاه دیجی کالا مراجعه نمایید.

برای شناخت بهتر این برند کافیست تا نگاهی نه چندان دور به گذشته داشته باشیم زمانی که ایالات متحده آمریکا تحت ریاست جمهوری ترامپ تصمیم به خروج از برجام برای دستیابی به توافقی جدید گرفت و با اعمال تحریم های یک سویه و تحت فشار گذاشتن شرکت های خارجی سعی کرد تا آنها را مجبور به ترک بازار ایران کند که در حوزه لوازم خانگی ما می توانیم به دو شرکت بزرگ سامسونگ و ال جی اشاره کنیم که سهم عمده ای در بازار لوازم خانگی ایران داشتند که با خروج ناگهانی این دو شرکت در سال 1398 باعث شد بازار لوازم خانگی با کمبود شدید مواجه شود و باعث افزایش قیمت لوازم خانگی در آن دوره شود.

به همین جهت شرکت سام سرویس به عنوان نماینده انحصاری شرکت سامسونگ که تا به آن روز فروش، خدمات پس از فروش و گارانتی محصولات این شرکت را بر عهده داشت و چند تا از مدل های این برند را در کشور مونتاژ می‌کرد تصمیم گرفت با تکیه بر امکانات و تجربیات خود وارد مذاکره با شرکت سامسونگ و شرکت های خارجی برای تولید لوازم خانگی خود با برند سام SAM شود تا محصولات خود را جایگزین لوازم خانگی سامسونگ در بازار نماید تا علاوه بر ورود تکنولوژی و اشتغال زایی در این صنعت بتواند پاسخگوی نیازهای کشور باشد تا به اینجا به جواب خود در مورد اینکه لوازم خانگی سام ساخت کجاست؟ رسیده اید اما از اینجا به بعد قصد خواهیم داشت به طراحی، قطعات استفاده شده بپردازیم و در آخر نگاهی داشته باشیم بر مراکز فروش نمایندگی لوازم خانگی سام.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد