ماشین لباسشویی دوو سری کاریزما 8 کیلویی مدل DWK-CH840S

ماشین لباسشویی دوو سری کاریزما 8 کیلویی مدل DWK-CH840S

ماشین لباسشویی یکی از لوازم مهم و ضروری برای هر خانواده محسوب می شوداگر خانواده بزرگی دارید و لباس های زیادی برای شستن، ماشین لباسشویی بهترین گزینه برای شستن لباس های شماست. معمولا لباسشویی ها به دو دسته کلی درب از بالا و درب از جلو تقسیم می شوند که ماشین لباسشویی درب از جلو انرژی کمتری به نسبت درب از بالا مصرف می کند. ماشین لباسشویی دوو سری کاریزما 8 کیلویی مدل DWK-CH840S یکی از ماشین لباسشویی های سری کاریزما درب از جلو برند دوو است.  محفظه شستشوی زمردی دستگاه مانع سایش بیش از حد الیاف لباس در زمان شستشو می شود و شستشوی بهتری را برای شما به ارمغان می آرود. برای ماشین لباسشویی دوو 15 برنامه شستشو در نظر گرفته شده که هر کدام دارای قابلیت های منحصر به فرد خود می باشد.شما میتوانید این محصول با کیفیت و کاربردی را از فروشگاه اینترنتی اعتمادکالا تهیه نماید.

سایر ویژگی های ماشین لباسشویی دوو سری کاریزما 8 کیلویی مدل DWK-CH840S

موتور لباسشویی از نوع دایرکت درایو بهبود یافته است که سرعت چرخش آن 1400 دور در دقیقه و ظرفیت دیگ آن 8 کیلو گرم می باشد. برنامه شستشوی سریع یکی دیگر از برنامه های لباسشویی دوو است که در مدت زمان کم 19 دقیقه می تواند لباس ها را شستشو دهد. شما با استفاده از سیستم شستشوی تاخیری می توانید زمان شسته شدن لابس ها را به تاخیر بیندازید و در زمان دلخواه خود آن را تنظیم کنید. برای ماشین لباسشویی دوو فناوری پیشرفته بخارشوی در نظر گرفته شده که قابلیت شستن لباس ها با بخار را دارد و از چروک شدن بیش از حد لباس ها جلوگیری می کند. فناوری نانو سیلور (Nano Silver) تعبیه شده در این مدل ماشین لباسشویی باعث از بین بردن بوی نامطبوع و باکتری های موجود در لباس ها می شود.  

 

نوع موتور ماشین لباسشویی

ماشین لباسشویی کاریزما دوو DWK-CH840S دوو از نسل جدید موتورهای دایرکت درایو با چرخش 1400 دور در دقیقه بهره می برد.

موتور Direct Drive مستقیما به دیگ متصل شده و آن را حرکت داده، لرزش و صدای دستگاه را پایین آورده و عمر ماشین لباسشویی را بیشتر می کند.

از سویی دیگر با حذف تسمه و تجهیزات جانبی، علاوه بر کاهش انرژی مصرفی، فضای داخلی ماشین لباسشویی بیشتر شده و در نتیجه می توان ظرفیت ماشین لباسشویی و دیگ آن را نیز افزایش داد.

لباسشویی DWK-CH840S، که جزء لباسشویی هایی با موتورهای بدون تسمه یا همان دایرکت درایو است دارای مزایای مختلفی می باشد، از جمله:

  • بهبود راندمان موتور با حذف تسمه
  • کاهش لرزش لباسشویی باتوجه به بالانس شدن وزن موتور
  • با توجه به قطر زیاد سیم پیچ و جریان مستقیم DC احتمال خرابی این موتورها بسیار کم است.

 

بهره مندی از فناوری نانو سیلور

وجود فناوری نانوسیلور در ماشین های لباسشویی موجب از بین بردن بیش از 650 نوع باکتری مختلف است.

این تکنولوژی در ماشین لباسشویی حدود 400 میلیارد یون نقره را هنگام شستشو آزاد نموده و به این ترتیب خاصیت استریل کنندگی آن 99 درصد است.

جالب است بدانید که این خاصیت ضد باکتری تا 30 روز پس از شستشو در لباس باقی می ‌ماند

این محصول در 2 رنگ سفید و نقره ای موجود میباشد

ماشین لباسشویی دوو الکترونیک سری کاریزما مدل DWK-CH840S یکی از با کیفیت ترین و کاربردی ترین محصولات شرکت دوو الکترونیک میباشد.

قابلیت شروع شست و شو با تاخیر تنظیم دمای شست و شو به صورت دلخواه از ویژگی های مهم و کاربردی لباسشویی دوو الکترونیک سری کاریزما مدل DWK-CH840S میباشد.

طراحی منحصر به فرد دیگ شست و شو درام زمرد در ماشین لباسشویی دوو الکترونیک سبب افزایش سظح تماس البسه و مواد شوینده و در نتیجه بر افزایش کیفیت شست و شو از صدمه دیدن الیاف لباس ها و رنگ آنها جلوگیری میکندو باعث حفظ رنگ بیشتر لباس ها میشود.

 

ابعاد

ماشین لباسشویی دوو الکترونیک سری کاریزما مدل DWK-CH840S با ارتفاع 85 سانتی متری و 57 سانتی متر پهنا و عمق 67 سانتی متری ابعاد مناسبی برای جاگیری در خانه ها دارد.

 

امکانات

از امکانات دیگر این محصول میتوان به

  • سیستم خودکار تشخیص خطا
  • مجهز به سیستم شستشوی قوی
  • سیستم شروع شستشو با تاخیر
  • شستشوی اتوماتیک مخزن
  • مجهز به فناوری نانو سیلور
  • دیگ (Emerald) درام زمردی
  • میزان صدای آبکشی : 76 دسیبل
  • شستشوی سریع 19 دقیقه ای
  • آبکشی اضافه 
  • دارای آبکشی و خشک کن
  • دارای سیستم تخلیه
  • سیستم بخار شو Steam Care
  • ولوم انتخاب برنامه 
  • مجهز به برنامه پیش شستشو
  • دارای برنامه لکه بری
  • مجهز به سیستم شستشو دستی
  • قفل درب کششی
  • نمایشگر دکمه های مکانیکی

 

موتور قدرتمند و بدنه مقاوم در لباسشویی دوو مدل DWK-CH840S

با استفاده از موتورهای دایرکت درایو و با حذف تسمه و نیز طراحی فوق پیشرفته بدنه ماشین لباسشویی دوو الکترونیک سری کاریزما مدل DWK-CH840S ، میزان ثبات افزایش یافته و دستگاه بدون لرزش و تولید صدا مراحل شستشو را انجام می دهددستگاه علاوه بر چرخش معمولی و شستشوی لباس ها می تواند با توابع هوشمند خود حالت صرفه جویی در زمان و هزینه را نیز در اختیار شما قرار دهد.این نوع موتور با لرزش کمتر و تولید سر و صدای بسیار کم بهترین گزینه برای استفاده دراین دستگاه های مدرن است.بدنه جدید اِکوبادی ضد لرزش لباسشویی های پریمو با طراحی ویژه دیوارهای جانبی موجب ثبات بیشتر دستگاه و همچنین عملکرد بی صدای لباسشویی در حین کار می گردد.

 

سیستم بخار شو Steam Care

سیستم بخارشو (Steam Care) در ماشین های لباسشویی یک ویژگی مفید است که از بخار آب برای بهتر شستشو و مراقبت از لباس‌ها استفاده می‌کند. این سیستم در برخی مدل‌های پیشرفته ماشین لباسشویی یافت می‌شود.

بخار شو به این صورت عمل می‌کند که آب را به حالت بخار تبدیل می‌کند و آن را به داخل لباس‌ها می‌فرستد. این بخار به طور ملایم و بهینه بافت لباس‌ها را نرم‌تر می‌کند و به حذف چین و چروک‌های غیرمطلوب کمک می‌کند. همچنین، بخار می‌تواند به طور موثری باکتری‌ها و عوامل آلرژی‌زا را از لباس‌ها از بین ببرد و از مراقبت بهتری برای آن‌ها اطمینان حاصل کند.

 

برنامه پیش شستشو

یک برنامه ویژه است که در ماشین‌های لباسشویی وجود دارد و به شما اجازه می‌دهد لباس‌های خیلی کثیف و پرکرده با لکه‌ها را قبل از شستشوی اصلی، در مرحله جداگانه‌ای قرار دهید. این برنامه ابتدا لباس‌ها را در آب به مدت زمانی قرار می‌دهد تا لکه‌ها آبکشی شوند و سپس به شستشوی اصلی می‌پردازد. این کار باعث می‌شود لباس‌ها بهتر و کامل‌تر شسته شوند و در نهایت نتیجه بهتری را ارائه دهند.

 

سیستم شستشو دستی

سیستم شستشو دستی، ویژگی دیگری است که در برخی ماشین‌های لباسشویی وجود دارد. این ویژگی به شما امکان می‌دهد به صورت دستی برنامه شستشو و سایر تنظیمات مورد نیاز خود را انتخاب کنید. با این ویژگی، شما می‌توانید نوع شستشو، دمای آب، سرعت چرخش براش‌ها و زمان شستشو را به دلخواه خود تنظیم کنید. این امکان به شما اجازه می‌دهد لباس‌ها را با دقت بیشتری شستشو دهید.

 

جلوگیری از صدمه دیدگی البسه (Emerald Drum)

طراحی منحصر به فرد دیگ شست و شو (درام زمرد) در ماشین لباسشویی دوو سری کاریزما 8 کیلویی مدل DWK-CH840S سبب افزایش سطح تماس البسه و مواد شوینده شده و در نتیجه بر افزایش کیفیت شست و شو، از صدمه دیدن الیاف لباس ها و رنگ آنها جلوگیری می کند و باعث حفظ رنگ بیشتر لباسها میشود. برای درک این موضوع باید بدانیم ماشین لباسشویی دوو هنگام شست و شو، سیکل فرآیند را در چند مرحله مختلف تقسیم بندی می کند. زمانی که در مرحله‌ی شست و شو اولیه آب وارد دیگ می‌شود، آب و بخار به همراه هم لباس‌ها را کاملاً خیس می‌کنند که از چروک شدن لباس جلوگیری می کند و باعث شستشو با کیفیت بیشتر می شود . بخار هنگام شروع شست و شو دمای آب را افزایش می‌دهد. افزایش دمای آب باعث حل شدن ماده‌ی شست و شو دهنده می‌شود و بصورت عمیق در لباس‌ها و پارچه نفوذ می کند.

 

یخچال و فریزر دوو مدل D4BF-1077 LW

یخچال و فریزر دوو مدل D4BF-1077 LW از بهترین محصولات شرکت دوو می باشد. دوو از برندهای معتبر در زمینه تولید لوازم خانگی می باشد که دارای سابقه ای طولانی در این عرصه می باشد. این شرکت با ارائه محصولاتی امروزی و باکیفیت توانسته خود را به عنوان برندی معتبر معرفی کند. از جدیدترین یخچال فریزر های روانه ی بازار شده ی این شرکت یخچال فریزر دوو سری 660 پلاس مدل D4BF-1077 LW می باشد. این محصول در واقع نسخه ای به روزتر از یخچال فریزر دوو مدل D2BF-1077LW می باشد.شما میتوانید این محصول با کیفیت و کاربردی را میتوانید از فروشگاه اینترنتی اعتماد کالا تهیه نمایید.

یخچال و فریزر 24 فوت دوو سری 660 پلاس D4BF-1077 LW دوو از سری یخچال فریزر های کم مصرف با دارا بودن برچسب انرژی +A می باشد. این یخچال فریزر دارای قابلیت های متنوعی از جمله سرمایش هوشمند می باشد. به واسطه ی این سامانه با اندازه گیری دمای بیرون و درون یخچال و تحلیل اطلاعات دمای مورد نیاز و مناسب برای نگهداری هرچه بهتر مواد غذایی توسط کمپرسور تامین می شود.

این یخچال دارای سیستم گردش هوای سه بعدی نیز برای گردش هرچه بهتر سرما در تمام نقاط یخچال می باشد. همچنین برای نمایش وضعیت سرمایشی یخچال و اعمال تنظیمات مختلف , این یخچال به صفحه نمایشی LED مجهز شده است. برای دسترسی به آبی گوارا در هر زمان نیز این یخچال فریزر دوو به آبسردکن نیز مجهز شده است.

یخچال و فریزر دوو مدل D2BF-1077LW یکی از محصولات پرطرفدار شرکت دوو (Daewoo) در سال های اخیر می باشد. این یخچال پایین فریزر باکیفیت و محبوب برای دسترسی راحتتر با فریزری دارای ۴ کشو، برای کاربران طراحی شده است. با استفاده از کمپرسور های نسل جدید High Efficiency میزان مصرف انرژی یخچال فریزر دوو مدل D2BF-1077LW به حداقل رسانده است.

در طراحی ظاهری یخچال و فریزر دوو مدل D2BF-1077LW باید توجه داشت که با افزایش ارتفاع یخچال فریزر امکان تعبیه 4 کشو برای فریزر و افزایش گنجایش فضای داخلی یخچال نسبت به دیگر یخچال فریزر ها برای کاربر ایجاده شده است. شرکت دوو یخچال و فریزر دوو مدل D2BF-1077LW را به دلیل نیاز مصرف کنندگان خود به تعداد کشو بیشتر برای فریزر و نصب راحتر محصول در آشپزخانه های کوچکتر طراحی نموده است.

سامانه سرمایش هوشمند Smart Cooling

یکی از ویژگی های مهم یخچال فریزر دوو قابلیت سرمایش هوشمند است. این سامانه مجهز به سنسورهای کنترل دمایی است که دما را داخل و بیرون یخچال تشخیص داده و به سامانه کنترل دیجیتال منتقل می‌کند. این سامانه داده‌ها را تحلیل کرده و به کمپرسور منتقل می‌کند. کمپرسور با عملکرد بهینه، سرمایش مورد نیاز را تأمین می‌کند. بـا اسـتفاده از سـامانه هوشـمند الکترونیـک کنتـرل دمـا، میـوه وسـبزیجات و مـواد پروتئینـی بـرای مـدت طولانی‌تـری تـازه، سـالم و پرطــراوت می ‌مانــد.

کمپرسور نسل جدید High Efficiency

کمپرسـور این دستگاه نسـبت به کمپرسـورهای قدیمی و معمولی انرژی بـرق کمتـری مصـرف مـی‌کنـد. این کمپرسورها بوسیله باز طراحی کمپرسور های قدیمی و کاهش مصرف انرژی بیشتر با فعالیـت خود نوسـان دمـای داخلـی یخچـال را بـه حداقـل می‌رسـانند، در نتیجـه مـواد غذایـی بـرای مـدت زمـان طولانی‌ تـری سـالم و بـا طـراوت باقـی می ‌مانـد.

دوو الکتریک با همکاری و مشارکت سه تا کشور در حال ساخت هست که شامل ایران ، کره جنوبی و چین میباشد. گروه انتخاب سرویس با شرکت دونگو کره جنوبی که مالک اصلی گروه دوو الکتریک بود و هست و به همراه چین در حال همکاری هستند. یخچال فریزر دوو مدل D5BF-1077LW دوو تحت لیسانس دوو الکترونیک کره جنوبی بوده و در میهن عزیزمان ایران مونتاژ شده است.

دوو در حال حاضر که افزون بر در اختیار داشتن کارخانه های بزرگ تولیدی در کره جنوبی دارای سایت های تولیدی پیشرفته در گستره جهان و کشورهای مختلف از جمله مکزیک، اسپانیا، لهستان، مالزی،چین، ویتنام و … میباشد که خود نشان از قدرت رقابتی برند و محصولات دوو الکترونیک در گستره جهان دارد.

در جمهوری اسلامی ایران نیز، گروه صنعتی انتخاب با سابقه چندین ساله به عنوان بزرگترین و پرافتخارترین مجموعه در زمینه تولید انواع لوازم خانگی، با اصل دانستن مقوله اشتغال و تولید ملی با شرکت های بزرگ دنیا ارتباط دو سویه، مؤثر و مفید برقرار کرده که یکی از بارزترین این ارتباطات، تعامل مجموعه گروه صنعتی انتخاب و شرکت دونگبو کره جنوبی به عنوان مالک شرکت دوو الکترونیک است که این ارتباط نه به صورت واردات از کره به ایران، بلکه یک ارتباط دو طرفه با محوریت دانش، تولید و رشد اقتصادی بوده است.

یکی از برند های کاملا شناخته شده و با کیفیت لوازم خانگی که محصولات آن در جهان معروف است محصولات مارک دوو است . برند دوو در ایران نیز شناخته شده است و به طور قطع هنگام خرید لوازم خانگی یکی از اولین برند هایی که به سراغ آن می رویم برند با کیفیت دوو است . اما آیا میدانید که محصولات مارک دوو ساخت کجاست ؟ برای همه ما مهم است که بدانیم محصولی که قرار است بخریم در کدام کشور ساخته شده و کیفیت آن چگونه است به همین دلیل موضوع این مطلب را به بررسی تاریخچه محصولات مارک برند دوو اختصاص داده ایم .

دوو در ابتدا از کشور کره جنوبی فعالیت خود را آغاز کرد . جالب است بدانید که واژه daewoo در زبان کره ای از دو کلمه dae و woo تشکیل شده است . woo که نام بنیانگذار برند دوو است و dae در زبان کره ای به معنی عالی استدر ادامه به بررسی بیشتر تاریخچه این مارک و محصولات آن خواهیم پرداخت همراه ما باشید . پیشنهاد می کنم راجع به ماشین ظرفشویی دوو مطلب بهترین مدل ماشین ظرفشویی دوو ساخت کجاست را بخوانید.

مارک دوو (Daewoo) ساخت کره

برای همه ما مهم است که محصولاتی که قرار است استفاده کنیم ساخت کجاست . بهم همین دلیل موضوع این مطلب را به موضوع محصولات مارک دوو ساخت کجاست اختصاص داده ایم . پیش از آن که به این موضوع بپردازیم خوب است که کمی با تاریخچه برند دوو آشنا شوید . کمپانی برند دوو یا daewoo در سال 1967 در شهر سئول کشور کره جنوبی به مدیریت آقای کیم وو چونگ تاسیس شد . نام این شرکت از نام موسس آن آقای woo گرفته شده است . در زبان کره ای dae به معنی عالی می باشد . در سال 1997 قاره آسیا با یک بحران مالی شدید رو به رو شد اما تا پیش از آن کمپانی دوو بعد از کمپانی هیوندای به عنوان دومین شرکت بزرگ کره جنوبی شناخته میشد .

امروزه مارک دوو دارای بیش از 20 زیر مجموعه است که برخی از آن ها امروزه به طور مستقل و به عنوان یک مارک جدا شروع به فعالیت کرده اند . کمپانی دوو امروزه در بسیاری از کشور ها از جمله مالزی ، لهستان ، مکزیک ، اسپانیا ، چین و ویتنام دارای کارخانه تولیدی است که در آخر تمام محصولات تولید شده در سراسر دنیا زیر نظر متخصصین کره ای این شرکت تایید  و سپس وارد بازار می شوند .

یخچال و فریزر دوقلو هیمالیا مدل آلفا پلاس

یخچال فریزر دوقلو هیمالیا مدل آلفا یکی از جدیدترین محصولات شرکت هیمالیا میباشد. این برند توانسته محصولات جدید را با فناوری پیشرفته تولید و به بازار عرضه کندیخچال فریزر دوقلو هیمالیا آلفا با گنجایش 38 فوت گزینه‌ای مناسب برای افرادی است که به دنبال یخچال فریزر جادار هستند. در این محصول، یخچال در قسمت راست و فریزر در قسمت چپ قرار دارد. یخچال فریزر هیمالیا دارای قابلیت تنظیم رطوبت است که برای قرار دادن میوه و سبزیجات کاربرد دارد و باعث تازه ماندن آن‌ها می‌شود. درون یخچال فریزر دوقلو، لامپ LED کم مصرف تعبیه شده که نسبت به لامپ یخچال‌های دیگر حرارت کمتری تولید می‌کند.شما میتوانید این محصول با کیفیت و کاربردی را از فروشگاه اینترنتی اعتماد کالا تهیه نمایید.

مشخصات فنی یخچال فریزر

 این مدل یخچال فریزر دارای برچسب انرژی A می‌باشد بر چسب انرژی یا همان Energy label نشان دهنده میزان کارایی و مصرف دستگاه برای مصرف کننده است. یخچال فریزر دو قلو آلفا دارای کنترل الکترونیکی هوشمند مجهز به سیستم عیب یاب است این سیستم از اتلاف وقت جلوگیری کرده و باعث صرفه جویی هزینه در زمان خرابی دستگاه می شود. فیلتراسیون قوی یکی از قابلیت های مهم یخچال فریزر به حساب می آید فیلتر تصفیه هوای یخچال تمامی باکتری ها، بوی نامطبوع و آلودگی ها را از بین برده و کمک می کند تا عطر و مزه ه ی مواد غذایی کاملا حفظ شود. قابلیت Vita Fresh نیز جهت نگهداری طولانی مواد غذایی در این مدل تعبیه شده است. آبسردکن، یخساز اتوماتیک و نمایشگر لمسی از دیگر ویژگی های یخچال فریزر دوقلو 38 فوت هیمالیا است.

 

یخچال در قسمت راست قرار میگیرد. در بیخچال دارای یک درب کوچک دیگر نیز هست که با نام درب بار یا محفظه بار و یا هوم بار شناخته میشود. این درب شما را به فضای داخلی یخچال جهت دسترسی به بطری های نوشیدنی راحت میکند. همانطور که گفتیم یخچال دوقلو فضای زیادی دارد. مدل آلفا از تعداد ۵ طبقه اصلی از جنس شیشه ای بسیار شفاف و مقاوم تشکیل شده است. قابلیت جابجایی این طبقات و تنظیم ارتفاع آنها در خیلی از مواقع کار شما را راه می اندازد و باعث میشود تا ظروف قد بلند را بهتر در یخچال جای دهید. درب یخچال هم ۵ طبقه دارد تا بتوانید نوشیدنی و چیزهای کوچک دیگر را در این قسمت از یخچال قرار دهید. ۲ کشوی انتهای یخچال هم خودشان را برای نگهداری میوه ها و سبزیجات تازه آماده کرده اند.

فریزر که در سمت مقابل یخچال و در سمت چپ قرار میگیرد، دارای فضایی بسیار عالی برای نگهداری مواد غذایی میباشد. ۷ کشو با داشتن دو اندازه کوچک و بزرگ با ظاهری شیشه ای و شفاف در فریزر خودنمایی میکند. کشو های کوچک تر در بالا ئ کشو های بزرگتر در قسمت پایین تر فریزر قرار دارند. یخچال فریزر دوقلو هیمالیا مدل آلفا در داخل فریزر خود یک محفظه با عنوان Big Box وجود دارد که به منظور قرار دادن مواد غذایی حجیم‌ و بزرگتر طراحی شده است و گنجایش بسیار مناسبی دارد.

 

بعد از معرفی قسمت یخچال و فریزر نوبت به ویژگی ها و مشخصات مهم یخچال فریزر دوقلو هیمالیا مدل آلفا میرسد. از مهمترین مزییت های این مدل بدون برفک بودن دستگاه است. در یخچال فریزر های بدون برفک و نوفراست غذاها با امنیت بیشتر نگهداری میشوند. با قابلیت آبریز یا آبسردکن در یخچال فریزر هیمالیا نیاز خود را از بابت نوش جان کردن آبی خنک و گوارا مرتفع سازید. این آبریز از نوع اتومات میباشد و قابلیت اتصال به آب شهری را دارد. همچنین به لطف وجود فیلتر تصفیه، این آب با تصفیه شدن بسیار زلال تر و شفاف تر خواهد شد. دوقلو آلفا به یخساز اتومات هم مجهز است تا در مواقع نیاز، قالب های یخ را از دستگاه دریافت نمایید.

 

ناگفته نماند که محفظه ای که در یخچال به عنوان کشوی میوه و سبزیجات وجود دارد، دارای قابلیت تنظیم میزان رطوبت داخلی میباشد تا به سلیقه خودتان این میران رطوبت را انتخاب نمایید. از ویزگی های دیگر این یخچال فریزر دوقلوی جذاب، سیستم روشنایی داخلی میباشد که با لامپ های LED تزیین شده است. این محصول نمایشگر لمسی هم دارد تا بتوانید تنظیمات دستگاه را به راحتی انجام دهید. از دیگر خصوصیات این محصول ارزشمند و خوش خرید هیمالیا میتوان به قفل کودک و هشدار باز ماندن درب هم اشاره کرد.

ویژگی های محصول

  • مجهز به هومبار
  • قابل اتصال به آب شهری
  • مجهز به LED داخلی
  • نمایشگر لمسی
  • مجهز به فیلتر آب
  • سیستم نوفراست
  • اخطار باز ماندن درب
  • مجهز به محفظه Big box

شرکت هیمالیا در ابتدا کار خود را با تولید یخچال فریزر آغاز کرد و به همین دلیل اکثر مخاطبان در مورد این محصولات بیشتر سوال می پرسند و به همین منظور در این بخش تلاش شده تا علاوه بر معرفی سایر محصولات هیمالیا بیشتر بر روی یخچال فریزر تمرکز کرده و موضوعات مورد توجه مخاطبان نظیر موتور یخچال هیمالیا ساخت کجاست ، مزایا و معایب یخچال هیمالیا و خرید یخچال از کارخانه را مورد بررسی قرار دهیم.

بررسی مشخصات و قیمت محصولات هیمالیا به مشتریان کمک می کند تا بتوانند براساس بودجه و نیاز خود تصمیم گیری کنند.سبد محصولات هیمالیا در حال حاضر بسیار متنوع بوده و شامل موارد ذیل می شود:

  • یخچال فریزر
  • ماشین لباسشویی
  • ماشین ظرفشویی
  • تلویزیون
  • فر توکار
  • اجاق گاز

موتور قلب تپنده هر یخچال فریزر بوده و اهمیت بالایی دارد.  طبیعی است که در هنگام بررسی محصولات هیمالیا و انتخاب آن ها سوالاتی مانند هیمالیا ساخت کدام کشور است یا موتور یخچال هیمالیا ساخت کجاست ذهن مشتری را درگیر کند. همان طور که می دانیم هیمالیا یک برند ایرانی بوده که محصولات آن در ایران تولید می شود اما مطمئنا برای طراحی و ساخت قطعات لوازم خانگی هایی خود از تکنولوژی های شرکت هایی مانند بتاکو و AEG بهره برده است.

موتور یخچال اصلی ترین بخش هر دستگاه بوده که وظیفه آن انتقال گاز به کندانسور و یخچال است و می توان گفت که اکثر برندهای لوازم خانگی این قطعه را از یک سری از شرکت های خاص در جهان که در زمینه تولید قطعات لوازم خانگی فعالیت دارند، تامین می کنند. بعد از پاسخ به سوال موتور یخچال هیمالیا ساخت کجاست حالا وقت ان رسیده که به یکی دیگر از موضوعات مورد بحث مخاطبان، مزایا و معایب یخچال هیمالیا بپردازیم.

برای خرید یخچال فریزر باید معیارهای زیادی را در نظر گرفت و نمی توان منکر این موضوع شد که یک محصول بی عیب و نقص بوده و نقاط ضعفی ندارد اما برای این که بتوان انتخابی هوشمندانه داشته باشید باید نقاط قوت و ضعف یک محصول را بررسی کنید و سپس با قرار دادن آن ها در کفه ترازو تصمیم نهایی را بگیرید.در این بخش سعی بر این است که به صورت منصفانه و طبق نظرسنجی های انجام شده و البته بررسی نظرات یخچال هیمالیا دوقلو یا مدل های دیگر، مزایا و معایب یخچال هیمالیا ذکر شود.

نادیده گرفتن مزایا و معایب یخچال فریزر دوقلو هیمالیا یا سایر مدل ها مانند ساید بای ساید و کمبی پیش از انتخاب محصول و مدل توصیه نمی شود زیرا با بررسی آن ها می توان یک اطلاعات کلی در مورد محصول به دست آورید و از تجربیات سایر کاربران بهره برد.

یخچال دیپوینت مدل D4

یکی از چالش‌ها قدیمی که اغلب کاربران یخچال فریزرها با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، برفک گرفتن محفظه‌های فریزر و یخچال است. خوشبختانه سازندگان دستگاه‌های برودتی جدید گام‌های مهمی در این زمینه برداشته‌ و برفک را تا حدودی ریشه کن کرده‌اندیخچال دیپوینت مدل D4 مجهز به فناوری نوفراست بوده و دغدغه برفک را به طور صد در صد از خریدار دور کرده است.

شما میتوانید این محصول با کیفقیت و کاربردی را با قیمتی مناسب از فروشگاه اینترنتی اعتمادکالا تهیه نمایید.

قابلیت انجماد سریع یخچال دیپوینت مدل D4

اگر نگران حفظ ارزش غذایی مواد داخل فریزر هستید، شرکت دیپوینت پاسخ قانع کننده‌ای برای این نگرانی شما ارائه داده استیخچال دوقلو دیپوینت مدل D4 دارای قابلیت انجماد سریع است؛ این قابلیت نقش قابل توجهی برای حفظ ارزش غذایی و ویتامین‌ها ایفا کرده است؛ همچنین تازگی و طراوت مواد پروتئینی با تکیه بر قابلیت انجماد سریع، تضمینی است.

هوای سرد درون یخچال دیپوینت مدل D4HE می‌چرخد!

یکی از قابلیت‌های جدید و کاربردی در یخچال دوقلو دیپوینت، سیستم گردش هوای چندگانه است. سیستم مذکور به وسیله دو فن در محفظه یخچال و فریزر، به صورت جداگانه هوای سرد را تبخیر می‌کند و درون محفظه‌ها به گردش درمی‌آورد. در حقیقت هوای خنک به واسطه همین فن‌ها در هر دو کابین به صورت کامل می‌چرخد و تمامی مواد غذایی از وجود هوای سرد بهره می‌برند. با سیستم چندگانه، به موتور نیز فشار کمتری وارد می‌شود زیرا هوای گرم موجود در کابین‌ها را به خارج هدایت می‌کند.

برچسب انرژی A در یخچال دیپوینت مدل D4

یک از پرمصرف‌ترین لوازم برقی خانگی، یخچال فریزر است. یخچال فریزرها دائما از منبع برق تغذیه میکنند و اگر سازوکار لازم برای مصرف بهینه در آن‌ها تعبیه نشده باشد، می‌تواند هزینه زا باشد. خوشبختانه یخچال فریزر مدل D4HE برچسب انرژی A داشته و مصرف بهینه را نوید می‌دهد. همانطور که می‌دانید، لوازم برقی مجهز به رده انرژیاز کم مصرف ترین لوازم برقی خانگی به حساب می‌آیند.

یخچال از 5 طبقه اصلی تشکیل شده است. هم چنین 4 طبقه در بخش درب جای گرفته‌اند. 2 کشویی که در این یخچال تعبیه شده‌اند، برای نگه داری مواد غذایی و سبزیجات در نظر گرفته شده‌اند.

فریزر متشکل از 6 کشو بوده و تک طبقه‌ای است. ضمنا دو طبقه نیز در بخش درب تعبیه شده‌اند. از برفک زدن در فریزر نیز خبری نیست.

دارا بودن میزان صدای 40 دسی‌بل، قفل کودک، اخطار باز ماندن درب یخچال و یخساز اتوماتیک از دیگر ویژگی‌هایی است که در این یخچال دیپوینت مدل D4 به کار گرفته شده است.

بررسی تکنولوژی‌های به کار رفته در یخچال دیپوینت مدل D4:

صفحه نمایشگر:

صفحه نمایشگر به کار رفته در این یخچال فریزر، در مجموع وظیفه کنترل یخچال را عهده دار است. دو نمایشگر LED موجود، منعکس کننده سطح شفاف درب‌ها هستند. هم چنین امکان تغییر دما و تنظیم کردن سیستم خنک کننده را به منظور خنک نگه داشتن مواد غذایی فراهم می‌آورند. وجود حالت ذخیره انرژی در یخچال دیپوینت مدل D4، از اتلاف انرژی جلوگیری خواهد کرد. فعال سازی قابلیت قفل کودک برای جلو‌گیری از دسترسی کودکان در تنظیمات این قسمت تعبیه شده است.

آبسردکن یخچال:

آبسرد‌کن به کار رفته در یخچال، حس خوب نوشیدن یک لیوان آب خنک را برای شما پدید می‌آورد.

کشوی بزرگ و جادار یخچال:

شما قادر خواهید بود مواد غذایی خود را در حجمی بزرگ‌تر نسبت به سایر یخچال‌ها قرار داده و استفاده بهینه را از فضای موجود ببرید.

یخساز دستی و متحرک:

شما در هر لحظه‌ای که اراده کنید، می‌توانید با چرخاندن قطعات یخ ساز در جهت ساعتگرد به صورت دستی، مقدار یخ مورد نیاز خود را که از یک لیوان یا بیشتر ممکن است متغیر باشد، از محفظه زیرین دستگاه یخ ساز بردارید.

رطوبت متعادل:

با تنظیم دریچه به کار رفته در یخچال دیپوینت مدل D4، شما می‌توانید سطح رطوبت بهینه برای مواد غدایی مختلف مثل سبزیجات، مواد پروتئینی و … که مقدار رطوبت مختلفی را می‌طلبند، فراهم کنید و در مدتی طولانی آن‌ها را تازه نگه داری کنید.

وجود قفسه با درب متحرک:

شما می‌توانید مواد غذایی را که حجم کوچکی دارند و معمولا میزان دسترسی آن‌ها به مراتب بالا‌تر است مانند بطری آب، ماست و … را در این قفسه متحرک قرار دهید. درب متحرک این قفسه، وظیفه جلوگیری از حرکت و غلتیدن مواد غذایی را بر عهده دارد.

کشوی سرما ساز:

این کشو، مواد غذایی از جمله انواع گوشت را به سرعت منجمد سازی می‌کند که منجر به حفظ تازگی و حفظ خواص غذایی آن‌ها می‌گردد. شما هم چنین می‌توانید نوشیدنی‌های خود را درکشوی یخچال فریزر مدل D4 قرار داده و در زمانی کمتر از 30 دقیقه یک نوشیدنی خنک و گوارا را تحویل بگیرید.

دارا بودن لامپ LED داخلی:

LED به کار گرفته شده در این یخچال فریزر مدل D4، روشنایی و جلوه خاصی را به محیط داخلی یخچال می‌بخشد. با کمک آن می‌توان مواد غذایی مختلفی را که در هر نقطه‌ای از یخچال هستند، بیابید. از مزایای این LED می‌توان به کم مصرف بودن آن نسبت به سایر سیستم‌های روشنایی و در نتیجه کم هزینه بودن آن و هم چنین تولید گرمای کم اشاره کرد.

 

دوقلو دیپوینت با دارا بودن ظرفیت کلی ۶۰۷ لیتر یکی از جادار ترین مدل های Depoint شناخته شده است. این مدل طراحی بسیار زیبایی دارد . دستگیره های برجسته بلند در کنار یک صفحه نمایش و همچنین آبسرد کن روی درب تمامی آنچه که یک خانواده پر جمعیت از یخچال فریزر انتظار دارند را براورده ساخته است. یخچال که در سمت راست واقع شده است، دارای طبقات با فواصل بسیار منظم است که امکان جابجایی و تنظیم ارتفاع نیز دارند. طبقات شیشه ای بسیار مقاوم که تحمل وزن مواد غذایی سنگین را نیز دارند. طبقات شیشه ای ۵ عدد است که فضای خوبی را برای شما ساخته است. در کنار این طبقات دو کشو نیز وجود دارد که فضا را برای قرار دادن میوه ها و سبزیجات و اقلام بزرگتر ایجاد میکند. درب یخچال هم ۴ قفسه پهن دارد که بطری های نوشیدنی به خوبی در این قفسات جای میگیرند.

 

یخچال فریزر دیپوینت مدل D4 یک بلند بالای زیبا در عین سادگی همان چیزی است که شما میخواهید.

 

فریزر دستگاه در سمت چپ جای دارد و مجهز به ۷ کشوی بزرگ است. این کشو ها دربی شیشه ای دارند و به خوبی داخل انها پیداست. درب فریزر نیز در قسمت بالا دو قفسه دارد که مواد غذایی کوچکتر را میتوانید در این قسمت قرار دهید. یخچال فریزر های دوقلو در همه برند ها ظاهری شبیه به هم دارند و شاید در برخی مدل ها فقط درب بار یا هوم بار به آنها اضافه شده باشد که در مدل D4 خبری از درب بار نیست. آبریز تعبیه شده بر روی درب یخچال دارای مخزن میباشد که از داخل یخچال دسترسی دارد.

 

­­­­­­­یخچال فریزر ساید بای ساید دوو 28 فوت مدل DS-3020MW

­­­­­­­یخچال فریزر ساید بای ساید دوو 28 فوت مدل DS-3020MW

یخچال فریزر ساید بای ساید مدل DS-3020MW ساید اقتصادی شرکت دوو ، یخچال فریزر ساید بای ساید دوو 28 فوت مدل DS-3020MW رنگ سفید متالیک میباشد./ سری پارامو با طراحی زیبا و خاص / مجهز به موتور کمپرسور کم مصرف اینورتر/ سامانه ی سرمایش فلزی (Metal Ice Cooling) / 25% مصرف کمتر با نشان انرژی +A / گاز مصرفی R600a از نوع بهترین و سبکترین گاز کمپرسور یخچال فریزر/ فیلتر تصفیه آب / فیلتر تصفیه هوا نانو کربن/ سنسور دمای خودکار / سامانه ی سرمایش الکترونیک (Digital Cooling) ساید بای ساید / دارای درب هوم بار / آبسردکن خودکار متصل به آب شهری / یخساز خودکار (Turbo ice maker) / سامانه ی مدیریت هوشمند/ پنل لمسی LED / فضای 28 فوت مدل DS-3020MW / سامانه ی سرمایش سریع / 24 ماه ضمانت نامه ی گروه انتخاب سرویس / 124ماه ضمانت کمپرسور یخچال فریزر/ 30 روز گارانسی (بازگشت و تعویض) دوو

شما میتوانید این محصول با کیفیت و کاربردی را با قیمتی مناسب از فروشگاه اینترنتی اعتمادکالا تهیه نمایید.

مصرف انرژی

نمودار مصرف انرژی نشان +A در مدل DS-3020MW رنگ سفید متالیک، به معنای 25% مصرف کمتر 530kwh/year نسبت به بهترین سطح مصرف یعنی A میباشد و قابلیت ذخیره انرژی هوشمند (ECO) دارد. بنابراین در مصرف انرژی شما صرفه جویی میگردد.

کمپرسور اینورتر دیجیتال یک نوع کمپرسور پیشرفته است که با استفاده از تکنولوژی اینورتر و کنترل دیجیتال، عملکرد بهینه‌تری را نسبت به کمپرسورهای معمولی ارائه می‌دهد. این نوع کمپرسور به ویژه در سیستم‌های تهویه، یخچال‌ها، اسپلیت‌ها و دستگاه‌های خنک‌کننده استفاده می‌شود.

 

کمپرسورهای اینورتر دیجیتال از کمپرسورهای متغیر سرعت هستند، به این معنی که سرعت آنها می‌تواند تغییر کند و به طور خودکار تطبیق پذیر با بار مورد نیاز دستگاه‌های خنک‌کننده خواهد بود. در مقایسه با کمپرسورهای معمولی که با روش روشن/خاموش کار می‌کنند، کمپرسورهای اینورتر دیجیتال از انرژی بسیار کمتری استفاده می‌کنند و این مزیت باعث کاهش مصرف انرژی و هزینه‌های اجرایی مرتبط با سیستم می‌شود.

 

عملکرد کمپرسورهای اینورتر دیجیتال بسیار حساس و دقیق است. با توجه به نیاز فعلی سیستم، سرعت کمپرسور تغییر می‌کند و میزان فشار و دبی گاز خروجی کمپرس شده بر اساس این تغییرات تنظیم می‌شود. این نوع کنترل دقیق به سیستم اجازه می‌دهد تا تغییرات بار را سریعاً تشخیص داده و واکنش مناسب را نشان دهد، که نتیجه آن بهبود عملکرد کلی سیستم و صرفه‌جویی در انرژی است.

 

در کل، کمپرسورهای اینورتر دیجیتال به دلیل کارایی بالا، کاهش صدا، عمر طولانی‌تر و کنترل دقیق‌تر، محبوبیت زیادی در بین مصرف‌کنندگان پیدا کرده‌اند و به عنوان یک تکنولوژی پیشرفته در صنعت خنک‌کننده‌ها و تهویه هوا مورد استفاده قرار می‌گیرند.

