ال ای دی هوشمند اسنوا مدل SSD-65Sk700UD

تلویزیون هوشمند 65 اینچ اسنوا مدل SSD-65Sk700UD یکی از پیشرفته ترین و پرطرفدارترین تلویزیون های اسنوا است و جزو محصولاتی است که از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا بهره گرفته است.

اسنوا با ارائه بزرگترین سبد محصولات لوازم خانگی در کشور به عنوان یک برند ملی و ایرانی توانسته است با برترین برندهای بین المللی رقابت نماید.شما میتوانید این محصول با کیفیت و کاربردی را با قیمتی مناسب از فروشگاه اینترنتی اعتماد کالا تهیه نمایید.

پنل این محصول از نوع IPS است و بالاترین سطح کیفی (+A مگاکنتراست) را داراست که می توانید تصاویر را با کیفیت بسیار بالا تماشا کنید. پنل IPS هم از مقاومت بالایی برخوردار است و هم زاویه دید بهتری نسبت به پنل های دیگر دارد.

از نقاط قوت ال ای دی هوشمند اسنوا میتوان به سیستم عامل اندروید 9 و پردازنده 4 هسته ای اشاره کرد. همچنین 8 گیگابایت حافظه داخلی آن باعث می شود تا فایل هایی که از اینترنت تلویزیون دانلود کرده اید را براحتی در آن ذخیره کنید.

 

کیفیت تصویر 4K

رزولوشن در کیفیت تصویر کلی نمایشگرها تاثیر زیادی دارد و امروزه بیشتر نمایشگرها با رزولوشن Ultra-HD 4K و Full-HD تولید می شوند.

کیفیت 4k چهار برابر بهتر از کیفیت FULL HD است یعنی تصاویری واضح تر به شما ارائه می دهد که این مورد در تلویزیون ها اهمیت زیادی دارد.

برای ارتقای رزولوشن های با کیفیت پایین تر، تلویزیون های 4k مجهز به قابلیت ارتقا دهنده هستند که با این فرآیند تعداد رزولوشن قسمت هایی از تصاویر دارای رزولوشن پایین تر را افزایش می دهد. البته مقدار اطلاعات سیگنال تغییر نمی کند پس جزئیات هم زیاد تغییری نخواهد کرد.

 

فناوری HDR در صفحه ‌نمایش

تلویزیون 65 اینچ هوشمند اسنوا مجهز به ویژگی HDR10 نیز می باشد که تصاویر و رنگ ها را واقعی تر از هر زمان دیگری نشان می دهد. HDR مخفف High Dynamic Range است و تلویزیون‌ های HDR طوری طراحی‌شده ‌اند که تصاویری واقعی ‌تر به‌ گونه‌ ای که بیشتر شبیه به زندگی واقعی به نظر برسد، نشان دهند.

تلویزیون‌ های HDR با افزایش تفاوت بین نقاط تاریک و روشن و اضافه کردن رنگ بیشتر به تصاویر به‌ صورت کلی، می‌ توانند چیزی را که دوربین در هنگام فیلم ‌برداری می ‌دیده به شما نشان دهند، گویی خود در آنجا ایستاده باشید.

 

قابلیت Screen Mirroring

قابلیت اسکرین میرورینگ (screen mirroring) به معنی اشتراک گذاری صفحه نمایش است. با استفاده از این قابلیت تلویزیون اسنوا می توانید محتواهای خود (عکس، فیلم، بازی و اسناد داخل موبایلتان) را بر روی تلویزیون نمایش دهید. این فناوری به کابل یا مبدل نیاز ندارد و خیلی سریع و با کیفیت بالا محتوای گوشی را بر روی تلویزیون منعکس می کند.

 

دیگر قابلیت های تلویزیون اسنوا

گیرنده دیجیتال قوی داخلی (DVBT2)، پشتیبانی از ویژگی HBB TV، قابلیت ضبط برنامه های تلویزیونی، قابلیت اتصال به شبکه بی سیم و اینترنت و صدای دالبی دیجیتال از دیگر مشخصه های جدیدترین تلویزیون اسنوا مدل 65Sk700UD می باشد

تلویزیون ال ای دی هوشمند SSD-65SK700UD از مدل‌های یرند اسنوا است که سایز 65 اینچی دارد. پنل این محصول از نوع IPS است و بالاترین سطح کیفی (+A مگاکنتراست) را داراست که می توانید تصاویر را با کیفیت بسیار بالا تماشا کنید. پنل IPS هم از مقاومت بالایی برخوردار است و هم زاویه دید بهتری نسبت به پنل های دیگر دارد. از نقاط قوت این تلویزیون می‌توان به سیستم عامل اندروید 9 و پردازنده 4 هسته‌ای اشاره کرد. همچنین 8 گیگابایت حافظه داخلی آن باعث می شود تا فایل هایی که از اینترنت تلویزیون دانلود کرده‌اید را براحتی در آن ذخیره کنید.

 

ویژگی های ال ای دی اسنوا 

گرید انرژی A

  پنل IPS

رابط هوشمند

قابلیت اتصال به اینترنت

پشتیبانی از ماشین زمان 

پشتیبانی از ویژگی HBB TV 

رابط کاربری اختصاصی 

کیفیت تصویر Ultra HD - ۴

رزولوشن ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰

توان هر بلندگو ۱۵ وات

قابلیت اتصال به اینترنت

ضبط برنامه ها

جدول برنامه ها

 

امکانات ال ای دی هوشمند 65 اینچ اسنوا مدل SSD-65SK700UD

گیرنده دیجیتال

این استاندارد دیجیتال داخلی هست و کاربر را از خرید گیرنده دیجیتال جداگانه بی نیاز می کند. از ویژگی های مهم این استاندارد، ایجاد افزایش ظرفیت مالتی پلکس تلویزیون دیجیتال زمینی است که با آنتن هایی که دارد میتواند حداقل 30  تا 50 درصد ظرفیت ارسال را افزایش دهد.کیفیت صدا و تصویر بالا،پخش شبکه های بیشتر از مزیت های این استاندارد می باشد.

 

Time Shift

ماشین زمان این امکان را برای ما فراهم می کند که فیلم و برنامه تلویزیونی مورد علاقه خودمان را ضبط کنیم. با اتصال هارد به تلویزیون شما می‌توانید ضبط فیلم و برنامه را روی هارد دیسک، فلش یا حافظه داخلی ذخیره کنید و از تماشای آن لذت ببرید.

 

 

تلویزیون اسنوا مدل SSD-65SK700UD دارای صفحه‌نمایش بزرگ 65 اینچی با فناوری صفحه LED و تخت است، وضوح تصویر دستگاه برابر ۲۱۶۰x۳۸۴۰ بوده و کیفیت تصویر بسیار خوبی را در برابر چشمان بینندگان ظاهر می‌کند. کیفیت تصویر Ultra HD 4K بوده و دستگاه مجهز به HDR با نسبت تصویر 16:۹ است. این تلویزیون از نوع نوفریم بوده و هیچ قابی در اطراف دستگاه دیده نمی‌شود، تنها قاب پایینی دستگاه به رنگ مشکی بوده و محل قرارگیری ۲ بلندگو با توان ۱۵ وات است. بلندگوها دارای استانداردهای صوتی دالبی هستند.

تلویزیون اسنوا مدل SSD-65SK700UD از نوع هوشمند بوده و به‌راحتی کار یک گوشی هوشمند را برای کاربر انجام می‌دهد. این دستگاه مجهز به سیستم‌عامل اندروید و پردازنده ۴ هسته‌ای بوده و امکان نصب هرگونه برنامه و بازی روی تلویزیون وجود دارد. همچنین از این تلویزیون می‌توان برای مشاهده انواع فیلم و کلیپ‌های اینترنتی، گوش‌دادن به موسیقی و گشت‌وگذار در اینترنت استفاده کرد.

ابعاد تلویزیون اسنوا مدل SSD-65SK700UD برابر  7.3x144x83 سانتی‌متر بوده و وزن آن نیز ۲۰ کیلوگرم است. ۲ درگاه USB، 3 درگاه HDMI، یک رابط کامپوزیت و یک رابط کامپوننت برای اتصال دستگاه‌های رسانه خارجی مانند هارد، فلش، لپ‌تاپ و غیره در این دستگاه تعبیه شده است. این تلویزیون دارای گیرنده دیجیتال با تیونر DVB-T2 بوده و برای مشاهده کانال‌های مختلف، نیازی به خرید دستگاه مجزا نیست.

تلویزیون اسنوا به رابط هوشمند اندروید تی‌وی نسخه 9 مجهز شده است؛ به طوری که می‌توانید از طریق Wi-Fi به اینترنت متصل شوید و به‌صورت آنلاین محتوای مورد نظر خود را پخش کنید. گفتنی است، مدل SSD-65SK700UD دارای ۸ گیگابایت حافظه داخلی است و می‌توانید اپلیکیشن‌های مختلف را در تلویزیون نصب کنید. این ویژگی به همراه دستیار صوتی فارسی کمک چشم‌گیری به تماشای انواع برنامه‌های تلویزیونی کرده است. از همه‌ی این‌ها گذشته، مدل SSD-65SK700UD دارای ریموت کنترل هوشمند است و لذت استفاده از ویژگی‌های کاربردی نسخه ۹ اندروید را دوچندان می‌کند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد