ساید بای ساید دوو الکترونیک 32 فوت مدل DS-3330SS

ساید بای ساید دوو الکترونیک 32 فوت مدل DS-3330SS

یخچال فریزر ساید بای ساید ۳۳ فوت دوو DS-3330SS محصولی از برند معتبر دوو است که با ویژگی‌های اختصاصی روانه بازار شده است. این یخچال فریزر ساید بای ساید از مقاومت نوفراست در برابر برفک بهره می‌برد که با این ویژگی برفکی را داخل یخچال مشاهده نخواهید کرد. مزیت مهم DS-3330SS مجهز بودن به رده انرژی A+ است که در بهینه بودن مصرف برق یک مزیت مهم برای محصولات الکتریکی به حساب می‌آید.شما میتوانید این محصول با کیفیت و کاربردی را از فروشگاه اینترنتی اعتماد کالا تهیه نمایید.

 وجود آبسردکن و نمایشگر دیجیتالی که شرایط دمایی محصول را نمایش خواهد داد، از دیگر مزایای محصول دوو است و در کنار آن، شما می‌توانید به ویژگی‌هایی مانند سیستم کاهش صدا در شب، سیستم کنترل هوشمند و حالت کاهش مصرف انرژی خودکار دسترسی داشته باشید. به دلیل استفاده از کمپرسور اینورتر دیجیتال در این محصول دوو، شرایط برای صرفه جویی در میزان برق بسیار ایده‌آل است. کمپرسور اینورتر این محصول در مقایسه با نسل‌های قبلی ۲۳ درصد انرژی برق کمتری مصرف می‌کند و در مقایسه با سطح انرژی A، می‌توانید ۲۵ درصد مصرف انرژی کمتری را از سطح A+ انتظار داشته باشید. وجود فیلتر تصفیه آب در یخچال قابلیت منحصر به فردی است که در کمتر محصولی آن را مشاهده خواهید کرد اما دوو DS-3330SS از آن بهره می‌برد. با این قابلیت، بدون نگرانی می‌توانید یخچال را به آب شهری متصل کنید.

کمپرسور اینورتر دیجیتال

استفاده از کمپرسورهای دیجیتال در یخچال‌های مدرن امروزی معمول است و برندها با این ویژگی میزان مصرف انرژی و بازدهی خروجی را به حداکثر مقدار خود رسانده‌اند. محصول دوو نیز از این ویژگی برخوردار است و با قابلیت تنظیم توان در پنج سطح مختلف، می‌توان به کارایی و بازدهی بی نظیری در این یخچال دست پیدا کرد. البته، مزیت مهم‌تر در این بخش تولید صدای کمتر نسبت به کمپرسورهای معمولی است. با استفاده از موتور اینورتر دیجیتال میزان تولید صدا در این یخچال ساید بای ساید ۱۱ درصد کمتر از نمونه‌های مشابه غیر دیجیتال است. نوسان دمایی مشکلی عمده در یخچال‌های معمولی است که از اینورترهای غیر دیجیتال استفاده می‌کنند و این مشکل باعث خواهد شد تا مواد غذایی سریع‌تر خراب شوند. با ویژگی اینورتر دیجیتال که در دوو DS-3330SS ارائه شده است، این نوسان دمایی کنار رفته است و با خیال راحت از سالم ماندن مواد غذایی می‌توانید آن‌ها را داخل یخچال قرار دهید.

اگر از وجود امکانات دیجیتالی در یخچال خوشحال می‌شوید، محصول دوو DS3330SS بسیاری از ویژگی‌های دیجیتال را به صورت پیش فرض برایتان فراهم خواهد کرد. این محصول دوو دارای نمایشگری لمسی است که برای نشان دادن وضعیت سرمایش داخل یخچال به کار می‌رود. از این گذشته، شما می‌توانید برای انجام تنظیمات متنوع از این نمایشگر استفاده کنید. محفظه نگهداری اختصاصی برای گوشت در دوو DS-3330SS تعبیه شده است که با استفاده از آن مواد پروتئینی مانند گوشت در دمای ایده‌آلی نگه داری خواهند شد. این دما روی ۴ درجه سانتی گراد تنظیم شده است که محیطی بی نظیر برای نگه داری طولانی مدت و بدون خرابی مواد پروتئینی مهیا خواهد کرد. از فیلتر سه لایه Air Fresh Filter در دوو DS-3330SS استفاده شده است که برای بوزدایی و تصفیه هوای داخلی مورد استفاده قرار خواهد گرفت. این سیستم تصفیه هوا برای بخش داخلی یخچال به کار گرفته شده است که با وجود آن پس از قرارگیری مواد غذایی در داخل محصول، طعم و بوی مواد غذایی همچنان طبیعی باقی خواهد ماند. محصول دوو DS-3330SS یک محصول جدید با ویژگی‌های اختصاصی است که گنجایش داخلی بالایی دارد. این محصول در بخش یخچال گنجایش ۴۴۰ لیتر و در بخش فریز گنجایش ۱۹۰ لیتری دارد که آن را تبدیل به یک یخچال بزرگ و مناسب برای خانوارهای پر جمعیت کرده است. ۵ طبقه در بخش یخچال این محصول قرار داده شده است و در بخش فریز نیز سه طبقه در اختیار شما است.

ساید بای ساید دوو الکترونیک 32 فوت سری پرایم مدلDS-3330SS

سایدبای ساید دووالکترونیک مدل DS-3330SS یکی از با کیفیت ترین و کاربردی ترین محصولات شرکت دوو الکترونیک میباشد که در 2 رنگ سفید و استیل تولید و به بازار عرضه شده است.این یخچال دارای سیستم digital cooling  میباشد که با دارا بودن این ویژگی و وجود سنسور های آن دمای درون و بیرون یخچال را اندازه گیری میکند پس از تحلیل به کمپرسور دمای مورد نیازبرای نگهداری بهتر مواد غذایی با توجه به دمای مورد نیاز برای نگهداری بهتر مواد  غذایی با توجه به دمای بیرونی یخچال را اعلام میکند.

یخچال و فریزر دوو الکترونیک با درب سوم (Door to Fresh land) و دسترسی آسان به مواد غذایی بدون اینکه درب کلی یخچال باز کنید مشکل و نگرانی شما برای همیشه برطرف میکند.کمپرسور اینورتر دیجیتال نسبت به کمپرسور های قدیمی دارای مصرف انرژی برق مصرفی تا 23 درصد میباشد.

 

 

از امکانات دیگر این محصول میتوان به:

مجهز به کمپرسور هوشمند اینورتر دیجیتال

مجهز به سامانه سرمایش فلزی

سیستم سرمایش سریع

مجهز به سامانه بار خانگی

مجهز به سیستم کاهش صدا در شب

سامانه کنترل سرمایش الکترونیک

عملکرد بدون برفک

سیستم کنترل هوشمند

نمایشگر لمسی

دارای فیلتر تصفیه هوا

حالت خواب

سامانه خودکار بسته شدن درب ها

زنگ هشدار باز بودن درب

سامانه حفظ تازگی میوه و سبزیجات با نور آبی

فناوری کاهش مصرف انرژی

دارای نوار درزگیر آنتی باکتریال با قابلیت تعویض

 

 

کمپرسور اینورتر

این محصول مجهز به کمپرسور اینورتر دیجیتال میباشد که نسبت به کمپرسور های قدیمی و معمولی 23 درصد انرژی برق کمتری مصرف میکند.فعالیت کمپرسور نوسان دمای داخل یخچال را به حداقل میرساند در نتیجه مواد غذایی برای مدت طولانی تری سالم باقی می ماند .همچنین بر روی درب این یخچال یک آبسردکن قرار دارد که مخزن آب آن در قسمت داخلی یخچال میباشد.

 

 

کابین یخچال و فریزر 

قسمت یخچال دارای ظرفیت 440 میباشد که این بخش دارای 5 طبقه و2 کشو به همراه 6 طبقه بر روی درب میباشد . همچنین قسمت فریزر این دستگاه با ظرفیت 244 لیتر دارای 3 طبقه ، 3کشو به همراه 3 طبقه بر روی درب است.

 

 

 

امکانات ساید بای ساید دوو

 

فیلتر تصفیه

سامانه فیلترینگ به کار رفته در این محصول با حذف بوهای نامطبوع ، باکتری ها و آلاینده ها طعم و بوی مواد غذایی را حفظ میکند.

 

سامانه زنگ هشدار باز بودن درب و بسته شدن خودکار درب 

از دیگر قابلیت های پیشرفته ی ساید بای ساید دوو الکترونیک 32 فوت سری پرایم مدلDS-3330SS می توان به زنگ هشدار باز بودن در و بسته شدن خودکار آن اشاره کرد. به واسطه ی این قابلیت هنگام باز بودن در یخچال به طور خودکار اقدام به بستن آن می کند و از هدر رفت انرژی تا حد زیادی جلوگیری می کند.

 

 

ابعاد

ساید بای ساید دوو الکترونیک 32 فوت سری پرایم با ارتفاع 181.6 سانتی متری و 91.6 سانتی متر پهنا و عمق 84 سانتی متری ابعاد مناسبی برای جاگیری در خانه ها دارد.

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد