ال ای دی جی پلاس مدل GTV-75LQ921S-UHD سایز75 اینچ

بررسی تلویزیون LED هوشمند جی پلاس مدل GTV-75LQ921S

مدل های مختلف تلویزیون موجود در بازار، کار انتخاب بهترین نوع آن را برای خریداران اندکی سخت نموده است. در این متن قصد داریم یکی از جذاب ترین انواع مختلف تلویزیون را معرفی کنیمتلویزیون کیو ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-75LQ921S سایز 75 اینچ قابی باریک و طراحی زیبا و منحصر به فرد دارد. همین عامل این نوع محصول را به ابزاری جذاب و کاربردی برای خریداران تبدیل نموده است.شما میتوانید این محصول با کیفیت را با قیمتی مناسب از فروشگاه اینترنتی اعتماد کالا تهیه نمایید.

تیونر داخلی DVB-T2 به کار رفته در این تلویزیون به شما این امکان را می دهد تا بتوانید تمام شبکه ها را به صورت دیجیتال دریافت نمایید. شما می توانید با استفاده از تلویزیون کیو ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-75LQ921S سایز 75 اینچ، صفحه ی موبایل را بر روی تلویزیون ( MIRACAST ) مشاهده نموده و از قابلیت بزرگنمایی آن بهره ببرید.

Time Shift قابلیتی جذاب و در عین حال منحصر به فرد است. این قابلیت طرفداران بسیاری دارد. این محصول به قابلیت تایم شیفت مجهز بوده و به کمک آن می توان فیلم و سریال را به عقب برگرداند. بدین ترتیب شما می توانید قسمتی از سریال را که مشاهده نشده است، مجددا مشاهده نمایید. این قابلیت در تلویزیون QLED هوشمند جی پلاس وجود دارد. قابلیت تایم شیفت خریداران زیادی را به سمت این تلویزیون سوق می دهد.

رزولوشن تلویزیون برای اکثر افراد از اهمیت بسیاری برخوردار است. بالا بودن رزولوشن حس لذت بخشی را برای افراد به ارمغان می آورد. جالب است بدانید که این مدل سایز 75 اینچ دارای کیفیت Ultra_4k است که با رزولوشن 2160 در 3840 پیکسل حس متفاوتی از کیفیت تصاویر را برای بینندگان به همراه خواهد داشت.

سیستم عامل اندروید 9 دیگر ویژگی این تلویزیون است. شما می توانید تلویزیون QLED هوشمند جی پلاس را با استفاده از گوشی روشن نمایید؛ به این قابلیت Mobile TV On می گویند. جستجوی فایل از طریق شبکه به کمک GTV-75LQ921S به راحتی امکان پذیر است. بدین ترتیب طرفداران این نوع تلویزیون می توانند از قابلیت های متنوع آن در جستجوی فایل استفاده نمایند

پورت های ورودی و خروجی تلویزیون QLED هوشمند جی پلاس

پورت های USB و HDMI دو نوع مختلف پورت های ورودی و خروجی است. وجود این پورت ها بهره مندی از دیگر قابلیت های این تلویزیون را به راحتی امکان پذیر می کند. این تلویزیون دو پورت USB و سه پورت  HDMI دارد. با استفاده از پورت های USB می توانید هارد اکسترنال و فلش مموری را به آن متصل نمایید.

با استفاده از پورت HDMI امکان اتصال دستگاه های صوتی و تصویری به تلویزیون فراهم آورده می شود. دریافت کانال های آنالوگ توسط تلویزیون مدل GTV-75LQ921S نیز امکان پذیر است. بدین ترتیب می توانید کلیه ی کانال های رادیویی را با کیفیت بالایی دریافت نمایید.

در بعضی از موارد ممکن است در گیرنده های تلویزیونی تطابق صدا و تصویر وجود نداشته باشد. این تلویزیون ها کنترل تطبیقی صدا را نیز امکان پذیر می کنند. به این قابلیت Adaptive Sound Control گفته می شود.

مشخصات کاملتلویزیون کیو ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل75LQ921S

  • امکانات و قابلیت‌ها: مقدار حافظه 2GB RAM
  • درگاه‌های ارتباطی: پورت USB
  • تعداد درگاه های HDMI: سه عدد
  • پردازنده: چهار هسته‌ای
  • نوع رابط هوشمند: Android
  • سایز صفحه: 75 اینچ
  • نسبت تصویر: 16:9
  • رزولوشن: 2160 × 3840
  • کیفیت تصویر: Ultra HD 4K
  • توان هر بلندگو: 10 وات
  • عمق بیتی: 10
  • تیونر: DVB-T2
  • نوع صفحه: تخت
  • توضیحات درگاه‌های USB
    USB 2.0
  • امکانات وان و جکوزی: 2 کاناله
  • نحوه نصب: قابلیت اتصال به دیوار
  • نوع پایه: رومیزی
  • نوع دیکودر آنلاین: HEVC
  • خروجی صدای دیجیتال: اپتیکال
  • تکنولوژی صفحه: QLED
  • استانداردهای صوتی: Dolby Digital , Dolby
  • شناسه: 2900317805641
  • سایر توضیحات تصویر: HDR10
  • توان خروجی کلی صدا: 20
  • سایر توضیحات ریموت کنترل: کنترل هوشمند
  • تعداد درگاه‌های USB: دو عدد

·          

برند جی پلاس ساخت کجاست؟

احتمالا اگر شما از لوازم خانگی ال جی هم در گذشته استفاده نکرده باشید، باز هم اسم گلدیران را در تبلیغات و جاهای مختلف شنیده اید!

حال این شرکت با سابقه و نماینده محصولات برند خوب LG، خود وارد عمل شده و دست به تولید لوازم خانگی با برند و نام تجاری جی پلاس زده است.

از مهم ترین ویژگی های کالاهای این برند می توان به کیفیت خوب، استفاده از تکنولوژی های روز و البته قیمت مناسب اشاره کرد.

گلدیران برای ساخت و تولید محصولات خود از قطعات ساخت و فناوری های به روز کشورهای دیگر نیز کمک می گیرد. شاید جالب باشد بدانید که بسیاری از برندهای بزرگ دنیا نیز چنین کاری انجام می دهند و همه قطعات را خودشان تولید نکرده و گاها برخی از آن ها را از کشور هایی مانند چین یا کره دریافت می کنند.

 

 

کیفیت تلویزیون جی پلاس خوبه ؟

شاید شما هم انتظار داشته باشید که جواب سوال ” کیفیت تلویزیون جی پلاس خوبه ؟ ” برایتان مشخص شود تا تصمیم گیری آسان تری داشته باشید. با کمی بررسی مشخصات ال ای دی جی پلاس و مقایسه آن با قیمت تلویزیون جی پلاس متوجه ارزش خرید این محصول خواهید شد. با شناختی که از  شرکت سازنده جی پلاس یعنی گلدیران در بازار وجود دارد امکان پرس و جو از کم و کیف محصولات جی پلاس  فراهم است و چنانچه با انتظارات منطقی به سراغ محصول بروید قیمت و امکانات آن به خوبی قابل رقابت با همرده های خود است.

 

یکی از محصولات پرطرفدار جی پلاس، تلویزیون های آن است. طبیعتا وجود کیفیت بالا و قیمت مناسب باعث شده که طرفداران زیادی را پیدا کند. ویژگی های مشترک تلویزیون های جی پلاس به خاطر Full HD بودن، دارای رابط هوشمند و پنل با کیفیت A+ است. بیشتر مدل‌های این تلویزیون‌ها همچنین دارای سیستم تقویت سیگنال دریافتی هستند. یعنی حتی وقتی سیگنال‌‌ها ضعیف می‌‌شود، دستگاه می‌تواند تصاویر را نمایش دهد. از همه جالب‌تر اینکه نسل دوم تلویزیون‌‌های جی پلاس قابلیت مانیتورینگ معکوس از تلویزیون بر روی گوشی را هم دارند. با این قابلیت می‌توانید به‌واسطه‌ی برنامه‌‌ی I Smart ، تصویر تلویزیون را روی صفحه‌‌نمایش موبایل خود تماشا کنید. البته امکان کنترل تلویزیون با موبایل هوشمند نیز وجود دارد.

تلویزیون‌‌های جی پلاس قابلیت جابجایی زمان یا همان Time shift را نیز دارند. با استفاده از این ویژگی شما می‌‌توانید، صحنه‌هایی از برنامه‌‌ی موردنظر خود را دوباره مشاهده کنید. از لحاظ قیمت نسبت به سایر تلویزیون برندهای دیگر بهتر بوده و ارزش خریدن دارد. یکی از خوبی های محصولات این برند منطقی بودن کیفیت و قیمت استتلویزیون های جی پلاس تنوع بالایی دارند. شما می توانید هر اندازه و با هر کیفیتی را از فروشگاه اینترنتی اعتماد کالا خریداری کنید و رضایت کافی را نیز داشته باشید.

ماشین لباسشویی ایکس ویژن 8 کیلویی مدل TM84-BWBL/BSBL

ماشین لباسشویی ایکس ویژن 8 کیلویی مدل TM84-BWBL/BSBL

محصولی جدید از شرکت ایرانی ایکس ویژن. این لباسشویی ایکس ویژن 8 کیلویی TM84-BWBL/BSBL با طراحی باریک برای جای گیری راحت و ظرفیت درام بالا به خوبی مناسب خانه های ایرانی طراحی و تولید شده. این ماشین لباسشویی در دو رنگ سفید و نقره ای تولید و به بازار عرضه شده است و شما میتوانید آن را برای منزل تهیه کنید. رتبه مصرفی انرژی این ماشین لباسشویی نیز مانند دیگر سری های تولید این شرکت A+++ است که این بدین معنیست که یک وسیله با بازدهی بالا در مصرف آب و برق است و میتوان از آن به عنوان دوست دار محیط زیست یاد کرد. با فناوری موتور Inverter صدا و لرزش این ماشین لباسشویی کمتر شده و با سرعت چرخش 1400 دور در دقیقه شما هیچ صدایی را احساس نمیکنید و همچنین طول عمر و قدرت و ایمنی موتور نیز بسیار بالاست. قابل ذکر است که لباسشویی های ایکس ویژن یکی از بهترین لباسشویی های ایرانی هستند.شما میتوانید این محصول با کیفیت را با قیمتی مناسب از فروشگاه اینترنتی اعتماد کالا تهیه نمایید.

امکانات لباسشویی ایکس ویژن 8 کیلویی TM84-BWBL/BSBL

با فناروی تعادل خودکار البسه، از لرزش های در حین خشک کردن جلوگیری میکند. بسیاری از حرکت و لرزش های ماشین لباسشویی ها در هنگام خشک کردن لباس است ولی این ماشین لباسشویی ایکس ویژن 8 کیلویی TM84-BWBL/BSBL با این تکنولوژی خیال شما را از این بابت راحت کرده است. از قابلیت های این ماشین لباسشویی میتواند به 15 برنامه شستشو از جمله شستشو سریع و انواع زیادی از جنس های البسه اشاره کرد. قابلیت اضافه کردن لباس در حین شستشو (Add Garment) هیچ لباسی از شستشو جا نمیماند و شما میتواند در حین برنامه نیز البسه را به ماشین لباسشویی اضافه کنید. این سری از ماشین لباسشویی دارای دارم کریستالی Honey comb است باعث مالش بیشتر به درام میشود و باعث تمیزی بیشتر لباس میشود و همچنین به لباس اسیبی نمیزند.

این مدل ماشین لباسوشیی های ایکس ویژن در دو رنگ سفید و نقره ای عرضه می شود. این محصول دارای برچسب انرژی A+++ است .حرف A نشانگر بیشترین بازدهی دستگاه و حرف G نشانگر کمترین بازدهی دستگاه است. می توان این دستگاه را جزو محصولات کم مصرف در نظر گرفت.

محصولات ایکس ویژن با موتور اینورتر تولید می شوند، که ماشین لباسشویی 8 کیلویی ایکس ویژن مدل TM84-BWBL/BSBL از این موتورهای اینورتر استفاده می کنند. موتورهای اینورتر امروزه در دنیا از محبوبیت خاصی برخوردار هستند. محصولات مجهز به موتورهای اینورتر دارای طول عمر بیشتر بوده و مصرف انرژی آنها بسیار پایین می باشد، همچنین از مزایای آن کاهش میزان صدا در این نوع موتورها می باشد. این ماشین لباسشویی همراه با تکنولوژی ویژگی های جدید تولید شده است که یکی از این ویژگی ها امکان اضافه کردن لباس در هنگام شستشو (Add Garment) می باشد.

سایر ویژگی و مشخصات ماشین لباسشویی ایکس ویژن 8 کیلویی TM84-BWBL/BSBL

  • ظرفیت: 8 کیلوگرم
  • امکان اضافه کردن لباس در هنگام شستشو (Add Garment)
  • دارای قابلیت ادامه برنامه شستشو در صورت قطع و وصل برق
  • دارای برنامه شستشوی سریع 15 دقیقه ای
  • مجهز به موتور BLDC Inverter
  • حداکثر سرعت خشک کن: 1400 دور در دقیقه
  • مجهز به سیستم کنترل هوشمند دمای آب
  • دارای درام کریستالی جهت مراقبت از الیاف لباس (Honeycomb)
  • دارای برنامه شستشوی خودکار درام (Drum Clean)

 

ماشین های لباسشویی درب از جلو

در ده سال اخیر،‌ ماشین های لباسشویی درب از جلو طرفداران بسیاری در میان خریداران لوازم خانگی پیدا کرده است. مدلهای درب از جلو به دلیل طراحی خاصی که دارند به راحتی می توانند در دکوراسیون آشپزخانه جا نمایی شوند. در طراحی این نوع از محصولات درب در قسمت جلو و کلیدها و ناب دستگاه بر روی پنل جلوی دستگاه قرار دارد. درام دستگاه به صورت افقی طراحی شده و نحوه عملکرد آن، چرخش و ضربه زدن به لباسها برای شستشوی بهتر است. این نوع از ماشین های لباسشویی گران تر از مدلهای درب از بالا هستند اما میزان مصرف انرژی در آنها بسیار پایین تر بوده و سر و صدای کمتری در هنگام شستشو ایجاد می کنند. ماشین های لباسشویی درب از جلو معمولا  ارتفاع 85 و عرض 60 سانتیمتر دارند. عمق این محصولات بر حسب ظرفیت آنها متغیر است. البته اخیرا برخی از برندها مثل ایکس ویژن، لباسشویی هایی طراحی و تولید کرده اند که عمق کمتری نسبت به مدلهای با ظرفیت مشابه دارند. در ساخت این نوع از دستگاهها، عمق درام کاهش و قطر آن افزایش یافته است، در نتیجه محصول هم عمق کمتری دارد. این تکنولوژی که در واقع خود یک مزیت به حساب می آید علاوه بر افزایش کیفیت شستشو به دلیل ضربه زنی بهتر، موجب جانمایی بهتر محصول در دکوراسیون خانه می شود.

نوع موتور

موتور ماشین های لباسشویی بر اساس نیروی انتقالی به دیگ یا همان درام به دو دسته تسمه ای و بدون تسمه تقسیم می شوند.

ماشین های لباسشویی بدون تسمه یا Direct Drive عموما دارای قیمت بالاتری هستند. در این نوع مدل ‌ها به جای اینکه موتور در پایین محفظه قرار بگیرد و با تسمه محفظه را به گردش در آورد، در پشت آن قرار گرفته و مستقیما و بدون واسطه این کار را انجام می‌دهد. با اینکه لرزش و صدای کمتر از مزایای موتورهای بدون تسمه است اما این نوع موتور ها نسبت به ضربه و تغییر ولتاژ حساس هستند. از طرفی در صورت خرابی، هزینه تعمیرات آنها بالاتر است.

نوع دیگر موتورهای ماشین  لباسشویی موتورهای بدون تسمه یا Belt Drive هستند. مزیت این نوع موتورها علاوه بر قیمت مناسب، سادگی سیستم آنها است که به راحتی قابل تعمیر و یا تعویض است و از نظر بالانس شدن کمترین ایراد را دارد. موتورهای Universal, Inverter و BLDC Inverter از انواع موتورهای تسمه ای هستند.

موتورهای BLDC Inverterبدون جاروبک

استفاده از این نوع موتورها که از آخرین و بروزترین موتورهای اینورتر در دنیا محسوب می‌شوند، منجر به افزایش بهره وری و ایمنی در ماشین‌های لباسشویی‌ می‌شود . طراحی این موتورها به گونه ای است که برای عملکرد به قطعه جاروبک نیاز ندارند بنابراین قادر هستند حداکثر توان را با حداقل مصرف برق فراهم کنند، ‌در نتیجه مصرف انرژی را تا حد زیادی کاهش داده و طول عمر بیشتری نیز دارند. لازم به ذکر است تکنولوژی موتورهای BLDC دائما در حال بروز رسانی است و در آینده بخش قابل توجهی از مدلهای ماشین های لباسشویی از این تکنولوژی بهره خواهند برد.

سرعت چرخش موتور در دور خشک کن

سرعت چرخش موتور ماشین لباسشویی با واحد دور در دقیقه (RPM) اندازه گیری می شود. هر چه سرعت چرخش یا دور در دقیقه در یک دستگاه بالاتر باشد قدرت خشک کردن آن بالاتر است. البته سرعت دور خشک کن در اکثر ماشین های لباسشویی بر اساس جنس لباس و میزان خیسی آن قابل تنظیم است. سرعت چرخش دور خشک کن معمولا  از 800 تا 1400 دور در دقیقه قابل تغییر است.

 

اسپلیت گری مدلS4matic-H12H1

انتخاب کولر گازی یکی از انتخاب های مهمی است که یک خانواده انجام می دهد و تأثیرش به جو منزل چیزی فراتر از آن است . همان طور که می دانید فروشگاه بانه می با مطالب مفید خود سعی داشته در خرید و انتخاب خود به مشتریان عزیز کمک کند و این با این مطلب می خواهیم کولر گازی 12 هزار گری سرد و گرم اس فور ماتیک مدل S4MATIC-P12H1 که یکی از عالی ترین کولر گازی های گری است به طور کامل معرفی کنیم . این کولر گازی شاهکار گری به صورت اسپلیت 1 تکه است که پنل آن در محل مصرف و بخش دیگر آن در هوای آزاد قرار داده می شود . به جرئت می توان گفت کولر گازی 12 هزار گری سرد و گرم اس فور ماتیک مدل S4MATIC-P12H1 یکی از عالی ترین مدل های موجود در بازار مصرف است که به یکی از خوش فروش ترین مدل های سال نیز تبدیل شده است . طراحی بی نظیر و با کیفیت کولر گازی 12 هزار گری توسط متخصصین این زمینه طراحی شده است که از نظر ظاهری بسیار زیبا و شیک است . کولر گازی 12 هزار گری سرد و گرم اس فور ماتیک مدل S4MATIC-P12H1 از آخرین فناوری های روز دنیا تکنولوژی برخوردار است که با ترکیبی عالی ویژگی های منحصر به فرد و عالی را به کولر گازی می بخشند شما میتوانید کولر گازی 12 هزار گری سرد و گرم اس فور ماتیک مدل S4MATIC-P12H1  را از فروشگاه اینترنتی اعتماد کالا تهیه نمایید.

طراحی زیبا و شیک در کولر گازی 12 هزار گری سرد و گرم اس فور ماتیک مدل S4MATIC-P12H1

یکی از وسائلی که در دیزاین منزل تأثیر گذار است اما زیاد جلب توجه نمی کند ، کولر گازی است که با محوریت خود روی دیوار می تواند دیزاین شما را زینت بخشد . کولر گازی 12 هزار گری سرد و گرم اس فور ماتیک مدل S4MATIC-P12H1 دارای طراحی بسیار زیبا و جذاب است و می تواند با ترکیب شدن با دیوار سالن شما به بخشی از آن تبدیل شود و هارمونی زیبایی ایجاد کند . کولر گازی 12 هزار گری سرد و گرم اس فور ماتیک مدل S4MATIC-P12H1 با طراحی شیک و مینیمال می تواند آرامش و حسی سبک را در دکوراسیون به منزل ما منتقل کند و از  شلوقی و نا به سامانی دیزاین جلوگیری کند . بعد ها و سایز این کولر گازی 12 هزار گری سرد و گرم اس فور ماتیک مدل S4MATIC-P12H1 بسیار خوش سایز و سبک است و از اشغال فضا جلوگیری می کند

کمپرسور روتاری درجه یک در کولر گازی 12 هزار گری سرد و گرم اس فور ماتیک مدل S4MATIC-P12H1

کیفیت و چگونگی موتور ویژگی بسیار مهم کولر گازی است که در عملکرد و کنترل آن بسیار مؤثر است و به نوع کمپرسور باید بسیار توجه شود . کولر گازی 12 هزار گری سرد و گرم اس فور ماتیک مدل S4MATIC-P12H1 دارای کمپرسور بی نظیر روتاری است که کیفیت بسیار بالا ویژگی های منحصر به فرد را به این کولر گازی بخشیده است . یکی از مهم ترین ویژگی های موتور روتاری در کولر گازی 12 هزار گری سرد و گرم اس فور ماتیک مدل S4MATIC-P12H1 تنظیم دقیق قطعات آن که باعث آرام و بی صدا بودن نحوه کار در این کولر گازی است و به هیچ وجه باعث آزردن خاطر شما حتی در اتاق خواب نمی شود . این کولر گازی با توجه به معضل بالا بودن مصرف برق در سطح جهانی طراحی شده و از پایین تر مصرف انرژی بهره می برد و فکری به حال قبض های سنگین کرده است . هنگامی که کولر گازی 12 هزار گری سرد و گرم اس فور ماتیک مدل S4MATIC-P12H1 به صورت استیبل و اصولی روی دیوار نصب شود ، نحوه کار کولر گازی بسیار بی صدا و بدون نویز به کار خود می پردازد . کمپرسور روتالی با کاهش اصطکاک و جنب و جوش قطعات عمر سالم و ماندگاری کولر گازی 12 هزار گری سرد و گرم اس فور ماتیک مدل S4MATIC-P12H1 چندین برابر از کمپرسور های عادی کرده است .

سیستم خنک کننده قوی در کولر گازی 12 هزار گری سرد و گرم اس فور ماتیک مدل S4MATIC-P12H1

تعادل دمایی در منزل یکی از مهم ترین اصول است که پرداختن به آن بسیار مهم است . کولر گازی 12 هزار گری سرد و گرم اس فور ماتیک مدل S4MATIC-P12H1 دارای عملکرد دو گانه سرما و گرما است که با ظرفیت 12 هزار گرم کننده و 12 هزار سرد کننده فعالیت می کند و تعدیل دمای منزل شما می پردازد . با قطعات عالی و نحوه طراحی با کیفیت در کولر گازی 12 هزار گری سرد و گرم اس فور ماتیک مدل S4MATIC-P12H1 می توانید در گرم ترین دمای سال نیز هوای خنک را در منزل خود حس کنید و مجبور به تحمل گرمای طاقت فرسا نباشید . سیستم گرمایشی در این کولر گازی در فصول سرد هوا اتاق را از هر گونه بخاری و وسیله گرمایشی دیگری بی نیاز می کند . علاوه بر آن کولر گازی 12 هزار گری سرد و گرم اس فور ماتیک مدل S4MATIC-P12H1 در  فضای گرم بیرون در اوج ساعات مصرف موتور مقاومت و کارایی خود را انجام می دهد و از هیچ نوع خدمات این کولر گازی کاسته نمی شود .

کولر گازی گری مدل GREE S4`MATIC H12H1

کولر گازی s4matic دارای ظرفیت 12 هزار میباشد . این کولر گازی گری مناسب استفاده در فضاهای کوچک و متوسط میباشد . این کولر گازی برای استفاده در اتاق خواب و یا در محیط های کاری و ادارات بسیار مناسب است . مهم ترین ویژگی این کولر گازی فوق العاده قابلیت سرمایشی و گرمایشی آن میباشد . این موضوع باعث شده است کولر گازی s4matic 12000 هم در فصول سرد و هم در فصول گرم کاربرد داشته باشد . با خرید اینترنتی کولر گازی s4matic , کولر گازی خود را به آسانی و درب منزل خود تحویل بگیرید .

کولر گازی گری مدل s4matic 12000

ویژگی های کولر گازی s4matic 12000
در کولر گازی s4matic 12000 ویژگی ها و امکانات متعددی پیش بینی شده است . یکی از ویژگی های اصلی این دستگاه حالت توربو آن است . با روشن کردن حالت توربو محیط اتاق فوری و در عرض چند دقیقه کاملا خنک و یا گرم میشود . همچنین حالت خواب در طول شب دمای اتاق را متعادل نگه میدارد تا کاربران مجبور به تغییر دمای کولر گازی نشوند . یک تایمر نیز در این کولر گازی گری پیش بینی شده است که امکان تعیین زمان شروع به کار و مدت زمان کارکرد کولر گازی را به وجود آورده است . قابلیت Auto restart نیز باعث میشود در صورت قطع شدن برق , کولر گازی به صورت خودکار مجددا شروع به کار نماید .

اسپلیت گری مدلS4matic-H12H1

انتخاب کولر گازی یکی از انتخاب های مهمی است که یک خانواده انجام می دهد و تأثیرش به جو منزل چیزی فراتر از آن است . همان طور که می دانید فروشگاه بانه می با مطالب مفید خود سعی داشته در خرید و انتخاب خود به مشتریان عزیز کمک کند و این با این مطلب می خواهیم کولر گازی 12 هزار گری سرد و گرم اس فور ماتیک مدل S4MATIC-P12H1 که یکی از عالی ترین کولر گازی های گری است به طور کامل معرفی کنیم . این کولر گازی شاهکار گری به صورت اسپلیت 1 تکه است که پنل آن در محل مصرف و بخش دیگر آن در هوای آزاد قرار داده می شود . به جرئت می توان گفت کولر گازی 12 هزار گری سرد و گرم اس فور ماتیک مدل S4MATIC-P12H1 یکی از عالی ترین مدل های موجود در بازار مصرف است که به یکی از خوش فروش ترین مدل های سال نیز تبدیل شده است . طراحی بی نظیر و با کیفیت کولر گازی 12 هزار گری توسط متخصصین این زمینه طراحی شده است که از نظر ظاهری بسیار زیبا و شیک است . کولر گازی 12 هزار گری سرد و گرم اس فور ماتیک مدل S4MATIC-P12H1 از آخرین فناوری های روز دنیا تکنولوژی برخوردار است که با ترکیبی عالی ویژگی های منحصر به فرد و عالی را به کولر گازی می بخشند شما میتوانید کولر گازی 12 هزار گری سرد و گرم اس فور ماتیک مدل S4MATIC-P12H1  را از فروشگاه اینترنتی اعتماد کالا تهیه نمایید.

طراحی زیبا و شیک در کولر گازی 12 هزار گری سرد و گرم اس فور ماتیک مدل S4MATIC-P12H1

یکی از وسائلی که در دیزاین منزل تأثیر گذار است اما زیاد جلب توجه نمی کند ، کولر گازی است که با محوریت خود روی دیوار می تواند دیزاین شما را زینت بخشد . کولر گازی 12 هزار گری سرد و گرم اس فور ماتیک مدل S4MATIC-P12H1 دارای طراحی بسیار زیبا و جذاب است و می تواند با ترکیب شدن با دیوار سالن شما به بخشی از آن تبدیل شود و هارمونی زیبایی ایجاد کند . کولر گازی 12 هزار گری سرد و گرم اس فور ماتیک مدل S4MATIC-P12H1 با طراحی شیک و مینیمال می تواند آرامش و حسی سبک را در دکوراسیون به منزل ما منتقل کند و از  شلوقی و نا به سامانی دیزاین جلوگیری کند . بعد ها و سایز این کولر گازی 12 هزار گری سرد و گرم اس فور ماتیک مدل S4MATIC-P12H1 بسیار خوش سایز و سبک است و از اشغال فضا جلوگیری می کند

کمپرسور روتاری درجه یک در کولر گازی 12 هزار گری سرد و گرم اس فور ماتیک مدل S4MATIC-P12H1

کیفیت و چگونگی موتور ویژگی بسیار مهم کولر گازی است که در عملکرد و کنترل آن بسیار مؤثر است و به نوع کمپرسور باید بسیار توجه شود . کولر گازی 12 هزار گری سرد و گرم اس فور ماتیک مدل S4MATIC-P12H1 دارای کمپرسور بی نظیر روتاری است که کیفیت بسیار بالا ویژگی های منحصر به فرد را به این کولر گازی بخشیده است . یکی از مهم ترین ویژگی های موتور روتاری در کولر گازی 12 هزار گری سرد و گرم اس فور ماتیک مدل S4MATIC-P12H1 تنظیم دقیق قطعات آن که باعث آرام و بی صدا بودن نحوه کار در این کولر گازی است و به هیچ وجه باعث آزردن خاطر شما حتی در اتاق خواب نمی شود . این کولر گازی با توجه به معضل بالا بودن مصرف برق در سطح جهانی طراحی شده و از پایین تر مصرف انرژی بهره می برد و فکری به حال قبض های سنگین کرده است . هنگامی که کولر گازی 12 هزار گری سرد و گرم اس فور ماتیک مدل S4MATIC-P12H1 به صورت استیبل و اصولی روی دیوار نصب شود ، نحوه کار کولر گازی بسیار بی صدا و بدون نویز به کار خود می پردازد . کمپرسور روتالی با کاهش اصطکاک و جنب و جوش قطعات عمر سالم و ماندگاری کولر گازی 12 هزار گری سرد و گرم اس فور ماتیک مدل S4MATIC-P12H1 چندین برابر از کمپرسور های عادی کرده است .

سیستم خنک کننده قوی در کولر گازی 12 هزار گری سرد و گرم اس فور ماتیک مدل S4MATIC-P12H1

تعادل دمایی در منزل یکی از مهم ترین اصول است که پرداختن به آن بسیار مهم است . کولر گازی 12 هزار گری سرد و گرم اس فور ماتیک مدل S4MATIC-P12H1 دارای عملکرد دو گانه سرما و گرما است که با ظرفیت 12 هزار گرم کننده و 12 هزار سرد کننده فعالیت می کند و تعدیل دمای منزل شما می پردازد . با قطعات عالی و نحوه طراحی با کیفیت در کولر گازی 12 هزار گری سرد و گرم اس فور ماتیک مدل S4MATIC-P12H1 می توانید در گرم ترین دمای سال نیز هوای خنک را در منزل خود حس کنید و مجبور به تحمل گرمای طاقت فرسا نباشید . سیستم گرمایشی در این کولر گازی در فصول سرد هوا اتاق را از هر گونه بخاری و وسیله گرمایشی دیگری بی نیاز می کند . علاوه بر آن کولر گازی 12 هزار گری سرد و گرم اس فور ماتیک مدل S4MATIC-P12H1 در  فضای گرم بیرون در اوج ساعات مصرف موتور مقاومت و کارایی خود را انجام می دهد و از هیچ نوع خدمات این کولر گازی کاسته نمی شود .

کولر گازی گری مدل GREE S4`MATIC H12H1

کولر گازی s4matic دارای ظرفیت 12 هزار میباشد . این کولر گازی گری مناسب استفاده در فضاهای کوچک و متوسط میباشد . این کولر گازی برای استفاده در اتاق خواب و یا در محیط های کاری و ادارات بسیار مناسب است . مهم ترین ویژگی این کولر گازی فوق العاده قابلیت سرمایشی و گرمایشی آن میباشد . این موضوع باعث شده است کولر گازی s4matic 12000 هم در فصول سرد و هم در فصول گرم کاربرد داشته باشد . با خرید اینترنتی کولر گازی s4matic , کولر گازی خود را به آسانی و درب منزل خود تحویل بگیرید .

کولر گازی گری مدل s4matic 12000

ویژگی های کولر گازی s4matic 12000
در کولر گازی s4matic 12000 ویژگی ها و امکانات متعددی پیش بینی شده است . یکی از ویژگی های اصلی این دستگاه حالت توربو آن است . با روشن کردن حالت توربو محیط اتاق فوری و در عرض چند دقیقه کاملا خنک و یا گرم میشود . همچنین حالت خواب در طول شب دمای اتاق را متعادل نگه میدارد تا کاربران مجبور به تغییر دمای کولر گازی نشوند . یک تایمر نیز در این کولر گازی گری پیش بینی شده است که امکان تعیین زمان شروع به کار و مدت زمان کارکرد کولر گازی را به وجود آورده است . قابلیت Auto restart نیز باعث میشود در صورت قطع شدن برق , کولر گازی به صورت خودکار مجددا شروع به کار نماید .

مایکروفر سولاردوم ناسا الکتریکNS-2028

سولاردوم مدل NS-2028 ناسا الکتریک دستگاهی پیشرفته است که دو قابلیت مایکروفر (مایکروویو) و آون توستر را دارا می‌باشد. در طراحی این محصول علاوه بر استفاده از امواج مغناطیسی یک سیستم نوری نیز تعبیه شده است. این محصول ترکیبی از فن‌آوری مایکروویو و امواج گرمایشی نوری است. در داخل و قسمت فوقانی محفظه سولاردوم یک هیتر ذغالی قرار دارد که نوعی المنت نوری که داخل آن رشته‎‌های ذغالی قرار گرفته و امواج نورانی با گرما و عمق نفوذ بسیار بالا تولید می‌کند. 

جنس بدنه و همچنین محفظه داخلی این دستگاه از استیل ضد زنگ می‌باشد که در برابر گرما و حرارت مقاوم است. این محصول مقاومت بالایی در برابر خط و خش دارد و در صورت کثیفی محفظه و یا بدنه سولاردوم در حین استفاده می‌توان به آسانی آن را با یک دستمال نم‌دار تمیز کرد، بدون اینکه کوچکترین لک و رد چربی بر روی آن باقی بماند. درب دوجداره این محصول از جنس شیشه پیرکس است که مقاومت بالایی در برابر گرما دارد.شما میتوانید این کالای با کیفیت را با قیمتی مناسب از فروشگاه اینترنتی اعتماد کالا تهیه نمایید.

 

مشخصات فنی مایکروفر NS-2028

این محصول دارای توان مصرفی 2800 وات و قدرت گریل 900 وات می‌باشد. دارای ظرفیت 36 لیتری می‌باشد که با کمک آن می‌توان به آسانی حجم بالایی از موادغذایی را درست کرد. با کمک این ظرفیت می‌توانید یک مهمانی خانوادگی را ترتیب دهید و دغدغه کمبود فضای داخلی سولاردوم خود را نداشته باشید.

مشخصات کلی 

دارای توان 900 وات

محفظه داخلی دستگاه دارای ظرفیت 36 لیتر می باشد

این دستگاه دارای قابلیت های مایکرویوو ، گریل ، کانوکشن و پخت ترکیبی می باشد

دارای سیستم سولاردوم جهت پخت یکدست مواد غذایی

صفحه نمایش دیجیتالی جهت تنظیمات دستگاه

دارای 14 برنامه مختلف پخت

دارای سه پایه استیل و سینی شیشه ای

شیشه جلو مقاوم در برابر حرارت بالا

برنامه‌های متنوع پخت

از سولاردوم ناسا الکتریک می‌توانید برای یخ‌زدایی مواد غذایی نیز استفاده کنید. زمانی که برای پخت مواد منجمد داخل فریزرعجله دارید، به راحتی می‌توانید از این دستگاه استفاده کنید و بدون آسیب رساندن به بافت مواد غذایی عمل یخ‌زدایی وزنی و یخ زدایی زمانی را در کم‌ترین زمان انجام دهید.

سولاردوم مدل NS-2028 دارای 14 برنامه پخت می‌باشد. کانوکشن، پخت بهتر موادغذایی، کباب کردن، پخت ترکیبی و گریل  و... می‌باشد. با کمک این برنامه‌ها می‌توانید انواع مختلف غذا از جمله کبابی، فست فود، انواع کیک، پلو و .... را برای مهمانی‌های خود تدارک ببینید.

صفحه نمایش سولاردوم NS-2028

صفحه نمایش این دستگاه دیجیتالی بوده و اطلاعات مربوط به پخت را نمایش می‌دهد. پنل به صورت کلیدی مورد استفاده قرار می‌گیرد. ولوم چرخشی جهت کنترل و و تنظیمات تمامی عملکردها و برنامه‌های سولاردوم به کار برده می‌شود. با استفاده از پنل کنترلی می‌توان نوع و حجم مواد غذایی، نحوه عملکرد دستگاه، درجه حرارت مناسب و زمان طبخ را انتخاب کنید.

قفل کودک یکی از مزیت‌های قابل توجه سولاردوم ناساالکتریک است که شما می‌توانید هنگام استفاده، قفل ایمنی را فعال کرده و از خطرات احتمالی نظیر دست زدن کودک به دستگاه جلوگیری کنید. مایکروفر ناسا الکتریک 2028NS- ناساالکتریک محصولی با طراحی مدرن و قابلیت‌های پیشرفته است که می‌تواند شما را در انجام کارهای پخت‌وپز همراهی کند.

سولاردوم ناسا الکتریک دارای دو پایه گردان و یک سینی شیشه‌ای گردان است که می‌‌توان مواد را بر روی آن قرار داد. هنگامی که دستگاه شما شروع به کار می‌کند سینی به آرامی چرخیده و تمام قسمت‌های مواد غذایی با گرمایی یک‌دست و به صورت یکنواخت طبخ می‌شود.

جنس سولاردوم ناساالکتریک

جنس بدنه و همچنین محفظه داخلی این دستگاه از استیل ضد زنگ می‌باشد که در برابر گرما و حرارت مقاوم است.

این محصول مقاومت بالایی در برابر خط و خش دارد و در صورت کثیفی محفظه و یا بدنه سولاردوم در حین استفاده می‌توان به آسانی آن را با یک دستمال نم‌دار تمیز کرد، بدون اینکه کوچکترین لک و رد چربی بر روی آن باقی بماند.

درب دوجداره این محصول از جنس شیشه پیرکس است که مقاومت بالایی در برابر گرما دارد.

برنامه‌های سولاردوم شامل:

 کانوکشن

پخت بهتر موادغذایی

کباب کردن

پخت ترکیبی

گریل و… می‌باشد.

با کمک این برنامه‌ها می‌توانید انواع مختلف غذا از جمله کبابی، فست فود، انواع کیک، پلو و …. را برای مهمانی‌های خود تدارک ببینید.

قفل کودک طراحی شده در سولاردوم

قفل کودک یکی از مزیت‌های قابل توجه سولاردوم ناساالکتریک است که شما می‌توانید هنگام استفاده، قفل ایمنی را فعال کرده و از خطرات احتمالی نظیر دست زدن کودک به دستگاه جلوگیری کنید.

سولاردوم مایکروفر مدل 2028NS- ناساالکتریک محصولی با طراحی مدرن و قابلیت‌های پیشرفته است که می‌تواند شما را در انجام کارهای پخت‌وپز همراهی کند.

گارانتی محصولات آشپزخانه برند ناسا الکتریک

محصولات آشپزخانه برند ناسا علاوه بر تنوع و زیبایی و به روز بودن محصولات، دارای گارانتی و خدمات پس از فروش نیز می باشند تا مشتریان با خیال راحت و بدون هیچ گونه نگرانی بتوانند محصولات ناسا را خریداری کرده و سال های سال استفاده کنند.

کلیه محصولات آشپزخانه ناسا (چه محصولات برقی و چه محصولات غیر برقی) دارای 18 ماه گارانتی (543 روز) و 5 سال (1820 روز) خدمات پس از فروش دارند.

گارانتی دار کردن محصولات یکی از مهمترین وظایف شرکت ها جهت احقاق حقوق مصرف کنندگان و احترام به آنهاست. با گارانتی دار کردن محصولات این دیدگاه در ذهن مشتریان ایجاد می شود که حقوق آنها به رسمیت شناخته شده و رضایت و خشنودی آنان نیز در نظر گرفته شده است.

از طرفی، امروزه تمام مصرف کنندگان ترجیح می دهند وسایل و لوازمی (مخصوصا وسایل برقی) را خریداری کنند که دارای گارانتی باشند و اولین سوالی که از فروشندگان محصولات و کالاها می پرسند این است که آیا محصولاتشان گارانتی دارد هستند یا نه؟

لوازم خانگی ناسا چندین سال است که در حوزه لوازم خانگی آشپزخانه در ایران فعالیت می کند و در طی این چند سال توانسته نیاز مشتریان را به خوبی شناسایی کرده و در جهت رفع نیازهای آنان اقدامات بسیاری بردارد.

محصولات ناسا الکتریک در ایران آنقدر شناخته شده و معروف هستند که دیگر نیازی به توضیحات اضافه نداشته و این برند توانسته است در مدت زمان کوتاهی در اذهان این مردم جا خوش کند و به یک برند خوشنام و معروف در زمینه تولید لوازم خانگی تبدیل شود.

شرکت ناسا به خدمات پس از فروش بسیار توجه ویژه ای کرده به طوری که اعتقاد دارد تولید لوازم خانگی بدون خدمات پس از فروش دره ای اهمیت ندارد و لوازم خانگی کلا حول خدمات پس از فروش بعد از خرید محصول می چرخند.

از آنجایی که لوازم خانگی در منزل، جزو لوازمی هستند که زود به زود توسط مشتریان تعویض نمی شوند مگر خرابی و نبود قطعات منجر به تعویض محصول و جایگزین کردن کالا با کالای دیگر توسط مشتری شود.