مایکروویو ویداس مدل VIR-4430-S2

با توجه به مشغله های زندگی مدرن و کمبود زمان اضافی برای آشپزی معمولا افراد به دنبال دستگاه هایی هستند که بتوانند با صرف کمترین وقت ممکن بهترین و خوشمزه ترین غذا را برای خود و خانواده شان تهیه کنند. دستگاه مایکروویو یا به اصطلاح مایکروفر یکی از همین دستگاه هایی است که به کمک افراد آمده تا بتوانند با صرف وقت کمتر غذای خود را آماده کنند. مکانیزم کارکرد دستگاه مایکروویو امواج رادیویی با فرکانس بالا و طول موج کوتاه هستند که مانند پرتوهای قابل رویت نور قسمتی از طیف الکترومغناطیس را تشکیل می دهد. این امواج با توجه به ماده ای که به آن تابیده می شوند جذب یا منکعس می شوند. مواد غذایی با توجه به آب موجود در مواد این امواج را جذب می کنند.

مایکروویو ویداس مدل VIR-4430-S2

مایکروویو 30 لیتر ویداس مدل VIR-4430-S2 یکی از مدل های مایکروویو از برند ویداس میباشد که علاوه بر عملکرد مایکروویو، گریل را هم انجام میدهد. این مایکروویو دارای توان خروجی 900 وات و  توان ورودی 1400 وات و قدرت گریل 1100 وات و عملکرد پخت ترکیبی با توان 2000 وات است. محفظه داخلی دستگاه از جنس استیل به ظرفیت 30 لیتر و قابلیت یخ زدایی سریع و اتوماتیک مواد غذایی منجمد مانند گوشت، مرغ و غذاهای دریایی را دارد.

از دیگر ویژگی های مایکروویو ویداس مدل VIR-4430-S2 میتوان به منوی پخت اتوماتیک، قفل کودک، سینی گردان برای پخت یکسان، برنامه ترکیبی، صفحه نمایش LED اشاره کرد.شما میتوانید این محصول با کیفیت را از فروشگاه اینترنتی اعتماد کالا تهیه نمایید.

لوازم خانگی ویداس ساخت کجاست؟

در حال حاضر بازار لوازم خانگی ایران پر از برندهای مختلف لوازم خانگی است که در بعضی مواقع نام و نشان خارجی این برندها باعث می شود فکر کنید که شما با یک محصول خارجی طرف هستید. البته که گاهی انتخاب این نام های خارجی به نوعی تاکتیک های بازاریابی نیز است. اما در این گزارش می خواهیم به جواب این پرسش برسیم که لوازم خانگی ویداس ساخت کجاست؟ . قطعا برای بسیاری از مخاطبان محصولات ویداس این پرسش مطرح شده که برند ویداس برای کجاست و در جواب آن باید بگوییم که لوازم خانگی ویداس یک محصول ایرانی و البته با قطعات چینی در برخی محصولات است که اما از نظر کیفیت در دسته بندی کالاهای با کیفیت بسیار بالا قرار نمی گیرد.

لوازم خانگی ویداس در سال 1392 به بازار لوازم خانگی ایران معرفی شد. اگر گفتگوی ال کا ایران و مهدی ارجمندی؛ مدیرعامل ویداس را دیده باشید، در آنجا مدیرعامل این شرکت تولیدکننده لوازم خانگی ایرانی می گوید که برند ویداس در سال 92 با محصول چرخ گوشت ویداس پا به عرصه تولید لوازم خانگی ایرانی گذاشت.

کیفیت محصولات ویداس

پس از پاسخ به سوال مارک ویداس ساخت کجاست بهتر است راجع به کیفیت محصولات ان هم صحبت کنیم .بله گفته مدیران این شرکت محصولات برند ویداس با استفاده از بهترین متریال ها و مواد اولیه نیز روانه بازار می شوند . اما در حقیقت با توجه به نظراتی که درباره محصولات ویداس خواندیم باید بیان کنیم که برخی از محصولات ویداس دارای قطعات چینی می باشند و عده ای بودند که چندان رضایت کافی از لوازم خانگی برند ویداس نداشتند به همین دلیل نمی توانیم محصولات برند ویداس را در دسته با کیفیت ترین محصولات قرار دهیم .

محصولات برند ویداس

پس از پاسخ به سوال لوازم خانگی ویداس ساخت کجاست حال به سراغ معرفی محصولاتی که برند ویداس تولید می کند نیز برویم ، برند ویداس از آن دسته از برند های ایرانی می باشد که انواع محصولات برقی متنوعی را تولید می کند البته بیشتر در زمینه تولید محصولات لوازم خانگی کوچک فعالیت می کند از جمله از محصولات ویداس می توان به پلوپز ها ، چای ساز ها ، پنکه ها ، همزن ها ، بخارپز ها ، غذاساز ها ، میکسر ها ، آرام پز ها و … نیز اشاره کرد .

 

خدمات پس از فروش شرکت ویداس

وقتی بدانید، مارک ویداس ساخت کجاست؟ دیگر لازم نیست از باب خدمات پس از فروش نگران باشید. چراکه ایرانی بودن این برند یعنی اینکه شما به عنوان خریدار می توانید، یک خدمات بدون تحریم را دریافت نمایید. در حال حاضر برند ویداس با ارائه 150 نمایندگی فروش در سراسر کشور پوشش وسیعی را از این باب ارائه نموده است. همچنین در نظر گرفتن 18 ماه گارانتی تعمیر و 10 سال گارانتی قطعات، گویی برند ویداس حرکتی عالی را در جهت رضایت خریداران از خود به نمایش گذاشته است. بدین ترتیب بر حسب ادعا متصدیان ویداس هرگونه مشکل  ناشی از فرآیند تولید که نیاز به تعمیر و تعویض محصول باشد، توسط این شرکت پذیرفته و در اسرع وقت رسیدگی می شود.

دسته بندی محصولات برند ویداس

حال که میدانید، محصولات ویداس ساخت کجاست؟ بهتر است سری به مجموعه محصولات این برند نیز بزنیم. شما می توانید از تمامی تجهیزات کوچک برقی در میان کالاهای این برند ایرانی بیابید که در تنوع قابل قبولی عرضه شده اند. انواع همزنها، غذاسازها، میسکرها، آون توسترها، پنکه ها و هر آنچه در حوزه لوازم خانگی بدان نیاز بیابید در دسته بندی محصولات این برند یافت می شود.

نمایندگی تعمیرات ویداس در تهران

کلان‌ شهر تهران به دلیل وسعت و جمعیتی که دارد مراکز خدماتی بسیاری را در خود جای داده است؛ اما برای تعمیرات هر وسیله‌ای باید به مرکز تخصصی آن مراجعه شود. برای تعمیر لوازم خانگی ویداس نیز بهتر است به تعمیرگاه مجاز آن مراجعه کنید تا با تعمیرات صحیح و اصولی، صحت عملکرد دستگاه شما پس از تعمیر تضمین شود. مجموعه هوم خانه، نمایندگی تعمیرات ویداس در تهران است. این مجموعه خدمات خود را همراه با ضمانت‌ نامه کتبی به مشتری ارائه می‌دهد. همچنین امکانی را فراهم کرده تا مشتری بتواند مراحل تعمیر را در کارگاه مجهز این مجموعه ببیند. این تعهدات و پایبندی به آن‌‌‌‌‌‌‌‌ ها نشان از اطمینان این مجموعه به کیفیت عملکرد خود دارد. برای استفاده از خدمات تلفنی و حضوری هوم خانه کافیست تماس بگیرید.

سرویس و تعمیر لوازم خانگی ویداس با قطعات فابریک و اورجینال

در کنار مهارت و تجربه تعمیرکار، جنس قطعات تعویضی که به عنوان جایگزین در هنگام تعمیر لوازم خانگی ویداس، استفاده می‌شوند نیز حائز اهمیت است؛ زیرا این قطعات هستند که کیفیت عملکرد دستگاه را پس از تعمیر مشخص می‌کنند. مجموعه هوم خانه نیز به منظور ارتقا سطح کیفیت خدمات خود و جلب رضایت مشتریان با تهیه قطعات این دستگاه‌ها از تولیدکننده اصلی، تمام قطعات تعویضی را با قطعه اصلی و اورجینال جایگزین می‌کند. در نهایت بهتر است برای انجام تعمیرات هر یک از لوازم خانگی ویداس به تعمیرگاه مجاز آن مراجعه کنید. یک تعمیرگاه مجاز با تسلط بر ایراد دستگاه و استفاده از قطعات مناسب برای تعمیر می‌تواند مطلوب‌ ترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد.

 

تلویزیون جی پلاس GTV-58PU726N

قیمت تلویزیون جی پلاس GTV-58PU726N همین الان هم از 55 اینچ خیلی از برند های ایرانی پایین تر است . جالب ترین نکته محصولات جی پلاس در این است که هم قیمت پایین تری به نسبت اغلب برند های بازار دارد و هم کیفیت بهتری دارد . این محصول از نظر ابعادی تقریبا 6 سانتی متر در عرض و 3 سانتی متر در ارتفاع از سایز 55 اینچ بزرگ تر است . تلویزیون 58PU726N جی پلاس 58 اینچ هوشمند از نظر طراحی هم مثل سایر محصولات جی پلاس ، زیباست . این محصول به صورت Frame less طراحی شده و همین باعث میشود تا نگاه کردن به این محصول لذت بخش تر باشد . پایه ها و قاب پایین دستگاه که لوگوی جی پلاس هم در همان جا قرار دارد به رنگ استیل است که واقعا ظاهر جذابی را برای این دستگاه فراهم کرده است . 58PU726N جی پلاس دارای گارانتی 24 ماهه شرکت گلدیران است . این 24 ماه از زمان نصب فعال میشود و اگر شما میخواهید کالا را الان خریداری کنید و بعدا نصب کنید هم مشکلی نخواهید داشتتوجه داشته باشید که کالا باید در حضور کارشناش گلدیران (84733) باز و نصب شود .شما میتوانید این محصول با کیفیت و کاربردی را از فروشگاه اینترنتی اعتماد کالا تهیه نمایید.

صدا و کیفیت تصویر تلویزیون 58PU726N جی پلاس 58 اینچ هوشمند :

قیمت تلویزیون جی پلاس 58 اینچ GTV-58PU726N به دلیل نوع پردازنده قوی آن است . این محصول دارای پردازنده 4 هسته ای یا همان Quad Core است که هم سرعت دستگاه را بالا میبرد و هم به صورت مستقیم رو وضوح صدا و تصویر موثر است . این دستگاه دارای کیفیت تصویر 4K میباشد که با توجه به سایزی که این دستگاه دارد باعث میشود تا این تلویزیون برای کنسول های بازی هم مناسب باشد . تلویزیون 58 اینچ جی پلاس GTV-58PU726N برای استفاده های تبلیغاتی هم مناسب است و دلیل آن نوع پنل آن است . این محصول دارای پنل VA میباشد که غلظت رنگی بیشتری است و عمق رنگ مشکی در این پنل ها فوق العاده است . این دستگاه با توجه به کیفیت تصویر 4K ، پردازنده 4 هسته ای و گارانتی که دارد برای گیمینگ هم مناسب است . 58PU726N جی پلاس دارای 2 بلندگوی 10 وات است که میتوانست برای این سایز 15 وات استفاده شود . این بلندگو ها دارای سیستم کنترل تطبیقی صدا است که برای تماشای فیلم و سریال واقعا جذاب است .

قابلیت های موثر در قیمت تلویزیون جی پلاس 58 اینچ GTV-58PU726N :

ارزش خرید تلویزیون جی پلاس مدل GTV-58PU726N به سیستم عامل اندروید نسخه 11 میباشد . این سیستم عامل که محبوب ترین سیستم عامل در ایران است قابلیت های زیادی را در اختیار شما قرار میدهد . شما میتوانید موبایل خود را به تلویزیون وصل کنید و هرچیزی که در موبایل خود تماشا میکنید را در یک صفحه نمایش 58 اینچی تماشا کنید . این قابلیت برای گوشی هایی که سیستم عامل اندروید دارند مناسب تر است . تلویزیون هوشمند جی پلاس 58 اینچ GTV-58PU726N بدون نیاز به کابل ( از طریق وای فای ) به اینترنت وصل میشود و از طریق تلویزیون میتوانید وبگردی کنید . این محصول دارای 16 گیگابایت حافظه داخلی است که بالاترین حافظه داخلی برای تلویزیون ها است . از دیگر قابلیت های این محصول میتوان به ماشین زمان ، گیرنده دیجیتال داخلی با قابلیت پشتیبانی از شبکه های HD ، کاهش دهنده نویز تصاویر و پخش کننده موسیقی اشاره کرد . 

 

کیفیت تلویزیون جی پلاس خوبه ؟

شاید شما هم انتظار داشته باشید که جواب سوال ” کیفیت تلویزیون جی پلاس خوبه ؟ ” برایتان مشخص شود تا تصمیم گیری آسان تری داشته باشید. با کمی بررسی مشخصات ال ای دی جی پلاس و مقایسه آن با قیمت تلویزیون جی پلاس متوجه ارزش خرید این محصول خواهید شد. با شناختی که از  شرکت سازنده جی پلاس یعنی گلدیران در بازار وجود دارد امکان پرس و جو از کم و کیف محصولات جی پلاس  فراهم است و چنانچه با انتظارات منطقی به سراغ محصول بروید قیمت و امکانات آن به خوبی قابل رقابت با همرده های خود است.

 

محصولات لوازم خانگی جی پلاس

برند جی پلاس با تولید محصولات لوازم خانگی متفاوت قصد بر این دارد که، سبد کالایی کاملی را ارائه دهد. از این محصولات می توان به کولرگازی جی پلاس، تلویزیون جی پلاس، وایت برد هوشمند جی پلاس، ماشین لباسشویی جی پلاس، یخچال جی پلاس، DVD Player و… اشاره کرد.

لوازم خانگی جی پلاس مزیت های زیادی دارد که همین امر باعث شده مشتری های زیادی خواهان خرید آن شوند. البته شاید برایتان جالب باشد که جی پلاس در ساخت موبایل و تلفن های همراه اخیرا فعالیت داشته و از آنها رونمایی کرده است. همچنین به علت بالا بودن قیمت سایر تلفن های همراه، این ایده بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

کاربرانی که بنا به هر دلیلی نمی توانند هزینه های این محصولات را بدهند، می توانند از اقساطی که این برند در نظر گرفته است، بهره مند شوند. پرداخت نقدی و قسطی دارای شرایط خاص خود را دارد.

مشتریان می توانند بنا بر اوضاع اقتصادی خود یکی از دو گزینه را انتخاب نمایند. درست است که هزینه های محصولات لوازم خانگی بسیار کمتر از دیگر محصولات خارجی است. اما با وجود قسطی بودن می توان از میزان نگرانی ها کم کرد.

 

بررسی کیفیت لوازم خانگی جی پلاس 

هر محصولی برای این که بتواند مشتری های زیادی را جذب خود کند، باید علاوه بر مناسب بودن قیمت، کیفیت لازمه را نیز داشته باشد. به دلیل یکی از دلایل موفق بودن برند جی پلاس بالا بودن کیفیت لوازم خانکی است. برای ساخت هر محصول از جمله تلویزیون، کولرگازی، یخچال و… از قطعات خارجی از شرکت های بزرگ دنیا استفاده شده است.

علت اصلی با کیفیت بودن محصول های جی پلاس به تجربه و سابقه بلند مدت آن برمی گردد. جی‌ پلاس نتیجه تجربیات گلدیران در مسیر موفقیت‌های ۳۰ ساله این شرکت است. در واقع گلدیران این‌بار یک برند ایرانی را به صورت انحصاری با بهترین قیمت تولید و به بازار عرضه کرده که اهداف بزرگی را دنبال می‌کند.

خیلی از افراد ممکن است فرق بین دو برند ال جی و جی پلاس را ندانند. جی پلاس در سال ۱۳۹۸ جایگزین برند ال جی شده است. همچنین جی پلاس یک زیر مجموعه ای از شرکت گلدیران است. همین طور که جی پلاس محصول ساخت کشور چین است.

تمام محصول های جی پلاس یک کالای داخلی است و حتی کشورهای پیشرفته مانند آمریکا یا کره بعضی از قطعاتشان را از سایر کشورها دریافت می کنند. وقتی می گوییم یک کالا داخلی است یعنی بخش بسیار زیادی از قطعات در داخل ایران تولید می شود.

 

ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-LIFE830SB

ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-LIFE830SB

شرکت دوو (Daewooبه دنبال افزایش کارایی و زیبایی ظاهری محصولات خود، اقدام به تولید ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-LIFE830SB نمود. میتوانید این محصول با کفییت و کاربردی را از فروشگاه اینترنتی اعتماد کالا تهیه نمایید.

درب فضایی طراحی شده در این لباسشویی ها، استفاده از دستگاه را راحت تر کرده است.

ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-LIFE830SB، از نسل جدید موتورهای بدون تسمه موسوم به دایرکت درایو (DirectDrive) که کمترین لرزش و صدا را ایجاد می کند،استفاده شده است.

مهمترین قابلیت این سری محصولات به حساب می آید. دور موتور در این دستگاه ها ۱۴۰۰ دور در دقیقه است.

در فروش ویژه انتخاب کلیک بصرفه ترین ماشین لباسشویی موجود در بازار را به راحتی خریداری کنید.

 

سیستم شست و شوی پاششی (Clean Jet Shower)

از ویژگی های مهم دیگر این سری می توان به سیستم شستشوی پاششی برای شستشوی بهتر البسه اشاره کرد.

از طریق پنل و صفحه نمایش لمسی تعبیه شده در قسمت جلوی لباسشویی، به آسانی به تمامی تنظیمات دلخواه خود دسترسی خواهید داشت.

اما مهمترین نکته در مورد طراحی این سری از لباسشویی ها ، مصرف کم انرژی آن است. درجه مصرف انرژی این دستگاه ها A+++(-35%) است.

ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-LIFE830SB با دور موتور 1400 دور در دقیقه، یکی از محصولات تولید شده توسط کمپانی نام آشنای کره ای دوو می باشد.

این لباسشویی سری ذن لایف به دلیل داشتن ظرفیت ۸ کیلویی، برای منازل متوسط و یا پرجمعیت مناسب خواهد بود و بطور کلی، محصولی مناسب با عملکرد و بهر‌ه‌وری مناسب به شمار می رود.

 

دیگ درام زمری (Emerald Drum)

یکی از مهمترین بخشهای هر لباسشویی دیگ آنها می باشد.

دیگ زمردی (Emerald Drum) تعبیه شده برای این لباسشویی دوو نسبت به دیگ های معمولی حفره های کوچک تری دارد که مانع از صدمه دیدگی البسه می شود و اصطکاک میان لباس‌ های در حال شستشو به دیواره را به حداقل میزان ممکن می رساند.

 

موتور دایرکت درایو (Direct Drive)

در این تکنولوژی تسمه از موتور ماشین لباسشویی حذف شده و موتور مستقیما به دیگ شستشوی لباس متصل شده است.

این تکنولوژی لرزش و صدای موتور را کاهش داده و بالطبع مشکلات خرابی تسمه را نیز کم می کند، همین امر موجب کاهش هزینه های ناشی از خرابی تسمه نیز می شود.

موتور دایرکت درایو این محصول دارای ۱۰ سال ضمانت انتخاب الکترونیک است.

این تکنولوژی مصرف انرژی را کاهش داده و در نهایت باعث افزایش عمر ماشین لباسشویی می شود.

از سویی دیگر با حذف تسمه و تجهیزات جانبی، علاوه بر کاهش انرژی مصرفی، فضای داخلی ماشین لباسشویی بیشتر شده و بنابراین می توان ظرفیت ماشین لباس شویی و دیگ آن را نیز افزایش داد.

داشتن ظرفیت شستشوی بالاتر این امکان را فراهم می کند تا در هر بار استفاده از ماشین لباسشویی، بتوانید حجم بیشتری از لباس را با اندازه های بزرگتر مانند پتوها و ملحفه با صرف انرژی کمتر، بشویید.

 

فناوری نانو سیلور (NANO SILVER)

در این لباسشویی سری ذن لایف سیستم بهداشتی نانو سیلور، با تولید ذرات یون های نقره می تواند ۹۹% از باکتری های و قارچ ها را حتی در آب سرد از بین می برد، این تکنولوژی با ایجاد یک محافظ نامرئی، از البسه و لباسشویی در برابر بوهای ناخواسته نیز محافظت می یابد

 

سیستم حباب ساز Air Bubble System

تکنولوژی شستشو با حباب باعث کاهش مصرف انرژی تا ۷۰% به دلیل استفاده از آب سرد در چرخه شستشو می شود.

حباب ساز در هنگام فرآیند شست و شوی موجب جذب سریع تر مواد شوینده به الیاف البسه شده و کیفیت شست و شوی را افزایش می دهد.

حباب ها مانند بالشتک هایی ما بین لباس ها و سطح دیگ مانع از اصطکاک آن ها به هم می شود.

سیستم حباب ساز کیفیت شستشو بالا می برد و باعث حل شدن کامل مواد شوینده در آب می شود که مانع از لکه سفید بر روی لباس می شود.

 

  • سری Life با طراحی لوکس
  • مجهز به موتور Smart Direct Drive اینورتر نسل سوم New Motch کره جنوبی
  • مصرف انرژی +++A
  • قابلیت Air Bubble(حباب ساز)
  • برنامه ی شستشوی سریع
  • سیستم هوشمند کاهش لرزش و صدا
  • 14 برنامه شستشوی کاربردی
  • شستشوی نانو سیلور Nano Silver

 

 

شرکت دوو سومین تولید کننده بزرگ لوازم خانگی است که جزء 10 برند برتر جهانی به شمار می آید. همکاری دوو با گروههای صنعتی سبب گردیده که بسیاری از لوازم خانگی نظیر یخچال فریزر و یخچال ساید بای ساید از گروه صنعتی ایران تولید شود و به بازار ایران راه یابد.

شرکت دوو که از بزرگترین تولیدکنندگان لوازم خانگی در کره جنوبی می باشد بعد از دو رقیب قوی خود که سامسونگ و الجی می باشد، تولیدکننده پرفروشترین و پرطرفدارترین محصولات خانگی می باشد. عرضه محصولات این شرکت در ایران توسط گروه انتخاب می باشد که با نام نماینده رسمی برند دوو تمامی محصولات جدید دوو را همراه با ضمانت نامه 24 ماهه عرضه می کند.

 

 یکی از برند های کاملا شناخته شده و با کیفیت لوازم خانگی که محصولات آن در جهان معروف است محصولات مارک دوو است . برند دوو در ایران نیز شناخته شده است و به طور قطع هنگام خرید لوازم خانگی یکی از اولین برند هایی که به سراغ آن می رویم برند با کیفیت دوو است . اما آیا میدانید که محصولات مارک دوو ساخت کجاست ؟ برای همه ما مهم است که بدانیم محصولی که قرار است بخریم در کدام کشور ساخته شده و کیفیت آن چگونه است به همین دلیل موضوع این مطلب را به بررسی تاریخچه محصولات مارک برند دوو اختصاص داده ایم .

دوو در ابتدا از کشور کره جنوبی فعالیت خود را آغاز کرد . جالب است بدانید که واژه daewoo در زبان کره ای از دو کلمه dae و woo تشکیل شده است . woo که نام بنیانگذار برند دوو است و dae در زبان کره ای به معنی عالی استدر ادامه به بررسی بیشتر تاریخچه این مارک و محصولات آن خواهیم پرداخت همراه ما باشید . پیشنهاد می کنم راجع به ماشین ظرفشویی دوو مطلب بهترین مدل ماشین ظرفشویی دوو ساخت کجاست را بخوانید.

مارک دوو (Daewoo) ساخت کره

برای همه ما مهم است که محصولاتی که قرار است استفاده کنیم ساخت کجاست . بهم همین دلیل موضوع این مطلب را به موضوع محصولات مارک دوو ساخت کجاست اختصاص داده ایم . پیش از آن که به این موضوع بپردازیم خوب است که کمی با تاریخچه برند دوو آشنا شوید . کمپانی برند دوو یا daewoo در سال 1967 در شهر سئول کشور کره جنوبی به مدیریت آقای کیم وو چونگ تاسیس شد . نام این شرکت از نام موسس آن آقای woo گرفته شده است . در زبان کره ای dae به معنی عالی می باشد . در سال 1997 قاره آسیا با یک بحران مالی شدید رو به رو شد اما تا پیش از آن کمپانی دوو بعد از کمپانی هیوندای به عنوان دومین شرکت بزرگ کره جنوبی شناخته میشد .

امروزه مارک دوو دارای بیش از 20 زیر مجموعه است که برخی از آن ها امروزه به طور مستقل و به عنوان یک مارک جدا شروع به فعالیت کرده اند . کمپانی دوو امروزه در بسیاری از کشور ها از جمله مالزی ، لهستان ، مکزیک ، اسپانیا ، چین و ویتنام دارای کارخانه تولیدی است که در آخر تمام محصولات تولید شده در سراسر دنیا زیر نظر متخصصین کره ای این شرکت تایید و سپس وارد بازار می شوند .

 

 

مخلوط کن ناسا الکتریک NS-1964

مخلوط کن ناسا الکتریک NS-1964 دستگاه کارآمد و با کیفیتی است که برای تهیه انواع اسموتی‌ خوشمزه، سس‌ها ، شیک و نوشیدنی‌ها، سوپ، کوکتل، پوره، مخلوط کردن انواع مایعات و مواد اولیه آشپزی به کار می‌رود. این مخلوط کن از یک پایه و یک پارچ تشکیل شده است که با قرار دادن پارچ روی پایه آماده به کار می‌شود. بدنه دستگاه از جنس استیل ضد زنگ بوده و رنگ نقره‌ای آن در کنار رنگ مشکی، به زیباتر شدن آن کمک خواهد کرد. پارچ مخلوط کن از جنس شیشه‌ی مقاوم به ضربه می‌باشد و دارای ظرفیت 1.5 لیتر است. ظرفیت مناسب پارچ باعث شده تا به گزینه‌ای ایده‌آل برای خانواده‌های متوسط تبدیل شود.شما میتوانید این محصول کاربردی و با کیفیت را با قیمتی مناسب از فروشگاه اینترنتی اعتماد کالا تهیه نمایید

پیچ چرخشی تنظیم و انتخاب سرعت در جلوی دستگاه قرار گرفته است، که از خاموش شدن گرفته تا 4 سرعت را پشتیبانی می‌کند. همچنین عملکرد پالس نیز در وسط این پیچ تعبیه شده است، که برای مدت کوتاهی از حداکثر توان دستگاه استفاده می‌کند و با وارد کردن ضربه‌های ممتد به مواد داخل پارچ، تکه‌های سخت و بزرگ را نیز مخلوط می‌نماید. تیغه‌های دستگاه از جنس استیل ضد زنگ بوده و قدرت زیادی در مخلوط کردن و برش دادن مواد اولیه دارند. پایه‌هایی که در زیر بدنه قرار گرفته‌اند، ساختار ضد لغزش داشته و از جابجایی و تکان خوردن دستگاه در حین کار جلوگیری می‌کنند.

مشخصات ظاهری و ساختار مخلوط کن NS-1964

مخلوط کن ناسا الکتریک 1964 دستگاهی با ابعاد جمع و جور است که وزن مناسبی هم دارد و به واسطه همین امر باعث شده تا کارکردی راحت داشته باشد. مخلوط کن 1964 از بدنه‌ای استیل به همراه یک پارچ شیشه‌ای تشکیل شده است، بدنه دستگاه ضد زنگ بوده و همین باعث می‌شود تا بدون نگرانی از آن استفاده کرد. به همین دلیل NS-1964 در مقابل خط و خراش برداشتن و زنگ زدن مقاومت بالایی دارد. در جلوی بدنه، یک کنترل پنل پلاستیکی مشکی رنگ وجود دارد، که پیچ چرخشی و تنظیمات دستگاه بر روی آن قرار گرفته‌اند. اطراف این پیچ بصورت دایره وار اعداد 0 تا 4 به رنگ سفید درج شده، که از عملکرد خاموش کردن گرفته تا سطح سرعت 4 را شامل می‌شود.

 

پارچ و مشخصات آن

پارچ این محصول  دارای ظرفیت 1.5 لیتر می‌باشد که امکان پذیرایی از جمع‌های 5 تا 6 نفره را فراهم آورده است. این پارچ مدرج بوده و برای اندازه گیری و ترکیب کردن مواد مختلف نیازی نیست از پیمانه مجزا استفاده کنید. برای حمل و نگهداری این پارچ دسته‌ای با طراحی آرگونومیکی در نظر گرفته شده است، که حمل و جابجایی آن را راحت تر می‌کند.

تیغه‌ها

تیغه‌ای که در داخل پارچ قرار گرفته است، کار اصلی برش دادن مواد مختلف را بر عهده دارد. این تیغه از نوع 6 پره بوده و در واقع این 6 پره با آرایش چهار پره به سمت بالا و دو پره به سمت پایین داخل پارچ قرار گرفته‌اند. می‌دانید که تیغه‌های مخلوط کن بیشتر برای مخلوط کردن مواد به کار می‌روند و نقش برندگی در آنها مد نظر نیست. این تیغه 6 پره با هدایت کردن مواد به سمت بالا، باعث مخلوط شدن بهتر مواد می‌شود.

جنس تیغه‌ها از استیل ضد زنگ بوده و بر اثر قرار گرفتن در برابر آب و مایعات مختلف دچار افت کیفیت نمی‌شوند. دقت کنید که تیغه‌ها به دلیل اینکه در تماس مستقیم با مواد غذایی و مواد اولیه قرار می‌گیرد، باید جنس مرغوبی داشته باشند تا مزه و طعم و خاصیت مواد را تحت تاثیر قرار ندهند. که استیل ضد زنگ دقیقاً همان جنس با کیفیت و مرغوبی است که با کارایی تیغه‌ تناسب دارد.

 

پایه ضد لغزش

پایه ضد لغزش با اینکه ویژگی جدیدی نیست؛ اما پشتیبانی از آن در این مخلوط کن باعث می‌شود تا هنگام روشن بودن با سرعت‌های بالا از تکان خوردن و حرکت دستگاه جلوگیری کند. در زیر بدنه دستگاه، چهار پایه کم ارتفاع در حد یک سانتی متر قرار گرفته است. این پایه‌ها به شکل دایره‌ای بوده و خاصیت چسبندگی دارند، به این صورت که بر روی تمام سطوح بدون حرکت قرار می‌گیرند و از لغزش و لرزش و یا سر خوردن دستگاه در حین کار کردن جلوگیری می‌کنند و مانع از وارد آمدن آسیب‌های احتمالی به مخلوط کن ناسا الکتریک NS-1964 می‌شوند.

