همزن گوسونیک مدل GSM-905

همزنی بسیار عالی و کاربردی که با استفاده از آن میتوانید تمام نیاز های یک سرآشپز را برطرف کند. این محصول دارای یک کاسه بزرگ از جنس استنلس بوده که دارای حجم 5 لیتر بوده و فضای کمی را اشغال می کند. همزن گوسونیک مدل GSM-905 از موتور قدرتمند 1000 وات بهره می برد که قابلیت های چندین منظوره را داراست. این همزن شرکت گاسونیک دارای پنل کاربری چرخشی در 6 سرعت بوده و می توانید غذاهای خوشمزه ای همانند پنکیک و خمیر، اسموتی، سس پنیر، خامه، کیک و … را تهیه کرد.شرکت گاسونیک در همزن گوسونیک مدل GSM-905 از مجموعه توابع امنیتی مانند ضد پاشش گرد و غبار، سیستم قفل ایمنی و پایه ضد لغزش بهره برده است که اطمینان از داشتن یک تجربه ایمن هنگام استفاده از دستگاه است.شما میتوانید این محصول با کیفیت و کاربردی را از فروشگاه اینترنتی اعتماد کالا تهیه نمایید.


محصول جدید شرکت گاسونیک GSM-905 که صورت پایه دار عرضه شده از محصولات سال ۲۰۲۱ این شرکت است، که از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است. بر روی موتور دستگاه توانی معادل ۱۰۰۰W استفاده شده، این قدرت برای میکسری خانگی فوق العاده و ایده ال خواهد بود. پنل کاربری به کار رفته در مدل GSM-905 از نوع چرخشی میباشد، تنظیمات سرعت در ۶ حالت مختلف تعریف و پیاده ریزی شده.همزن کاسه دار گوسونیک مدل GSM-905 با طراحی منحصربه فردی وارد بازار شده که با جنس بدنه استیل ضد زنگی که دارد در هر کجا قرار بگیرد جلوی شیکی را نمایان می کند. همراه این محصول کاسه با ظرفیت ۵ لیتر ساخته سده است که این میزان  برای یک همزن خانگی مناسب است. توان مصرفی این همزن ۱۰۰۰ وات است که در کمترین مواد را برای شما اماده می کند. در قسمت کناره همزن دکمه ولومی تعبیه شده است که می توان تنظیمات سرعت را در ۶ حالت مختلف تنظیم کنید و همچنین دارای عملکرد پالس است.

طول سیم همزن ۱ متر است که محدودی مناسبی را برای کارکرد شما فراهم می کند. و جود همچین دستگای برای پختن شیرینی، کیک، نان و … در هر آشپزخانه ای ضروری است. همزن گوسونیک GSM-905 دارای توان ۱۰۰۰ وات است که سخت ترین مواد را برای شما آماده می کند. این همزن دارای درپوش می باشد که بر روی این درپوش، دریچه ای قرار گرفته شده که علاوه بر اینکه از پاشیدن مواد به خارج از کاسه جلوگیری میکند.

بر روی این میکسر، کاسه ای با ظرفیت ۵ لیتر از نوع استیل پیاده شده با عمق گودالی زیاد. میـکسر شرکت گاسونیک کاسه اش ثابت و قابلیت چرخش را ندارد، عملکرد چرخشی توسط خود میکسر انجام می شود. از نکات قابل توجه استفاده از پایه ضد لغرش است که باعث عدم تکان خوردن آن حتی در سرعت بالا خواهد شد. قفل و باز شدن دستگاه توسط یک دکمه در بغل پنل آنالوگ انجام میگردد که باعث باز شدن در زاویه ۴۵ درجه میشود.

 

ویژگی های همزن گوسونیک مدل GSM-905 :

·         این محصول دارای سه سری مختلف برای سه فعالیت همزن / خمیرزن / ورزدهنده می باشد.

·         جنس بدنه همزن گوسونیک مدل GSM-905 از پلاستیک و استیل ساخته شده است.

·         از دیگر ویژگی های جالب این محصول قرار گرفتن یک LED بر روی بدنه این محصول است.

·         قفل و باز شدن دستگاه توسط یک دکمه در بغل پنل آنالوگ انجام میگردد که باعث باز شدن در زاویه ۴۵ درجه میشود.

·         قابل ذکر است که کاسه 5 لیتری همزن کاسه دار گاسونیک مدل GSM-905 ثابت و قابلیت چرخش را ندارد و عملکرد چرخشی توسط خود میکسر انجام می شود.

گوسونک از جمله از برند های محبوب ترکیه ای است که که در سال 1979 در یکی از شهر های ترکیه تاسیس شده است . در حقیقت شاید برای شما جالب باشد که بدانید محصولات برند گوسونیک در کشور چین ساخته می شوند ، برند گوسونک در ابتدای راه خود معروفیت زیادی نداشت اما با گذشت زمان توانست در صنعت تولید پیشرفت های چشمگیری را به دست آورد و کم کم توانست است وارد عرصه بازار خاورمیانه شود و طرفداران زیادی را از آن خود کرده اند.


گارانتی و کیفیت محصولات گاسونیک چگونه است ؟

در رابطه با گوسونیک دوتا سوال پرتکرار گوسونیک ساخت کجاست ، گارانتی و کیفیت محصولات گوسونیک چگونه است وجود دارد . لوازم خانگی گوسونیک از کیفیت بالایی برخوردار هستند و همین اعتماد به کیفیت باعث شده است تا گوسونیک محصولات خود را با ضمانت و گارانتی 15 ماهه به دست مردم برسانند .
در کل می توان گفت که محصولات برند گوسونیک علاوه بر کیفیت مناسب و خدمات پس از فروش از قیمت متناسبی هم برخوردار هستند .

مارک گوسونیک خوبه؟

لوازم‌خانگی با مارک گوسونیک دارای کیفیت مناسب هستند و از طرفی مناسب بودن قیمت لوازم‌خانگی با مارک گوسونیک ترکیه‌ای موجب شده است تا طرفداران زیادی داشته باشد. بسیاری از افراد به دنبال خرید محصولاتی هستند که علاوه بر داشتن قیمت مناسب کیفیت خوبی هم داشته باشند. اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید بدون شک خرید لوازم‌خانگی با مارک گوسونیک می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شما باشد. شرکت گوسونیک طراحی و تولید محصولات خود را بر پایه تحقق بخشیدن به شعار کیفیت پایدار و خدمات انجام می‌دهد و در این راستا نیز موفق بوده است و به این دلیل است که برند گوسونیک یکی از برندهای محبوب لوازم‌خانگی در بازار شمرده می‌شود.

معرفی محصولات گوسونیک

برند گوسونیک محصولات متنوع زیادی را همراه با خدمات پس از فروش عالی تولید می‌کند.شرکت گوسونیک برای راحت‌تر شدن زندگی‌های امروزی و با توجه به نیازهای افراد گوناگون محصولات متنوعی را طراحی و تولید می‌کند. گوسونیک تولیدکننده انواع سرخ‌کن، پلوپز، جاروبرقی، غذا پز، جارو شارژی، همزن، آسیاب و محصولات متنوع دیگری است. همچنین در زمینه تولید انواع آب‌سردکن نیز فعالیت دارد. لوازم‌خانگی با مارک گوسونیک طراحی زیبایی دارند و به‌خوبی می‌توانند نیازهای شما را در زمینه آشپزی، شستشو و نظافت رفع نمایند. تنوع مدل محصولات گوسونیک به هزار مدل می‌رسد و همین موضوع موجب شده است تا هر فرد با توجه به نیاز، توان مالی و سلیقه بتواند محصول ایده آل خود را از این برند بیابد.

شرکت گوسونیک و یا گوسونیک در سال 1979 فعالیت خود را در زمینه تولید انواع لوازم‌خانگی و سیستم‌های تهویه مطبوع در کشور ترکیه آغاز کرد. این شرکت در عرصه تولیدات و صادرات محصولاتش به‌سرعت رشد کرد و توانست بازار خاورمیانه را در دست بگیرد. امروزه لوازم‌خانگی با مارک گوسونیک به بسیاری از کشورها از جمله ایران عرضه می‌شود و به فروش می‌رسد و محبوبیت زیادی نیز دارد.

گوسونیک عقیده دارد که ” خود محصول بهترین تبلیغات است ” ازاین‌رو محصولاتی با کیفیت و قیمت مناسب را طراحی و تولید می‌کند. بسیاری از افراد برند گوسونیک را یک برند چینی می‌دانند اما باید گفت که گوسونیک اصالتاً برندی ترکیه‌ای است اما لوازم‌خانگی با مارک گوسونیک در کشور چین و با تکنولوژی ترکیه تولید می‌شوند.

گوسونیک در ترکیه متولد شد و مانند دیگر برندها محصولات خود را در چین به تولید می‌رساند و این امر باعث شده است تا لوازم‌خانگی با مارک گوسونیک به‌عنوان یک برند چینی شناخته شود. ریشه اصلی آن در سال 1979 به کشور ترکیه بازمی‌گردد و با گذشت زمان در توسعه فعالیت‌ها و صنعت تولید و عرضه محصولات به نام گوسونیک یا گوسونیک تغییر پیدا کرد و برجسته‌ترین برند خاورمیانه شد.

 

 

ماشین لباسشویی هیمالیا مدل DELTA

ماشین لباسشویی هیمالیا مدل DELTA در دسته بندی ماشین لباسشویی های اتوماتیک درب از جلو قرار می گیرد. این دستگاه دارای ظرفیت 8 کیلویی بوده و همین ویژگی آن را برای استفاده در خانواده های متوسط و پر جمعیت به گزینه مناسبی تبدیل کرده است.

در این محصول به منظور راحت تر شدن اعمال تنظیمات، از صفحه نمایش از نوع LED استفاده شده است. لباسشویی هیمالیا از سرعت چرخش موتور 1400 دور در دقیقه برخوردار بوده و یک ماشین لبایسشویی پر قدرت است. رتبه انرژی مصرفی ماشین لباسشویی هیمالیا +++A بوده که این ماشین را در رده محصولات کم مصرف قرار می دهد.شما میتوانید این محصول با کیفیت را از فروشگاه اینترنتی اعتماد کالا تهیه نمایید.

یک مزیت مهم که در این مدل از لباسشویی ها وجود دارد؛ قابلیت افزودن لباس در حین کار به ماشین لباسشویی است. گاها پیش می آید که بعد از روشن کردن لباسشویی متوجه می شوید که لباسی را فراموش کرده اید. با استفاده از این قابلیت می توانید عمل شست و شو را متوقف کرده و لباس مورد نظر را به درون لباسشویی انداخته و مجددا لباسشویی را به کار بیاندازید. این ویژگی می تواند باعث کاهش در تعداد دفعات استفاده از ماشین لباسشویی در طول هفته شود.

ماشین لباسشویی هیمالیا دارای 12 برنامه شستوشو جهت شستوشو لباس هاست که کاربر با توجه به نیاز خود برنامه خاص مورد نظر خود را از طریق صفحه نمایش تعبیه شده در قسمت بالای لباسشویی انتخاب کرده و تنظیم می نمایید

این ماشین لباسشویی دارای قابلیت شستشو سریع می باشد؛ این برنامه برای لباس های که نیاز به شستشوی روزانه دارند بسیار مناسب است. از دیگر امکانات شستشوی این محصول می توان به برنامه شستشوی هوشمند، برنامه شستشوی لباس کودک، برنامه شستشوی لبس های ورزشی، شستشوی اقتصادی ECO، شستشویی میکس لباس ها و ... اشاره کرد.

ماشین لباسشویی هیمالیا مدل TETA دارای درام الماسه با حفره‌های الماسی‌ شکل بوده که از پاره شدن لباس های نازک جلوگیری کرده و باعث جلوگیری از هرگونه آسیب به البسه می شود

 

این محصول مجهز به سیستم عیب یاب خودکار می باشد. به کمک سیستم عیب یاب، با نزدیک کردن گوشی همراه به ماشین لباسشویی و از طریق برنامه ی که باید از قبل بر روی تلفن همراه دانلود کرده باشید به شما مشکل دستگاه را ارئه می کند؛ و اگر امکان رفع مشکل توسط کاربر وجود داشته باشد شما را برای رفع آن راهنمایی کرده و در غیر این صورت به کارشناسان برای رفع مشکل کمک خواهد کرد.

ماشین لباسشویی هیمالیا مدل دلتا با ظرفیت 8 کیلوگرم یکی از محصولات باکیفیت هیمالیا می باشد. لباسشویی دلتا (Delta) با داشتن امکانات منحصر بفرد، می تواند پاسخگوی نیازهای شما برای شستشوی لباس ها باشد.

لباسشویی هیمالیا مدل دلتا مجهز به موتور BLDC است و سرعت چرخش موتور آن 1400 دور بر دقیقه می باشد

این مدل لباسشویی هیمالیا با دارا بودن 12 برنامه شستشوی مختلف عملکرد بسیار خوبی دارد. وجود برنامه های متنوع شستشو، این امکان را به شما می دهد که برنامه متناسب با جنس پارچه و لباس خود را انتخاب کنید. از جمله این برنامه ها، قابلیت شستشوی سریع (Quick Wash) و شستشوی هوشمند می باشد

این لباسشویی از قابلیت ویژه ADD WASH یعنی اضافه کردن لباس حین شستشو برخوردار است و دارای صفحه نمایش LED، صفحه کلید لمسی و قفل کودک است.

دمای شستشو این لباسشویی ۲۰، ۴۰، ۶۰، ۹۰ درجه و سرد می باشد که میتوانید طبق برنامه شستشویتان، دما را تنظیم کنید.

ماشین لباسشویی 8 کیلوگرمی هیمالیا بسیار کم مصرف بوده و رتبه انرژی +++A را به خود اختصاص داده است و موجب صرفه جویی در انرژی می شود.

اما به سراغ نشانه های خرابی برد الکترونیکی لباسشویی هیمالیا برویم!

در حالت کلی یک سری خرابی ها در کارکرد لباسشویی هیمالیا پیش می‌آید و با توجه به وجود آمدن این مشکلات، متوجه می‌شویم که علت خرابی مربوط به قسمت برد الکترونیکی لباسشویی هیمالیا است. از جمله مهمترین آنها مواردی هستند که در زیر به آنها اشاره خواهیم کرد: در صورتی که لباسشویی برنامه شستشو را طبق دستور و برنامه ای که کاربر وارد کرده به درستی انجام نمی دهد و در اجرای برنامه‌ های ارائه شده توسط لباسشویی اختلال ایجاد شود متوجه می‌شویم که برد الکترونیکی لباسشویی دچار عیب شده است. در صورتی که پنل جلوی لباسشویی با عیب و نقص مواجه شده و به درستی کار نکند و یا اینکه پنل جلو لباسشویی هیمالیا به صورت کامل خاموش گردد و نتوان با آن کار کرد می‌توان فهمید که این عیب مربوط به برد الکترونیکی ماشین لباسشویی می باشد هرچند در صورت خاموش شدن ناگهانی لباسشویی هیمالیا در حین فعالیت می توان نتیجه گرفت که برد الکترونیکی ماشین لباسشویی دچار مشکل شده است.

اختلال در جریان آب و برق لباسشویی باعث می‌شود برق گرفتگی کشنده‌ای رخ دهد به عنوان نمونه، کار لباسشویی به گونه‌ای است که به طور هم ‌زمان با آب و برق کار می ‌کند بنابراین همیشه باید از سالم بودن آن اطمینان حاصل کرد. گاهی اوقات ممکن است زمانی که به بدنه لباسشویی خود دست می‌زنید متوجه برق داشتن ماشین لباسشویی هیمالیا خود شوید زمانی که جریان برق به بدنه لباسشویی وارد می‌شود این مشکل رخ می ‌دهد و خطرات جبران ناپذیری را ایجاد می‌کند. با توجه به اینکه این مسئله بسیار حیاتی می‌باشد باید از تعمیرکار ماهر و کارشناسان کمک بگیرید.

۱- سیم اتصال به زمین

لباسشویی هیمالیا دارای یک سیم کشی مخصوص به نام سیم اتصال به زمین می ‌باشد که باید آن را به لوله فاضلاب یا ستون آهنی خود ساختمان متصل کرد. سیم اتصال به زمین را نباید به هیچ عنوان به لوله آب وصل کرد. اگر سیم اتصال به زمین به لوله آب وصل شود ممکن است دچار اتصالی و باعث برق دار شدن بدنه لباسشویی شود.

۲- خرابی هیتر ماشین لباسشویی

هیتر در لباسشویی گرما تولید می‌کند و در صورتی که فرسوده شود با آب اتصالی پیدا خواهد کرد و در نهایت باعث این مشکل خواهد شد.

۳- نشتی و آبریزی لباسشویی

متأسفانه بسیاری از کاربران این مسئله را مورد توجه قرار نمی ‌دهند در حالی که اگر لباسشویی نشتی آب داشته باشد باعث افزایش یافتن امکان برق گرفتگی در دستگاه خواهد شد. برای اینکه برق ماشین از بین رود و خطر برطرف شود باید نشتی آب را برطرف کرد.

۴- خرابی سیم کشی در لباسشویی هیمالیا

اگر روکش سیم‌ها از بین رفته یا دچار پوسیدگی شده باشد احتمال اینکه لباسشویی برق دار شود وجود دارد. اگر سیم کشی اصلاح شود این مشکل برطرف خواهد شد.

۵- خرابی موتور لباسشویی

گاهی اوقات ممکن است موتور ماشین لباسشویی هیمالیا نیم سوز شود و به بدنه هم وصل باشد. در چنین شرایطی قطعاً بدنه لباسشویی دارای برق می‌باشد. اگر آن را لمس کنید ممکن است به شما آسیب وارد کند.

۶- خرابی پریز برق

گاهی اوقات تنها یک دلیل ساده مانند خراب بودن پریز برق، باعث برق دار شدن لباسشویی می‌شود. بنابراین اگر متوجه شدید که لباسشویی شما دارای برق می‌باشد حتماً پریز برق را بررسی کنید و از سالم بودن آن اطمینان حاصل کنید. در صورتی که پریز مشکل دارد آن را تعویض کنید و یا پریز دیگر را برای روشن کردن ماشین لباسشویی مورد استفاده قرار دهید.

۷- خرابی دوشاخه ماشین لباسشویی

اگر دوشاخه لباسشویی خراب شود و یا زنگ زده باشد خطر جدی را به همراه خواهد داشت و در این صورت حتماً باید دوشاخه را تعویض کنید. از طرفی دیگر خراب بودن و یا حتی از بین رفتن روکش سیم‌ها می‌تواند مشکلاتی را ایجاد کند. در این حالت برای برطرف کردن مشکل باید کابل یا دوشاخه دستگاه را با قطعات سالم و نو تعویض کنید.

۸- اتصالی سیم پیچی داخلی ماشین لباسشویی

وجود اتصالی در قطعات و سیم پیچی داخلی ماشین لباسشویی برق را به بدنه دستگاه منتقل خواهد کرد. برای برطرف کردن این مشکل حتما باید سیم پیچی مورد بررسی قرار گیرد.

چرخ گوشت ناسا الکتریک NS-313

چرخ گوشت ناسا الکتریک NS-313 از محبوب ترین محصولاتی است که توسط برند ناسا الکتریک عرضه شده است. دلیل این محبوبت به کارآیی راحت، نصب سریع قطعات، موتور قدرتمند و زیبایی ظاهری و ... برمی‌گردد. از آنجایی که بهترین چرخ گوشت نیز این مولفه‌ها را دارد، بنابراین به طرفدارن این محصول روز به روز افزوده می‌شود. ظاهر مدرن این دستگاه را مدیون بدنه ای هستیم که از جنس استیل با دکور کروم و پلاستیک است. مواد مرغوبی که در ساخت این محصول به کار گرفته شده، کیفیت دستگاه را بالا برده است و باعث شده تا در برابر ضربه ها و برخورد با قطعات دیگر کمترین خط و خراش را بردارد.

موتور قدرتمند AC از دیگر ویژگی های برجسته چرخ گوشت ناسا الکتریک 313 است، که سرعت بالا و استحکام و قدرت بالا از مزایای آن می‌باشد. قدرت بالای این چرخ گوشت امکان چرخ کردن 2000 گرم گوشت را در 3 دقیقه فراهم می‌آورد و این همان سرعتی است که کاربران حرفه‌ای انتظارش را دارند. همچنین امکان تنظیم سرعت و سیستم چرخش معکوس و پایه‌های ضد لغزش و عرضه‌ی لوازم جانبی نظیر سوسیس ساز، کباب ساز و اهرم فشاری و سه شبکه‌ی توری و ... از دیگر ویژگی‌های این دستگاه هستند.شما میتوانید این محصول را با قیمتی مناسب از فروشگاه اینترنتی اعتماد کالا تهیه نمایید.

مشخصات ظاهری چرخ گوشت ناسا الکتریک NS-313

شکل و شمایل چرخ گوشت‌ها تفاوت چندانی با هم ندارد و تقریباً همه ی آنها یک طرح مشترک دارند، که چرخ گوشت 313 نیز از این قانون جدا نیست. یک جعبه ی فلزی با موتور به همراه گلوگاه و میله‌ی هدایت کننده و سینی و تیغه‌ها و شبکه‌های توری و ... اجزای تشکیل دهنده‌ی چرخ گوشت را شکل می‌دهند. در این مدل نیز یک جعبه‌ی فلزی داریم که از جنس استیل است و اطراف آن توسط پلاستیک براق ABS محاصره شده است. زیبایی شناسی یک دلیل مهم ترکیب کردن فلز و پلاستیک است، که بر اثر در کنار هم قرار گرفتن رنگ نقره‌ای و مشکی می‌توان شاهد طراحی چشم نوازی بود. چرخ گوشت ناسا الکتریک نیز به دلیل برخورداری از این خاصیت طراحی و ظاهر ایده آلی دارد.

ابعاد این دستگاه بسیار جمع و جور بوده و وزن مناسبی هم دارد، که از آن گزینه ی مناسبی برای جابجایی و حمل ساخته است.بر روی بدنه ی اصلی دستگاه یک دکمه ی دایره ای شکل مشکی رنگ در نظر گرفته شده است، که کارکرد فشاری یا همان دکمه ای را دارد. در مرکز این دکمه، نمایشگری از نوع LCD به کار رفته که برای نمایش دادن سطح سرعت دستگاه به کار می رود. چهار دکمه با چهار عملکرد مختلف از اجزای تشکیل دهنده ی این دکمه ی بزرگ دایراه ای می باشند.

که شامل دکمه های روشن و خاموش، افزایش سرعت، کاهش سرعت و دکمه ی چرخش معکوس REVERSE می شوند. در زیر بدنه ی اصلی دستگاه پایه های کم ارتفاعی تعبیه شده اند که زیر آنها پلاستیکی مقاوم و ضد لغزش به کار رفته است. این پایه‌ها که به ضد لغزش معروف هستند که لرزش و لغزش دستگاه و تولید صدای مزاحم بر اثر تکان خوردن جلوگیری می کنند.

نحوه ی کار کردن با چرخ گوشت NS-313 ناسا الکتریک

بدنه‌ی اصلی چرخ گوشت از راه محور چرخشی به راحتی به گلویی متصل می‌شود، در قسمت بالای گلویی یک میله‌ی استوانه‌ای قرار گرفته است، که به مخزن یا محفظه‌ی چرخ گوشت معروف است. این میله‌ی استوانه‌ای در واقع همان قسمتی است که گوشت از راه دهانه‌ آن وارد گلویی می‌شود و از آنجا توسط میله‌ حلزونی به سمت تیغه‌ها هدایت می‌شود. بعد از تیغه‌ها نوبت آن است که گوشت را از شبکه عبور دهیم، شبکه‌ی توری یا همان صفحه‌های فلزی که در اندازه‌ی مختلف ریز و متوسط و درشت حضور دارند، به تیغه وصل می‌شوند و سپس گوشت را متناسب با اندازه‌ی قطر سوراخ‌های شبکه چرخ خواهند کرد.البته بعد از وصل کردن این قطعات باید حتما درپوش را نیز وصل کنید تا تمامی قطعات فیکس شوند.

در این هنگام چرخ گوشت ناسا الکتریک NS-313 آماده‌ی کار است و شما می‌توانید به وسیله‌ی اهرم فشار دهنده تکه‌های گوشت را وارد گلویی کرده و منتظر گوشت چرخ کرده باشید. جنس تمامی این قطعات از استیل ضد زنگ بوده و قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی را نیز دارند. لذا نگران کیفیت آنها نباشید و با خیال راحت از این چرخ گوشت استفاده کنید. اما فراموش نکنید که پس از هر بار استفاده حتما تمامی قطعات را بشویید تا اثری از گوشت بر روی آنها به جای نماند، تا به قطعات آسیب وارد نکند و رنگ و روی آنها از بین نبرد.

توان مصرفی و قدرت چرخ گوشت NS-313

از مهمترین مواردی که هنگام خرید چرخ گوشت باید به آن توجه داشته باشید، قدرت موتور و در واقع توان مصرفی آن است. هر چه توان یک دستگاه بالاتر باشد، در واقع کارآیی و قدرت دستگاه نیز بالاتر خواهد بود. ناسا الکتریک برای این چرخ گوشت پرطرفدار از حداکثر توان 1800 وات بهره گرفته است، به این معنا که در هر ثانیه 1800 ژول انرژی مصرف می‌کند. البته این میزان توان در حالت حداکثر سرعت است و در کمترین سرعت تنها 200 وات ژول انرژی مصرف می‌شود. این موتور قدرتمند امکان چرخ کردن 2000 گرم گوشت را در 3 دقیقه فراهم آورده است که نشان از کارآیی بالای موتور دارد. گفتنی است که گیربکسی بودن موتور چرخ گوشت، مزایایی از قبیل استحکام بالا، ساختار ساده و هزینه‌ی سرویس و نگهداری پایین را به همراه دارد.

عملکرد معکوس REVERSE یکی دیگر از قابلیت‌هایی است که برای چرخ گوشت‌ها در نظر گرفته می‌شود، این قابلیت در واقع برای بازگرداندن گوشت و چربی‌های اضافی و دوباره چرخ کردن آنها استفاده می‌شود. زمانی که در گلویی دستگاه گوشت چرخ نکرده گیر کرده باشد، دستگاه از حرکت می ایستد و در این حالت با فشار دادن دکمه‌ی چرخش معکوس گوشت گیر کرده باز خواهد گشت. نکته‌ای که در هنگام استفاده از عملکرد باید به آن توجه کنید، این است که زمانی که هنوز دستگاه متوقف نشده و هیچ مشکلی برایش پیش نیامده نباید آن را فعال کرد.

از دیگر قابلیت‌های چرخ گوشت 313 ناسا الکتریک می‌توان به سیستم حفاظت در برابر نوسانات برق اشاره کرد، این سیستم محافظتی زمانی که دستگاه با نوسانات جریان برق مواجه می‌شود، بصورت اتوماتیک وارد عمل شده و دستگاه را خاموش می‌کند، تا خسارتی بر آن وارد نشود.

اکسسوری و لوازم جانبی

به همراه چرخ گوشت ناسا الکتریک NS-313 لوازم جانبی متنوعی ارائه می‌شود، که شامل سه نوع شبکه ی توری یا به اصطلاح صفحه هایی است که برای چرخ کردن گوشت به کار می‌رود، این شبکه‌ها دارای قطرهایی به اندازه‌های ریز و متوسط و بزرگ می‌باشد. سری سوسیس ساز نیز یک قطعه‌  پلاستیکی است که جایگزین شبکه‌ها وصل می شود و قادر است سوسیس خانگی تمیز و بهداشتی را ارائه کند. سری کبه ساز و سوسیس ساز نیر به همراه این چرخ گوشت عرضه می شود و در آخر اهرم فشار دهنده نیز ارائه می‌شود، که برای هل دادن تکه های گوشت به داخل گلویی به کار می‌رود. با این لوازم جانبی اضافی کارکرد چرخ گوشت از تک کاره و ساده به چند کاره و حرفه ای تغییر کرده است و می‌توان انواع کارها نظیر تهیه‌ی قیمه‌ کباب و سوسیس و چرخ کردن گوشت و ... را انجام داد.

 

یخچال و فریزر ساید بای ساید ایکس مدل TF540

یخچال و فریزر ساید بای ساید ایکس مدل TF540 ویژن یکی از محصولات یونیک و کاربردی این برند میباشد که با داشتن ظاهر زیبا و گنجایش مطلوب توجه بسیاری از مشتریان را به خود جلب کرده است. بدنه این محصول در دو رنگ سفید و سیلور قابل گزینش میباشد که افراد میتوانند متناسب با سایر لوازم آشپزخانه خود، یخچال را ست کنند.از مهم ترین ویژگیهای این محصول میتوان به آبسردکن تعبیه شده در درب یخچال و سیستم یخساز دستی اشاره کرد.شما میتوانید این محصول با کیفیت و کاربردی را از فروشگاه اینترنتی اعتماد کالا تهیه نمایید.

ظرفیت خالص یخچال 296 لیتر میباشد بطوری که ایکس ویژن از دو کشو مجزا به منظور نگهداری انواع میوه و سبزیجات در یخچال استفاده کرده است. در هر یک از درب های یخچال سه طیقه شیشه ای بصورت جداگانه تعبیه شده که مقاومت بالایی در برابر نگهداری اجسام دارند. در این طبقات میتوان انواع بطری های نوشیدنی و کنسرو ها را با سایزهای مختلف نگهداری کرد. در نهایت استفاده از کشو و طبقات باعث شده تا تفکیک مواد غذایی برایتان آسان‌تر باشد.

سیستم نوفراست یا بدون برفک از دیگر تدابیری است که ایکس ویژن برای یخچال و فریزر 4 درب خود در نظر گرفته است؛ این پروسه به صورت دوره ای و هر زمان که یخچال دچار برفک شود با بکارگیری المنت های گرم کننده داخل یخچال شروع به فعالیت و آب کردن برفک می نماید. صفحه دیجیتالی که در قسمت بالایی آبسردکن قرار گرفته شده نمایشگر میانگین درجه دمای یخچال در طول شبانه روز میباشد که قابلیت کنترل و تنظیم بصورت لمسی را دارد.

همچنین ایکس ویژن برای مدیریت و حفظ تازگی مواد غذایی از چندین تکنولوژی و فناوری مختلف استفاده کرده است.سیستم جریان هوای چندگانه و امکان سرمایش سریع از جمله سامانه‌هایی است که در مدل 4 درب TF540 به کار گرفته شده است. هم چنین اگر درب یخچال یا فریزر مدت زمان زیادی باز بماند آلارم باز بودن درب به صدا درمیاید و اجازه نمیدهد که بیش از حد مجاز، فضای داخلی یخچال در ارتباط با فضای محیط قرار بگیرد بنابراین دیگر لازم نیست نگران این موضوع باشید که بر حسب تصادف و … درب سیستم باز بماند و مواد غذایی فاسد شوند.

مصرف برق یکی از موارد مهم در انتخاب یخچال است. یخچال‌ها همیشه در حال کار هستند و بخشی از مبلغ قبض برق مربوط به کارکرد آن‌هاست. اکثر محصولات تولیدی کارخانه‌های جهان با به‌کارگیری تکنولوژی‌های نوین رو به کاهش مصرف انرژی و افزایش راندمان هستند و بین A تا A+++ رقابت می‌کنند، مصرف انرژی یخچال و فریزر چهار درب ایکس ویژن مدل TF540 در رده A قرار می‌گیرد.

برای نگهداری انواع مواد غذایی بصورت فریز شده لازم نیست که بابت بوی نامطبوع محصولات خوراکی نگرانی داشته باشید زیرا در قسمت فریزر 6 کشو بصورت مجزا طراحی شده است که در نیمه پایینی یخچال و فریزر ایکس ویژن مدل چهار درب قرار دارند و این قابلیت را دارند که مواد غذایی از قبیل گوشت، مرغ و سیزیجات بصورت جداگانه از هم فریز شوند و از آنجایی که این کشوها بصورت شیشه ای و شفاف هستند این امکان را به فرد میدهند که بدون نیاز به باز کردن کشو ماده غذایی مورد نیاز خود را پیدا کند در نتیجه علاوه بر اینکه مانع بی نظمی در سیستم میشود باعث جلوگیری از کاهش و هدر رفت انرژی در پنل سرمایشی نیز میشود. سیستم انجماد سریع و گردش هوای هوشمند از دیگر ویژگیهای این محصول میباشد.

در نهایت میتوان گفت یخچال و فریزر ساید بای ساید x.vision مدل TF540 با توجه به قیمت مناسبی که در بازار تجاری یخچال های مشابه دارد یکی از محصولات مقرون به صرفه و کابردی این شرکت است که مناسب برای مصرف خانگی خانوار های متوسط و بزرگتر میباشد.

  • ظرفیت کل (ناخالص): 541 لیتر
  • مجهز به صفحه نمایشLED  با پنل لمسی
  • نمودار مصرف انرژی +A
  • مجهز به تکنولوژی AAT
  • دارای آبریز و یخساز دستی

 

برند ایکس ویژن یکی از برند هایی است که به تازگی فعالیتش را شروع کرده است و در همین مدت زمان کم توانسته مشتریان زیادی را به خودش جذب بکند . عرصه فعالیت برند ایکس ویژن از آنجایی که به تازگی تولید محصولات خودش را شروع کرد است ، محصولاتی که به بازار عرصه می کند به سه دسته محصول یخچال و فریزر ، تلویزیون و ماشین لباسشویی محدود می باشد. در ادامه به برسی پرسش هایی از قبیل تلویزیون ایکس ویژن ساخت کجاست ؟ موتور یخچال فریزر ایکس ویژن ساخت کجاست ؟ محصولات x-vision خوبه بخرم ، گارانتی و خدمات پس از فروش ایکس ویژن و … می پردازیم و آن ها را زیر ذره بین بررسی خواهیم برد.

بسیاری از افرادی که قصد خرید لوازم خانگی دارند انتخاب اول خود را برند ایکس ویژن قرار می دهند چرا که بسیاری از خرید آن راضی هستند. در ادامه در بررسی تلویزیون ایکس ویژن ساخت کجاست با من باشید.

در پاسخ به پرسش اصلی مقاله در ارتباط با تلویزیون ایکس ویژن ساخت کجاست باید بگویم این برند ، برندی ایرانی می باشد و ساخت ایران است

 

یخچال ایکس ویژن ساخت کجاست ؟

از دیگر سوالات متداول شما می شود به پرسش یخچال ایکس ویژن خوبه بخرم ؟ ساخت کجاست ؟ اشاره کرد. همانطور که در سایر سوال هایی همانند مارک x-vision ساخت کجاست پاسخ دادم . برند x-vision در واقع یک برند ایرانی و می شود گفت ماشین لباسشویی های ایکس ویژن ساخت کشور ایران می باشد و می شود گفت این برند یک برند ایرانی است.

 

بررسی گارانتی و خدمات پس از فروش مارک ایکس ویژن

همانطور که در پرسش موتور یخچال و تلویزیون ایکس ویژن ساخت کجاست پاسخ دادیم که این برند ، برندی ایرانی در این بخش قصد داریم به بررسی پرسش آیا محصولات ایکس ویژن گارانتی و خدمات پس از فروش دارد یا خیر ؟ از مهم ترین ویژگی های مارک x-vision می شود به وجود گارانتی و خدمات پس از فروش به مدت زمان 24 ماه اشاره کرد که خریدی امن را برای شما به ارمغان می آورد. برای استفاده از خدمات پس از فروش و گارانتی برند ایکس ویژن کافی است تا به نمایندگی آن مراجعه بکنید و نسبت به تعویض و یا تعمیر آن اقدام بکنید.

ماشین ظرفشویی دوو 15 نفره مدل DWK-2560

ماشین ظرفشویی دوو 15 نفره مدل DWK-2560 از جدیدترین مدل ماشین ظرفشویی های با کیفیت تولید شده توسط شرکت دوو می باشد. بهبود کیفیت و عملکرد دستگاه و طراحی بهبود یافته از مشخصات این محصول به حساب می آیدماشین ظرفشویی دوو توسط متخصصان شرکت دوو ساخته شده و تکمیل شده ی مدل قدیمی DWK-1560 می باشد. ظرفشویی 2560 دوو با ظرفیت بالا و از نظر شمارش 15 نفره می باشد و ایده آل برای خانواده های پر جمعیت به حساب می آید و شما را از استفاده چند باره از دستگاه بی نیاز می کند. ماشین ظرفشویی دوو 15 نفره مدل DW-2560 از سری محصولات باکیفیت شرکت بزرگ و معتبر DAEWOO بوده که به بازار آمده است. این محصول با طراحی بسیار زیبا و کیفیت ساخت عالی و همچنین داشتن قطعات مرغوب و مناسب محیط زیست و همچنین برنامه های شستشوی حرفه ای در هرچه بهتر شستن ظروف بسیار کثیف به کاربران کمک می کنند. وجود 6 برنامه اصلی شستشو انواع سیستم شستشو را برای کاربران فراهم کرده و سخت ترین لکه ها نیز از ظروف پاک می شود.یکی از این برنامه ها وجود سیستم هوشمند کنترل نشتی آب می باشد؛ این سیستم به دلیل مسئله زمان در تشخیص به موقع نشتی ماشین ظرفشویی بسیار اهمیت دارد. این سیستم در ظرفشویی تعبیه شده و با وجود نشتی آب سنسور تحریک شده و وضعیت ایجاد شده را به سیستم کنترل مرکزی دستگاه اطلاع داده و در پیامی نمایش داده می شود تا سریعا مشکل را از طریق متخصصان حل نمایید.

شما میتوانید این محصول کاربردی و پر فروش را با قیمتی مناسب از فروشگاه اینترنتی اعتماد کالا تهیه نمایید.

قابلیت های مهم و کاربردی در ماشین ظرفشویی دوو 15 نفره مدل DWK-2560

برنامه شستشـوی سـریع ماشین ظرفشویی 15 نفره دوو مدل DWK-2560 این امکان را فراهم میسـازد تا ظروفی را که بصورت روزانـه مـورد اسـتفاده قـرار میگیرنـد و کثیفـی چندانـی ندارنـد، در زمـان کوتـاه یـک سـاعت شستشـو دهیـد. ایـن برنامـه، شستشـو در ماشین ظرفشویی ، را بـا نهایـت صرفـه جویـی در مصـرف آب و انـرژی انجـام خواهـد داد.زمانـی کـه بارگـزاری ظرف‌هـا کامـل نشـده و قصـد داریـد قبـل از شـروع شستشـو ظرف‌هـای دیگـری را بـه ماشـین ظرفشـویی  اضافـه کنیـد بهتـر اسـت بـرای جلوگیـری از بـو گرفتـن ظرفهـا و یـا خشـک شــدن کثیفــی روی آنهــا، از برنامــه خیســاندن ظــروف (Pre-Rinse) اســتفاده کنیــد. ایــن برنامــه، خیســاندن ظرف‌هــا را در 11 دقیقــه بــا اســتفاده از آب ســرد انجــام خواهــد داد. از دیگر قابلیت های حرفه ای شستشو در ماشین ظرفشویی دوو 15 نفره مدل DWK-2560 می توان به برنامه شستشوی میوه و سبزیجات ، وجود سبد سوم قاشق و چنگال ، وجود سبد بالایی با قابلیت تنظیم ارتفاع ، برنامه شستشوی تاخیری از 1 تا 24 ساعت ، وجود صفحه نمایش LED ، سیستم قدرتمند عیب یاب هوشمند که در اولین فرصت عیب دستگاه را نمایش داده تا بتوان از طریق کارشناسان متخصص مشکل حل شود.سیستم شستشوی سریع در 59 دقیقه ، برنامه ویژه استفاده از قرص ظرفشویی ، وجود سیستم شستشوی فوق سریع در زمان هایی که وقتتان بسیار کم است و نیاز به شستشوی ظروف دارید قابلی استفاده می باشد، سیستم فوق سریع شستشو در 34 دقیقه کار را برای شما انجام می دهد ، همچنین سیستم شستشوی بسیار قوی Intensive که سخت ترین لکه هارا نیز از بین می برد و همچنین برنامه شستشوی ظروف حساس شیشه ای و چینی اشاره کرد.

برنامه شستشوی سریع ماشین ظرفشویی دوو این امکان را فراهم می‌‌سازد تا ظروفی را که به صورت روزانه مورد استفاده قرار می‌گیرند و کثیفی چندانی ندارند/ف در زمان کوتاه یک ساعت، شستشو دهید. این برنامه، شستشو را با نهایت صرفه‌جویی در مصرف آب و انرژی انجام خواهد داد.

 

 

خصوصیات ویژه

·         گرید انرژی ++A 

·         ظرفیت شستشو ۱۵ نفره

·         سه طبقه شستشو

·         ۶ برنامه شستشو

لوازم خانگی دوو ساخت کجاست؟

 

یکی از سوالات پر تکرار مشتریان برند دوو این است که محصولات دوو ساخت کجاست؟ در اینجا سعی کرده ایم تا ابتدا در مورد برند دوو در کشور کره جنوبی اطلاعات کلی در اختیار شما قرار بدیم و در مورد محل مونتاژ، خدمات پس از فروش و پرفروش ترین محصولات برند دوو صحبت کنیم.

 به گزارش ایسنا، بنابر اعلام افشار هوم، قطعا امروزه دوو در رده ی رقبای اصلی شرکت سامسونگ و ال جی کره جنوبی قرار گرفته، این برند بعد از گذشت سالهای متوالی در امر تولید لوازم خانگی و صوتی و تصویری و تبدیل شدن به برندی محبوب تصمیم بر این داشتند که در غرب خاورمیانه کشوری را برای مونتاژ و ارائه خدمات پس از فروش برگزینند. که کشور عزیز ایران منتخب شد و  اجازه مونتاژ و خدمات پس از فروش دوو واگذار شد.

همین امر باعث شده تا برای کارگران و متخصصان عزیزمان ایجاد اشتغال شود و هم ما بتوانیم از کیفیت بالای محصولات این برند در کنار خدمات پس از فروش و قیمت های اقتصادی استفاده کنیم.

کیفیت ساخت و خدمات پس از فروش دوو

کیفیت ساخت بالا، قدرت خدمات پس از فروش محصولات دوو بارها به مصرف کنندگان این برند ثابت شده است.

شرکت دوو همواره در تلاش بوده که در کنار افزایش تنوع محصولات و به کارگیری از دانش روز دنیا، محصولات خود را به بالاترین سطح کلاس جهانی نزدیک کند تا بتواند تمامی نیاز های انواع اقشار جامعه را پاسخگو باشد و مشتریان از این برند رضایت و آرامش خاط را به یاد آورند.

خدمات پس از فروش دوو

خدمات پس از فروش محصولات دوو در ایران تنها در دست گروه صنعتی انتخاب سرویس می باشد و مشتریان می توانند به محض دریافت و تحویل محصول با شماره مرکزی 1699 (بدون پیش شماره) تماس حاصل کنند و با درج آدرس محل مورد نظر در سامانه سراسری یکپارچه در کمترین زمان ممکن منتظر نزدیکترین تکنسین دوو جهت نصب محصولات باشند.

یکی دیگر از مزیت های رقابتی برند دوو در مبحث خدمات پس از فروش شروع طرح «ضمانتی بی همتا» در تابستان سال 1400 است، این طرح با این موضوع بود که اگر مشتری بعد از خرید و نصب لباسشویی دوو به هر دلیلی ناراضی بود می تواند تا یک ماه بعد از نصب محصول بدون کسر هیچ هزینه ای لباسشویی را عودت داده و میزان هزینه خود را کاملا دریافت کند. این طرح دلیل دیگری برای کاهش دغدغه در رابطه با خدمات پس از فروش مشتری و کیفیت ساخت بالای محصولات دوو است.