تلویزیون هوشمند اسنوا مدل SSD-55SK610UD

اسنوا با تولید هر تلویزیون تازه، پابه‌پای برندهای غول دنیا، از جدیدترین و باکیفیت‌ترین امکانات و تکنولوژی‌های برتر رونمایی می‌کند. تلویزیون‌ها معمولا تمرکز زیادی روی کیفیت تصویر، نور و رنگ دارند، در حالی که کیفیت صدای آن‌ها چندان چشم‌گیر و فوق‌العاده نیست. با این حال تکنولوژی از این مساله غافل نمانده و مثل همیشه در پی ایجاد بهترین تجربه‌ی کاربری است. برند اسنوا پابه‌پای تکنولوژی روز دنیا از استانداردهای صوتی مانند Dolby و Surround در تلویزیون مدل SSD-55SK610UD خود بهره برده است.شما میتوانید این محصول با کیفیت و کاربردی را با قیمتی مناسب از فروشگاه اینترنتی اعتماد کالا تهیه نمایید.

معرفی تلویزیون هوشمند SSD-55SK610UD

تلویزیون هوشمند اسنوا مدل SSD-55SK610UD یکی از محصولات با کیفیت اسنوا است که در کنار امکانات پیشرفته، از طراحی زیبایی هم برخوردار شده است. وضوح و شفافیت تصویر ۵۵ اینچی این دستگاه ارتباط مستقیمی با میزان کیفیت 4K صفحه نمایش دارد. این دستگاه از سیستم عامل اندروید TV نسخه 9 پشتیبانی می‌کند. همچنین، با استفاده از قابلیت Screen Mirroring تلویزیون هوشمند اسنوا، می‌توانید گوشی موبایل خود را به آن متصل کنید. با خرید تلویزیون اسنوا دیگر نیازی نیست دستگاه گیرنده دیجیتال تهیه کنید و می‌توانید به‌سادگی به تمامی کانال‌های صداوسیما و پخش خانگی دسترسی داشته باشید. وجود پورت‌های مختلف در تلویزیون‌های اسنوا معنای تازه‌ای به این صفحه‌ی جادویی داده است. با استفاده از یک کابل HDMI می‌توانید لپ‌تاپ خود را به تلویزیون وصل کنید و مستقیما فیلم و موسیقی پخش کنید یا حتی کارهای شخصی خود را در یک صفحه‌ی بزرگ‌تر انجام دهید. از این ساده‌تر، فلش مموری‌ است که مستقیما به پورت usb در پشت تلویزیون متصل می‌شود و می‌توانید به‌راحتی محتوای درون آن را پخش کنید.

ویژگی‌های تلویزیون هوشمند اسنوا

کیفیت تصویر فوق‌العاده: تلویزیون ال ای دی اسنوا با سایز ۵۵ اینچ دارای کیفیت تصویر بسیار بالا و وضوح شگفت‌انگیز است.

هوش مصنوعی و اندروید تی‌وی: این تلویزیون با دارا بودن سیستم هوش مصنوعی پیشرفته و سیستم عامل اندروید تی‌وی، امکانات هوشمندی را ارائه می‌دهد و به راحتی به اینترنت متصل می‌شود.

کیفیت صدای استثنایی: سیستم صوتی پیشرفته این تلویزیون، تجربه صدایی عالی و جذاب را به ارمغان می‌آورد.

پورت‌ها و اتصالات: با وجود پورت‌های متعدد از جمله HDMI و USB، می‌توانید به‌راحتی دستگاه‌های مختلف را به تلویزیون متصل کرده و از تجربه تماشای گسترده‌تری بهره‌مند شوید.

ریموت کنترل هوشمند: ریموت کنترل هوشمند این تلویزیون، امکان کنترل آسان و دقیق را در اختیارتان قرار می‌دهد.

مصرف انرژی کم: این تلویزیون با تکنولوژی‌های مدرن، مصرف انرژی را به حداقل ممکن می‌رساند و در پایداری محیط زیست نقش مهمی دارد.

ال ای دی 55 اینچ اسنوا 

ال ای دی اسنوا مدل SSD-55SK610UD سایز 55 اینچ یکی از با کیفیت ترین و کاربردی ترین محصولات شرکت اسنوا با رنگ مشکی میباشد.بزرگترین ویژگی این محصول بدون فریم بودن برای دریافت تصویر بی نهایت و با کیفیت Ultra HD است.سیستم عامل این محصول هوشمند بر پایه اندروید است.این تلویزیون دارای وضوح 3840 در 2160 پیکسل است که چهار برابر بیشتر از تلویزیون های FULL HD است .

 

 

ویژگی ال ای دی اسنوا

بدون فریم 

تکنولوژی LED 

صدای دالبی دیجیتال 

پردازنده 4 هسته ای 

مرورگر اینترنت 

ارتباط بی سیم 

راهنمای الکترونیکی برنامه ها 

 

 

 

امکانات ال ای دی اسنوا

 

 قابلیت screen mirorring

screen mirorring به معنی اشتراک گذاری یا آینه کردن صفحه نمایش است.به دلیل کوچک بودن صفحه نمایش گوشی یا لپ تاپ برخی اوقات لازم است که آن را روی صفحه بزرگتری share کنید.

یکی از ویژگی‌های برجسته تلویزیون ‌های هوشمند اسنوا، به‌خصوص مدل SSD-55SK610UD، توان صوتی بالای آن‌ها است. توان صوتی به‌این معناست که بلندگوهای داخلی این تلویزیون چه قدرتی در ایجاد صدا دارند. با افزایش این توان، تجربه تماشای فیلم‌ها و سریال‌ها گیراتر و غوطه‌ور کننده‌تر خواهند شد. بلندگوهای این مدل از تلویزیون اسنوا، برخلاف بسیاری از برندهای دیگر، عدد بالای 30 وات را نشان می‌دهد. با این میزان توان، بلندگوهای این تلویزیون قادر به ایجاد صدایی شفاف، با دقت بالا و بدون تغییر در کیفیت در سطح‌های صدای مختلف خواهند بود.

 

 

قابلیت Time Shift

 با این قابلیت دیگر نگران از دست دادن برنامه موردعلاقه‌تان نباشید! تایم شیفت یا ماشین زمان به شما این امکان را می دهد که برنامه‌ی مورد علاقه‌ی خود را با استفاده از کلید AUTO یا TIME SHIFT بر روی حافظه‌ی داخلی، هارد یا فلش ضبط کنید تا هیچ برنامه‌ای را دیگر از دست ندهید.

 

قابلیتPVR

 قابلیت PVR ویژگی ای است که دستگاه تلویزیون میتواند هر برنامه ای را که شما دوست دارید در فرمتی دیجیتال ضبط نماید. با استفاده از این قابلیت شما میتوانید برنامه های مورد علاقه خود را بر روی فلش مموری، هارد اکسترنال و مموری ذخیره کنید. این گزینه به شما این امکان را می دهد که برنامه ی خاصی را که امکان دیدن اون را ندارید با تنظیم دستگاه خود، ضبط نمائید و در زمانی دیگر تماشا کنید. یا اگر در یک زمان دو برنامه ی مورد علاقه‌تان در حال پخش بود ، میتوانید یکی را ضبط و دیگری را تماشا کنید، سپس برنامه ی ضبط شده را بعدا تماشا کنید.

 

پنل قدرتمند IPS

 صفحه نمایش این ال ای دی از نوع IPS است. در کل تکنولوژی IPS روش جدیدی برای افزایش زاویه دید، کیفیت رنگ و سرعت پاسخگویی نمایشگر است. پنل های IPS دارای زاویه دید بسیار بالایی هستند و از مزایای آن های میتوان به کنتراست بالا، کالیبره کردن رنگ ها و ارائه رنگ های با کیفیت و تصاویر روشن تر و واضح تر، دقت رنگ بالا از تمام زوایا، طول عمر بالا و ضد ضربه بودن اشاره کرد.

 

سیستم صوتی Dolbay Digital

 سیستم صوتی دالبی دیجیتال یک تکنولوژی پخش فشرده صدا است که قابلیت تفکیک صدای بی‌نظیری را در اختیار شما قرار می‌دهد. با این قابلیت لذت تماشای فیلم یا گوش دادن به موسیقی چندین برابر می شود و با این تکنولوژی امکان ایجاد صدای سه بعدی نیز فراهم می شود.

گارانتی محصولات اسنوا

محصولات اسنوا دارای 24 ماه گارانتی انتخاب سرویس می باشد. تمامی خدمات پس از فروش بدون محدودیت و به مدت 10 سال پشتیبانی فنی و قطعات از زمان نصب رایگان انجام میشود.

همچنین خریداران اسنوا میتوانند از خدمات نصب و راه اندازی رایگان بهره مند شوند.

توجه فرماییدمحصولات اسنوا فقط توسط نمایندگان خود شرکت انتخاب سرویس از پلمپ خارج و به هیچ عنوان توسط خود خریدار باز نگردد با تشکر.

برای نصب محصول باشماره ی 1699 تماس حاصل فرمایید.

ال ای دی اسنوا را با مناسب ترین قیمت و کیفیت قابل توجه و گارانتی معتبر از فروشگاه اینترنتی  اعتماد کالا  تهیه نمایید.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد