ماشین ظرفشویی دوو 14 نفره مدل DDW-4471

معرفی ماشین ظرفشویی دوو 14 نفره مدل DDW-4471

ماشین ظرفشویی یکی از بهترین وسیله آشپزخانه برای شستن ظروف محسوب می شود. برای شستن ظروف با ماشین ظرفشویی، کافی است ماشین ظرفشویی را بارگیری کنید، مواد شوینده ظرف را اضافه کرده و یک چرخه شستشو را اجرا نمایید. برند دوو یکی از تولید کننده های معتبر در زمینه تولید لوازم خانگی می باشد که این بار برند دوو محصولی با کیفیت به نام ماشین ظرفشویی دوو 14 نفره مدل DDW-4471 تولید کرده است. این مدل ماشین لباسشویی دوو  سه طبقه ی مجزا دارد که سبد بالایی آن را می توانید به صورت دستی تنظیم کرده و سبد را جابه جا کنیدسبد سوم دستگاه برای چیدمان بهینه به صورت منعطف طراحی شده که می توانید قاشق و چنگال ها را درون آن قرار دهید.میتوانید این محصول کاربردی را با قیمتی مناسب از شرکت اعتماد کالا تهیه نمایید.

ماشین ظرفشویی دوو 14 نفره مدل DDW-4471

ماشین ظرفشویی دوو 14 نفره مدل DDW-4471 یکی از محصولات خوش ساخت و پرفروش شرکت دوو (Daewoo) می باشد.

امروزه به علت کمبود وقت و مدرن شدن سبک زندگی داشتن ماشین ظرفشویی اهمیت ویژه ای دارد.

ماشین ظرفشویی دوو 14 نفره مدل DDW-4471 با گنجایش شستشوی بالایی که دارد می تواند به راحتی پاسخگوی ظروف خانواده های پر جمعیت باشد.

این محصول دارای 7 برنامه متنوع شستشو می باشد که می تواند ظروف را با کیفیت بالایی بشوید.

ماشین ظرفشویی دوو 14 نفره مدل DDW-4471 دارای 3 طبقه مجزا برای چیدن مرتب ظروف می باشد.

ماشین ظرف شویی 4471 دوو علاوه بر بالابردن کیفیت شستشو، از مصرف انرژی ++A بهره می برد که نشان بر مصرف انرژی پایین دارد.

داشتن یک ماشین ظرفشویی مبله علاوه بر صرفه جویی در وقت، کمک شایان در مهمانی ها و بعد مهمونی ها می کند تا میزبان زحمت شستن ظرف ها رو نکشد.

مخزن شستشوی ماشین ظرفشویی دوو 14 نفره مدل DDW-4471 تمام استیل می باشد.

با استفاده از ویژگی شستشو تاخیر می توان ظروف در زمان هایی که مصرف انرژی پایین تر هست یا زمانی هایی که در منزل نیستید بشویید.

ویژگی ماشین ظرفشویی دوو مدل 4471

صفحه نمایش LED جهت نمایش زمان، دمای شستشو و تنظیمات
عملکرد لمسی دکمه ها
دارای 3 طبقه شستشو
دارای 3 بازوی آبپاش
قابلیت تنظیم ارتفاع سبد بالایی بصورت دستی و با جابجایی سبد
سیستم هوشمند عیب یاب
مخزن شستشوی تمام استیل
قابلیت تغییر در جانمایی داخلی سبد پایین
جاپودری کشویی
نیم طبقه فنجان در سبد دوم
قابلیت انعطاف سبد سوم (جهت چیدمان بهینه سبد قاشق و چنگال )

برنامه های شستشو

Auto : شستشوی اتوماتیک برای شستشوی ظرفهایی با هر نوع کثیفی و هر میزان غذای خشک شده
Intensive : شستشوی ظروف بسیار کثیف که مدتی غذای خشک شده روی آن بوده است
Eco :برنامه ای استاندارد برای ظروف با کثیفی متوسط (شستشوی بهینه با صرفه جویی در آب و انرژی)
Glass : شستشوی ظروف حساس شیشه ای و چینی با کثیفی کم که به دمای باال حساس هستند.
Min 90 : جهت شستشوی سریع ظروف با کثیفی کم و متوسط در 90 دقیقه
Rapid :شستشوی کوتاه ظروف با کثیفی کم مثل کریستال و لیوانها که نیاز به خشک کردن ندارد.
Soak : خیساندن ظروفی که قرار است شسته شود و شستشوی میوه و سبزیجات

 

 

مشخصات ماشین ظرفشویی مدل DDW-4471 دوو

  • دارای 7 برنامه شستشوی اصلی جهت شستشوی انواع ظروف با میزان کثیفی های مختلف
  • صفحه تمام لمسی روی ظرفشویی
  • صفحه نمایشگر LED جهت نمایش برنامه شستشو ها ، زمان باقی مانده ، دمای شستشو و انواع تنظیمات دستگاه
  • دارای سه طبقه شستشوی مجزا جهت انواع ظروف و قاشق چنگال ها
  • دارای سه بازوی آبپاش مختلف جهت شستشوی بهتر ظروف
  • امکان تنظیم ارتفاع سبد بالایی و جابجایی سبد پایینی
  • مجهز به سیستم عیب یاب هوشمند
  • مخزن داخلی دستگاه از جنس استیل با کیفیت و یک تکه
  • قابلیت انعطاف در سبد سوم
  • نیم طبقه جهت شستشوی فنجان در سبد دوم
  • امکان شستشو با نصف ظرفیت
  • دارای سیستم EXTRA CLEANNING جهت شستشوی ظروف بسیار کثیف
  • مجهز به سیستم خشک کن بسیار قوی EXTRA DRYING
  • امکان شستشو با تاخیر از یک تا 24 ساعت
  • دارای قفل کودک
  • امکان شستشوی سریع
  • برنامه پیش شستشو Pre-Rinse
  • شستشوی اقتصادی
  •  

شرکت دوو سومین تولید کننده بزرگ لوازم خانگی است که جزء 10 برند برتر جهانی به شمار می آید. همکاری دوو با گروههای صنعتی سبب گردیده که بسیاری از لوازم خانگی نظیر یخچال فریزر و یخچال ساید بای ساید از گروه صنعتی ایران تولید شود و به بازار ایران راه یابد.

شرکت دوو که از بزرگترین تولیدکنندگان لوازم خانگی در کره جنوبی می باشد بعد از دو رقیب قوی خود که سامسونگ و الجی می باشد، تولیدکننده پرفروشترین و پرطرفدارترین محصولات خانگی می باشد. عرضه محصولات این شرکت در ایران توسط گروه انتخاب می باشد که با نام نماینده رسمی برند دوو تمامی محصولات جدید دوو را همراه با ضمانت نامه 24 ماهه عرضه می کند.

 

 یکی از برند های کاملا شناخته شده و با کیفیت لوازم خانگی که محصولات آن در جهان معروف است محصولات مارک دوو است . برند دوو در ایران نیز شناخته شده است و به طور قطع هنگام خرید لوازم خانگی یکی از اولین برند هایی که به سراغ آن می رویم برند با کیفیت دوو است . اما آیا میدانید که محصولات مارک دوو ساخت کجاست ؟ برای همه ما مهم است که بدانیم محصولی که قرار است بخریم در کدام کشور ساخته شده و کیفیت آن چگونه است به همین دلیل موضوع این مطلب را به بررسی تاریخچه محصولات مارک برند دوو اختصاص داده ایم .

دوو در ابتدا از کشور کره جنوبی فعالیت خود را آغاز کرد . جالب است بدانید که واژه daewoo در زبان کره ای از دو کلمه dae و woo تشکیل شده است . woo که نام بنیانگذار برند دوو است و dae در زبان کره ای به معنی عالی است . در ادامه به بررسی بیشتر تاریخچه این مارک و محصولات آن خواهیم پرداخت همراه ما باشید . پیشنهاد می کنم راجع به ماشین ظرفشویی دوو مطلب بهترین مدل ماشین ظرفشویی دوو و تلویزیون مجیک ساخت کجاست را بخوانید .

مارک دوو (Daewoo) ساخت کره

برای همه ما مهم است که محصولاتی که قرار است استفاده کنیم ساخت کجاست . بهم همین دلیل موضوع این مطلب را به موضوع محصولات مارک دوو ساخت کجاست اختصاص داده ایم . پیش از آن که به این موضوع بپردازیم خوب است که کمی با تاریخچه برند دوو آشنا شوید . کمپانی برند دوو یا daewoo در سال 1967 در شهر سئول کشور کره جنوبی به مدیریت آقای کیم وو چونگ تاسیس شد . نام این شرکت از نام موسس آن آقای woo گرفته شده است . در زبان کره ای dae به معنی عالی می باشد . در سال 1997 قاره آسیا با یک بحران مالی شدید رو به رو شد اما تا پیش از آن کمپانی دوو بعد از کمپانی هیوندای به عنوان دومین شرکت بزرگ کره جنوبی شناخته میشد .

امروزه مارک دوو دارای بیش از 20 زیر مجموعه است که برخی از آن ها امروزه به طور مستقل و به عنوان یک مارک جدا شروع به فعالیت کرده اند . کمپانی دوو امروزه در بسیاری از کشور ها از جمله مالزی ، لهستان ، مکزیک ، اسپانیا ، چین و ویتنام دارای کارخانه تولیدی است که در آخر تمام محصولات تولید شده در سراسر دنیا زیر نظر متخصصین کره ای این شرکت تایید و سپس وارد بازار می شوند .

 

محصولات دوو ساخت کجاست؟

سوالی که برای خیلی از افراد پیش می آید این است که محصولات دوو ساخت کجاست؟ همانطور که گفتیم کمپانی اصلی دوو در کره جنوبی و در شهر سئول قرار دارد بسیاری از محصولات برند دوو در همان کمپانی اصلی که در کره جنوبی قرار دارد ساخته میشود اما بسیاری از محصولات هم در کمپانی های زیر مجموعه دوو که در نقاط مختلف جهان مانند لهستان ، چین ، تایوان ، مالزی و … قرار دارد ساخته می شود . اما نکته مهمی که باید بدانید این است که تمامی محصولاتی که در کشور های دیگر تولید می شوند باز هم زیر نظر متخصصین کره جنوبی تایید و سپس روانه بازار می شوند .

 

تلویزیون هوشمند سام الکترونیک 65 اینچ مدل 65TU6500

بررسی تلویزیون هوشمند سام الکترونیک 65 اینچ مدل 65TU6500

پس از کوچ سامسونگ از ایران به دلیل تحریم‌ها، سام الکترونیک تصمیم گرفت جای تلویزیون‌های سامسونگ را پر کند. این برند نو پا در ایران تقریباً برای مردم آشنا شده و توانسته با تولید تلویزیون‌های بسیار خوش قیمت با سخت‌افزار عالی، مشتریان بسیاری برای خود دست‌وپا کند. در این مطلب همراه تکنولایف باشید تا با یکدیگر به بررسی تلوزیون بسیار جذاب سام الکترونیک مدل 65TU6500 بپردازیم و ببینیم این محصول، چقدر ارزش خرید در برابر رقبایش را دارد. اگر به دنبال تلویزیونی در اندازه بسیار بزرگ می‌گردید که امکانات و ویژگی‌های خوبی هم داشته باشد، قطعا تلویزیونی ۶۵ اینچی سام مدل TU650065 نظر شما را به خود جلب می‌کند. با فروشگاه اعتماد کالا میتوانید این محصول با کیفیت را با قیمتی مناسب خریداری فرمایید.

صفحه نمایش تلویزیون سام الکترونیک مدل 65TU6500

با توجه به قیمت تلویزیون سام ۶۵ اینچ ، صفحه نمایش باکیفیتی را روی این محصول شاهد هستیم. وقتی شما قصد خرید تلویزیون را داشته باشید، معمولاً به فروشگاه‌هایی می‌روید که آن مدل را برای دیدن موجود داشته باشند و کیفیت را از نزدیک پسند می‌کنید؛ پس می‌توان گفت اصلی‌ترین ویژگی در تلویزیون‌ها، کیفیت تصاویر است. تلویزیون سام الکترونیک مدل 65TU6500 دارای یک نمایشگر بسیار با کیفیت 65 اینچی است با رزولوشن 4K UltraHD و پنل LED است که مصرف تلویزیون شما را به شدت کاهش می‌دهد. این نمایشگر وضوح تصویر 2160 در 3840 را پیش روی مخاطب قرار می‌دهد. صفحه‌نمایشی توانایی به نمایش درآوردن ۸ میلیون رنگ را دارد. این اتفاق باعث می‌شود که بتوانید تصاویر را با کیفیت بالایی مشاهده کنید. صفحه نمایش قرار گرفته روی تلویزیون 65TU6500 شرکت سام، از نسبت تصویر 16:9 برخوردار است. همچنین این صفحه نمایش تخت از تکنولوژی HDR برخوردار است و زاویه دید بسیار مناسبی هم دارد. زاویه دید خوب صفحه نمایش باعث شده که بتوانید در هر موقعیتی دید خوبی نصبت به تصاویر داشته باشید. پورت های سام الکترونیک مدل 65TU6500 یکی از ویژگی‌های برجسته این تلویزیون تعداد پورت‌های زیاد آن است؛ این تلویزیون دارای دو پورت USB و سه پورت HDMI است که باعث می‌شوند شما فلش یا هارد و کنسول بازی و ویدئو پلیرهای خودتان را به آن متصل کنید و از فیلم و بازی و موسیقی در ابعاد بزرگ و کیفیت بالا لذت ببرید. تماشای فیلم‌های باکیفیت روی این تلویزیون بزرگ قطعا نظر شما را به خود جلب می‌کند. حتی بازی کردن روی این محصول هم هیجان خاص خود را دارد. بد نیست به این موضوع هم اشاره کنیم که تلویزیون 65TU6500 سام از وای-فای بهره می‌برد. اتفاقی که باعث می‌شود بتوانید، به‌راحتی به اینترنت متصل شوید، برنامه‌های پخش فیلم و سریال را دانلود کنید و ساعت‌ها به مشاهده فیلم‌ها بپردازید. با این تلویزیون می‌توانید با استفاده از آنتن ورودی، شبکه‌های صداوسیما را به‌صورت HD و حتی در آینده به‌صورت 4K دریافت کنید و از تماشای برنامه‌ها لذت ببرید. درواقع داشتن گیرنده دیجیتال داخلی هم یکی دیگر از ویژگی‌های جالب توجه این محصول خواهد بود. پورت‌های متنوع و خوبی روی تلویزیون سام ۶۵ اینچ قرار گرفته است.

سایر ویژگی های تلویزیون سام الکترونیک 65TU6500

این تلویزیون یک دستگاه هوشمند است که از سیستم‌عامل اندروید پشتیبانی می‌کند؛ به کمک این سیستم‌عامل می‌توانید به‌راحتی با گوشی هوشمند خود به تلویزیون سام الکترونیک متصل شوید و محتوا و فیلم و عکس‌های خود را در صفحه بزرگ و با کیفیت مشاهده کنید. سام از اندروید ۹ برای تلویزیون جدید خود استفاده کرده که قابلیت‌های بسیار خوبی دارد و از سرعت مناسبی هم برخوردار خواهد بود. کار کردن با این نسخه از اندروید روی تلویزیون تجربه خوبی به شما منتقل خواهد کرد. این تلویزیون سام ۶۵ اینچ نظر خیلی‌ها را به سمت خود جلب کرده است. همچنین این تلویزیون با وزن نسبتاً زیاد 24 کیلوگرم تلویزیونی سنگین به‌حساب می‌آید که با 7 مدل پایه برای خرید در اختیار شما قرار گرفته است؛ اما این تلویزیون بسیار کم انرژی است و توانسته نمره A را از استانداردها دریافت کند. اگر یک تلویزیون برای کارهای روزمره و مشاهده فیلم با سایز بزرگ می‌خواهید، تلویزیون سام الکترونیک مدل 65TU6500 را به شما پیشنهاد می‌دهیم. قیمت تلویزیون سام ۶۵ اینچ هم یکی از ویژگی‌های اصلی آن به‌حساب می‌آید.

بلندگوهای تلویزیون سام الکترونیک 65TU6500

این تلویزیون دارای دو بلندگوی قدرتمند با توان خروجی صدای 20 وات است که یک محیط 60 متری را به‌راحتی می‌تواند با صدای خود پوشش دهد. پس اگر به دنبال یک تلویزیون مناسب برای خانه یا حتی اتاق خود می‌گردید، قطعا 65TU6500 را به شما پیشنهاد می‌کنیم. تجربه بازی کردن و تماشای فیلم با این تلویزیون لذت بخش خواهد بود. البته به لطف ویژگی دالبی، صدا دچار افت کیفیت نمی‌شود و می‌توانید تا آخر صدا را زیاد کنید و بدون اینکه صداها خراب شوند به موسیقی گوش دهید. اگر حس کردید که صدای بلندگوها کم است یا نیاز به صدای بیشتر دارید، می‌توانید از بلندگوهای جانبی استفاده کنید که از طریق کابل HDMI یا Wifi یا بلوتوث به این محصول متصل می‌شوند.

سایز صفحه

65 اینچ

تکنولوژی صفحه

LED

نوع صفحه

تخت

کیفیت تصویر

Ultra HD

رزولوشن

2160*3840

نسبت تصویر

16:9

سیستم صوتی

2 کاناله

تعداد بلندگوها

دو عدد

توان خروجی کلی صدا

20 وات

توان هر بلندگو

10 وات

محل قرارگیری بلندگوها

پایین قاب

رابط هوشمند

دارد

نوع رابط هوشمند

اندروید Android

پردازنده

تک هسته‌ای

امکان بازی

قابل نصب

امکان اپلیکیشن

قابل نصب

قفل کودک

دارد

گیرنده دیجیتال

دارد

تیونر

DVB-T2

درگاه USB

دارد

تعداد درگاه‌های USB

دو عدد

نوع درگاه‌های USB

USB 2.0

درگاه HDMI

دارد

تعداد درگاه های

HDMIدو عدد

کامپوننت (Component)

دارد

تعداد رابط کامپوننت (Component)

یک عدد

پورت شبکه (LAN)

دارد

ورودی آنتن

دارد

خروجی صدای دیجیتال

دارد

نوع خروجی صدای دیجیتال

اپتیکال

نوع پایه

رومیزی

قابلیت اتصال به دیوار

دارد

دفترچه راهنما

دارد

ریموت کنترل

دارد

کابل برق

دارد

 

یکی از سوالاتی که اکثر مشتریان ال ای دی سام الکترونیک با آن روبرو هستند این است که تلویزیون سام ساخت کجاست؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که تلویزیون سام ، ساخت ایران است.سام به عنوان یک برند ایرانی همواره در تلاش بوده تا محصولات خود را متناسب با نیازهای روز مشتریان ایرانی تولید کند به همین دلیل تلویزیون های سام در حال حاضر به ویژگی‌های مورد نظر اکثر مشتریان مجهز شده اند و می توانند انتظارات بسیاری از مشتریان را برآورده کنند.

 

یخچال و فریزر هیمالیا مدل رومانوپلاس

یخچال و فریزر هیمالیا مدل رومانوپلاس

یخچال فریزر دوقلو هیمالیا مدل رومانو پلاس، یکی از کامل‌ترین و بروز‌ترین یخچال فریزرهایی می‌باشد که شرکت هیمالیا تا کنون روانه بازارکرده است.
 
این یخچال فریزر خوش ساخت، دارای ظرفیتی معادل 777 لیتر بوده که می تواند انتخاب مطمئنی برای خانواده های پرجمعیت باشد.میتوانید این محصول را با قیمتی مناسب از فروشگاه اعتماد کالا تهیه نمایید.

کابین یخچال فریزر این محصول  همان کابین یخچال پانوراما پلاس و فریزر این محصول نیز همانند کابین آیس پول است.