 

مشخصات فنی و توان مصرفی NS-1964

مخلوط کن یکی از دستگاه‌هایی است که عملکرد آن تنها وابسته به توان نیست، بلکه توان در کنار طراحی و جنس تیغه، پارچ و قابلیت تنظیم سرعت منجر به عملکرد بهتر دستگاه می‌شود. توان مصرفی مخلوط کن ناسا الکتریک NS-1964 برابر 800 وات بوده و در کنار سایر موارد، عملکرد قدرتمند و با کیفیتی را ارائه می‌دهد. این مخلوط کن از فیوز حرارتی برای کنترل دمای موتور پشتیبانی شده است، که از وارد آمدن خسارت احتمالی به دستگاه جلوگیری خواهد کرد

4 سرعت انتخابی

یکی از ویژگی‌های مهم مخلوط کن، قابلیت تنظیم سرعت می‌باشد. هر چه تعداد تنظیمات سرعت در یک مخلوط کن بیشتر باشد، کاربر برای میزان مخلوط کردن مواد مختلف انتخاب بیشتری خواهد داشت. مخلوط کن ناسا الکتریک 1964 از چهار سرعت مختلف پشتیبانی می‌کند، که متناسب با میزان سختی و میزان مخلوط شدن مواد غذایی و اولیه می‌توان سرعت مناسب را انتخاب کرد. پیچ چرخشی که بر روی بدنه دستگاه قرار گرفته است، امکان خاموش کردن و تنظیم سرعت را فراهم آورده است، که از سرعت 1 تا 4 را دربرمی‌گیرد.

 

عملکرد پالس PULSE

از دیگر ویژگی‌های مهم مخلوط کن ناسا الکتریک عملکرد پالس می‌باشد، که یکی از عملکردهای کاربردی در مخلوط کن بوده و با فشار دادن دکمه مربوطه، تیغه‌ها به مدت چند ثانیه با سرعت بسیار بالا و بصورت ضربه‌ای به مواد داخل پارچ فشار وارد می‌کنند. در این حالت سرعت چرخش تیغه‌ها بسیار بالا خواهد بود و تکه‌های سفت و سخت و بزرگ مخلوط خواهد شد. دقت کنید که استفاده زیاد از عملکرد پالس فشار زیادی به موتور وارد می‌کند و سعی کنید تنها در صورت ضرورت آن را به کار گیرید.

 

توان 800 وات

بدنه از جنس استیل ضد زنگ و پنل پلاستیک ABS

ظرفیت پارچ مخلوط‌کن شیشه ای 1.5 لیتر

چهار سرعت انتخابی و عملکرد پالس

فیوز حرارتی جهت کنترل دمای موتور

پایه ضد لغزش

 

 

کیو ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-75LQ921S

تلویزیون کیو ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-75LQ921S سایز 75 اینچ یک انتخاب درست از میان تلویزیون های موجود با طراحی زیبا و قابی باریک و محصولی زیبا و جذاب در بازار عرضه می شود و می تواند گزینه ای ایده آل برای خرید باشد.شما میتوانید این محصول با کیفیت را با قیمتی مناسب از  فروشگاه اینترنتی اعتماد کالا تهیه نمایید.

تلویزیون GTV-75LQ921S شرکت جی پلاس داشتن تیونر داخلی DVB-T2 است. با تیونر می توانید شبکه‌ های مختلف را به صورت دیجیتالی دریافت کنید.

تلویزیون مدل GTV-75LQ921S می‌تواند کانال‌ های تلویزیونی را به صورت آنالوگ دریافت کند.

با استفاده از قابلیت Time Shift در تلویزیون مدل GTV-75LQ921S می‌ توانید سریال‌ ها و فیلم‌ ها را به عقب بازگردانید و به تماشای قسمتی بنشینید که آن را از دست داده‌اید.

تلویزیون QLED جی پلاس 75 اینچ، کیفیت Ultra HD – 4K که تصویر را با رزولوشن 2160 در 3840 پیکسلی نمایش می ‌دهد.

این محصول دارای پورت ورودی و خروجی مثل USB و HDMI است.

دو پورت USBامکان اتصال فلش مموری و هارد اکسترنال به تلویزیون و سه پورت HDMI امکان اتصال به سایر دستگاه‌های صوتی و تصویری را فراهم آورده‌اند.

·         HDMI جدیدترین تکنولوژی ارتباطی برای انتقال صدا و تصویر با بالاترین کیفیت است که از طریق یک رابط انجام می گیرد

·         مجهز به سیستم عامل Android 9.0

·         قابلیت روشن کردن تلویزیون با گوشی (Mobile TV On)

·         قابلیت نمایش صفحه موبایل روی تلویزیون (Miracast)

·         قابلیت جستجوی فایل از طریق شبکه

·         قابلیت امکان Screen Mirrorin

·         قابلیت کنترل تطبیقی صدا Adaptive Sound Control

 

تلویزیون جی پلاس ساخت کجاست ؟

یکی از محصولات مهم ساخت لوازم خانگی جی پلاس  تلویزیون هایی هوشمند مثل تلویزیون ال ای دی جی پلاس ۶۵ اینچ GTV-65JU821S و در کنار آن محصولی مثل تلویزیون ارزان جی پلاس مدل GTV-32JD612N است. در جواب این سوال تلویزیون جی پلاس ساخت کجاست ؟ باید بگوییم تلویزیون جی پلاس محصولی ایرانی است هرچند مانند بسیاری از برند ها، از تکنولوژی و ماژول های استاندارد تولید کمپانی های بزرگ استفاده می کند.

 

 

کیفیت تلویزیون جی پلاس خوبه ؟

شاید شما هم انتظار داشته باشید که جواب سوال ” کیفیت تلویزیون جی پلاس خوبه ؟ ” برایتان مشخص شود تا تصمیم گیری آسان تری داشته باشید. با کمی بررسی مشخصات ال ای دی جی پلاس و مقایسه آن با قیمت تلویزیون جی پلاس متوجه ارزش خرید این محصول خواهید شد. با شناختی که از  شرکت سازنده جی پلاس یعنی گلدیران در بازار وجود دارد امکان پرس و جو از کم و کیف محصولات جی پلاس  فراهم است و چنانچه با انتظارات منطقی به سراغ محصول بروید قیمت و امکانات آن به خوبی قابل رقابت با همرده های خود است.

