مایکروویو ویداس مدل VIR-4430-S2

با توجه به مشغله های زندگی مدرن و کمبود زمان اضافی برای آشپزی معمولا افراد به دنبال دستگاه هایی هستند که بتوانند با صرف کمترین وقت ممکن بهترین و خوشمزه ترین غذا را برای خود و خانواده شان تهیه کنند. دستگاه مایکروویو یا به اصطلاح مایکروفر یکی از همین دستگاه هایی است که به کمک افراد آمده تا بتوانند با صرف وقت کمتر غذای خود را آماده کنند. مکانیزم کارکرد دستگاه مایکروویو امواج رادیویی با فرکانس بالا و طول موج کوتاه هستند که مانند پرتوهای قابل رویت نور قسمتی از طیف الکترومغناطیس را تشکیل می دهد. این امواج با توجه به ماده ای که به آن تابیده می شوند جذب یا منکعس می شوند. مواد غذایی با توجه به آب موجود در مواد این امواج را جذب می کنند.

مایکروویو ویداس مدل VIR-4430-S2

مایکروویو 30 لیتر ویداس مدل VIR-4430-S2 یکی از مدل های مایکروویو از برند ویداس میباشد که علاوه بر عملکرد مایکروویو، گریل را هم انجام میدهد. این مایکروویو دارای توان خروجی 900 وات و  توان ورودی 1400 وات و قدرت گریل 1100 وات و عملکرد پخت ترکیبی با توان 2000 وات است. محفظه داخلی دستگاه از جنس استیل به ظرفیت 30 لیتر و قابلیت یخ زدایی سریع و اتوماتیک مواد غذایی منجمد مانند گوشت، مرغ و غذاهای دریایی را دارد.

از دیگر ویژگی های مایکروویو ویداس مدل VIR-4430-S2 میتوان به منوی پخت اتوماتیک، قفل کودک، سینی گردان برای پخت یکسان، برنامه ترکیبی، صفحه نمایش LED اشاره کرد.شما میتوانید این محصول با کیفیت را از فروشگاه اینترنتی اعتماد کالا تهیه نمایید.

لوازم خانگی ویداس ساخت کجاست؟

در حال حاضر بازار لوازم خانگی ایران پر از برندهای مختلف لوازم خانگی است که در بعضی مواقع نام و نشان خارجی این برندها باعث می شود فکر کنید که شما با یک محصول خارجی طرف هستید. البته که گاهی انتخاب این نام های خارجی به نوعی تاکتیک های بازاریابی نیز است. اما در این گزارش می خواهیم به جواب این پرسش برسیم که لوازم خانگی ویداس ساخت کجاست؟ . قطعا برای بسیاری از مخاطبان محصولات ویداس این پرسش مطرح شده که برند ویداس برای کجاست و در جواب آن باید بگوییم که لوازم خانگی ویداس یک محصول ایرانی و البته با قطعات چینی در برخی محصولات است که اما از نظر کیفیت در دسته بندی کالاهای با کیفیت بسیار بالا قرار نمی گیرد.

لوازم خانگی ویداس در سال 1392 به بازار لوازم خانگی ایران معرفی شد. اگر گفتگوی ال کا ایران و مهدی ارجمندی؛ مدیرعامل ویداس را دیده باشید، در آنجا مدیرعامل این شرکت تولیدکننده لوازم خانگی ایرانی می گوید که برند ویداس در سال 92 با محصول چرخ گوشت ویداس پا به عرصه تولید لوازم خانگی ایرانی گذاشت.

کیفیت محصولات ویداس

پس از پاسخ به سوال مارک ویداس ساخت کجاست بهتر است راجع به کیفیت محصولات ان هم صحبت کنیم .بله گفته مدیران این شرکت محصولات برند ویداس با استفاده از بهترین متریال ها و مواد اولیه نیز روانه بازار می شوند . اما در حقیقت با توجه به نظراتی که درباره محصولات ویداس خواندیم باید بیان کنیم که برخی از محصولات ویداس دارای قطعات چینی می باشند و عده ای بودند که چندان رضایت کافی از لوازم خانگی برند ویداس نداشتند به همین دلیل نمی توانیم محصولات برند ویداس را در دسته با کیفیت ترین محصولات قرار دهیم .

محصولات برند ویداس

پس از پاسخ به سوال لوازم خانگی ویداس ساخت کجاست حال به سراغ معرفی محصولاتی که برند ویداس تولید می کند نیز برویم ، برند ویداس از آن دسته از برند های ایرانی می باشد که انواع محصولات برقی متنوعی را تولید می کند البته بیشتر در زمینه تولید محصولات لوازم خانگی کوچک فعالیت می کند از جمله از محصولات ویداس می توان به پلوپز ها ، چای ساز ها ، پنکه ها ، همزن ها ، بخارپز ها ، غذاساز ها ، میکسر ها ، آرام پز ها و … نیز اشاره کرد .

 

خدمات پس از فروش شرکت ویداس

وقتی بدانید، مارک ویداس ساخت کجاست؟ دیگر لازم نیست از باب خدمات پس از فروش نگران باشید. چراکه ایرانی بودن این برند یعنی اینکه شما به عنوان خریدار می توانید، یک خدمات بدون تحریم را دریافت نمایید. در حال حاضر برند ویداس با ارائه 150 نمایندگی فروش در سراسر کشور پوشش وسیعی را از این باب ارائه نموده است. همچنین در نظر گرفتن 18 ماه گارانتی تعمیر و 10 سال گارانتی قطعات، گویی برند ویداس حرکتی عالی را در جهت رضایت خریداران از خود به نمایش گذاشته است. بدین ترتیب بر حسب ادعا متصدیان ویداس هرگونه مشکل  ناشی از فرآیند تولید که نیاز به تعمیر و تعویض محصول باشد، توسط این شرکت پذیرفته و در اسرع وقت رسیدگی می شود.

دسته بندی محصولات برند ویداس

حال که میدانید، محصولات ویداس ساخت کجاست؟ بهتر است سری به مجموعه محصولات این برند نیز بزنیم. شما می توانید از تمامی تجهیزات کوچک برقی در میان کالاهای این برند ایرانی بیابید که در تنوع قابل قبولی عرضه شده اند. انواع همزنها، غذاسازها، میسکرها، آون توسترها، پنکه ها و هر آنچه در حوزه لوازم خانگی بدان نیاز بیابید در دسته بندی محصولات این برند یافت می شود.

نمایندگی تعمیرات ویداس در تهران

کلان‌ شهر تهران به دلیل وسعت و جمعیتی که دارد مراکز خدماتی بسیاری را در خود جای داده است؛ اما برای تعمیرات هر وسیله‌ای باید به مرکز تخصصی آن مراجعه شود. برای تعمیر لوازم خانگی ویداس نیز بهتر است به تعمیرگاه مجاز آن مراجعه کنید تا با تعمیرات صحیح و اصولی، صحت عملکرد دستگاه شما پس از تعمیر تضمین شود. مجموعه هوم خانه، نمایندگی تعمیرات ویداس در تهران است. این مجموعه خدمات خود را همراه با ضمانت‌ نامه کتبی به مشتری ارائه می‌دهد. همچنین امکانی را فراهم کرده تا مشتری بتواند مراحل تعمیر را در کارگاه مجهز این مجموعه ببیند. این تعهدات و پایبندی به آن‌‌‌‌‌‌‌‌ ها نشان از اطمینان این مجموعه به کیفیت عملکرد خود دارد. برای استفاده از خدمات تلفنی و حضوری هوم خانه کافیست تماس بگیرید.

سرویس و تعمیر لوازم خانگی ویداس با قطعات فابریک و اورجینال

در کنار مهارت و تجربه تعمیرکار، جنس قطعات تعویضی که به عنوان جایگزین در هنگام تعمیر لوازم خانگی ویداس، استفاده می‌شوند نیز حائز اهمیت است؛ زیرا این قطعات هستند که کیفیت عملکرد دستگاه را پس از تعمیر مشخص می‌کنند. مجموعه هوم خانه نیز به منظور ارتقا سطح کیفیت خدمات خود و جلب رضایت مشتریان با تهیه قطعات این دستگاه‌ها از تولیدکننده اصلی، تمام قطعات تعویضی را با قطعه اصلی و اورجینال جایگزین می‌کند. در نهایت بهتر است برای انجام تعمیرات هر یک از لوازم خانگی ویداس به تعمیرگاه مجاز آن مراجعه کنید. یک تعمیرگاه مجاز با تسلط بر ایراد دستگاه و استفاده از قطعات مناسب برای تعمیر می‌تواند مطلوب‌ ترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد