ساید بای ساید دوو سری پرایم 36 فوت مدل D4S-0036MW

ساید بای ساید دوو سری پرایم 36 فوت مدل D4S-0036MW

این سامانه مجهز به سنسورهای کنترل دمایی است که دما را داخل و بیرون یخچال تشخیص داده و به سامانه کنترل دیجیتال منتقل می‌کند. این سامانه داده‌ها را تحلیل کرده و به کمپرسور منتقل می‌کند. کمپرسور با عملکرد بهینه، سرمایش مورد نیاز را تأمین می‌کند.بـا اسـتفاده از سـامانه هوشـمند الکترونیـک کنتـرل دمـا، میـوه وسـبزیجات و مـواد پروتئینـی بـرای مـدت طولانی‌تـری تـازه، سـالم و پرطــراوت می‌مانــدیخچال فریزر ساید بای ساید دوو مدل D4S-0036MW از این سامانه بهره مند است .

شما میتوانید این یخچال با کیفیت و کاربردی را از فروشگاه اینترنتی اعتماد کالا تهیه نمایید.

درِ سوم همراه با سامانه سرمایش فلزی
3rd Door – with Metal Cooling

شرکت دوو برای یخچال فریزر ساید بای ساید دوو مدل D4S-0036MW با طراحی نوآورانه دَر سوم همراه با پنل استیل به کار رفته داخل دَر، باعث حفظ و نگهداری سرما و بازتابش آن به داخل محفظه شده و سبب حفظ تازگی هرچه بیشتر مواد غذایی می‌شود.

سامانه سرمایش سریع یخچال
Super Ref

این قابلیت به منظور حفظ تازگی و طراوت مواد غذایی، یخچال را با حداکثر توان تا رسیدن به دمای مورد نظر هدایت می‌کند.
در این حالت کمپرسور با حداکثر قدرت تا ۱۵۰ دقیقه یا منهای ۴ درجه یکسره به فعالیت خود ادامه می‌دهد

سامانه سرمایش سریع فریزر
Super Freeze

این سامانه با سرعت بخشیدن به فرایند انجماد و پایین آوردن دمای فریزر در کمترین زمان باعث حفظ ارزش و شکل ظاهری مواد غذایی می شود.
در این حالت کمپرسور با حداکثر قدرت تا ۱۵۰ دقیقه یکسره به فعالیت خود ادامه می‌دهد.یخچال فریزر ساید بای ساید دوو مدل D4S-0036MW دارای این سامانه است .

محفظه نگهداری حرفه‌ای گوشت تازه
Magic Cool Zone

امکان نگهداری گوشت و مرغ تازه در زمانی بیشتر با یخچال فریزر ساید بای ساید دوو مدل D4S-0036MW
گوشت، مرغ و ماهی را با بهترین کیفیت خود در یخچال نگهداری کنید.
محفظه حرفه‌ای نگهداری از گوشت و مواد پروتئینی (در دمای ثابت ۴ درجه) محیطی ایده آل را برای نگهداری تازه موادغذایی بدون کاهش ارزش غذایی فراهم می‌آورد.

بوزدایی، تصفیه هوا و پاکسازی با فیلتر سه لایه
Air Fresh Filter

ســامانه فیلترینــگ بــه کار گرفتــه شــده در ایــن محصـول، بـا حـذف بوهـای نامطبـوع، باکتـری هـا و آ لاینـده هـا، طعـم و بـوی طبیعـی مـواد غذایـی را حفـظ مـی کنـد.

باکتری زدایی (Nano Silver) : بــا جــذب باکتریهــا، مانـع از ایجـاد کپــک و موجب طراوت و سلامت مواد غذایی می‌گردد.

تصفیه هوا (Hygienic Filter) : آلاینده‌های هوای داخل یخچال به وسیله این فیلتر حذف می‌گردند.

بوزدایی (Carbon Filter) : این فیلتر بوهای نامطبوع را در محیط یخچال حذف می‌کند.

دسترسی همیشگی به نوشیدنی‌های خنک

یخچال فریزر ساید بای ساید دوو مدل D4S-0036MW دارای یخساز و آبسردکن متصل به آب شهر با فیلتر قدرتمند است .

سامانه خودکار بسته شدن دَرها
Auto Close Door System

دیگر نگران بازماندن دَرها
و از دست دادن سرمای یخچال نباشید.

زنگ هشدار باز بودن دَر
Acoustic Door Warning Signal

کمپرسور اینورتر دیجیتال
Digital Inverter Compressor

کمپرسـور اینورتر نسـبت به کمپرسـورهای قدیمی و معمولی %۲۳ انرژی بـرق کمتـری مصـرف مـی‌کنـد.
کمپرسـور اینورتـر دیجیتـال بـا عملکـرد بهینه وقابلیــت کارکــرد در پنــج ســطح (تــوان خروجــی) کارایــی بســیار بالاتــری نسـبت بـه کمپرسـورهای معمولـی دارد. فعالیـت ایـن کمپرسـور نوسـان دمـای داخلـی یخچـال را بـه حداقـل می‌رسـاند، در نتیجـه مـواد غذایـی بـرای مـدت زمـان طولانی‌تـری سـالم و بـا طـراوت باقـی می‌مانـد

آرامش و اطمینان همراه با کاهش هزینه‌های خانواده با مدیریت هوشمند انرژی
Energy Consumption

نشان انرژی +A
نشــان +A یخچــال و فریزرهــای دوو بــه معنــای % 25 مصــرف کمتــر نسـبت بـه بهتریـن سـطح مصـرف یعنـی A اسـت و ایـن بـه معنـای کاهش هزینه‌هــای خانــواده می‌باشد.

طراحی با شکوه و چشم نواز
سطوح کاملا مسطح
Luxury Design
Frameless Design & 4Door Look

طراحی زیبا و مدرن در ساید بای ساید پرایم، شکوه و زیبایی خیره کننده‌ای را به آشپزخانه شما هدیه می‌دهد.
طراحی بدون قاب با ایجاد سطوح کاملا مسطح، نمای بیرونی زیبا و همیشه تمیز را به شما ارائه کرده است.

طبقات شیشه‌ای بدون فریم
Frameless Shelves

طبقات شیشه‌ای بدون قاب پرایم، ضد شوک حرارتی بوده و در عین زیبایی باعث سهولت در پاکسازی شده است.

نمایشگرLED با کنترل لمسی
LED Display with Touch Button Control Panel

مدیریت دستگاه مانند قابلیت مشاهده زمان تعویض فیلتر، فعالسازی سیستم سرمایش سریع یخچال و فریزر، توسط این نمایشگر به صورت لمسی امکانپذیر می‌باشد.

سامانه آرام بند درها
Soft-Closing Door System

دیگر نگران باز ماندن دَرها و از دست دادن سرمای یخچال نباشید.

ویژگی های یخچال فریزر یخچال فریزر ساید بای ساید دوو مدل D4S-0036MW

نوع یخچال فریزر  : ساید بای ساید

سری محصول : prime 3 doors

تراز مصرف انرژی : 25%- +A

رنگ : سفید متالیک

نوع لامپ یخچال : LED

صفحه ی نمایش : ال ای دی (LED)

سیستم سرد کننده سریع : دارد

محفظه نگهدارنده میوه ها و سبزیجات : دارد

سیستم انجماد سریع فریزر : دارد

آب سرد کن : دارد

چشم الکترونیکی هوشمند : ندارد

فیلتر ضد بو : دارد

نوع طبقات شیشه ای : طبقات شیشه ای مقاوم

سامانه بار خانگی با تکنولوژی جدید : دارای در سوم همراه با سامانه سرمایش فلزی

زنگ هشدار باز بودن درب : دارد

سیستم قدرتمند گردش هوای سه بعدی  : دارد

نوع کمپرسور محصول : کمپرسور اینورتر دیجیتال

یخچال فریزر دوو دارای حجم 36 فوت و شامل 2 بخش اصلی فریزر و یخچال می‌باشد. فضای داخلی این یخچال با طبقات شیشه‌ای و کشوهای متعدد کاملا دسته بندی شده است؛ بخش فریزر دارای حجم ۲۷۷ لیتر و متشکل از 3 کشو و 3 طبقه است که می‌توان به راحتی مواد غذایی گوناگونی را در آن منجمد کرد‌. بخش یخچال نیز دارای حجم ۴۹۴ لیتر، ۲ کشو و ۵ طبقه است که بیشترین حجم را به خود اختصاص داده است. این تفکیک فضا موجب نظم بیشتر در چیدمان مواد غذایی می‌شود و هنگام بازنمودن درب یخچال با یک مجموعه‌ی مرتب و سازمان یافته رو به رو خواهید شد و به راحتی به هرآنچه که نیاز دارید دسترسی خواهید داشت. آبسردکن، یخساز اتوماتیک، درب هوم بار و دستگیره‌های مخفی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی هستند که ظاهری مدرن را به محیط آشپزخانه می‌بخشند. بطری‌ها و نوشیدنی‌های خنک به راحتی از طریق درب سوم (بار خانگی) و بدون نیاز به باز کردن درب اصلی بر داشته می‌‍‌شوند. به این ترتیب، سرمای یخچال هدر نخواهد رفت و نوشیدنی‌های خنک همراه با تکه‌ های یخ همیشه در دسترس هستند. یکی دیگر از امکانات یخچال دوو کشوی چیلر برای تنظیم دمای مستقل از یخچال برای مواد گوشتی است که برای نگهداری گوشت و مرغ تازه مورد استفاده قرار می‌گیرد. محفظه‌ی چیلر موادگوشتی را در شرایطی بدون نگرانی از فساد آن و در دمای ۴ درجه در حالت بدون انجماد نگهداری می‌کند.

ساید بای ساید دوو الکترونیک سری پرایم مدلDS-3440MW

 

ساید بای ساید دوو الکترونیک سری پرایم مدلDS-3440MW

 

این محصول در 2 رنگ سفید متالیک و استیل تولید و به بازار عرضه شده است.

سایدبای ساید دووالکترونیک مدل SS یکی از با کیفیت ترین و کاربردی ترین محصولات شرکت دوو الکترونیک میباشد.این یخچال دارای سیستم digital cooling میباشد که با دارا بودن این ویژگی و وجود سنسور های آن دمای درون و بیرون یخچال را اندازه گیری میکند پس از تحلیل به کمپرسور دمای مورد نیازبرای نگهداری بهتر مواد غذایی با توجه به دمای مورد نیاز برای نگهداری بهتر مواد غذایی با توجه به دمای بیرونی یخچال را اعلام میکند.شما میتوانید این یخچال با کیفیت را از فروشگاه اینترنتی اعتماد کالا با قیمتی مناسب تهیه نمایید.

یخچال و فریزر دوو الکترونیک با درب سوم (Door to Fresh land) و دسترسی آسان به مواد غذایی بدون اینکه درب کلی یخچال باز کنید مشکل و نگرانی شما برای همیشه برطرف میکند.کمپرسور اینورتر دیجیتال نسبت به کمپرسور های قدیمی دارای مصرف انرژی برق مصرفی تا 23 درصد میباشد.

 

امکانات

از امکانات دیگر این محصول میتوان به

  • سامانه سرمایش فلزی Metal Ice Cooling
  • درب سوم همراه با سامانه سرمایش فلزیMetal Ice Cooling
  • سامانه کنترل سرمایش الکترونیکی
  • حالت خواب Sleep
  • مجهز به Magic Cool Zone
  • دارای فیلتر تصفیه آب
  • کمپرسور اینورتر دیجیتال
  • پنل کنترل LED

 

ابعاد

ساید بای ساید دوو الکترونیک سری پرایم مدلDS-3440MW با ارتفاع 181.6 سانتی متری و 91.6 سانتی متر پهنا و عمق 84 سانتی متری ابعاد مناسبی برای جاگیری در خانه ها دارد.

 

کمپرسور اینورتر

این محصول مجهز به کمپرسور اینورتر دیجیتال میباشد که نسبت به کمپرسور های قدیمی و معمولی 23 درصد انرژی برق کمتری مصرف میکند.فعالیت کمپرسور نوسان دمای داخل یخچال را به حداقل میرساند در نتیجه مواد غذایی برای مدت طولانی تری سالم باقی می ماند .همچنین بر روی درب این یخچال یک آبسردکن قرار دارد که مخزن آب آن در قسمت داخلی یخچال میباشد.

 

سامانه زنگ هشدار باز بودن درب و بسته شدن خودکار درب

از دیگر قابلیت های پیشرفته ی ساید بای ساید دوو الکترونیک سری پرایم مدلDS-3440MW می توان به زنگ هشدار باز بودن در و بسته شدن خودکار آن اشاره کرد. به واسطه ی این قابلیت هنگام باز بودن در یخچال به طور خودکار اقدام به بستن آن می کند و از هدر رفت انرژی تا حد زیادی جلوگیری می کند.

 

سامانه سرمایش فلزی Metal Ice Cooling

سامانه سرمایش فلزی "Metal Ice Cooling" در ساید ساید به شکلی ساده واضح، یک تکنولوژی یا سیستم خنک‌کننده است که در یخچال‌های ساید بای ساید استفاده می‌شود. این تکنولوژی از فلزات خاص به عنوان عامل خنک‌کننده استفاده می‌کند به جای سیالات سرمایشی معمولی مانند فرآورده‌های شیمیایی.

سرمایش یخچال‌ها با استفاده از کمپرسور و فرآورده‌های شیمیایی انجام می‌شود. اما با استفاده از سامانه سرمایش فلزی "Metal Ice Cooling"، از فلزات و خصوصیات خنک کننده آنها به عنوان جایگزین برای فرآورده‌های شیمیایی استفاده می‌شود. این تکنولوژی باعث افزایش کارآیی و کاهش مصرف انرژی یخچال می‌شود و بهترین عملکرد خنک‌کنندگی را ارائه می‌دهد.

 

 

 

شستشوی اقتصادی(ECO)
کاهش میزان آب مصرفی: در این برنامه، مصرف آب در مقایسه با برنامه‌های معمولی به حداقل کاهش می‌یابد. این شامل مدت زمان کوتاه‌تر شستشو و یا استفاده از میزان آب کمتر در مراحل شستشو می‌شود.کاهش مصرف انرژیبرنامه ECO برای شستشوی سریع از دمای پایین‌تر آب و زمان‌های کوتاه‌تر برای خشک کردن استفاده می‌کند که باعث کاهش مصرف انرژی می‌شود.مدت زمان کوتاه‌تر: برنامه ECO برای شستشو معمولاً زمان کمتری نسبت به برنامه‌های معمولی به طول می‌انجامد، این باعث کاهش مصرف انرژی و آب می‌شود.

سیستم گردش هوای چندگانه سیستم گردش هوا متشکل از چند دریچه می‌باشد که هرکدام از آنها در زیر قفسه‌های یخچال فریزر قرار دارند و باعث پخش هوای سرد به‌صورت یکسان در طبقات یخچال می‌شوند. مزیت اصلی گردش هوای چندگانه در داخل یخچال این است که هوا در یک جا ثابت نمی‌ماند و مداوم در حال چرخش و گشت‌وگذار در داخل دستگاه است.

ساید بای ساید دوو سری پرایم 32 فوت مدل DS-3440MW از سری محصولات جدید شرکت دوو در حوزه یخچال و فریزر می باشد. این ساید بای ساید دوو دارای طراحی بسیار زیبا بوده و متناسب با انواع دکوراسیون آشپزخانه ایرانی می باشد. ساید بای ساید دوو سری پرایم 32 فوت مدل DS-3440MW جزو مجموعه Freash Land سری پرایم 3 درب می باشد. درب سوم موجود در ساید بای ساید 32 فوت دوو سری پرایم مدل DS-3440MW از نوع Door to Fresh land مجهز به سامانه Metal Ice Cooling می باشد. این ساید بای ساید دارای کمپرسور قدرتمند و کم مصرف از نوع Digital Inverter می باشد. این نوع کمپرسور دارای قدرت بالا در سرما سازی و همچنین کاهش چشمگیر مصرف انرژی می باشد. وجود تکنولوژی یخساز اتوماتیک Turbo Ice Maker می باشد، این سخساز باریک علاوه بر زیبایی ظاهری ، در تمام مدت شبانه روز برای کاربران آب سرد و تازه آماده دارد. از دیگر تکنولوژی های موجود در ساید بای ساید دوو سری پرایم 32 فوت مدل DS-3440MW می توان به سیستم مدیریت هوشمند Smart Management می باشد، با وجود این سیستم هوشمند باعث می شود تا کاهش مصرف انرژی و همچنین بهترین عملکرد در قسمت های مختلف یخچال ساید بای ساید را داشته است. سیستم فیلترینگ Fresh Max Plus ، وجود محفظه جادویی Magic Cool Zone، وجود فیلتر جاذب اتیلن Fresh Max Filter و همچنین سیستم کاهش مصرف انرژی اشاره کرد.

دوو الکترونیک

شرکت دوو سومین تولید کننده بزرگ لوازم خانگی است که جزء 10 برند برتر جهانی به شمار می آید. همکاری دوو با گروههای صنعتی سبب گردیده که بسیاری از لوازم خانگی نظیر یخچال فریزر و یخچال ساید بای ساید از گروه صنعتی ایران تولید شود و به بازار ایران راه یابد.

شرکت دوو که از بزرگترین تولیدکنندگان لوازم خانگی در کره جنوبی می باشد بعد از دو رقیب قوی خود که سامسونگ و الجی می باشد، تولیدکننده پرفروشترین و پرطرفدارترین محصولات خانگی می باشد. عرضه محصولات این شرکت در ایران توسط گروه انتخاب می باشد که با نام نماینده رسمی برند دوو تمامی محصولات جدید دوو را همراه با ضمانت نامه 24 ماهه عرضه می کند.

 

یکی از برند های کاملا شناخته شده و با کیفیت لوازم خانگی که محصولات آن در جهان معروف است محصولات مارک دوو است . برند دوو در ایران نیز شناخته شده است و به طور قطع هنگام خرید لوازم خانگی یکی از اولین برند هایی که به سراغ آن می رویم برند با کیفیت دوو است . اما آیا میدانید که محصولات مارک دوو ساخت کجاست ؟ برای همه ما مهم است که بدانیم محصولی که قرار است بخریم در کدام کشور ساخته شده و کیفیت آن چگونه است به همین دلیل موضوع این مطلب را به بررسی تاریخچه محصولات مارک برند دوو اختصاص داده ایم .

دوو در ابتدا از کشور کره جنوبی فعالیت خود را آغاز کرد . جالب است بدانید که واژه daewoo در زبان کره ای از دو کلمه dae و woo تشکیل شده است . woo که نام بنیانگذار برند دوو است و dae در زبان کره ای به معنی عالی است در ادامه به بررسی بیشتر تاریخچه این مارک و محصولات آن خواهیم پرداخت همراه ما باشید . پیشنهاد می کنم راجع به ماشین ظرفشویی دوو مطلب بهترین مدل ماشین ظرفشویی دوو ساخت کجاست را بخوانید.

 

یخچال و فریزر ساید بای ساید مدل DS-3730MW

یخچال و فریزر ساید بای ساید مدل DS-3730MW یکی از محصولات باکیفیت و استاندارد دوو است. این دستگاه طراحی زیبایی دارد که جلوه خاصی به محیط آشپزخانه می‌دهد. گفتنی است، ظرفیت یخچال ۵۰۰ لیتر و فریزر ۲۷۷ لیتر گنجایش دارد. به طوری که یخچال فضای مناسبی برای گذاشتن انواع مواد غذایی را دارد. مدل DS-3730MW روی درب خود به یک آب‌سردکن مجهز شده که دارای یک صفحه نمایش است. این ویژگی دسترسی آسان و سریعی را به آب آشامیدنی می‌دهد. همچنین، منبع آب ساید بای ساید دارای یخ‌ساز اتوماتیک هم است.شما میتوانید این محصول با کیفیت و کاربردی را از فروشگاه اینترنتی اعتماد کالا تهیه نمایید.

ساید بای ساید دوو به فیلتر تصفیه هوا مجهز شده است. این سیستم باکتری‌ها را از بین می‌برد که باعث می‌شود هوای داخل یخچال و فریزر تازه بماند. مدل DS-3730MW تعداد ۶ طبقه، ۲ کشو و ۵ طبقه در درب یخچال و تعداد ۳ طبقه و ۳ کشو در فریزر دارد. طبقات ساید بای ساید دوو دارای محفظه مخصوص نگهداری لبنیات و میوه است که از فاسد شدن مواد غذایی جلوگیری می‌کند. همچنین، فریزر در برابر برفک مقاوم است.

ابعاد 

100×192×100

 عمق/ارتفاع/عرض

(ابعاد به سانتی متر میباشد)

کمپرسور یخچال

فناوری گردش هوای چند جهته مورد دیگری است که در این یخچال وجود دارد. این فناوری باعث ایجاد سرمای یکسان و بهینه در سراسر کابین یخچال می‌شود.
کمپرسور اینورتر به کار رفته در این یخچال‌ها هم میزان مصرف برق را
۲۳درصد کاهش می‌دهد.

سیستم سرمایش سریع

این قابلیت به منظور حفظ تازگی مواد غذایی، یخچال را تا رسیدن به دمای مورد نظر هدایت می کند. در این حالت کمپرسور به مدت ۱۵۰ دقیقه و تا دمای ۴- درجه، به فعالیت خود ادامه می دهد.

دیگر قابلیت ها

از دیگر قابلیت های این محصول میتوان به 

  • مجهز به کمپرسور هوشمند اینورتر دیجیتال
  • سیستم سرمایش سریع
  • مجهز به سامانه بار خانگی
  • مجهز به سیستم کاهش صدا در شب
  • عملکرد بدون برفک
  • سیستم کنترل هوشمند
  • نمایشگر لمسی
  • حالت خواب
  • سامانه خودکار بسته شدن درب ها
  • زنگ هشدار باز بودن درب
  • سامانه حفظ تازگی میوه و سبزیجات با نور آبی
  • فناوری کاهش مصرف انرژی
  • دارای نوار درزگیر آنتی باکتریال با قابلیت تعویض

 

کمپرسور اینورتر دیجیتال (Digital Inverter Compressor)

·         کمپرسـور اینورتـر دیجیتـال بـا عملکـرد بهینه و قابلیــت کارکــرد در پنــج ســطح (تــوان خروجــی) کارایــی بســیار بالاتــری نسـبت بـه کمپرسـورهای معمولـی دارد.

·         این یخچال با داشتن موتور اینورتر دیجیتال 11% کاهش صدا نسبت به کمپرسور های معمولی دارد.

·         فعالیـت ایـن کمپرسـور نوسـان دمـای داخلـی یخچـال را بـه حداقـل می‌ رسـاند، در نتیجـه مـواد غذایـی بـرای مـدت زمـان طولانی ‌تـری سـالم و بـا طـراوت می‌ مانـد.

·         کمپرسـور اینورتر نسـبت به کمپرسـورهای قدیمی و معمولی 23% انرژی بـرق کمتـری مصـرف مـی‌ کنـد.

·         این موضوع باعث شده تا ساید بای ساید فرشلند دوو نشــان +A را به معنای 25% مصرف انرژی کمتر نسبت به سطح A دریافت نماید.

·          

سامانه کنترل سرمایش الکترونیک (Digital Cooling)

این سامانه با داشتن سنسور کنترل دما می تواند دمای داخل یخچال و بیرون یخچال را از هم تشخیص داده و این اطلاعات را به سامانه کنترل دیجیتال انتقال دهد سپس سامانه کنترل دیجیتال این اطلاعات رو آنالیز کرده و به کمپرسور انتقال می دهد تا کمپرسور سرمایش موردنیاز را تامین کند.

با بهره بردن این یخچال فریزر ساید بای ساید از این ویژگی باعث شده تا میوه و سبزیجات برای مدت زمان طولانی، سالم و تازه تر بماند.

 

درِ سوم همراه با سامانه سرمایش فلزی (3rd Door with Metal Cooling)

طراحی نوآورانه درب سوم این یخچال همراه با پنل استیل (Metal Cooling) به کار رفته داخل درب، باعث حفظ و نگهداری سرما و بازتابش آن به داخل محفظه شده و سبب حفظ تازگی هرچه بیشتر مواد غذایی می‌ شود.

 

محفظه نگهداری حرفه‌ای گوشت تازه (Magic Cool Zone) تا سه روز

محفظه حرفه‌ای نگهداری از گوشت (محفظه جادویی مجیک زون) و مواد پروتئینی (در دمای ثابت 4 درجه) محیطی ایده آل را برای نگهداری تازه موادغذایی بدون کاهش ارزش غذایی فراهم می‌ آورد.

محفظه چیلر (محفظه جادویی مجیک زون) در یخچال های ساید دوو سری پرایم (Prime) وجود دارد.

 

بوزدایی، تصفیه هوا و پاکسازی با فیلتر سه لایه Air Fresh Filter

ســامانه فیلترینــگ بــه کار گرفتــه شــده در ایــن محصـول، بـا حـذف بوهـای نامطبـوع، باکتـری هـا و آلاینـده هـا، طعـم و بـوی طبیعـی مـواد غذایـی را حفـظ مـی کنـد.

ساید بای ساید، یکی از پرطرفدار ترین انواع یخچال فریزر است. یکی از دلایلی که باعث شده افراد زیادی تمایل به خرید ساید بای ساید دارند، گنجایش و ظرفیت خوب آن است. معمولا خانواده‌ های پرجمعیت یا کسانی که مواد غذایی زیادی دارند، سراغ خرید این مدل می‌ روند. ساید بای ساید دوو سری پرایم 35 فوت مدل DS-3730MW مجهز به سیستم قدرتمند گردش هوای سه بعدی است که باعث حفظ تازگی بیشتر مواد غذایی شده و علاوه بر آن سبب کاهش قابل توجه مصرف انرژی می شود. این ساید بای ساید 35 فوت دوو مجهز به کمپرسور هوشمند اینورتر دیجیتال می باشد. کمپرسور اینورتر باعث می شود تا میزان مصرف انرژی 23 درصد کاهش یابد. عملکرد این قطعه بر اساس نوسان دمای درون یخچال تنظیم می شود و منجر به حفظ دمای محفظه یخچال فریزر می شود. لامپ های LED به کار رفته در این محصول به دلیل نور آبی رنگی که دارند، گرمای کمتری تولید می کنند و باعث حفظ تازگی مواد غذایی می شوند. این ساید بای ساید دوو مجهز به فیلتر 3 لایه ی Fresh Max Plus می باشد. این فیلتر شامل فیلتر باکتری زدایی، فیلتر تصفیه هوا و فیلتر بو زدایی می باشد. همچنین این محصول مجهز به LED لمسی بوده که می توانید به راحتی تنظیمات دستگاه را انجام دهید.

 

مارک دوو (Daewoo) ساخت کره

برای همه ما مهم است که محصولاتی که قرار است استفاده کنیم ساخت کجاست . بهم همین دلیل موضوع این مطلب را به موضوع محصولات مارک دوو ساخت کجاست اختصاص داده ایم . پیش از آن که به این موضوع بپردازیم خوب است که کمی با تاریخچه برند دوو آشنا شوید . کمپانی برند دوو یا daewoo در سال 1967 در شهر سئول کشور کره جنوبی به مدیریت آقای کیم وو چونگ تاسیس شد . نام این شرکت از نام موسس آن آقای woo گرفته شده است . در زبان کره ای dae به معنی عالی می باشد . در سال 1997 قاره آسیا با یک بحران مالی شدید رو به رو شد اما تا پیش از آن کمپانی دوو بعد از کمپانی هیوندای به عنوان دومین شرکت بزرگ کره جنوبی شناخته میشد .

امروزه مارک دوو دارای بیش از 20 زیر مجموعه است که برخی از آن ها امروزه به طور مستقل و به عنوان یک مارک جدا شروع به فعالیت کرده اند . کمپانی دوو امروزه در بسیاری از کشور ها از جمله مالزی ، لهستان ، مکزیک ، اسپانیا ، چین و ویتنام دارای کارخانه تولیدی است که در آخر تمام محصولات تولید شده در سراسر دنیا زیر نظر متخصصین کره ای شرکت دوو را  تایید کرده و سپس وارد بازار می شوند .

 

 

یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل M7418

یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل M7418 با طراحی شیک و مدرن و کارایی های بسیارش گزینه مناسبی برای خانواده

هایی با جمعیت متوسط و زیاد است. این ساید بای ساید دارای گرید انرژی A++ است که مصرف انرژی بهینه ای دارد و در صرفه

جویی مصرف برق کمک زیادی می کند. رنگ مشکی آینه ای جذاب این محصول، ظاهر چشم نوازی را به خانه شما می بخشد.

شما میتوانید این محصول با کیفیت و کاربردی را با قیمتی مناسب از فروشگاه اینترنتی اعتماد کالا تهیه نمایید.

 

کابین یخچال و فریزر:

بخش یخچال دارای ۴ طبقه شیشه ای مقاوم در برار فشار و دما می باشد. دو کشوی پلاستیکی با قابلیت تنظیم دما و رطوبت در

انتهای یخچال برای نگهداری میوه و سبزیجات تعبیه شده است. در درب یخچال هم ۴ طبقه دیده می شود.

فریزر فضای کم تری را نسب به یخچال به خود اختصاص داده و همانند یخچال دارای ۴ طبقه، ۲ کشو و دربی ۴ طبقه می باشد.

 

ابعاد:

این ساید بای ساید ۲۸ فوتی دارای ارتفاع ۱۷۷ سانتی متر، عمق ۶۷ سانتی متر و پهنای ۹۱ سانتی متر است.

 

امکانات:

دارای دستگیره مخفی

قابلیت انجماد سریع :(Quick Freezing) با این قابلیت مواد غذایی در کم ترین زمان ممکن منجمد می شوند.

 

قابلیت سرمایش سریع :(Quick Cooling) امکان سردسازی محتویات یخچال فریزر را در کمترین زمان محیا می کند تا مواد غذایی

بدون از دست دادن تازگی و با حفظ مواد مغذی و ویتامین ‌ها نگهداری شوند.

 

کمپرسور اینورتر هوشمند: کمپرسور اینورتر هوشمند با عملکرد بهینه کارایی بسیار بالاتری نسبت به کمپرسورهای معمولی دارد.

این کمپرسور تغییر دمای داخلی یخچال را به حداقل رسانده، مانع از خاموش روشن شدن های مکرر کمپرسور شده و مواد غذایی

برای مدت زمان طولانی تر سالم و تازه می مانند. کمپرسور اینورتر هوشمند با مصرف انرژی بسیار کم، بر اساس نیاز دستگاه و با

توجه به میزان خروج هوای سرد و ورود هوای گرم، مصرف موتور را تنظیم می کند. این تکنولوژی در مصرف انرژی صرفه

جویی کرده و باعث افزایش طول عمر دستگاه می شود.

 

سیستم سرمایشی بدون برفک :(NO-FROST) این تکنولوژی هوای سرد را در اطراف فریزر به وسیله یک فن پخش می کند از

تشکیل برفک در یخچال جلوگیری می کند. بنابراین دیگر به هیچ وجه نگران تمیز کردن برفک یخچال نیستید.

 

سیستم گردش هوای چندگانه :(Multi Air Flow) یکنواختی دمای داخل یخچال و فریزر از مهمترین عوامل ماندگاری بالای مواد

غذایی و فاسد نشدن آنها در زمان کوتاه است.سیستم گردش هوای چندگانه باعث گردش هوای تازه به صورت چندگانه در یخچال

فریزر شده و مواد غذایی را در سرتاسر یخچال به یک اندازه سرمادهی می کند.

 

محفظه :Fresh Box این محفظه با تنظیم دما و رطوبت مواد غذایی را برای مدت زمان طولانی، تازه و با طراوت نگه می دارد.

 

نمایشگر LED لمسی: با ایتفاده از این نمایشگر می توانید عملکرد و دمای داخلی این یخچال و فریزر را تنظیم کنید.

 

حالت سفر :(Holiday)برای زمانی که به مسافرت می روید و یخچال برای مدتی باز نمی شود. با فعال کردن حالت Holiday می

توانید مصرف انرژی دستگاه را کاهش دهید.

 

گارانتی محصولات جی پلاس:

شرکت معتبر گلدیران محصولات جی پلاس را به مدت ۲۴ ماه ضمانت می کند. موتور این دستگاه نیز تا ۵ سال گارانتی دارد.

شرکت گلدیران خدمات پس از فروش به مدت ۵ سال ارائه می دهد و همچنین با تمدید گارانتی از تعمیرات با هزینه رایگان بهره می

برید.

شرکت گلدیران (در مناطق تحت پوشش) این محصول را برای خریداران به صورت کاملا رایگان حمل و نصب می کند.

 

توجه فرمایید: محصولات جی پلاس فقط توسط نمایندگان خود شرکت جی پلاس از پلمپ خارج و نصب شود و به هیچ عنوان توسط

خود خریدار باز نگردد با تشکر.

برای نصب محصول و ارتباط با شرکت گلدیران با شماره 021۸۴۷۳۳ تماس حاصل فرمایید.

ماشین لباسشویی اسنوا سری اکتا(OCTA) مدل swm-84557




معرفی محصول
یکی از بهترین برندهای موجود در بازار برند اسنواست که علاوه بر قیمت مناسب و ارزان آن این لباسشویی دارای امکانات خوبی میباشد.شما میتوانید این محصول با کیفیت و کاربردی را با قیمتی مناسب در فروشگاه اینترنتی اعتماد کالا تهیه نمایید . . . .

ماشین لباسشویی اسنوا مدل swm-84557 از جدید ترین مدل های لباسشویی اسنوا در بازار میباشد این کالا با ظاهری زیبا و مدرن از  امکانات خوبی برخوردار است.



رتبه انرژی
گرید مصرف انرژی این کالا  %60- +++A میباشد یعنی 60٪ مصرف انرژی کمتر که این ویژگی از نظر اقتصادی خیلی مقرون به صرفه میباشد.
.

.

.


خشک کن 1400 دور در دقیقه
در صورتی که موتور لباسشویی 1400 دور باشد و دارای برنامه ضد چروک یعنی میتوان 10 دقیقه پس از اتمام شست و شو لباس را اتوکشی کرد و پوشید.

.

سیستم حباب ساز ( BUBBLING WASHING SYSTEM )
با استفاده از سیستم حباب ساز در ماشین لباسشویی اسنوا به کمک ژنراتور ایربابل مواد شوینده اب و هوا ترکیب میشوند و حباب تولید میکنند که دارای مزایای زیادی میباشد :

1-
به دلیل استفاده از آب سرد در شست شو در مصرف انرژی تا ۷۰٪ صرفه جویی میشود.

2-
از بین رفتن سرسخت ترین لکه ها از یقه و سرآستین

3-
حفظ بافت پارچه و فرم طبیعی آن در شست و شو با آب سرد

4-
جذب سریعتر (40 برابر بیشتر) حباب های ویژه ایربابل توسط لباس برای افزایش لکه بری و کیفیت شست و شو و توزیع یکنواخت مواد شوینده به همه قسمت های مختلف لباس و حل شدن کامل مواد شوینده در آب برای جلوگیری از سفیدک زدن روی پارچه

5-
با استفاده از سیستم حباب ساز که باعث میشود لباس ها بهم استهکاک نداشته باشند در واقع یک لایه محافظ ماند بالشتک در بین لباس ها قرار میگیرند.

.

درام الماسه (Diamond Drum)
الیاف پارچه در لباسشویی هایی با درام عادی معمولا بر اثر گیرکردن در حفره های دیگ آسیب میبینند اما با طراحی برجسته درام شرکت اسنوا این سوراخ ها را تا 43 درصد کوچیکتر کرده است و در اطراف آنها تورفتگی های زمرد شکل ایجاد شده است تا دیگر این حفره ها به لباس ها در اثر گیر کردن آسیب نرساند و همچنین مانع از چروک شدن و کشیدگی و خراب شدن بافت لباسها حین چرخش میشود.

.

هیتر سرامیکی (Ceramic heater)
استفاده از آب گرم در شستو شو باعث میشود که مواد شوینده راحت تر و سریع تر در اب حل شوند و شستو شو بهتر انجام شود برای این که بتوانیم از این امکان استفاده کنیم باید به سراغ ماشین لباسشویی های دارای هیتر برویم.

.

وجود هیتر دمای آب را 20 تا 60 درجه سانتی گراد و گاها در بعضی لباسشویی ها این دما تا 90 درجه هم قابل افزایش است و باعث میشود لکه ها و آلودگی ها روی الیاف سریع از بین بروند.

.

هیترهای معمولی در لباسشویی ها از نوع فلزی هستند
که هنگام استفاده از آنها رسوب ایجاد شده و هنگام گردش آب گرم شده توسط این هیتر در کل سیکل این رسوب به سایر قسمت ها اسیب میرساند . میانگین عمر هیترهای فلزی 4 سال است به همین منظور در لباسشویی های اسنوا این مشکل با استفاده از هیتر سرامیکی برطرف شده و درمصرف انرژی هم صرفه جویی میشود.

تکنولوژی نانوسیلور(Nano silver)
این تکنولوژی در لباسشویی اسنوا با تولید کردن یون های نقره میتواند از ایجاد بو های ناخاسته و ٪99 از باکتری ها و قارچ ها را حتی در آب سرد از بین ببرد. درکل با افزایش دادن کیفیت شست و شو در زمان، آب و برق نیز صرفه جویی میشود.



سیستم جت واش ( JET WASH )
سیستم جت واش با اسپری مستقیم آب و مواد شوینده درحین شستشو، ضمن افزایش کیفیت شست و شو به دلیل نفوذ مواد شوینده به الیاف لباس ها از زمان شستشو نیز کم می نماید.

ماشین لباسشویی 8 کیلویی اسنوا سری اکتا یکی از جدیدترین و با کیفیت ترین محصولات موجود در بازار میباشد.گرید مصرف انرژی این دستگاه A+++ میباشد که از نظر اقتصادی مقرون به صرفه میباشد.

  • سیستم حباب ساز

با استفاده از سیستم حباب ساز در ماشین لباسشویی اسنوا و به دلیل استفاده از آب سرد در شستشو باعث کاهش 70 درصدی مصرف انرژی میشود .

  • درام الماسه

درام طراحی شده در این محصول از نوع الماسه میباشد که با فرورفتگی زمردی شکل مانع از آسیب رسیدن به لباس ها میشود .

  • هیتر سرامیکی 

وجود هیتر دمای آب را 20 تا 60 درجه سانتی گراد و گاها تا 90 درجه افزایش میدهد و باعث میشود لکه ها و آلودگی ها روی الیاف سریع از بین رود.

  • سیستم جت واش

سیستم جت واش با اسپری مستقیم آب و مواد شوینده در حین شستشو از زمان شستشو نیز کم میکند.

 

برنامه های به کار رفته در ماشین لباسشویی اسنوا چیست؟

  • دور خشک کن قابل تنظیم
  • شستشو با تاخیر
  • سامانه عیب یاب خودکار
  • برنامه شستشو دستی
  • شستشوی الیاف مصنوعی
  • سیستم چرخش آب
  • سیستم ضد چروک، اتوکشی آسان
  • سیستم گرم کننده Nickel Diffusion
  • سیستم ضد چروک
  • اتوکشی آسان
  • شروع شستشو با تاخیر
  • سامانه عیب یاب خودکار
  • قابلیت افزودن لباس
  • سیستم اسپری آب و مواد شوینده
  • دور خشک کن قابل تنظیم 
  • سیستم بخارشوی Magic Steam

  • قفل کودک 
  • سیستم چرخش آب
  •  

وجود برنامه آبکشی شرعی در این محصول شستشوی بهتر را برای بانوان ایرانی و مسلمان در نظر گرفته است. سرعت چرخش در ماشین لباسشویی 8 کیلویی اسنوا سری اکتا در حدود 1400 دور در دقیقه بوده و به خشک کن قدرتمندی نیز مجهز شده است. از سیستم های موجود در ماشین لباسشویی اسنوا سری اکتا 8 کیلویی مدل SWM-84557 می توان به شستشوی اتوماتیک مخزن Self Clean، تکنولوژی نانو سیلور، سیستم ایمنی قفل کودک، وجود درام الماسه نسل جدید که شستشوی روان و عدم آسیب به بافت البسه را بدنبال دارد، صفحه نمایش LED، سیستم بالانس اتوماتیک البسه، ارتقای کیفیت شستشو با سیستم Jet Wash و همچنین سیستم شستشوی سریع اشاره کرد. وجود هیتر سرامیکی Ceramic Heater از اساسی ترین موضوعات در این محصول بوده که عملکرد دستگاه را بسیار بهتر از مدل های قبلی کرده است.