یخچال هیمالیا مدل رومانو را می‌توان بی‌همتا در بین رقبای دوقلو ایرانی خود دانست، چراکه طراحی درب بار و یخساز اتوماتیک داخلی در این محصول بگونه‌ای متفاوت شکل گرفته‌است.

با خرید یخچال فریزر دوقلو هیمالیا رومانو، شما دستگاهی خواهید داشت که علاوه بر کیفیت مطلوب و طول عمر بالا دارای بروزترین ویژگی‌های یخچال‌های حال حاضر، از جمله کمپرسور مدرن، سیستم سرمایش سریع، تکنولوژی نانوفراست و… می‌باشد.

این محصول با گنجایش 34 فوت فضای بسیار مناسبی را برای نگهداری از مواد غذایی در اختیار شما قرار می دهد. یخچال فریزر رومانو پلاس به دلیل داشتن تعداد کشوی زیاد و کشوی big box  جزو محصولات پرفروش این شرمت قرار گرفته است است. لازم به ذکر است این محصول هیمالیا در رنگ بندی سفید چرمی و نقره تولید و در بازار عرضه شده است.

روشنایی داخلی:

روشنایی داخل یخچال بوسیله ی سامانه LED کم مصرف است که به هنگام باز کردن درب یخچال روشن می شود. همان‌طور که می‌دانید چراغ‌های داخل یخچال وظیفه‌ی نورپردازی مناسب فضای درونی آن را دارند. یخچال فریزر هیمالیا مدل پانوراما با داشتن چراغ‌های LED با نور لطیف خود باعث می‌شوند تا مواد غذایی شما زیباتر جلوه کند. اگر نورپردازی داخل دستگاه ضعیف باشد ممکن است در پیدا کردن ظرفی که در انتهای یک ردیف جا خوش کرده دچار مشکل شوید.

یخچال رومانو پلاس دارای 5 طبقه و 2 کشو می‌باشد. طبقات نصب شده در این یخچال، همگی از نوع نشکن و ضدشوک می‌باشند. در قسمت زیرین یخچال 2 کشو نسبتا بزرگ قراردارد که می توان از آن ها برای نگهداری انواع میوه و سبزی‌ جات استفاده نمود. این کشوها با دارا بودن قابلیت تنظیم رطوبت، سبب حفظ و ماندگاری بیش‌تر مواد غذایی درون آن ها می‌شوند.

کابین فریزر رومانو پلاس بسیار جادار بوده و دارای 8 کشو برای نگهداری انواع مواد غذایی منجمد می باشد. در این میان 5 کشو دارای اندازه متوسط ، 1 محفظه مربعی کوچک ،  سبد یخساز اتوماتیک با قابلیت اتصال به آب شهری و یک محفظه Big Box  برای نگهداری مواد غذایی بزرگ‌تر، وجود دارد.

ظرفیت، ابعاد:

یخچال فریزر هیمالیا رومانو ظرفیت گنجایش 34 فوت (17 فوت در یخچال + 17 فوت در فریزر) دارد که فضای مطلوب‌تری را به شما برای نگهداری از مواد غذایی تان را می دهد. این مدل از یخچال فریزر‌های دوقلو بدلیل داشتن فضای قابل استفاده‌ی بیشتر، محبوب آن دسته از مصرف‌کنندگانی است که خانواده‌ی پرجمعیتی دارند و یا عادت به خرید مواد غذایی بصورت یکجا دارند.

اگر شماهم طرفدار کشوی اختصاصی Big box هستید، این دستگاه توجه شما را جلب خواهد کرد.

هنگامی که درب یخچال را باز می‌کنید با 5 طبقه و دو کشوی شیشه‌ای مخصوص نگهداری میوه و سبزیجات روبرو می شوید. و با بازکردن درب قسمت فریزر با 8 کشوی اختصاصی مواجه خواهید شد. از طرفی شاهد محفظه‌ی بزرگ big box در فریزر هم هستیم که به شما امکان فریزر کردن مواد غذایی با حجم بیشتری را می‌دهد.

در یخچال فریزر هیمالیا مدل رومانو کشوها بصورت پایه‌دار و قابل تنظیم می‌باشند که مزیت خوبی بشمار می‌آید.

سیستم سردکننده‌ی سریع یخچال هیمالیا رومانو پلاس:

اگر به دنبال تازگی مواد غذایی خود می‌گردید، بهتر است یخچال فریزری را انتخاب کنید که مجهز به سیستم سرمایش سریع باشد. وجود این سیستم سرمایشی به شما کمک می‌کند تا فرآیند خنک سازی مواد غذایی را کوتاه‌تر کنید. همچنین این ویژگی باعث می‌شود تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن به یک نوشیدنی خنک دسترسی داشته باشید! از طرفی اگر شما هم اهل تهیه‌ی انواع دسر و ژله در منزل هستید، بی‌شک تعبیه‌ی سیستم سرمایش سریع، عصای دستتان خواهد بود.


از درب یخچال نیز به بهترین شکل استفاده شده و در آن 4 محفظه برای نگهداری انواع مواد غذایی چون سس، رب گوجه، آب لیمو، مربا، دارو و ... تعبیه شده است. علاوه بر این موارد، شرکت هیمالیا برای استفاده حداکثری از فضای یخچال (Romano Plus )، یک جاتخم مرغی نیز درون آن قرار داده است.
برروی درب یخچال، یک محفظه هوم بار ( Home bar ) قرار دارد که با وجود آن می توان بدون نیاز بازکردن درب یخچال، اقلامی مانند بطری آب و انواع نوشیدنی ها، سس و.. را درون آن قرارداد.

یخچال فریزر دوقلو رومانو پلاس، دارای 2 پنل لمسی-دیجیتالی برروی هر دو درب بوده که به وسیله آن می‌توان تنظیمات مختلفی از جمله تغییر دمای یخچال فریزر، قفل کودک و ... را اعمال کرد
فریزر این یخچال دارای قابلیت انجماد سریعSuper Freez ) بوده که برای انجماد سریع گوشت، مرغ، ماهی و سایر اقلام درون آن مورد استفاده قرار گرفته و از طریق همین پنل فعال می‌شود.
سیستم عیب یابی هوشمند ( Smart Diagnosis)، با بررسی عملکرد دستگاه، اشکالات احتمالی را گزارش می دهد.
شرکت هیمالیا، حداکثر توان خود را در طراحی و ساخت مدل Romano Plus بکارگرفته تا محصولی بی رقیب ارائه دهد و بدین ترتیب خریداران را از دیگر محصولات موجود در بازار بی‌نیاز کند.

گردش هوای داخلی کابین توسط فن به تمام طبقات بصورت یک نواخت:

گردش هوای سرد داخلی کابین در یخچال فریزر هیمالیا مدل رومانو توسط فن به تمام طبقات بصورت یکنواخت انجام می‌شود، با استفاده از این ویژگی مواد غذایی به مدت طولانی‌تری تازه و سالم باقی می‌مانند.

عملکرد اتوماتیک هوشمند به هنگام مسافرت جهت مصرف بهینه انرژی:

اگر قصد رفتن به سفر را دارید ، یخچال فریزر هیمالیا رومانو با یک عملکرد اتوماتیک هوشمند به شما درمصرف بهینه‌ی انرژی کمک میکند. تنها کافیست “حالت  تعطیلات” (دکمه‌ی VAC ) را انتخاب کنید تا علاوه بر مصرف بهینه ی برق از ایجاد بو،جرم و کپک در یخچال جلوگیری نمایید.

فیلتراسیون قوی:

یخچال هیمالیا مدل رومانو مجهز به فیلتر تصفیه هوا و فیلتر تصفیه آب است. وجود این فیلتراسیون باعث می‌شود تا بو و مزه ی خوراکی‌ها دیگر با هم قاطی نشود چرا که این فیلترهمه‌ی باکتری‌ها، آلودگی‌ها و بوهای ناخوشایند رو جذب می‌کند و عطر و مزه‌ی واقعی خوراکی‌ها کاملا حفظ می‌شود.