یخچال و فریزر دوو مدل D4BF-1077 LW

یخچال و فریزر دوو مدل D4BF-1077 LW از بهترین محصولات شرکت دوو می باشد. دوو از برندهای معتبر در زمینه تولید لوازم خانگی می باشد که دارای سابقه ای طولانی در این عرصه می باشد. این شرکت با ارائه محصولاتی امروزی و باکیفیت توانسته خود را به عنوان برندی معتبر معرفی کند. از جدیدترین یخچال فریزر های روانه ی بازار شده ی این شرکت یخچال فریزر دوو سری 660 پلاس مدل D4BF-1077 LW می باشد. این محصول در واقع نسخه ای به روزتر از یخچال فریزر دوو مدل D2BF-1077LW می باشد.شما میتوانید این محصول با کیفیت و کاربردی را میتوانید از فروشگاه اینترنتی اعتماد کالا تهیه نمایید.

یخچال و فریزر 24 فوت دوو سری 660 پلاس D4BF-1077 LW دوو از سری یخچال فریزر های کم مصرف با دارا بودن برچسب انرژی +A می باشد. این یخچال فریزر دارای قابلیت های متنوعی از جمله سرمایش هوشمند می باشد. به واسطه ی این سامانه با اندازه گیری دمای بیرون و درون یخچال و تحلیل اطلاعات دمای مورد نیاز و مناسب برای نگهداری هرچه بهتر مواد غذایی توسط کمپرسور تامین می شود.

این یخچال دارای سیستم گردش هوای سه بعدی نیز برای گردش هرچه بهتر سرما در تمام نقاط یخچال می باشد. همچنین برای نمایش وضعیت سرمایشی یخچال و اعمال تنظیمات مختلف , این یخچال به صفحه نمایشی LED مجهز شده است. برای دسترسی به آبی گوارا در هر زمان نیز این یخچال فریزر دوو به آبسردکن نیز مجهز شده است.

یخچال و فریزر دوو مدل D2BF-1077LW یکی از محصولات پرطرفدار شرکت دوو (Daewoo) در سال های اخیر می باشد. این یخچال پایین فریزر باکیفیت و محبوب برای دسترسی راحتتر با فریزری دارای ۴ کشو، برای کاربران طراحی شده است. با استفاده از کمپرسور های نسل جدید High Efficiency میزان مصرف انرژی یخچال فریزر دوو مدل D2BF-1077LW به حداقل رسانده است.

در طراحی ظاهری یخچال و فریزر دوو مدل D2BF-1077LW باید توجه داشت که با افزایش ارتفاع یخچال فریزر امکان تعبیه 4 کشو برای فریزر و افزایش گنجایش فضای داخلی یخچال نسبت به دیگر یخچال فریزر ها برای کاربر ایجاده شده است. شرکت دوو یخچال و فریزر دوو مدل D2BF-1077LW را به دلیل نیاز مصرف کنندگان خود به تعداد کشو بیشتر برای فریزر و نصب راحتر محصول در آشپزخانه های کوچکتر طراحی نموده است.

سامانه سرمایش هوشمند Smart Cooling

یکی از ویژگی های مهم یخچال فریزر دوو قابلیت سرمایش هوشمند است. این سامانه مجهز به سنسورهای کنترل دمایی است که دما را داخل و بیرون یخچال تشخیص داده و به سامانه کنترل دیجیتال منتقل می‌کند. این سامانه داده‌ها را تحلیل کرده و به کمپرسور منتقل می‌کند. کمپرسور با عملکرد بهینه، سرمایش مورد نیاز را تأمین می‌کند. بـا اسـتفاده از سـامانه هوشـمند الکترونیـک کنتـرل دمـا، میـوه وسـبزیجات و مـواد پروتئینـی بـرای مـدت طولانی‌تـری تـازه، سـالم و پرطــراوت می ‌مانــد.

کمپرسور نسل جدید High Efficiency

کمپرسـور این دستگاه نسـبت به کمپرسـورهای قدیمی و معمولی انرژی بـرق کمتـری مصـرف مـی‌کنـد. این کمپرسورها بوسیله باز طراحی کمپرسور های قدیمی و کاهش مصرف انرژی بیشتر با فعالیـت خود نوسـان دمـای داخلـی یخچـال را بـه حداقـل می‌رسـانند، در نتیجـه مـواد غذایـی بـرای مـدت زمـان طولانی‌ تـری سـالم و بـا طـراوت باقـی می ‌مانـد.

دوو الکتریک با همکاری و مشارکت سه تا کشور در حال ساخت هست که شامل ایران ، کره جنوبی و چین میباشد. گروه انتخاب سرویس با شرکت دونگو کره جنوبی که مالک اصلی گروه دوو الکتریک بود و هست و به همراه چین در حال همکاری هستند. یخچال فریزر دوو مدل D5BF-1077LW دوو تحت لیسانس دوو الکترونیک کره جنوبی بوده و در میهن عزیزمان ایران مونتاژ شده است.

دوو در حال حاضر که افزون بر در اختیار داشتن کارخانه های بزرگ تولیدی در کره جنوبی دارای سایت های تولیدی پیشرفته در گستره جهان و کشورهای مختلف از جمله مکزیک، اسپانیا، لهستان، مالزی،چین، ویتنام و … میباشد که خود نشان از قدرت رقابتی برند و محصولات دوو الکترونیک در گستره جهان دارد.

در جمهوری اسلامی ایران نیز، گروه صنعتی انتخاب با سابقه چندین ساله به عنوان بزرگترین و پرافتخارترین مجموعه در زمینه تولید انواع لوازم خانگی، با اصل دانستن مقوله اشتغال و تولید ملی با شرکت های بزرگ دنیا ارتباط دو سویه، مؤثر و مفید برقرار کرده که یکی از بارزترین این ارتباطات، تعامل مجموعه گروه صنعتی انتخاب و شرکت دونگبو کره جنوبی به عنوان مالک شرکت دوو الکترونیک است که این ارتباط نه به صورت واردات از کره به ایران، بلکه یک ارتباط دو طرفه با محوریت دانش، تولید و رشد اقتصادی بوده است.

یکی از برند های کاملا شناخته شده و با کیفیت لوازم خانگی که محصولات آن در جهان معروف است محصولات مارک دوو است . برند دوو در ایران نیز شناخته شده است و به طور قطع هنگام خرید لوازم خانگی یکی از اولین برند هایی که به سراغ آن می رویم برند با کیفیت دوو است . اما آیا میدانید که محصولات مارک دوو ساخت کجاست ؟ برای همه ما مهم است که بدانیم محصولی که قرار است بخریم در کدام کشور ساخته شده و کیفیت آن چگونه است به همین دلیل موضوع این مطلب را به بررسی تاریخچه محصولات مارک برند دوو اختصاص داده ایم .

دوو در ابتدا از کشور کره جنوبی فعالیت خود را آغاز کرد . جالب است بدانید که واژه daewoo در زبان کره ای از دو کلمه dae و woo تشکیل شده است . woo که نام بنیانگذار برند دوو است و dae در زبان کره ای به معنی عالی استدر ادامه به بررسی بیشتر تاریخچه این مارک و محصولات آن خواهیم پرداخت همراه ما باشید . پیشنهاد می کنم راجع به ماشین ظرفشویی دوو مطلب بهترین مدل ماشین ظرفشویی دوو ساخت کجاست را بخوانید.

مارک دوو (Daewoo) ساخت کره

برای همه ما مهم است که محصولاتی که قرار است استفاده کنیم ساخت کجاست . بهم همین دلیل موضوع این مطلب را به موضوع محصولات مارک دوو ساخت کجاست اختصاص داده ایم . پیش از آن که به این موضوع بپردازیم خوب است که کمی با تاریخچه برند دوو آشنا شوید . کمپانی برند دوو یا daewoo در سال 1967 در شهر سئول کشور کره جنوبی به مدیریت آقای کیم وو چونگ تاسیس شد . نام این شرکت از نام موسس آن آقای woo گرفته شده است . در زبان کره ای dae به معنی عالی می باشد . در سال 1997 قاره آسیا با یک بحران مالی شدید رو به رو شد اما تا پیش از آن کمپانی دوو بعد از کمپانی هیوندای به عنوان دومین شرکت بزرگ کره جنوبی شناخته میشد .

امروزه مارک دوو دارای بیش از 20 زیر مجموعه است که برخی از آن ها امروزه به طور مستقل و به عنوان یک مارک جدا شروع به فعالیت کرده اند . کمپانی دوو امروزه در بسیاری از کشور ها از جمله مالزی ، لهستان ، مکزیک ، اسپانیا ، چین و ویتنام دارای کارخانه تولیدی است که در آخر تمام محصولات تولید شده در سراسر دنیا زیر نظر متخصصین کره ای این شرکت تایید  و سپس وارد بازار می شوند .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد