ساید بای ساید دوو الکترونیک مدل۰۰۳۴

ساید بای ساید دوو الکترونیک مدل۰۰۳۴

مصرف انرژی

نمودار مصرف انرژی نشان +A در مدل D4S-0034 رنگ استیل، به معنای 25% مصرف کمتر 530kwh/year نسبت به بهترین سطح مصرف یعنی A میباشد و قابلیت ذخیره انرژی هوشمند (ECO) دارد. بنابراین در مصرف انرژی شما صرفه جویی میگردد.

از جمله قابلیت های منحصر به فرد مدل D4S-0034، سامانه مدیریت مصرف هنگام سفر است که باعث عملکرد بهینه تر محصول هنگام سفر میشود. همچنین قابلیت زنگ هشداد دهنده باز ماندن درب یخچال فریزر نیز از خصوصیات این محصول میباشد. در نتیجه باعث کاهش هزینه‌های خانواده شما میشود.شما میتوانید این محصول با کیفیت و کاربردی را از فروشگاه اینترنتی اعتماد کالا تهیه نمایید.

سامانه ی سرمایش الکترونیک محصول مجهز به سنسورهای کنترل دمایی است که دمای یخچال فریزر را اندازه‌گیری کرده و سرمایش مورد نیاز را نامین میکند. در نتیجه سرمایش یکنواختی در یخچال فریزر فراهم میشود که میوه، سبزیجات و مواد پروتئینی برای مدت طولانی‌تری تازه و سالم می‌مانند.

ابعاد خالص مدل D4S-0034SS

·         فضای کل یخچال فریزر: 34 فوت

·         ارتفاع: 181 سانتی متر

·         عرض: 91 سانتی متر

·         عمق یخچال فریزر: 83سانتی متر

·         ابعاد با کارتن در بسته بندی

·         ارتفاع: 200 سانتی متر

·         عرض: 100 سانتی متر

·         عمق: 93 سانتی متر

محتویات داخل کارتن

·         یخچال فریزر ساید بای ساید دوو 34 فوت مدل D4S-0034 رنگ استیل

·         و به همراه ضربه گیر

·         فوم های داخل بسته بندی کارتن

·         و دفترچه ی راهنما

·         کارت گارانتی

·         1 عدد فیلتر تصفیه آب

·         و شلنگ یخچالی 5 متری

·         و به همراه ادوات نصب (اچار، گریس، واشر،پیچ و مهره)

سوال خیلی از مشتری ها این است که دوو ساخت کجا هست ؟

دوو الکتریک با همکاری و مشارکت سه تا کشور در حال ساخت هست که شامل ایران ، کره جنوبی و چین میباشد. گروه انتخاب سرویس با شرکت دونگو کره جنوبی که مالک اصلی گروه دوو الکتریک بود و هست و به همراه چین در حال همکاری هستند. یخچال فریزر دوو مدل D4S-0034 دوو تحت لیسانس دوو الکترونیک کره جنوبی بوده و در میهن عزیزمان ایران مونتاژ شده است.

دوو در حال حاضر که افزون بر در اختیار داشتن کارخانه های بزرگ تولیدی در کره جنوبی دارای سایت های تولیدی پیشرفته در گستره جهان و کشورهای مختلف از جمله مکزیک، اسپانیا، لهستان، مالزی،چین، ویتنام و … میباشد که خود نشان از قدرت رقابتی برند و محصولات دوو الکترونیک در گستره جهان دارد.

یخچال فریزر ساید بای ساید پرایم سه درب دوو مدل D4S-0034 یکی دیگر از محصولات بسیار محبوب خانواده دوو (Daewoo)، سری فرشلند (Fresh land) و از مدل های پرایم سه درب این شرکت است. گنجایش داخلی این یخچال و فریزر ۳۴ فوت بوده و در رنگ های استیل و سفید ، یخچال فریزر ساید بای ساید پرایم سه درب دوو مدل D4S-0034 مجهز به سامانه سرمایش هوشمند بوده تا با استفاده از سنسورهای کنترلی خود، دمای داخل و فضای بیرون یخچال را تشخیص داده و به سامانه کنترل دیجیتال منتقل کند. این سامانه داده‌ ها را تحلیل کرده و کمپرسور با عملکرد بهینه، سرمایش مورد نیاز را تأمین می‌کند. بـا اسـتفاده از سـامانه هوشـمند الکترونیـک در ساید بای ساید دوو کنتـرل دمـا، میـوه و سـبزیجات و مـواد پروتئینـی بـرای مـدت طولانی‌ تـری تـازه، سـالم و پرطــراوت می ‌مانــد.

  • مجموعه جدید Land Fresh سری پرایم ۳ درب
  •  بهینه سازی ساختار مواد پایه
  • Magic Cool Zone جادویی محفظه
  • Digital Inverter کمپرسور
  • Metal Ice Cooling سامانه
  • Fresh Max Plus سیستم
  • یخساز Maker Ice Turbo
  • مدیریت هوشمند سرمایش

 

 

ویژگی محصول

  • قفل کودک:بله
  • اخطار باز ماندن درب:بله
  • گنجایش کل به فوت:34
  • آبسردکن:بله
  • یخساز اتوماتیک (آب شهری):دارد
  • یخساز نیمه اتوماتیک (منبع آب):ندارد
  • محدوده گنجایش کل به لیتر:551 تا 700
  • فیلتر تصفیه آب:دارد
  • امکان باز شدن درب از هر دو سمت:ندارد
  • نمایشگر:دارد

شرکت دوو سومین تولید کننده بزرگ لوازم خانگی است که جزء 10 برند برتر جهانی به شمار می آید. همکاری دوو با گروههای صنعتی سبب گردیده که بسیاری از لوازم خانگی نظیر یخچال فریزر و یخچال ساید بای ساید از گروه صنعتی ایران تولید شود و به بازار ایران راه یابد.

شرکت دوو که از بزرگترین تولیدکنندگان لوازم خانگی در کره جنوبی می باشد بعد از دو رقیب قوی خود که سامسونگ و الجی می باشد، تولیدکننده پرفروشترین و پرطرفدارترین محصولات خانگی می باشد. عرضه محصولات این شرکت در ایران توسط گروه انتخاب می باشد که با نام نماینده رسمی برند دوو تمامی محصولات جدید دوو را همراه با ضمانت نامه 24 ماهه عرضه می کند.

 

 یکی از برند های کاملا شناخته شده و با کیفیت لوازم خانگی که محصولات آن در جهان معروف است محصولات مارک دوو است . برند دوو در ایران نیز شناخته شده است و به طور قطع هنگام خرید لوازم خانگی یکی از اولین برند هایی که به سراغ آن می رویم برند با کیفیت دوو است . اما آیا میدانید که محصولات مارک دوو ساخت کجاست ؟ برای همه ما مهم است که بدانیم محصولی که قرار است بخریم در کدام کشور ساخته شده و کیفیت آن چگونه است به همین دلیل موضوع این مطلب را به بررسی تاریخچه محصولات مارک برند دوو اختصاص داده ایم .

دوو در ابتدا از کشور کره جنوبی فعالیت خود را آغاز کرد . جالب است بدانید که واژه daewoo در زبان کره ای از دو کلمه dae و woo تشکیل شده است . woo که نام بنیانگذار برند دوو است و dae در زبان کره ای به معنی عالی استدر ادامه به بررسی بیشتر تاریخچه این مارک و محصولات آن خواهیم پرداخت همراه ما باشید . پیشنهاد می کنم راجع به ماشین ظرفشویی دوو مطلب بهترین مدل ماشین ظرفشویی دوو ساخت کجاست را بخوانید.

مارک دوو (Daewoo) ساخت کره

برای همه ما مهم است که محصولاتی که قرار است استفاده کنیم ساخت کجاست . بهم همین دلیل موضوع این مطلب را به موضوع محصولات مارک دوو ساخت کجاست اختصاص داده ایم . پیش از آن که به این موضوع بپردازیم خوب است که کمی با تاریخچه برند دوو آشنا شوید . کمپانی برند دوو یا daewoo در سال 1967 در شهر سئول کشور کره جنوبی به مدیریت آقای کیم وو چونگ تاسیس شد . نام این شرکت از نام موسس آن آقای woo گرفته شده است . در زبان کره ای dae به معنی عالی می باشد . در سال 1997 قاره آسیا با یک بحران مالی شدید رو به رو شد اما تا پیش از آن کمپانی دوو بعد از کمپانی هیوندای به عنوان دومین شرکت بزرگ کره جنوبی شناخته میشد .

امروزه مارک دوو دارای بیش از 20 زیر مجموعه است که برخی از آن ها امروزه به طور مستقل و به عنوان یک مارک جدا شروع به فعالیت کرده اند . کمپانی دوو امروزه در بسیاری از کشور ها از جمله مالزی ، لهستان ، مکزیک ، اسپانیا ، چین و ویتنام دارای کارخانه تولیدی است که در آخر تمام محصولات تولید شده در سراسر دنیا زیر نظر متخصصین کره ای این شرکت تایید  و سپس وارد بازار می شوند .

 

 

 

ال ای دی هوشمند دوو 55 اینچ مدل DSL-55S7100EU

ال ای دی هوشمند دوو 55 اینچ مدل DSL-55S7100EU

تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو 55 اینچ مدل DSL-55S7100EU، هوشمند جدیدترین تلویزیون هوشمند دوو با طراحی زیبا و بدون قاب می باشد.

از مشخصات این محصول با پشتیبانی از سیستم عامل اندروید 9، با ساختار پنل IPS و صفحه نمایش تخت طراحی شده است.

صفحه نمایش تخت با پنل IPS امکان تماشای تصاویر با کیفیتی را برای همه اعضای خانواده تا زاویه ۱۷۸ درجه فراهم می کند.شما میتوانید این محصول با کیفیت و کاربردی را از فروشگاه اینترنتی اعتماد کالا تهیه نمایید.

همچنین خصوصیات دیگر تلویزیون ال ای دی دوو سایز رزولوشن ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰ و نسبت تصویر ۱۶:۹ (نسبت تصویر رایج تلویزیون‌ها)، تصویری واضح را با ابعادی مناسب نمایش می‌دهد.

ویژگی ال ای دی دوو سایز 55 اینچ مدل DSL-55S7100EU هوشمند یک مدیا پلیر بوده که از فرمت های صوتی و تصویری مختلف پشتیبانی می کند.

درگاه های ورودی و خروجی مختلف این امکان را به کاربر می دهد تا برای اتصال دستگاه های دیگر و استفاده از امکانات آن بهره مند گردد.

این تلویزیون دارای خروجی AV، هدفون و ورودی Composite نیز می باشد. دو پورت USB و سه عدد پورت HDMI دارد. از طریق پورت USB می‌توان یک درایو حافظه مانند فلش مموری را به تلویزیون متصل کرد و از فایل‌های خود استفاده کرد. پورت HDMI نیز اتصال سایز لوازم صوتی و تصویری را به تلویزیون ممکن می‌سازد.

کیفیت تصویر تلویزیون دوو مدل DSL-55S7100EU

ال ای دی دوو سایز 55 اینچ مدل DSL-55S7100EU با قابلیت انطباق تصویر 60 هرتز و رزولوشن ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰ و نسبت تصویر ۱۶:۹ (نسبت تصویر رایج تلویزیون‌ها) تصویری با کیفیت و با نوردهی مناسب را برای شما به همراه دارد. این موضوع با توجه به اینکه امروزه تصویربرداری فیلم ها با تکنولوژی های جدید انجام میشود برای ببیندگان بسیار مهم است.

 

گیرنده دیجیتال DVB-T2

نصب و تعبیه گیرنده‌ی دیجیتال داخلی در این تلویزیون، مصرف کنندگان را از تهیه‌ی یک دستگاه گیرنده‌ی جداگانه، بی‌نیاز می‌کند. گفتنی است که این گیرنده‌ی دیجیتال، به تیونر DVB-T2 برای دریافت بهتر امواج مجهز شده است.

 

سیستم صوتی تلویزیون LED دوو مدل DSL-55S7000EU

طراحان این محصول با استفاده از سیستم دو کاناله صوتی دو عدد اسپیکر ۱۵ واتی (در مجموع ۳۰ وات) را در پایین قاب محصول ایجاد نموده اند.

این خروجی صدای مناسب برای همه کاربران رضایت بخش اعلام شده است. گفتنی است قدرت صدای تولید شده از بلندگوهای این تلویزیون فراگیر هستند و فضای واقعی را در هنگام دیدن فیلم برای بیننده ایجاد می کنند

 

·         هوشمند بر بستر سیستم عامل اندروید

·         پردازنده ی 4 هسته ای (CPU)

·         حافظه داخلی 8 گیگابایت (RAM)

·         تکنولوژی LED

·         کیفیت تصویر (ULTRA HD) 4K

·         مجهز به ویزگی HDR (قابلیت بالاترین تفکیک رنگ)

·         پانل +A مگا کنتراست

·         پنل مقاوم در برابر ضربه (IPS)

·         قابلیت اتصال بی سیم (Screen Mirroring)

·         پشتیبانی از HBB TV

·         گیرنده دیجیتال قوی داخلی (DVBT2)

·         گیرنده ی دیجیتال نسل سوم و با امکان پشتیبانی از فرمت HEVC-265H

·         قابلیت ضبط برنامه ی تلویزیونی (PVR)

·         قابلیت اتصال به شبکه ی بی سیم و ایترنت

·         مجهز به رابط کاربری اختصاصی هوما با قابلیت اجرای فرامین صوتی فارسی تلوزیون دوو

·         راهنمای الکترونیکی برنامه ها

·         ماشین زمان تلویزیون

·         سه ورودی HDMI/ دو ورودی USB

·         مجهز به سیستم صوتی 30 وات دالبی دیجیتال (Dolby Digital)

·         دارای ریموت هوشمند جدید (اتصال با بلوتوث)

·         سرعت بازنشانی پنل (Panel Refresh Rate) 60 هرتز

·         ظرفیت حافظه RAM ۱.۵ گیگابایت

 

یکی از برند های کاملا شناخته شده و با کیفیت لوازم خانگی که محصولات آن در جهان معروف است محصولات مارک دوو است . برند دوو در ایران نیز شناخته شده است و به طور قطع هنگام خرید لوازم خانگی یکی از اولین برند هایی که به سراغ آن می رویم برند با کیفیت دوو است . اما آیا میدانید که محصولات مارک دوو ساخت کجاست ؟ برای همه ما مهم است که بدانیم محصولی که قرار است بخریم در کدام کشور ساخته شده و کیفیت آن چگونه است به همین دلیل موضوع این مطلب را به بررسی تاریخچه محصولات مارک برند دوو اختصاص داده ایم

مارک دوو (Daewoo) ساخت کره

برای همه ما مهم است که محصولاتی که قرار است استفاده کنیم ساخت کجاست . بهم همین دلیل موضوع این مطلب را به موضوع محصولات مارک دوو ساخت کجاست اختصاص داده ایم . پیش از آن که به این موضوع بپردازیم خوب است که کمی با تاریخچه برند دوو آشنا شوید . کمپانی برند دوو یا daewoo در سال 1967 در شهر سئول کشور کره جنوبی به مدیریت آقای کیم وو چونگ تاسیس شد . نام این شرکت از نام موسس آن آقای woo گرفته شده است . در زبان کره ای dae به معنی عالی می باشد . در سال 1997 قاره آسیا با یک بحران مالی شدید رو به رو شد اما تا پیش از آن کمپانی دوو بعد از کمپانی هیوندای به عنوان دومین شرکت بزرگ کره جنوبی شناخته میشد .

امروزه مارک دوو دارای بیش از 20 زیر مجموعه است که برخی از آن ها امروزه به طور مستقل و به عنوان یک مارک جدا شروع به فعالیت کرده اند . کمپانی دوو امروزه در بسیاری از کشور ها از جمله مالزی ، لهستان ، مکزیک ، اسپانیا ، چین و ویتنام دارای کارخانه تولیدی است که در آخر تمام محصولات تولید شده در سراسر دنیا زیر نظر متخصصین کره ای این شرکت تایید و سپس وارد بازار می شوند .

 

تلویزیون دوو ساخت کجاست ؟

تلویزیون دوو ساخت کجاست ؟ دوو مارک بسیار بزرگی است که حدود 100 شعبه در سراسر جهان نیز دارد . یکی از محبوب ترین محصولات تولیدی برند دوو تلویزیون آن می باشد . برند دوو تلویزیون های خود را با کیفیت بالا و بر حسب نیاز مشتری با تنوع بالایی نیز تولید می شوند . همانطور که پیش تر هم بیان کردیم تلویزیون های دوو ساخت کشور کره می باشد اما با توجه به آن که دوو در برخی از کشور ها دارای کارخانه می باشد ممکن است تلویزیون هایی هم در آن جا تولید کنند .

محصولات دوو ساخت کجاست؟

سوالی که برای خیلی از افراد پیش می آید این است که محصولات دوو ساخت کجاست؟ همانطور که گفتیم کمپانی اصلی دوو در کره جنوبی و در شهر سئول قرار دارد بسیاری از محصولات برند دوو در همان کمپانی اصلی که در کره جنوبی قرار دارد ساخته میشود اما بسیاری از محصولات هم در کمپانی های زیر مجموعه دوو که در نقاط مختلف جهان مانند لهستان ، چین ، تایوان ، مالزی و … قرار دارد ساخته می شود . اما نکته مهمی که باید بدانید این است که تمامی محصولاتی که در کشور های دیگر تولید می شوند باز هم زیر نظر متخصصین کره جنوبی تایید و سپس روانه بازار می شوند .

 

ماشین لباسشویی دوو 7 کیلویی DWK-CH700

ماشین لباسشویی دوو 7 کیلویی DWK-CH700

ماشین لباسشویی دوو 7 کیلویی DWK-CH700 دارای موتور تسمه ای میباشد که اگر دوو در این محصول از موتور دایرکت درایو استفاده میکرد ، قیمت این دستگاه خیلی بالا میرفت . این موتور تسمه ای دارای دور موتور 1000 دور در دقیقه است که میتوانست دوو از دور موتور 1200 دو در دقیقه استفاده کند . شما میتوانید این محصول با کیفیت و کاربردی را از فروشگاه اینترنتی اعتماد کالا تهیه نماییید.

با توجه به موتور تسمه ای ، دوو با طراحی بدنه ضد لرزش اوربیتال سعی کرده تا صدا و لرزش این دستگاه را به حداقل حالت ممکن برساند . مصرف انرژی این دستگاه با اینکه دارای موتور یونیورسال است ، A+++ است که برای محصولات 7 کیلویی واقعا مناسب است . ماشین لباسشویی کاریزما اسلیم دوو 7 کیلویی DWK-CH700 دارای جا پودری دو حالته برای استفاده از پودر و مایع لباسشویی است . این نوع جا پودری با توجه به اینکه اغلب از مایع لباسشویی استفاده میکنیم الزامی است . دیگ این دستگاه از نوع کلاستر است که یکی از درام های جدید بازار است ولی یک پله از دیگ های زمردی پایین تر است . البته هیچ برندی در محصولات 7 کیلویی از دیگ زمردی استفاده نمیکند . ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-CH700 از نظر فنی میتوان نیاز های شما را برطرف کند ولی همانطور که گفته شد نقطه قوت این دستگاه ظاهر و قابلیت های کاربردی است . 

قابلیت های موثر در قیمت ماشین لباسشویی دوو 7 کیلویی DWK-CH700 کاریزما اسلیم :

ارزش خرید ماشین لباسشویی 7 کیلویی دوو DWK-CH700 به تعداد برنامه های شستشوی و نوع شستشوی آن است . این محصول دارای قابلیت بخارشوی یا همان Steam Care است که در محصولات 7 کیلویی میتواند خود یک برگ برنده باشد . این قابلیت باعث میشود تا لباس های شما ضدعفونی شود و لباس ها شاداب تر و تازه تر باشد . علاوه بر این قابلیت بخارشوی ، فناوری نانوسیلور هم باعث باکتری زدایی لباس های شما میشود . یکی از برنامه های پرطرفدار همه لباسشویی ها شستشوی سریع میباشد که در این محصول این برنامه مدت زمان معقولی دارد . شستشوی سریع 19 دقیقه ای این محصول میتواند لباس هایی که کثیفی زیادی ندارند را به خوبی تمیز کند . ماشین لباسشویی CH700 دوو کاریزما 7 کیلویی دارای 15 برنامه شستشوی متنوع است که به راحتی از طریق ولوم کنترلی قابل دسترسی است . مهم ترین این برنامه ها عبارتند از :

  • برنامه شستشوی لباس کودکان 
  • آبکشی و آبگیری اضافه 
  • شستشوی لباس های نخی و پنبه ای 
  • شستشوی لباس های کتان + اقتصادی
  • شستشوی سریع 19 دقیقه ای 
  • برنامه شستشوی MIX

از دیگر قابلیت های ماشین لباسشویی دوو کاریزما 7 کیلویی DWK-CH700 میتوان به برنامه I-Potector برای محافظت از موتور ، امکان ادامه شستشوی در صورت قطع برق ، قفل کودک اتوکشی آسان و ... اشاره کرد . در کل این محصول در بخش قابلیت های کاربردی واقعا عالی است و میتواند همه نیاز های شما را به خوبی برطرف کند .

مقایسه و رنگبندی ماشین لباسشویی کاریزما دوو 7 کیلویی DWK-CH700 :

ماشین لباسشویی دوو کاریزما DWK-CH700 در کل دارای دو رنگ است که هر کدام زیبایی ها خاص خودش را دارد . کد های این دو رنگ به شکل زیر است .

  • DWK-CH700C با رنگ سفید 
  • DWK-CH700S با رنگ نقره ای 

این لباسشویی دوو با توجه به ظرفیتی که دارد رقبای سرسخت زیادی دارد . پاکشوما یکی از مهمترین رقبای این محصول است که از موتور های BLDC استفاده میکند که نسل جدید موتور های یونیورسال است . محصولات این برند هم قیمت بالایی دارند و ظاهر زیبایی هم دارند . پاکشوما در ظرفیت 7 کیلویی محصولات 1400 دور در دقیقه هم دارد که قیمت های بالایی دارند . اگر قیمت ماشین لباسشویی CH700 دوو کاریزما 7 کیلویی برای شما بالاست میتوانید به سراغ برند دوست داشتنی آبسال بروید که محصولاتی بسیار باکیفیت تولید میکند . 7 کیلویی های آبسال دارای دور موتور 1200 دور در دقیقه اند و از نظر فنی قوی هستند . توجه داشته باشید که ظاهر 7 کیلویی دوو به نسبت آبسال مدرن تر و جذاب تر است .

  • رتبه انرژی A+++

این محصول با رده انرژی A+++ در دسته محصولات بسیار کم مصرف قرار گرفته است. در نتیجه تا حد زیادی در هزینه های شما صرفه جویی می شود.

  • تعداد 15 برنامه شستشو

ماشین لباسشویی دوو 7 کیلویی DWK-CH700 به 15 برنامه شستشو مجهز شده است. این 15 برنامه متنوع امکان شستشوی کامل لباس ها بدون آسیب به بافت پارچه و سازگاری با نوع پارچه را به خوبی فراهم کرده است. در نتیجه هر نوع لباسی متناسب با جنس خود شسته می شود تا بافت آن صدمه نبیند.

  • سیستم بخارشو

این فناوری برای نرم شدن لباس ها در زمان شستشو و اتو کشی آسان طراحی شده است. از آنجایی که بخار لباس ‌ها را با دمای بالا میشوید بدون صدمه به بافت پارچه می‌ تواند آن را ضد عفونی کند.

  • فناوری نانو سیلور

این فناوری موجب از بین رفتن باکتری ها و بوهای نامطبوع، ضدعفونی کردن، استریل کردن البسه و ایجاد تمیزی و پاکیزگی می شود. این سیستم جزء استانداردهای لباسشویی حرفه ای است که صرفه جویی در مصرف برق را نیز به دنبال دارد. اگر نوزاد یا فرد بیمار دارید توصیه می شود از ماشین لباسشویی با فناوری نانو سیلور استفاده نمایید.

مارک دوو (Daewoo) ساخت کره

برای همه ما مهم است که محصولاتی که قرار است استفاده کنیم ساخت کجاست . بهم همین دلیل موضوع این مطلب را به موضوع محصولات مارک دوو ساخت کجاست اختصاص داده ایم . پیش از آن که به این موضوع بپردازیم خوب است که کمی با تاریخچه برند دوو آشنا شوید . کمپانی برند دوو یا daewoo در سال 1967 در شهر سئول کشور کره جنوبی به مدیریت آقای کیم وو چونگ تاسیس شد . نام این شرکت از نام موسس آن آقای woo گرفته شده است . در زبان کره ای dae به معنی عالی می باشد . در سال 1997 قاره آسیا با یک بحران مالی شدید رو به رو شد اما تا پیش از آن کمپانی دوو بعد از کمپانی هیوندای به عنوان دومین شرکت بزرگ کره جنوبی شناخته میشد .

امروزه مارک دوو دارای بیش از 20 زیر مجموعه است که برخی از آن ها امروزه به طور مستقل و به عنوان یک مارک جدا شروع به فعالیت کرده اند . کمپانی دوو امروزه در بسیاری از کشور ها از جمله مالزی ، لهستان ، مکزیک ، اسپانیا ، چین و ویتنام دارای کارخانه تولیدی است که در آخر تمام محصولات تولید شده در سراسر دنیا زیر نظر متخصصین کره ای این شرکت تایید  و سپس وارد بازار می شوند .

 

 

ال ای دی اسنوا 55 اینچ مدل SSD-55SK14200U

ال ای دی اسنوا 55 اینچ مدل SSD-55SK14200U

تلویزیون ال ای دی هوشمند اسنوا 55 اینچ مدل SSD-55SK14200U از جدید ترین تلویزوین های موجود در بازار می باشد. این محصول توسط شرکت SNOWA طراحی و عرضه شده است. این تلویزیون از نوع هوشمند می باشد و دارای قابلیت های روز دنیا بوده و نیاز خانواده ها را از انواع سرگرمی و همچنین یک تلویزیون عالی و با کیفیت ، رفع می کندتلویزیون اسنوا 55 اینچ مدل SSD-55SK14200U دارای سیستم عامل اندروید نسخه 9.0 می باشد.وجود پردازنده قدرتمند 4 هسته ای در این محصول از نقاط قوت آن محسوب می شود.حافظه داخلی 8 گیگ بایت برای ذخیره فایل های دانلودی از طریق اینترنت تلویزیون مانند فایل های ویدیویی ، آهنگ ،اسناد ،تصاویر و بازی ها در نظر گرفته شده است. طراحی بسیار زیای این محصول بدون فریم بوده و دکوراسیون جذابی را برای کاربران فراهم می کند.شما میتوانید این محصول با کیفیت و کاربردی را از فروشگاه اینترنتی اعتماد کالا تهیه نمایید.

 

کیفیت تصویر در این تلویزیون 55 اینچ اسنوا از نوع UltraHd-4K می باشد و مجهز به قابلیت تصویری HDR10 نیز می باشد. این سیستم تصاویر را زنده تر و پویا تر نمایش می دهد و جزیات رنگ ها و وضوح تصاویر با این سیستم بسیار شفاف تر و باکیفیت تر نمایش داده می شود. وجود پنل قدرتمند IPS در این محصول از نکات مهم محسوب می شود ، این پنل دارای استحکام بالایی بوده و در مقابل فشار و ضربه مقاومت بالایی دارد ، همچنین از نظر نمایش تصاویر کیفیت بیشتری را برای نشان دادن تصاویر و رنگ های زنده به نمایش می گذارد. همچنین تلویزیون در زوایای مختلف و با نور زیاد یا کم نیز تصاویر شفاف و زنده و با کیفیت ارائه می دهد. از دیگر مشخصه های مهم تلویزیون ال ای دی هوشمند اسنوا 55 اینچ مدل SSD-55SK14200U می توان به وجود گیرنده دیجیتال قوی برای نمایش کامل شبکه های صدا و سیما از نوع DVBT2 بوده که بسیار باکیفیت می باشد و تصاویر را بصورت HD دریافت میک ند و با کیفیت بالاتر در تلویزیون به نمایش در می آید.

قابلیت های حرفه ای و عملکرد عالی در تلویزیون ال ای دی هوشمند اسنوا 55 اینچ مدل SSD-55SK14200U

از سیستم های پیشرفته و جدید که در این تلویزیون ال ای دی هوشمند تعبیه شده و منحصربفرد شرکت اسنوا می باشد ، پشتیبانی از فن آوری HBB TV می باشد؛ این سیستم رابط کاربری اختصاصی هوما با قابلیت اعمال دستورات صوتی فارسی می باشد و با این سیستم می توانید با دستورات صوتی فارسی تنظیمات و تغییر کانال تلویزیون و بسیار از اعمال دیگر ار انجام دهید.قابلیت ضبط برنامه های تلویزیونی بصورت سیستم PVR با کیفیت بالاتر ، وجود راهنمای الکترونیکی برنامه ها از زمان پخش ، توضیحات برنامه و... و همچنین وجود سیستم Time Shift و یا ماشین زمان که می توان برنامه هایی که نتوانستید ببینید را ضبط کرده و در فرصت مناسب آن را مشاهده کنید.درگاهه ای ارتباطی زیادی در این تلویزوین هوشمند وجود دارد ، وجود 3 درگاه HDMI  و همچنین 2 درگاه USB و همچنین درگاه های ورودی و خروجی دیگر.قابلیت اتصال بدون سیم به تلویزون نیز از سیستم های مهم این محصول بشمار می آید.مجهز به صدای دالبی دیجیتال که بصورت فراگیر بوده و حس سینمایی را در منزل تجربه کنید.توان صوتی محصول 30 وات بوده که برای هر بلندگو 15 وات در نظر گرفته شده است. همچنی قابلیت جدید اتصال بلوتوثی ریموت در این تلویزیون اجرا شده تا کاربری آن هرچه آسان تر بشود.

 

تلویزیون ال ای دی هوشمند اسنوا ۵۵ اینچ مدل SSD-55SK14200UM از جدید ترین تلویزوین های موجود در بازار می باشد. این محصول توسط شرکت SNOWA طراحی و عرضه شده است. این تلویزیون از نوع هوشمند می باشد و دارای قابلیت های روز دنیا بوده و نیاز خانواده ها را از انواع سرگرمی و همچنین یک تلویزیون عالی و با کیفیت ، رفع می کند. تلویزیون اسنوا ۵۵ اینچ مدل SSD-55SK14200UM دارای سیستم عامل اندروید نسخه ۹.۰ می باشد.وجود پردازنده قدرتمند ۴ هسته ای در این محصول از نقاط قوت آن محسوب می شود.حافظه داخلی ۸ گیگ بایت برای ذخیره فایل های دانلودی از طریق اینترنت تلویزیون مانند فایل های ویدیویی ، آهنگ ،اسناد ،تصاویر و بازی ها در نظر گرفته شده است. طراحی بسیار زیای این محصول بدون فریم بوده و دکوراسیون جذابی را برای کاربران فراهم می کند.

بررسی کیفیت محصولات اسنوا ( میزان رضایت مردم از اسنوا )

برند اسنوا امروزه درحال رقابت با سایر برند های خارجی می باشد و در بخش هایی حتی توانسته از آن ها نیز بهتر عمل بکند. بر اساس بررسی های انجام شده بسیاری از افرادی که محصولات لوازم خانگی خود را از برند اسنوا (snowa) تهیه کرده اند از خرید خود بسیار راضی بوده اند خرید آن را همچنین به دیگران هم نیز پیشنهاد کرده بودند که می تواند نشان دهنده ی رضایت بالای مردم از برند اسنوا باشدبه طور کلی از دلایل اصلی که سبب شده است برند اسنوا در بازار بسیار مطرح بشود می شود به کیفیت محصولات اسنوا اشاره کرد که بسیار در جایگاه بالایی نسبت به رقبای خودش در بازار قرار دارد.

میزان رضایت مردم از اسنوا چقدر است؟

همه ما دوست داریم که قبل از انتخاب محصولات برند، به میزان رضایت کاربران از محصولات آن و احساس آن‌ها نسبت به خرید مجدد از برند مدنظر توجه کنیم.

ما برای درک بهتر از میزان رضایت مشتریان از محصولات اسنوا به وبسایت‌های فروش و بخش نظرات کاربران، شبکه‌های اجتماعی و همچنین تالارهای گفتگو سر زدیم.

با بررسی نظرات کاربران در زمینه محصولات تولید شده توسط برند اسنوا، می‌توان به این نتیجه رسید که درصد رضایت کاربران از محصولات اسنوا در سطح نسبتا مطلوبی قرار دارد.

  • میزان رضایت کاربران از یخچال‌های اسنوا در صدر محصولات این برند قرار دارد.
  • ماشین ظرفشویی اسنوا دومین محصول محبوب برند اسنوا محسوب شده و کیفیت خوبی دارد.
  • گاز اسنوا در جایگاه سوم محصولات این برند قرار می‌گیرند و درصد رضایت کاربران از این محصول، متوسط است.
  • تلویزیون و ماشین لباسشویی اسنوا هم در رده چهارم قرار دارند. کاربران از این دو دسته محصول برند اسنوا رضایت نسبی دارند، اما حتی در میان رقبای ایرانی هم برندهای برتری برای انتخاب وجود دارد.

یکی از نقاط ضعف برند اسنوا ازنظر کاربران، خدمات پس از فروش این برند است که پاسخگویی مطلوبی ندارد. البته این مورد توسط برخی کاربران مطرح شده است.

یکی از رایج‌ترین سوالاتی که درمورد برند اسنوا پرسیده می‌شود این است که اسنوا ساخت کجاست؟ شاید علت اصلی این سوال ناآشنا بودن نام این برند برای کاربران فارسی‌زبان باشد. اما باید بدانید که اسنوا برندی کاملا ایرانی است و در کشور ما تولید می‌شود. البته بسیاری از قطعات اصلی محصولات اسنوا از کشورهای دیگر وارد می‌شود اما خطوط مونتاژ این شرکت در ایران واقع شده است.

برند اسنوا یکی از زیرشاخه‌های گروه صنعتی انتخاب است که در سال ۱۳۸۴ در شهرک صنعتی مورچه خورت اصفهان شروع به کار کرد. نام اسنوا از ۴ کلمه ارکان ساختار نوین ایرانیان مشتق شده که به گفته مدیران شرکت، شعار و ماموریت اصلی این برند ایرانی محسوب می‌شود.

.

 

 

 

ساید بای ساید دوو مدل D2S-1037SS

ساید بای ساید دوو مدل D2S-1037SS

سامانه کنترل سرمایش الکترونیک
Digital cooling

این سامانه مجهز به سنسورهای کنترل دمایی است که دما را داخل و بیرون یخچال تشخیص داده و به سامانه کنترل دیجیتال منتقل می‌کند. این سامانه داده‌ها را تحلیل کرده و به کمپرسور منتقل می‌کند. کمپرسور با عملکرد بهینه، سرمایش مورد نیاز را تأمین می‌کند.بـا اسـتفاده از سـامانه هوشـمند الکترونیـک کنتـرل دمـا، میـوه وسـبزیجات و مـواد پروتئینـی بـرای مـدت طولانی‌تـری تـازه، سـالم و پرطــراوت می‌مانــدیخچال فریزر ساید بای ساید دوو مدل D2S-1037SS از این سامانه بهره مند است شما میتوانید این محصول با کیفیت و کاربردی را از فروشگاه اینترنتی اعتمادکالا تهیه نمایید.

درِ هوم بار
همراه با سامانه سرمایش فلزی
Home Bar-with Metal Cooling

شرکت دوو برای یخچال فریزر ساید بای ساید دوو مدل D2S-1037SS از پنل استیل استفاده کرده که داخل در هوم بار باعث حفظ و نگهداری سرما و بازتابش آن به داخل محفظه بار خانگی و محتویات آن شامل نوشیدنی‌ها، سس‌ها و موادغذایی پرمصرف ‌می‌شود.

سامانه سرمایش سریع یخچال
Super Ref

این قابلیت به منظور حفظ تازگی و طراوت مواد غذایی، یخچال را با حداکثر توان تا رسیدن به دمای مورد نظر هدایت می‌کند.
در این حالت کمپرسور با حداکثر قدرت تا ۱۵۰ دقیقه یا منهای ۴ درجه یکسره به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

سامانه سرمایش سریع فریزر
Super Freeze

این سامانه با سرعت بخشیدن به فرایند انجماد و پایین آوردن دمای فریزر در کمترین زمان باعث حفظ ارزش و شکل ظاهری مواد غذایی می شود.
در این حالت کمپرسور با حداکثر قدرت تا ۱۵۰ دقیقه یکسره به فعالیت خود ادامه می‌دهد.یخچال فریزر ساید بای ساید دوو مدل D2S-1037SS دارای این سامانه است .

محفظه نگهداری حرفه‌ای گوشت تازه
Magic Cool Zone

امکان نگهداری گوشت و مرغ تازه در زمانی بیشتر با یخچال فریزر ساید بای ساید دوو مدل D2S-1037SS
گوشت، مرغ و ماهی را با بهترین کیفیت خود در یخچال نگهداری کنید.
محفظه حرفه‌ای نگهداری از گوشت و مواد پروتئینی (در دمای ثابت ۴ درجه) محیطی ایده آل را برای نگهداری تازه موادغذایی بدون کاهش ارزش غذایی فراهم می‌آورد.

بوزدایی، تصفیه هوا و پاکسازی با فیلتر سه لایه
Air Fresh Filter

ســامانه فیلترینــگ بــه کار گرفتــه شــده در ایــن محصـول، بـا حـذف بوهـای نامطبـوع، باکتـری هـا و آ لاینـده هـا، طعـم و بـوی طبیعـی مـواد غذایـی را حفـظ مـی کنـد.

  1. باکتری زدایی (Nano Silver) : بــا جــذب باکتریهــا، مانـع از ایجـاد کپــک و موجب طراوت و سلامت مواد غذایی می‌گردد.
  2. تصفیه هوا (Hygienic Filter) : آلاینده‌های هوای داخل یخچال به وسیله این فیلتر حذف می‌گردند.
  3. بوزدایی (Carbon Filter) : این فیلتر بوهای نامطبوع را در محیط یخچال حذف می‌کند.

دسترسی همیشگی به نوشیدنی‌های خنک

یخچال فریزر ساید بای ساید دوو مدل D2S-1037SS دارای یخساز و آبسردکن متصل به آب شهر با فیلتر قدرتمند است .

سامانه خودکار بسته شدن دَرها
Auto Close Door System

دیگر نگران بازماندن دَرها و از دست دادن سرمای یخچال نباشید.

زنگ هشدار باز بودن دَر
Acoustic Door Warning Signal

کمپرسور اینورتر دیجیتال
Digital Inverter Compressor

کمپرسـور اینورتر نسـبت به کمپرسـورهای قدیمی و معمولی %۲۳ انرژی بـرق کمتـری مصـرف مـی‌کنـد.
کمپرسـور اینورتـر دیجیتـال بـا عملکـرد بهینه وقابلیــت کارکــرد در پنــج ســطح (تــوان خروجــی) کارایــی بســیار بالاتــری نسـبت بـه کمپرسـورهای معمولـی دارد. فعالیـت ایـن کمپرسـور نوسـان دمـای داخلـی یخچـال را بـه حداقـل می‌رسـاند، در نتیجـه مـواد غذایـی بـرای مـدت زمـان طولانی‌تـری سـالم و بـا طـراوت باقـی می‌مانـد

آرامش و اطمینان همراه با کاهش هزینه‌های خانواده با مدیریت هوشمند انرژی
Energy Consumption

نشان انرژی +A
نشــان +A یخچــال و فریزرهــای دوو بــه معنــای % 25 مصــرف کمتــر نسـبت بـه بهتریـن سـطح مصـرف یعنـی A اسـت و ایـن بـه معنـای کاهش هزینه‌هــای خانــواده می‌باشد.

طراحی با شکوه و چشم نواز
سطوح کاملا مسطح
Luxury Design
Frameless Design & 4Door Look

طراحی زیبا و مدرن در ساید بای ساید پرایم، شکوه و زیبایی خیره کننده‌ای را به آشپزخانه شما هدیه می‌دهد.
طراحی بدون قاب با ایجاد سطوح کاملا مسطح، نمای بیرونی زیبا و همیشه تمیز را به شما ارائه کرده است.

طبقات شیشه‌ای بدون فریم
Frameless Shelves

طبقات شیشه‌ای بدون قاب پرایم، ضد شوک حرارتی بوده و در عین زیبایی باعث سهولت در پاکسازی شده است.

نمایشگرLED با کنترل لمسی
LED Display with Touch Button Control Panel

مدیریت دستگاه مانند قابلیت مشاهده زمان تعویض فیلتر، فعالسازی سیستم سرمایش سریع یخچال و فریزر، توسط این نمایشگر به صورت لمسی امکانپذیر می‌باشد.

سامانه آرام بند درها
Soft-Closing Door System

دیگر نگران باز ماندن دَرها و از دست دادن سرمای یخچال نباشید.

ویژگی های یخچال فریزر یخچال فریزر ساید بای ساید دوو مدل D2S-1037SS

  • نوع یخچال فریزر  : ساید بای ساید
  • سری محصول : prime 2 doors
  • تراز مصرف انرژی : 25%- +A
  • رنگ : استیل
  • نوع لامپ یخچال : LED
  • صفحه ی نمایش : ال ای دی (LED)
  • سیستم سرد کننده سریع : دارد
  • محفظه نگهدارنده میوه ها و سبزیجات : دارد
  • سیستم انجماد سریع فریزر : دارد
  • آب سرد کن : دارد
  • چشم الکترونیکی هوشمند : ندارد
  • فیلتر ضد بو : دارد
  • نوع طبقات شیشه ای : طبقات شیشه ای مقاوم
  • سامانه بار خانگی با تکنولوژی جدید
  • دارای هوم بار
  • مجهز به سامانه سرمایش فلزی
  • بهینه سازی ساختار مواد پایه
  • سیستم الکترونیک نرم افزاری و سخت افزاری ارتقا یافته
  • زنگ هشدار باز بودن درب : دارد
  • سیستم قدرتمند گردش هوای سه بعدی  : دارد
  • نوع کمپرسور محصول : کمپرسور اینورتر دیجیتال
  • ابعاد ( ارتفاع x عرض x عمق ) : 181.6 * 91.6 * 92
  • ضمانت کمپرسور (ماه) : ۱۲۴

 لوازم خانگی برند دوو برای اولین بار در کشور کره جنوبی تولید شده اند. برند دوو نخستین بار فعالیت خود را در شهر سئول کره جنوبی و در سال 1967 آغاز کرده است. نام برند دوو بر گرفته از بنیان گذار این شرکت یعنی آقای کیم دوو چونگ است. این برند امروزه بیشتر از 20 زیر مجموعه دارد که به بسیاری از آن ها به صورت مستقل در حال فعالیت هستند.

یا لوازم خانگی برند دوو در کشور ایران مونتاژ می شوند؟

لوازم خانگی دوو ساخت کجاست؟ یکی از کشورهایی که کارخانه دوو در آنجا تاسیس شده است، ایران است‌. برخی از لوازم خانگی های برند دوو در کارخانه دوو استان اصفهان مونتاژ می شوند. تمام محصولات تولید شده توسط کارخانه دوو در اصفهان توسط کارخانه اصلی دوو در کشور کره بررسی و بعد از آن به بازار عرضه می شوند. بنابراین شما می توانید انواع لوازم خانگی برند دوو را تحت لیسانس دوو کره در کشور ایران خریداری کنید. یخچال، لباسشویی، ظرفشویی، جاروبرقی و … چند مورد از محصولات پر فروش برند دوو هستند که در مدل های متنوعی تولید می شوند که در کشور ایران بسیار پر طرفدار هستند.