یخچال ساید بای ساید 32 فوت دوو مدل DS-3325MW

یخچال ساید بای ساید 32 فوت دوو مدل DS-3325MW جزو یخچال های مقرون به صرفه شرکت دوو می باشد. این محصول از جمله یخچال های جدید و پیشرفته از مجموعه سری فرشلند دوو (daewoo) است. شما میتوانید این محصول با کیفیت و کاربردی را با قیمتی مناسب از فروشگاه اینترنتی اعتماد کالا تهیه نمایید.

 

ویژگی های یخچال ساید بای ساید دوو مدل DS-3325MW

قطعا هر خانه ای به یک یخچال برای تازه نگه‌ داشتن مواد غذایی نیاز دارد. اما هنگام خرید یخچال می بایست به ویژگی های موجود در این محصول توجه ویژه ای داشته باشید. یخچال ساید بای ساید دوو مدل DS-3325MW از ویژگی های پیشرفته و به روزی برخوردار می باشد که در این قسمت می خواهیم به ویژگی های این محصول بپردازیم.

 

.

کمپرسور اینورتر دیجیتال (Digital Inverter Compressor)

کمپرسـور اینورتـر دیجیتـال بـا عملکـرد بهینه و قابلیــت کارکــرد در 5 ســطح (تــوان خروجــی)، کارایــی بســیار بالاتــری نسـبت بـه کمپرسـورهای معمولـی دارد. این یخچال با برخورداری از موتور اینورتر دیجیتال 11% کاهش صدا نسبت به کمپرسور های معمولی دارد. فعالیـت ایـن کمپرسـور نوسـان دمـای داخلـی یخچـال را بـه حداقـل می‌ رسـاند، در نتیجـه مـواد غذایـی بـرای مـدت زمـان طولانی ‌تـری سـالم و بـا طـراوت خواهد ماندکمپرسـور اینورتر نسـبت به کمپرسـورهای قدیمی و معمولی 23% بـرق کمتـری مصـرف مـی‌ کنـند. این موضوع باعث شده تا ساید بای ساید دوو مدل DS-3325MW نشــان +A را به معنای 25% مصرف انرژی کمتر نسبت به سطح A دریافت نماید.

 

ظرفیت داخلی ساید بای ساید دوو مدل DS-3325MW

فضای داخلی یخچال ساید بای ساید 32 فوت دوو مدل DS-3325MW با تصوری که شما از یخچال فریزرهای ساید معمولی دارید کمی متفاوت است. برای مثال محفظه مخصوص یخساز به نحوی روی درب فریزر قرار گرفت شده است که از فضای فریزر بیشتری برخوردار شوید. همچنین می توان به عمق مناسب ساید بای ساید 2 درب توجه داشت. طراحی این یخچال به صورتی است که امکان جابجایی راحت تر و کنترل فضای آشپزخانه را، مناسب با کابینت های امروزی برای خریداران فراهم خواهد نمود.

 

رنگ و ظاهر یخچال ساید 3325 دوو

در صورتی که به دنبال مدل های لوکس به همراه آخرین تکنولوژی هستید، فروشگاه انتخاب کلیک این محصول را به شما معرفی می نماید. یخچال فریزر ساید پرایم با طراحی مدرن، استفاده از صفحه ال ای دی با طراحی گرافیکی و همچنین با استفاده از لامپ های LED داخلی، زیبایی خاصی را برای آشپزخانه شما به ارمغان خواهد آورد. در این یخچال برای هر درب، یک دستگیره سرتاسری مخفی برای باز و بسته کردن طراحی شده است تا هنگام استفاده دسترسی آسان تری را برای کاربر به همراه داشته باشد. این محصول در سه رنگ سفید براق، سفید متالیک و استیل به مصرف کنندگان عرضه می گردد.

سامانه کنترل سرمایش الکترونیک (Digital Cooling)

این سامانه با برخورداری از سنسور کنترل دما می تواند دمای درون و بیرون یخچال را از هم تشخیص داده و این اطلاعات را به سامانه کنترل دیجیتال انتقال دهد. به این ترتیب سامانه کنترل دیجیتال این اطلاعات را آنالیز کرده و به کمپرسور انتقال می دهد تا به و سیله کمپرسور سرمایش موردنیاز را تامین نماید. با بهره بردن این یخچال فریزر ساید بای ساید از این ویژگی، مواد غذایی برای مدت زمان طولانی تری، سالم و تازه خواهند ماند.

 

مدیریت هوشمند انرژی

نشــان +A یخچــال و فریزرهــای دوو بــه معنــای % 25 مصــرف کمتــر نسـبت بـه بهتریـن سـطح مصـرف یعنـی A اسـت و ایـن بـه معنـای کاهش هزینه ‌هــای خانــواده می ‌باشد.

سیستم های پیشرفته موجود در ساید بای ساید دوو سری پرایم 32 فوت مدل DS-3325MW

سیستم سرمایش سریع تعبیه شده در یخچال، دمای یخچال را به سرعت کاهش می دهد و با ثابت نگه داشتن دمای قبلی، دمای مواد غذایی جدید را به سرعت کم می کند و باعث یخ زدن آن ها می شود. رده انرژی موجود در ساید بای ساید دوو سری پرایم 32 فوت مدل DS-3325MW دارای رتبه A+ می باشد و جزو کم مصرف ترین ساید بای ساید های موجود در بازار می باشدسامانه کنترل سرمایش الکترونیک در ساید بای ساید 32 فوت دوو به سنسور های هوشمند تنظیم دما مجهز است این سنسور ها سرما را در تمام قسمت های ساید بای ساید دوو سری پرایم 32 فوت مدل DS-3325MW به صورت یکسان پخش می کند و باعث خنک شدن همزمان قسمت های مختلف یخچال و فریزر می شودسامانه گردش هوای سه بعدی از قابلیت های ساید بای ساید دوو سری پرایم 32 فوت مدل DS-3325MW به شمار می آید در این سامانه هوا در تمام نقاط یخچال و فریزر به صورت یکنواخت گردش می کند و باعث تازه ماندن مواد غذایی و حفظ رطوبت و دما می شود. برای این مدل ساید بای ساید یخساز و آبسردکن در نظر گرفته شده که به صورت خودکار به آب شهر متصل است.

طراحی یخچال و فریزر ساید بای ساید دوو مدل D2S-3133MWمتفاوت و شیک است که وجود در آشپزخانه شما، سبب زیبا شدن این مکان می‌شود.  این مدل دارای ارتفاع 181 سانتی‌متر است که از نظر هم طراز بودن در رده یخچال‌های ساید بای ‌ساید، کاملاً استاندارد است. همچنین روی درب یخچال آن یک آب‌سردکن وجود دارد که مخزن آب در قسمت داخلی یخچال قرار گرفته است.

جادار و مطمئن

یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌های یخچال عمق و گنجایش آن است که بتوان مواد غذایی زیادی را درون آن جای داد. این مدل از سری ساید بای‌ سایدهای دوو دارای عمق 830 میلی متر است. به طور کلی این مدل پنج طبقه به اضافهدو کشوی در هر دو طرف یخچال دارد.  فاصله طبقات به اندازه کافی است که شما بتوانید یک بطری آب1 لیتری را به راحتی داخل آن قرار داد. از ویژگی این ساید بای ساید، وجود یک درب مخفی در قسمت یخچال است که شما می‌توانید باطری‌های خود را در این قسمت جهت خنک ماند، قرار دهید.


مصرف انرژی A+


مصرف انرژی این روزها به یک مسئله بسیار مهم در وسایل برقی تبدیل شده است و تمامی شرکت‌ها سعی دارند تا وسایل خود را به رده‌های انرژی A نزدیک کنند. مصرف انرژی A در مسائلی مانند صرفه‌جویی در مصرف برق و آب بسیار بهینه عمل می‌کند و کمترین میزان مصرف را دارد. ساید بای ساید دوو مدل D2S-3133MW دارای رده مصرف انرژی A+ است که از این جهت خیال شما بابت مصرف انرژی راحت است.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد