یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل SN8-2323SS

یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل SN8-2323SS سری هایپر یکی از پرطرفدارترین مدل های ساید بای ساید اسنوا با گنجایش ۳۲ فوت می باشد.

این محصول دارای کمپرسور اینورتر دیجیتال است که نسبت به کمپرسورهای دیگر کم مصرف تر است و مهم تر از همه بازدهی بسیار بالاتری دارد. این یخچال با وجود کمپرسور اینورتر نیز کمترین صدا را داردهمچنین با دارا بودن رتبه مصرف انرژی +A جزو محصولات کم مصرف است.

سیستم سرمایش هوشمند Smart Cooling از امکانات پیشرفته ساید 32 فوت اسنوا می باشد. این سیستم دارای حسگرهای هوشمند تشخیص دما است که همواره دمای یخچال را اندازه گرفته تا مواد غذایی تازه و خنک باقی بمانند.شما میتوانید این محصول را با قیمتی مناسب از فروشگاه اینترنتی اعتماد کالا تهیه نمایید.

فیلتر هوای بکار رفته در این محصول از نوع سه لایه کریستال می باشد که با جذب باکتری ها و بوهای ناخوشایند، باعث می شود تا عطر و مزه واقعی مواد غذایی کاملا حفظ شود و خیالتان را از سالم بودن مواد غذایی درون یخچال راحت می کند.

ساید بای ساید هایپر مدل 2323 مجهز به آبسردکن و یخساز اتوماتیک متصل به آب شهری است. علاوه بر آن صفحه نمایش LED لمسی با قابلیت نمایش گرافیکی عملکردهای محصول، امکان تنظیم کردن محصول را به سهولت ایجاد می کند

سامانه بار خانگی از نوع دیسکی (آرام باز شو) بر روی درب یخچال فریزرهای هایپر برای دسترسی آسان و سریع به محصولات پرمصرف و نوشیدنی ها بدون باز نمودن درب یخچال و کاهش مصرف انرژی طراحی شده است.

از دیگر مزیت های ساید 32 فوت اسنوا میتوان به محفظه نگهداری میوه و سبزیجات، محفظه خنک کننده ویژه (Chiller Zone)، گردش هوای سه بعدی، سرمایش دوگانه و فناوری کاهش مصرف انرژی اشاره کرد.

کمپرسور اینورتر این یخچال ساید بای ساید دارای قابلیت تنظیم دور موتور، مناسب برای سرمایش مورد نیاز شما می باشد که علاوه بر حفظ تازگی مواد غذایی، در کاهش مصرف انرژی نیز به میزان 23% کمک می کند و در نتیجه موجب کاهش هزینه های اضافی می شود. همچنین کمپرسور انواع ساید بای ساید اسنوا سری هایپر با کنترل هوشمند و تنظیم کارکرد یکنواخت، 11% صدای کمتری تولید می کند. این کمپرسور دیجیتال با عملکرد بهینه و قابلیت کارکرد در پنج سطح ، کارایی بسیار بالایی را نسبت به کمپرسور های معمولی دارد که موجب کاهش مصرق انرژی می شود.همچنین این منحصول دارای صفحه نمایش لمسی می باشد که با نمایش گرافیکی عملکردهای یخچال انتخاب گزینه مورد نظر شما را تسهیل می بخشد. این صفحه نمایش ها با توجه به مدل محصول دارای رنگ های متفاوت مشکی و طرح فلز می باشد.سیستم سرمایش سریع یخچال و انجماد سریع (Fast freezing) فریزر، امکان سردسازی مواد غذایی داخل یخچال را در زمان کم مهیا می کند تا مواد غذایی با همان تازگی اولیه خود و بدون از دست دادن ویتامین باقی بمانند.

اسنوا ساخت کجاست ؟

اما اجازه بدید برویم سر اصل مطلب، شاید عنوان کنید لوازم خانگی اسنوا ساخت کدام کشور است ؟ ایا چون کارخانه در ایران احداث شده است در انتها محصولات کاملا ایرانی هستند ؟ آیا کیفیت محصولات لوازم خانگی اسنوا خوب است ؟ تلویزیون اسنوا ساخت کجاست؟ 

اسنوا یک شرکت تولید لوازم خانگی در ایران میباشد که محصولات با کیفیت ایرانی تولید میکند. محصولاتی که در رقابت با برندهای خارجی موفق بوده است.

 اسنوا مخفف اسم شرکت ارکان ساختار نوین ایرانیان و زیر مجموعه گروه صنعتی انتخاب می باشد. مدیر عامل این گروه صنعتی کسی نیست جزء محمد رضا دیانی، که توانسته است با تلاش، پشتکار و توانمندی های خود، موفقیت های چشمگیری رو کسب کند.

 اسنوا درسال 1385 در شهرک صنعتی مورچه خورت  با مساحت 25000 متر مربع احداث شد. مطمئنا هنگامیکه این کارخانه احداث شد، کسی فکر نمی‌کرد روزی اسنوا با غول های بزرگ لوازم خانگی امثال برندهای مشهور ال جی، سامسونگ و بوش و

 به گزارش تالاب رقابت فوق العاده تنگاتنگی را درصنعت لوازم خانگی داشته باشد. اکنون اسنوا دارای انواع پرس های ضربه ای و هیدرولیکی 60 تن الی 1000 تن ، دستگاه های CNC جهت برش و خم، جوش پلاسما جهت صفحه های رویه اجاق گاز و همینطور دستگاه های رباتیک برای لعاب و رنگ می‌باشد.

 علاوه بر موارد فوق، این واحد تولیدی تجهیزات مصرفی، جهت مونتاژ لوازم خانگی مطابق با آخرین استاندارهای ایرانی و خارجی را در اختیار دارد.

 اکنون لوازم خانگی اسنوا می تواند روزانه 1500 شماره اجاق گاز ایستاده، 1000 دستگاه کولر آبی و 1500 شماره محصولات توکار ساخت و ارائه نماید. اسنوا نخستین شرکت لوازم خانگی در خاورمیانه می‌باشد که رنگ محصولات خودرا مطابق با خواسته های مشتریان فراهم میکند.

 در مورد لوگوی اسنوا قابل ذکر است در ابتدا، لوگوی اسنوا به رنگ قرمز بود ولی بعد از سال 1393 به رنگ سبز و آبی تغییر پیدا کرد که هنوز پابرجاست.

خچال فریزر اسنوا ساخت کجاست؟ و هزاران سوال دیگر از این موارد پس با ما همراه شوید تا پاسخ سوال خودرا بگیرید. اجازه بدید قبل از پاسخ این سوال مونتاژ در صنعت لوازم خانگی را تعریف کنیم. مونتاژ یعنی قطعه های از پیش ساخته شده رابه یک دیگر متصل کرده و باعث ایجاد یک محصول کامل شود.

اجازه بدید یک مثال بهتر بزنم، همین حالا ما درنظر داریم یک یخچال فریزر را ساخت کنیم در نتیجه احتیاج داریم به موتور یخچال فریزر، وکیوم های یخچال فریزر و….  وقتی این قطعات آماده باشند در انتها به یک دیگر مونتاژ کرده و یک یخچال کامل رابه وجود می آوریم.

 شرکت لوازم خانگی اسنوا نیز قطعات از پیش ساخته شده محصولات لوازم خانگی را از کشور های دیگر وارد کرده ودر ایران مونتاژ میکند

 که مسلما غالباً قطعات وارد شده از کشور چین هستند. البته یکی از مزیت های مونتاژ، آوردن آخرین تکنولوژی در صنعت های مختلف به ایران می‌باشد، چرا که متاسفانه اکنون واحد های تولیدی داخل ایران به دستگاه های روز جهان مجهز نشده اند و شاید این بخاطر هزینه های فوق العاده بالای این دستگاه ها باشد.

در سخن آخر می‌توان نتیجه گرفت، اسنوا یک برند محبوب لوازم خانگی در ایران می‌باشد که توانسته محصولات خود رابا آخرین تکنولوژی روز جهان، قیمت مناسب و برترین کیفیت ساخت و ارائه نماید.

در نتیجه بعنوان یک کالای ایرانی می توان به آن اعتماد کرد و همینطور از خدمات پس از فروش قوی آن نیز بهره برد.

 

 

مایکروویو جی پلاس مدلGMW-M346

مایکروویو از لوازم خانگی پر کاربرد امروزی محسوب می شود که زمان پخت و گرم کردن غذا را کاهش می دهد و برای افراد شاغل می تواند گزینه ی مناسبی باشد چرا که در وقت و هزینه آن ها صرفه جویی می شود. برند های مختلفی از جمله جی پلاس این وسیله ی کاربردی را در طرح ها و ظرفیت های متفاوتی تولید کرده اند. مایکروویو جی پلاس مدل GMW-M346S محصولی با کیفیت و در عین حال کار آمد از این برند می باشد. این دستگاه از ظرفیت 34 لیتر با امکان فعال سازی توان های مختلف بر اساس نیاز برخوردار استمایکروویو جی پلاس به 10 منو پخت خودکار مجهز شده که با استفاده از این برنامه ها می توانید پختی کامل داشته باشیدشما میتوانید این محصول با کیفیت و کاربردی را از فروشگاه اینترنتی اعتماد کالا تهیه نمایید.

مایکروویو 34 لیتر جی پلاس به شما امکان پخت غذا در چند مرحله را می دهد که با تنظیمات دلخواه همراه است. تایمر از دیگر مشخصه ی محصول به شمار می آید که با استفاده از آن می توانید زمان و توان دلخواه را بر روی دستگاه اعمال کنید. این مدل مایکروویو دارای پخت با 4 روش مختلف است که شامل گریل، کانوکشن، ترکیبی و مایکرو می شود. بر روی بدنه ی دستگاه نمایشگر LED تعبیه شده که تنظیمات را به وسیله ی آن می توان تنظیم کرد. فن کانوکشن (convection) از جمله مزیت های مایکروویو M346S جی پلاس به شمار می آید که توسط المنت گرما را درون محصول به صورت یکسان پخش می کند و باعث مغز پخت شدن کامل غذا می شود. از مشخصات دیگر دستگاه می توان به عملکرد یخ زدایی، ذخیره سازی تنظیمات دلخواه، قابلیت پخت سریع و قابلیت پخت گریل و ترکیبی اشاره کرد.

·         دارای فن کانوکشن

·         دارای نمایشگر LED

·         مجهز به تایمر پخت جهت تنظیم توان و زمان دلخواه

·         امکان پخت چند مرحله ای با تنظیمات دلخواه

·         قابلیت پخت گریل و ترکیبی

·         قابلیت پخت سریع Speedy Cooking

·         مجهز به عملکرد یخ زدایی بر اساس وزن و زمان

·         امکان ذخیره سازی تنظیمات دلخواه

برخی دیگر از ویژگی های کاربردی مایکروویو دوو

عملکرد یخ زدایی از برنامه های کاربردی این مدل مایکروویو محسوب می شود که بر اساس وزن و زمان غذا می توان آن را فعال کرد. بهترین گزینه برای درست کردن غذا در مدت زمان کوتاه استفاده از برنامه پخت سریع Speedy Cooking دستگاه است. برای جلوگیری از بو گرفتن مایکروویو بعد از درست کردن غذا می توانید از فن دستگاه استفاده کنید. این محصول به تایمر پخت مجهز شده که جهت تنظیم توان و زمان دلخواه برای عملکرد مایکرو کاربرد دارد. از دیگر مشخصه های مایکروویو 42 لیتر جی پلاس می توان به قابلیت پخت گریل و ترکیبی، امکان ذخیره سازی تنظیمات دلخواه، نمایشگر LED و قفل کودک اشاره کرد

 

برند جی پلاس ساخت کجاست؟

احتمالا اگر شما از لوازم خانگی ال جی هم در گذشته استفاده نکرده باشید، باز هم اسم گلدیران را در تبلیغات و جاهای مختلف شنیده اید!

حال گلدیران، این شرکت با سابقه و نماینده محصولات برند خوب LG، خود وارد عمل شده و دست به تولید لوازم خانگی با برند و نام تجاری جی پلاس زده است.

از مهم ترین ویژگی های کالاهای این برند می توان به کیفیت خوب، استفاده از تکنولوژی های روز و البته قیمت مناسب اشاره کرد.

گلدیران برای ساخت و تولید محصولات خود از قطعات ساخت و فناوری های به روز کشورهای دیگر نیز کمک می گیرد. شاید جالب باشد بدانید که بسیاری از برندهای بزرگ دنیا نیز چنین کاری انجام می دهند و همه قطعات را خودشان تولید نکرده و گاها برخی از آن ها را از کشور هایی مانند چین یا کره دریافت می کنند.

جی پلاس محصولات دیگری مانند یخچال جی پلاس، یخچال ساید جی پلاس، کولرگازی جی پلاس، ماشین لباسشویی جی پلاس و… را نیز تولید می کند.

محصولات لوازم خانگی جی پلاس

برند جی پلاس با تولید محصولات لوازم خانگی متفاوت قصد بر این دارد که، سبد کالایی کاملی را ارائه دهد. از این محصولات می توان به کولرگازی جی پلاس، تلویزیون جی پلاس، وایت برد هوشمند جی پلاس، ماشین لباسشویی جی پلاس، یخچال جی پلاس، DVD Player و… اشاره کرد.

لوازم خانگی جی پلاس مزیت های زیادی دارد که همین امر باعث شده مشتری های زیادی خواهان خرید آن شوند. البته شاید برایتان جالب باشد که جی پلاس در ساخت موبایل و تلفن های همراه اخیرا فعالیت داشته و از آنها رونمایی کرده است. همچنین به علت بالا بودن قیمت سایر تلفن های همراه، این ایده بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

کاربرانی که بنا به هر دلیلی نمی توانند هزینه های این محصولات را بدهند، می توانند از اقساطی که این برند در نظر گرفته است، بهره مند شوند. پرداخت نقدی و قسطی دارای شرایط خاص خود را دارد.

مشتریان می توانند بنا بر اوضاع اقتصادی خود یکی از دو گزینه را انتخاب نمایند. درست است که هزینه های محصولات لوازم خانگی بسیار کمتر از دیگر محصولات خارجی است. اما با وجود قسطی بودن می توان از میزان نگرانی ها کم کرد.

بررسی کیفیت لوازم خانگی جی پلاس 

هر محصولی برای این که بتواند مشتری های زیادی را جذب خود کند، باید علاوه بر مناسب بودن قیمت، کیفیت لازمه را نیز داشته باشد. به دلیل یکی از دلایل موفق بودن برند جی پلاس بالا بودن کیفیت لوازم خانکی است. برای ساخت هر محصول از جمله تلویزیون، کولرگازی، یخچال و… از قطعات خارجی از شرکت های بزرگ دنیا استفاده شده است.

علت اصلی با کیفیت بودن محصول های جی پلاس به تجربه و سابقه بلند مدت آن برمی گردد. جی‌ پلاس نتیجه تجربیات گلدیران در مسیر موفقیت‌های ۳۰ ساله این شرکت است. در واقع گلدیران این‌بار یک برند ایرانی را به صورت انحصاری با بهترین قیمت تولید و به بازار عرضه کرده که اهداف بزرگی را دنبال می‌کند.

خیلی از افراد ممکن است فرق بین دو برند ال جی و جی پلاس را ندانند. جی پلاس در سال ۱۳۹۸ جایگزین برند ال جی شده است. همچنین جی پلاس یک زیر مجموعه ای از شرکت گلدیران است. همین طور که جی پلاس محصول ساخت کشور چین است.

تمام محصول های جی پلاس یک کالای داخلی است و حتی کشورهای پیشرفته مانند آمریکا یا کره بعضی از قطعاتشان را از سایر کشورها دریافت می کنند. وقتی می گوییم یک کالا داخلی است یعنی بخش بسیار زیادی از قطعات در داخل ایران تولید می شود

 

ال ای دی هوشمند دوو 55 اینچ مدل DSL-55S7100EU

تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو 55 اینچ مدل DSL-55S7100EU، هوشمند جدیدترین تلویزیون هوشمند دوو با طراحی زیبا و بدون قاب می باشد.

از مشخصات این محصول با پشتیبانی از سیستم عامل اندروید 9، با ساختار پنل IPS و صفحه نمایش تخت طراحی شده است.

صفحه نمایش تخت با پنل IPS امکان تماشای تصاویر با کیفیتی را برای همه اعضای خانواده تا زاویه ۱۷۸ درجه فراهم می کند.شما میتوانید این محصول با کیفیت و کاربردی را از فروشگاه اینترنتی اعتماد کالا تهیه نمایید.

همچنین خصوصیات دیگر تلویزیون ال ای دی دوو سایز رزولوشن ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰ و نسبت تصویر ۱۶:۹ (نسبت تصویر رایج تلویزیون‌ها)، تصویری واضح را با ابعادی مناسب نمایش می‌دهد.

ویژگی ال ای دی دوو سایز 55 اینچ مدل DSL-55S7100EU هوشمند یک مدیا پلیر بوده که از فرمت های صوتی و تصویری مختلف پشتیبانی می کند.

درگاه های ورودی و خروجی مختلف این امکان را به کاربر می دهد تا برای اتصال دستگاه های دیگر و استفاده از امکانات آن بهره مند گردد.

این تلویزیون دارای خروجی AV، هدفون و ورودی Composite نیز می باشد. دو پورت USB و سه عدد پورت HDMI دارد. از طریق پورت USB می‌توان یک درایو حافظه مانند فلش مموری را به تلویزیون متصل کرد و از فایل‌های خود استفاده کرد. پورت HDMI نیز اتصال سایز لوازم صوتی و تصویری را به تلویزیون ممکن می‌سازد.

کیفیت تصویر تلویزیون دوو مدل DSL-55S7100EU

ال ای دی دوو سایز 55 اینچ مدل DSL-55S7100EU با قابلیت انطباق تصویر 60 هرتز و رزولوشن ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰ و نسبت تصویر ۱۶:۹ (نسبت تصویر رایج تلویزیون‌ها) تصویری با کیفیت و با نوردهی مناسب را برای شما به همراه دارد. این موضوع با توجه به اینکه امروزه تصویربرداری فیلم ها با تکنولوژی های جدید انجام میشود برای ببیندگان بسیار مهم است.

 

گیرنده دیجیتال DVB-T2

نصب و تعبیه گیرنده‌ی دیجیتال داخلی در این تلویزیون، مصرف کنندگان را از تهیه‌ی یک دستگاه گیرنده‌ی جداگانه، بی‌نیاز می‌کند. گفتنی است که این گیرنده‌ی دیجیتال، به تیونر DVB-T2 برای دریافت بهتر امواج مجهز شده است.

 

سیستم صوتی تلویزیون LED دوو مدل DSL-55S7000EU

طراحان این محصول با استفاده از سیستم دو کاناله صوتی دو عدد اسپیکر ۱۵ واتی (در مجموع ۳۰ وات) را در پایین قاب محصول ایجاد نموده اند.

این خروجی صدای مناسب برای همه کاربران رضایت بخش اعلام شده است. گفتنی است قدرت صدای تولید شده از بلندگوهای این تلویزیون فراگیر هستند و فضای واقعی را در هنگام دیدن فیلم برای بیننده ایجاد می کنند

 

·         هوشمند بر بستر سیستم عامل اندروید

·         پردازنده ی 4 هسته ای (CPU)

·         حافظه داخلی 8 گیگابایت (RAM)

·         تکنولوژی LED

·         کیفیت تصویر (ULTRA HD) 4K

·         مجهز به ویزگی HDR (قابلیت بالاترین تفکیک رنگ)

·         پانل +A مگا کنتراست

·         پنل مقاوم در برابر ضربه (IPS)

·         قابلیت اتصال بی سیم (Screen Mirroring)

·         پشتیبانی از HBB TV

·         گیرنده دیجیتال قوی داخلی (DVBT2)

·         گیرنده ی دیجیتال نسل سوم و با امکان پشتیبانی از فرمت HEVC-265H

·         قابلیت ضبط برنامه ی تلویزیونی (PVR)

·         قابلیت اتصال به شبکه ی بی سیم و ایترنت

·         مجهز به رابط کاربری اختصاصی هوما با قابلیت اجرای فرامین صوتی فارسی تلوزیون دوو

·         راهنمای الکترونیکی برنامه ها

·         ماشین زمان تلویزیون

·         سه ورودی HDMI/ دو ورودی USB

·         مجهز به سیستم صوتی 30 وات دالبی دیجیتال (Dolby Digital)

·         دارای ریموت هوشمند جدید (اتصال با بلوتوث)

·         سرعت بازنشانی پنل (Panel Refresh Rate) 60 هرتز

·         ظرفیت حافظه RAM ۱.۵ گیگابایت

 

یکی از برند های کاملا شناخته شده و با کیفیت لوازم خانگی که محصولات آن در جهان معروف است محصولات مارک دوو است . برند دوو در ایران نیز شناخته شده است و به طور قطع هنگام خرید لوازم خانگی یکی از اولین برند هایی که به سراغ آن می رویم برند با کیفیت دوو است . اما آیا میدانید که محصولات مارک دوو ساخت کجاست ؟ برای همه ما مهم است که بدانیم محصولی که قرار است بخریم در کدام کشور ساخته شده و کیفیت آن چگونه است به همین دلیل موضوع این مطلب را به بررسی تاریخچه محصولات مارک برند دوو اختصاص داده ایم

مارک دوو (Daewoo) ساخت کره

برای همه ما مهم است که محصولاتی که قرار است استفاده کنیم ساخت کجاست . بهم همین دلیل موضوع این مطلب را به موضوع محصولات مارک دوو ساخت کجاست اختصاص داده ایم . پیش از آن که به این موضوع بپردازیم خوب است که کمی با تاریخچه برند دوو آشنا شوید . کمپانی برند دوو یا daewoo در سال 1967 در شهر سئول کشور کره جنوبی به مدیریت آقای کیم وو چونگ تاسیس شد . نام این شرکت از نام موسس آن آقای woo گرفته شده است . در زبان کره ای dae به معنی عالی می باشد . در سال 1997 قاره آسیا با یک بحران مالی شدید رو به رو شد اما تا پیش از آن کمپانی دوو بعد از کمپانی هیوندای به عنوان دومین شرکت بزرگ کره جنوبی شناخته میشد .

امروزه مارک دوو دارای بیش از 20 زیر مجموعه است که برخی از آن ها امروزه به طور مستقل و به عنوان یک مارک جدا شروع به فعالیت کرده اند . کمپانی دوو امروزه در بسیاری از کشور ها از جمله مالزی ، لهستان ، مکزیک ، اسپانیا ، چین و ویتنام دارای کارخانه تولیدی است که در آخر تمام محصولات تولید شده در سراسر دنیا زیر نظر متخصصین کره ای این شرکت تایید و سپس وارد بازار می شوند .

 

تلویزیون دوو ساخت کجاست ؟

تلویزیون دوو ساخت کجاست ؟ دوو مارک بسیار بزرگی است که حدود 100 شعبه در سراسر جهان نیز دارد . یکی از محبوب ترین محصولات تولیدی برند دوو تلویزیون آن می باشد . برند دوو تلویزیون های خود را با کیفیت بالا و بر حسب نیاز مشتری با تنوع بالایی نیز تولید می شوند . همانطور که پیش تر هم بیان کردیم تلویزیون های دوو ساخت کشور کره می باشد اما با توجه به آن که دوو در برخی از کشور ها دارای کارخانه می باشد ممکن است تلویزیون هایی هم در آن جا تولید کنند .

محصولات دوو ساخت کجاست؟

سوالی که برای خیلی از افراد پیش می آید این است که محصولات دوو ساخت کجاست؟ همانطور که گفتیم کمپانی اصلی دوو در کره جنوبی و در شهر سئول قرار دارد بسیاری از محصولات برند دوو در همان کمپانی اصلی که در کره جنوبی قرار دارد ساخته میشود اما بسیاری از محصولات هم در کمپانی های زیر مجموعه دوو که در نقاط مختلف جهان مانند لهستان ، چین ، تایوان ، مالزی و … قرار دارد ساخته می شود . اما نکته مهمی که باید بدانید این است که تمامی محصولاتی که در کشور های دیگر تولید می شوند باز هم زیر نظر متخصصین کره جنوبی تایید و سپس روانه بازار می شوند .

 

ظرفشویی پاکشوما مدلMDF-15306

شستن ظروف یکی از دغدغه خانم های شاغل است چرا که باعث می شود وقت زیادی را صرف شستن ظروف کنند از این رو تولید کننده های لوازم خانگی، ماشین ظرفشویی را به بازار عرضه کردند با استفاده از این دستگاه می توان تمام ظروف را با کمترین مصرف آب و مواد شوینده شستشو داد و خشک کرد. برند پاکشوما محصولی جدید به نام ماشین ظرفشویی پاکشوما 15 نفره مدل MDF-15306 W تولید کرده است. شستشوی اقتصادی ECO از برنامه های شستشو در ماشین ظرفشویی است که میزان مصرف آب و برق را به حداقل می رساند این برنامه از آب کم و دمای پایین استفاده کرده و مدت زمان شستشو را طولانی تر می کند.شما میتوانید این محصول با کیفیت و کاربردی را از فروشگاه اینترنتی اعتماد کالا تهیه نمایید.

ظرفشویی MDF-15306 پاکشوما از مدل های دارای ظرفیت 15 نفره است که امکان شستشو با یک دوم ظرفیت را به کاربر می دهد. در این مدل سه سبد مجزا مخصوص شستشوی انواع ظروف و قاشق و چنگال طراحی و تعبیه شده است.

وجود یک ماشین ظرفشویی در آشپزخانه منازل و رستوران ها به الزامات تبدیل شده و امروزه کمک بزرگی به زندگی شهری کرده است . تصور اینکه در زمان های قدیم چگونه بدون وجود ماشین ظرفشویی، شستشوی با دست ظروف آشپزخانه، بشقاب ها، قاشق و چنگال ها و لیوان ها را انجام می دادند. شاید امروز دور از ذهن باشد. در واقع علاوه بر بحث کمبود زمان کافی برای گذراندن ساعت ها پای سینک ظرفشویی ، شستشو با ماشین ظرفشویی بسیار بهداشتی تر، همراه با صرفه جویی در زمان و اقتصادی تر به لحاظ میزان مصرف آب و انرژی می باشد.

سایر ویژگی ها

  • گرید مصرف انرژیA++
  • میزان صدای مزاحم تنها 47 دسی بل
  • جنس کابین داخلی ظرفشویی: استیل یکپارچه با کیفیت
  • امکان تنظیم ارتفاع در سبد میانی

وزن کلی این دستگاه چیزی در حدود 46 کیلوگرم است. ابعاد آن برابر با 85 سانتی متر (ارتفاع ) و 60 سانتی متر ( عرض و طول ) است. همچنین طراحی ظاهری چشم نواز و کیفیت ساخت بسیار بالا از دیگر گزینه های قابل توجه ظرفشویی 15306 پاکشوما می باشد.

برنامه های شستشو مدل 15306 پاکشوما

ظرفشویی MDF-15306 پاکشوما دارای 8 برنامه شستشوی متنوع برای انواع ظروف و انواع میزان کثیفی ها می باشد که در ادامه به نحوه استفاده و بررسی آنها می پزدازیم.

شدید شویی:

شدید شویی برای شستشوی ظروف خیلی کثیف مثل قابلمه، تابه و کاسه هایی که مقداری غذا به آنها چسبیده است به کار می رود.

  • زمان شستشو : 165 دقیقه
  • مصرف آب : 17 لیتر
  • مایع شستشو : نیاز دارد

شستشوی نرمال:

گزینه نرمال برای شستشوی ظروف با میزان کثیفی عادی به کار می رود. مانند کاسه و بشقاب ، لیوان و تابه هایی که کمتر کثیف شده اند.

  • زمان شستشو : 180 دقیقه
  • مصرف آب : 14 لیتر
  • مایع شستشو : نیاز دارد

شستشوی اقتصادی (ECO):

این برنامه شستشوی ظروفی با میزان کثیفی عادی مثل ظروف کریستالی و لیوان ها، تابه ها و بشقاب ها استفاده می شود. میزان مصرف انرژی و مواد شوینده در این برنامه تا حدودی کاهش می یابد.

  • زمان شستشو : 175 دقیقه
  • مصرف آب : 11 لیتر
  • مایع شستشو : نیاز دارد

ظروف شیشه ای:

جهت شستشوی ظروف شیشه ای، لیوان ها و ظروف سفالی از این برنامه استفاده می شود.

  • زمان شستشو : 115 دقیقه
  • مصرف آب : 14 لیتر
  • مایع شستشو : نیاز دارد

برنامه شستشوی یک ساعته:

شستشوی یک ساعته مخصوص ظروفی است که میزان کثیفی کمتری دارند و نیاز به خشک شدن کامل نیز ندارد.

  • زمان شستشو : 60 دقیقه
  • مصرف آب : 10 لیتر
  • مایع شستشو : نیاز دارد

گزینه شستشوی سریع:

در شستشوی سریع ظروفی که با شستشوی کوتاه مدت تمیز می شوند و زمان کافی برای شستشو های طولانی ندارند شسته می شوند.

  • زمان شستشو : 40 دقیقه
  • مصرف آب : 10 لیتر
  • مایع شستشو : نیاز ندارد

پیش شستشو یا خیساندن:

جهت خیس کردن ظروفی است که بعدا قصد شستشوی آنها را دارید می توانید از این برنامه استفاده کنید.

  • زمان شستشو : 15 دقیقه
  • مصرف آب : 4 لیتر
  • مایع شستشو : نیاز ندارد

برنامه 90 دقیقه ای شستشو:

همانطور که از اسم این برنامه پیداست زمان این برنامه 90 دقیقه است و برای شستشوی ظروف نسبتا کثیف کاربرد دارد.

  • زمان شستشو : 90 دقیقه
  • مصرف آب : 12.5 لیتر
  • مایع شستشو : نیاز دارد

RINSE یا آبکشی:

برای آبکشی مجدد ظروف شسته شده و یا شستشوی میوه و سبزیجات این گزینه به کار می رود.

  • زمان شستشو : 8 دقیقه
  • مصرف آب : 3.5 لیتر
  • مایع شستشو : نیاز ندارد

 

برند پاکشوما با ارائه ماشین ظرفشویی ها و یخچال های با کیفیت خود در بازار توانسته در میان مشتریان اعتبار زیادی را کسب کند که همین اعتبار باعث شود مشتریان در هنگام خرید لوازم دیگری مانند ماشین ظرفشویی هم دست به انتخاب برند پاکشوما بزنند. همچنین تبلیغات گسترده برند پاکشوما موجب شده تا بسیاری از افراد به این فکر بیوفتند که آیا ماشین ظرفشویی پاکشوما بخریم یا نه؟ ما در این مقاله برای شناخت بیشتر این محصول و معرفی انواع آن به مشتریان اقدام به بررسی کیفیت ماشین ظرفشویی پاکشوما کرده ایم.

ماشین ظرفشویی پاکشوما چه امکاناتی دارد؟ بررسی کیفیت ظرفشویی پاکشوما

همه ما در هنگام خرید لوازم منزل به دنبال محصولاتی با بالاترین کیفیت هستیم که از هر لحاظ خیال ما را راحت سازد، به همین دلیل اگر قصد خرید ماشین ظرفشویی از برند پاکشوما داشته باشیم به بررسی این مسئله می پردازیم که ماشین ظرفشویی پاکشوما چه امکاناتی دارند؟

ما در این مقاله برای اینکه تحقیقی آسان تر را برای شما رقم بزنیم در این بخش به برخی از جدیدترین مشخصات و امکانات این محصول اشاره می کنیم.

  • برند پاکشوما اخیرا با ارائه محصولاتی با فناوری های جدید توانسته تا مصرف آب را در ماشین ظرفشویی ها خود تا 10 لیتر پایین بیاورد.
  • A+++دارای رده مصرف برق
  • به کار بردن نمایشگر لمسی و صفحه نمایش های ال ای دی در اغلب مدل های این محصول.
  • استفاده از حسگر نشت آب.
  • به کار بردن امکان شست و شو با تاخیر تا 24 ساعت.
  • توانایی شست و شوی میوه و سبزی.
  • فناوری عیب یابی خودکار.
  • استفاده از انواع فناوری های نوین و کارآمد.

 

 

یخچال فریزر دوقلو دیپوینت مکس

یخچال فریزر دوقلو دیپوینت مکس یکی از زیباترین یخچالهاییست که توسط شرکت Depoint طراحی و ساخته شده است.دیپوینت نامی آشنا از شرکت ایرانی است که توانسته با تولید محصولات بروز و جدید پا به پای برندهای خارجی رقابت کند.با طراحی بسیار دقیق و الگوبرداری از فناوری های برندهای اروپایی دیپوینت فضای داخلی با ظرفیت 601 لیتر را برای مدل مکس در نظر گرفته ،که این مهم فضای بسیار جاداری را برای انجماد و ذخیره مواد غذایی را در اختیارتان قرار می دهد.شما میتوانید این محصول با کیفیت و کاربردی را با قیمتی مناسب از فروشگاه اینترنتی اعتماد کالا تهیه نمایید.

Depoint Max انتخاب کسانیست که خانواده پر جمعیتی دارند و نیاز دارند حجم زیادی از مواد را منجمد و نگهداری کنند.

یخچال فریزر دوقلو مکس دیپوینت دو دستگاه کاملا جداست ،ولی کاملا با هم هماهنگ و متقارن که در کنار هم یک یخچال و فریزر دوقلو را تشکیل میدهند.در یخچال فریزر دوقلو دیپوینت مدل مکس ویژگی هایی نهفته که با بروزترین تکنولوژیهای برندهای دیگر برابری میکند.از مهم ترین این ویژگی ها میتوان به ، آبریز اتوماتیک ، یخساز اتوماتیک ، تعبیه صفحه فلزی برای حفظ سرما و صرفه‌جویی انرژی ،دو حالت سرمایش سریع و یخ‌زدایی ، فیلتر بوگیر با حذف ۹۹/۹۹ درصد باکتری‌ها ، دارای کمپرسور قدرتمند اینورتر با گاز R600 اشاره کرد.

طراحی یخچال و فریزر دیپوینت مکس به صورت کاملا مستقل میباشد که دستگیره سمت چپ درب یخچال و سمت راست درب فریزر را تفکیک میکند.به لطف طراحی بسیار دقیق دیپوینت توانسته غذاها و میوه ها را برای مدت طولانی تری از کپک زدگی در امان نگه دارد.سیستم چند جریانی هوا یا همان با انتشار هوا از هر جهت ، سرما را به همه بخش های داخلی Depoint Max میرساندX247یخچال فریزر دوقلو دیپوینت مکس از موتور بسیار کیفیت بهرمند است که دوام و طول عمر بالا و خنک کنندگی بسیار مناسبی دارد .یخچال دارای 5 طبقه می باشد که در بین طبقات ، چند طبقه مختص تمامی مواد غذایی به صورت خوابیده و دو کشو در پایین یخچال قرار دارد.همچنین در محفظه داخلی درب یخچال هم فضایی برای انواع و اقسام بطری ها و شیشه ها تعبیه شده.فضای داخلی فریزر دیپوینت هم از تفکیک خوب و حجم زیادی برخوردار است.سه باکس بزرگ در پایین و دو باکس متوسط در بالا و دو باکس کناری در یک طبقه و در بالاترین قسمت یک طبقه قرار دارد ،تا بتوانید تمامی آنچیزی که در طول سال نیاز دارید را فریز کنید.

Utility Box و محفظه های Depoint max

طبقات داخل از جنس شیشه با کیفیت با قابلیت تنظیم ارتفاع و جابجایی میباشد .در پایین یخچال ، دو طبقه کشوی شیشه ای مخصوص نگهداری سبزیجات و میوه ها وجود دارد .4قفسه قابل تنظیم بر روی درب بچشم می‌خورند ،که جهت جای دادن شیشه‌های مربا، پنیر و نیز بطری‌های آبلیمو و آب معدنی بهترین گزینه هستند.این یخچال فریزر دوقلو دارای سیستم های لوله کشی خود کاملیست .یخچال فریزر دوقلو دیپوینت مکس دارای یخساز اتوماتیک باریکیست که باعث میشود فضای بیشتری از یخچال در اختیار باشد .

Moistore Control یک پوشش جعبه نواری است که رطوبت را در سطح مطلوب میوه ها و سبزیجات حفظ می کند.

به همین دلیل همیشه میوه ها و سبزیجات در کشوی دیپوینت مکس مانگاری بیشتری دارند.

فیلتر بوگیر با حذف ۹۹/۹۹ درصد باکتری‌ها

فیلتر هوای چند مرحله ای تقریبا تمام بوی بد و باکتری ها را از داخل یخچال حذف میکند.یخچال فریزر Depoint مدل Max به سیستم های هوشمند و بهداشتی زیادی مجهز شده تا مواد غذایی از تهاجم باکتری ها در امان بمانند.فیلتر بهداشتی در مکس از بهترین فیلتر هاییست که برند دیپوینت در یخچال های خود از آن استفاده می کندX247این فیلتر شامل یک سیستم تصفیه هوای پیشرفته می باشد که بصورت چند لایه طراحی شده ،و هر کدام از لایه ها برای از بین بردن باکتری خاصی کاربرد دارد .

کمپرسور کم مصرف دیپوینت مدل مکس

کمپروس مکس ، جدیدترین و بادوام ترین نوع موتوریست که Depoint برروی بعضی از محصولات باکیفیت خود همانند Max نصب کرده.موتور کم مصرف مکس ، بعلاوه بالا بودن کیفیت و کارایی میزان مصرف انرژی را به میزان قابل توجهی کاهش یابد .همه این خصوصیات که در بالا به آن اشاره شد ما را به این نتیجه میرساند که محصول یخچالو فریزر دوقلو دیپوینت Depoint مدل Max ،انتخاب مناسب برای خانواده هایی که بدنبال خرید محصولی تمام عیارند تا بتوانند تمام نیازهایشان در زمینه نگهداری با کیفیت مواد غذایی برآورده کند.

قابلیت های مهم و کاربردی دیپوینت مکس

  • یخچال و فریزر بدون برفک
  • سیستم گردش هوای داخلی
  • کنترل پنل لمسی
  • قابلیت انجماد و سرمایش سریع
  • کلاس بهره وری انرژی +A
  • سیستم روشنایی LED
  • دارای محفظه‌ انجماد سریع
  • دارای قفل کودک کنترل پنل
  • یخساز اتوماتیک
  • فیلتربوگیر
  • فیلتر تصفیه آب
  • سیستم یخساز و آبسردکن متصل به آب شهری
  • کمپرسور اینورتر با 60 ماه ضمانت
  • دارای روشنایی آبسردکن
  • عملکرد ECO برای مصرف بهینه‌ انرژی
  • گاز مبرد R600a سازگار با لایه ازون

دلایل خرید و برتری های انتخاب دیپوینت مکس Depoint Max

اگر از دست فضای کم و ابعاد حجیم ساید بای ساید ها خسته شدید !اگر به دنبال خرید یک یخچال فریزر دوقلو با فضای زیاد و طول عمری طولانی هستید !اگر به دنبال یخچال و فریزر با یخساز اتوماتیک هستید تا از شر درست کردن یخ در کاسه های مختلف درون فریزر راحت شوید !اگر به دنبال یخچالی با قابلیت برطرف کردن بوهای نامطلوب بعضی مواد غذایی در زمان های طولانی هستید !اگر به دنبال یخچالی با قابلیت آبریز اتومات هستید تا نیازی به بازو بسته کردن پیاپی درب یخچال نداشته باشید !اگر به دنبال یخچالی به روز و امکاناتی کم نظیر هستید !دیپوینت مدل مکس تمامی نیازهایتان را برطرف کرده و از بهترین گزینه ها روبروی شماست.مهم ترین ویژگی های یخچال دیپوینت می توان به:طراحی زیبا و منحصر به فرد، کنترل پنل لمسی LED،محفظه‌ی انجماد سریع،نمودار مصرف انرژی +A،آبسردکن و یخساز اتوماتیک،مخزن متصل به آب شهری،مجهز به سیستم قفل کودک،کمپرسور اینورتر با ۳۰ ماه گارانتی،عملکرد ECO برای مصرف بهینه‌ی انرژی، سیستم ذوب برفک اتوماتیک هوشمند،حالت‌های انجماد سریع و سرمایش سریع، سیستم گردش هوای داخلی اجباری (فن دار)،سیستم کنترل هوشمند دیجیتال دمای یخچال و فریزر و... اشاره نمود.