 

محصولات لوازم خانگی جی پلاس

برند جی پلاس با تولید محصولات لوازم خانگی متفاوت قصد بر این دارد که، سبد کالایی کاملی را ارائه دهد. از این محصولات می توان به کولرگازی جی پلاس، تلویزیون جی پلاس، وایت برد هوشمند جی پلاس، ماشین لباسشویی جی پلاس، یخچال جی پلاس، DVD Player و… اشاره کرد.

لوازم خانگی جی پلاس مزیت های زیادی دارد که همین امر باعث شده مشتری های زیادی خواهان خرید آن شوند. البته شاید برایتان جالب باشد که جی پلاس در ساخت موبایل و تلفن های همراه اخیرا فعالیت داشته و از آنها رونمایی کرده است. همچنین به علت بالا بودن قیمت سایر تلفن های همراه، این ایده بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

کاربرانی که بنا به هر دلیلی نمی توانند هزینه های این محصولات را بدهند، می توانند از اقساطی که این برند در نظر گرفته است، بهره مند شوند. پرداخت نقدی و قسطی دارای شرایط خاص خود را دارد.

مشتریان می توانند بنا بر اوضاع اقتصادی خود یکی از دو گزینه را انتخاب نمایند. درست است که هزینه های محصولات لوازم خانگی بسیار کمتر از دیگر محصولات خارجی است. اما با وجود قسطی بودن می توان از میزان نگرانی ها کم کرد.

 

بررسی کیفیت لوازم خانگی جی پلاس 

هر محصولی برای این که بتواند مشتری های زیادی را جذب خود کند، باید علاوه بر مناسب بودن قیمت، کیفیت لازمه را نیز داشته باشد. به دلیل یکی از دلایل موفق بودن برند جی پلاس بالا بودن کیفیت لوازم خانکی است. برای ساخت هر محصول از جمله تلویزیون، کولرگازی، یخچال و… از قطعات خارجی از شرکت های بزرگ دنیا استفاده شده است.

علت اصلی با کیفیت بودن محصول های جی پلاس به تجربه و سابقه بلند مدت آن برمی گردد. جی‌ پلاس نتیجه تجربیات گلدیران در مسیر موفقیت‌های ۳۰ ساله این شرکت است. در واقع گلدیران این‌بار یک برند ایرانی را به صورت انحصاری با بهترین قیمت تولید و به بازار عرضه کرده که اهداف بزرگی را دنبال می‌کند.

خیلی از افراد ممکن است فرق بین دو برند ال جی و جی پلاس را ندانند. جی پلاس در سال ۱۳۹۸ جایگزین برند ال جی شده است. همچنین جی پلاس یک زیر مجموعه ای از شرکت گلدیران است. همین طور که جی پلاس محصول ساخت کشور چین است.

تمام محصول های جی پلاس یک کالای داخلی است و حتی کشورهای پیشرفته مانند آمریکا یا کره بعضی از قطعاتشان را از سایر کشورها دریافت می کنند. وقتی می گوییم یک کالا داخلی است یعنی بخش بسیار زیادی از قطعات در داخل ایران تولید می شود.

تلویزیون جی پلاس

یکی از محصولات پرطرفدار جی پلاس، تلویزیون های آن است. طبیعتا وجود کیفیت بالا و قیمت مناسب باعث شده که طرفداران زیادی را پیدا کند. ویژگی های مشترک تلویزیون های جی پلاس به خاطر Full HD بودن، دارای رابط هوشمند و پنل با کیفیت A+ است. بیشتر مدل‌های این تلویزیون‌ها همچنین دارای سیستم تقویت سیگنال دریافتی هستند. یعنی حتی وقتی سیگنال‌‌ها ضعیف می‌‌شود، دستگاه می‌تواند تصاویر را نمایش دهد. از همه جالب‌تر اینکه نسل دوم تلویزیون‌‌های جی پلاس قابلیت مانیتورینگ معکوس از تلویزیون بر روی گوشی را هم دارند. با این قابلیت می‌توانید به‌واسطه‌ی برنامه‌‌ی I Smart ، تصویر تلویزیون را روی صفحه‌‌نمایش موبایل خود تماشا کنید. البته امکان کنترل تلویزیون با موبایل هوشمند نیز وجود دارد.

تلویزیون‌‌های جی پلاس قابلیت جابجایی زمان یا همان Time shift را نیز دارند. با استفاده از این ویژگی شما می‌‌توانید، صحنه‌هایی از برنامه‌‌ی موردنظر خود را دوباره مشاهده کنید. از لحاظ قیمت نسبت به سایر تلویزیون برندهای دیگر بهتر بوده و ارزش خریدن دارد. یکی از خوبی های محصولات این برند منطقی بودن کیفیت و قیمت است. تلویزیون های جی پلاس تنوع بالایی دارند. شما می توانید هر اندازه و با هر کیفیتی را از فروشگاه های سراسر ایران خریداری کنید و رضایت کافی را نیز داشته باشید.

این محصول در حال حاضر در بسیاری از فروشگاه های معتبر در حال عرضه است. یکی دیگر از مزیت های وسایل جی پلاس من جمله تلویزیون های آن تا ۶۰ درصد در هزینه های انرژی صرفه جویی شده است.