سامانه کنترل سرمایش الکترونیکی احتمالاً به یک سیستم کنترل هوشمند برای مدیریت و کنترل سیستم‌های سرمایش و یا کولینگ مرتبط با یک فضا (مانند ساختمان‌ها، خانه‌ها، اتاق‌ها، اتومبیل‌ها و غیره) اشاره دارد. این سیستم‌ها از تکنولوژی‌های الکترونیکی و هوش مصنوعی استفاده می‌کنند تا دما و شرایط محیطی را به طور خودکار تنظیم کنند و از انرژی بهینه استفاده کنند.

 

سامانه کنترل سرمایش الکترونیکی ممکن است شامل موارد زیر باشد:

 

1. تنظیم دما: این سیستم‌ها می‌توانند دمای محیط را بر اساس تنظیمات مشخص شده توسط کاربر یا با استفاده از حسگرهای دما به صورت خودکار کنترل کنند. به عنوان مثال، آن‌ها می‌توانند دمای مطلوب را در یک اتاق به‌طور خودکار حفظ کنند.

 

2. کنترل رطوبت: برخی از سیستم‌های کنترل سرمایش الکترونیکی می‌توانند نیز رطوبت محیط را کنترل کنند. این کاربرد معمولاً در محیط‌هایی با اهتمام به کنترل رطوبت هوا، مانند اتاق‌های سرور، آزمایشگاه‌ها و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

3. انتخاب حالت‌های سرمایش: سیستم‌های کنترل سرمایش الکترونیکی می‌توانند از بین چندین حالت سرمایش مختلف، مانند سرمایش معمولی، گرمایش، تهویه مطبوع و یا تهویه مطبوع هوشمند (که ترکیبی از گرمایش و سرمایش است) انتخاب کنند.

 

4. برنامه‌ریزی زمانبندی: سیستم‌های کنترل سرمایش الکترونیکی می‌توانند برنامه‌های زمان‌بندی شده برای روشن و خاموش کردن سرمایش را اجرا کنند. این کاربرد به افزایش کارایی انرژی و کاهش هزینه‌ها کمک می‌کند.

 

5. اتصال به شبکه‌های هوشمند: بعضی از سامانه‌های کنترل سرمایش الکترونیکی می‌توانند به شبکه‌های هوشمند و اینترنت متصل شوند، اجازه می‌دهند تا از راه دور از طریق اپلیکیشن‌های موبایل یا وب دسترسی به کنترل سیستم‌های سرمایشی داشته باشید.

 

6. کنترل از طریق حسگرها: سیستم‌های کنترل سرمایش الکترونیکی ممکن است از حسگرهای مختلف مثل دما، حرکت، نور و... برای تشخیص و کنترل بهتر شرایط محیطی استفاده کنند.

 

7. انطباق با شرایط محیطی: برخی از سامانه‌های کنترل سرمایش الکترونیکی می‌توانند با توجه به شرایط محیطی و عوامل خارجی مثل هوا، دما، ترافیک و... تنظیمات سیستم را به طور اتوماتیک تغییر دهند.

 

مزایای استفاده از سامانه کنترل سرمایش الکترونیکی شامل بهبود راحتی کاربر، صرفه‌جویی در مصرف انرژی، کاهش هزینه‌ها و کمک به حفظ محیط زیست می‌باشد. این سیستم‌ها با ترکیب تکنولوژی‌های الکترونیکی و هوش مصنوعی بهبود کارایی و کارکرد سیستم‌های سرمایشی را امکان‌پذیر میباشد.

سیستم کنترل هوشمند (Intelligent Control System) یک سیستم است که با استفاده از تکنولوژی‌های هوش مصنوعی (AI) و الگوریتم‌های پیشرفته، قابلیت هوشمندی و خودکاری در کنترل و مدیریت فرآیندها، دستگاه‌ها یا سیستم‌های مختلف را دارد. هدف اصلی این سیستم‌ها بهینه‌سازی عملکرد، کاهش هزینه‌ها، افزایش کارایی و ایجاد خودکاری در کارها و فرآیندها است.

 

سیستم کنترل هوشمند می‌تواند در صنایع مختلف مورد استفاده قرار بگیرد، از جمله:

 

1. صنعت خودرو: کنترل خودروهای هوشمند، خودران و خودران‌سازی.

2. صنعت خانه‌هوشمند: کنترل دما، نورپردازی، امنیت و سایر وسایل خانه به صورت خودکار.

3. صنعت انرژی: بهینه‌سازی تولید و مصرف انرژی در شبکه‌های برق هوشمند.

4. صنعت تولید: کنترل خودکار و بهینه‌سازی فرآیندهای تولیدی.

5. صنایع سلامت: استفاده از هوش مصنوعی در تصمیم‌گیری‌های پزشکی و تشخیص بیماری‌ها.

6. صنایع کشاورزی: کشت و برداشت هوشمند محصولات کشاورزی با استفاده از سنسورها و دستگاه‌های هوشمند.

7. صنعت حمل و نقل: مدیریت ترافیک و حمل و نقل هوشمند.

 

این سیستم‌ها اغلب از شبکه‌های حسگرها، الگوریتم‌های یادگیری ماشین، شبکه‌های عصبی مصنوعی و سیستم‌های تصمیم‌گیری هوش مصنوعی استفاده می‌کنند تا اطلاعات را از محیط جمع‌آوری کنند، تحلیل کنند و با اقدامات مناسب به بهبود عملکرد سیستم بپردازند.

 

مزایای استفاده از سیستم کنترل هوشمند شامل افزایش کارایی، کاهش خطاها، بهینه‌سازی منابع، صرفه‌جویی در انرژی و هزینه‌ها، افزایش امنیت و کاربردی‌تر شدن فرآیندها است. این سیستم‌ها با تکامل تکنولوژی‌های هوش مصنوعی، در آینده نقش مهمی در تحولات صنعتی و اجتماعی خواهند داشت.