یخچال و فریزر دوقلو هیمالیا مدل آلفا پلاس

یخچال فریزر دوقلو هیمالیا مدل آلفا یکی از جدیدترین محصولات شرکت هیمالیا میباشد. این برند توانسته محصولات جدید را با فناوری پیشرفته تولید و به بازار عرضه کندیخچال فریزر دوقلو هیمالیا آلفا با گنجایش 38 فوت گزینه‌ای مناسب برای افرادی است که به دنبال یخچال فریزر جادار هستند. در این محصول، یخچال در قسمت راست و فریزر در قسمت چپ قرار دارد. یخچال فریزر هیمالیا دارای قابلیت تنظیم رطوبت است که برای قرار دادن میوه و سبزیجات کاربرد دارد و باعث تازه ماندن آن‌ها می‌شود. درون یخچال فریزر دوقلو، لامپ LED کم مصرف تعبیه شده که نسبت به لامپ یخچال‌های دیگر حرارت کمتری تولید می‌کند.شما میتوانید این محصول با کیفیت و کاربردی را از فروشگاه اینترنتی اعتماد کالا تهیه نمایید.

مشخصات فنی یخچال فریزر

 این مدل یخچال فریزر دارای برچسب انرژی A می‌باشد بر چسب انرژی یا همان Energy label نشان دهنده میزان کارایی و مصرف دستگاه برای مصرف کننده است. یخچال فریزر دو قلو آلفا دارای کنترل الکترونیکی هوشمند مجهز به سیستم عیب یاب است این سیستم از اتلاف وقت جلوگیری کرده و باعث صرفه جویی هزینه در زمان خرابی دستگاه می شود. فیلتراسیون قوی یکی از قابلیت های مهم یخچال فریزر به حساب می آید فیلتر تصفیه هوای یخچال تمامی باکتری ها، بوی نامطبوع و آلودگی ها را از بین برده و کمک می کند تا عطر و مزه ه ی مواد غذایی کاملا حفظ شود. قابلیت Vita Fresh نیز جهت نگهداری طولانی مواد غذایی در این مدل تعبیه شده است. آبسردکن، یخساز اتوماتیک و نمایشگر لمسی از دیگر ویژگی های یخچال فریزر دوقلو 38 فوت هیمالیا است.

 

یخچال در قسمت راست قرار میگیرد. در بیخچال دارای یک درب کوچک دیگر نیز هست که با نام درب بار یا محفظه بار و یا هوم بار شناخته میشود. این درب شما را به فضای داخلی یخچال جهت دسترسی به بطری های نوشیدنی راحت میکند. همانطور که گفتیم یخچال دوقلو فضای زیادی دارد. مدل آلفا از تعداد ۵ طبقه اصلی از جنس شیشه ای بسیار شفاف و مقاوم تشکیل شده است. قابلیت جابجایی این طبقات و تنظیم ارتفاع آنها در خیلی از مواقع کار شما را راه می اندازد و باعث میشود تا ظروف قد بلند را بهتر در یخچال جای دهید. درب یخچال هم ۵ طبقه دارد تا بتوانید نوشیدنی و چیزهای کوچک دیگر را در این قسمت از یخچال قرار دهید. ۲ کشوی انتهای یخچال هم خودشان را برای نگهداری میوه ها و سبزیجات تازه آماده کرده اند.

فریزر که در سمت مقابل یخچال و در سمت چپ قرار میگیرد، دارای فضایی بسیار عالی برای نگهداری مواد غذایی میباشد. ۷ کشو با داشتن دو اندازه کوچک و بزرگ با ظاهری شیشه ای و شفاف در فریزر خودنمایی میکند. کشو های کوچک تر در بالا ئ کشو های بزرگتر در قسمت پایین تر فریزر قرار دارند. یخچال فریزر دوقلو هیمالیا مدل آلفا در داخل فریزر خود یک محفظه با عنوان Big Box وجود دارد که به منظور قرار دادن مواد غذایی حجیم‌ و بزرگتر طراحی شده است و گنجایش بسیار مناسبی دارد.

 

بعد از معرفی قسمت یخچال و فریزر نوبت به ویژگی ها و مشخصات مهم یخچال فریزر دوقلو هیمالیا مدل آلفا میرسد. از مهمترین مزییت های این مدل بدون برفک بودن دستگاه است. در یخچال فریزر های بدون برفک و نوفراست غذاها با امنیت بیشتر نگهداری میشوند. با قابلیت آبریز یا آبسردکن در یخچال فریزر هیمالیا نیاز خود را از بابت نوش جان کردن آبی خنک و گوارا مرتفع سازید. این آبریز از نوع اتومات میباشد و قابلیت اتصال به آب شهری را دارد. همچنین به لطف وجود فیلتر تصفیه، این آب با تصفیه شدن بسیار زلال تر و شفاف تر خواهد شد. دوقلو آلفا به یخساز اتومات هم مجهز است تا در مواقع نیاز، قالب های یخ را از دستگاه دریافت نمایید.

 

ناگفته نماند که محفظه ای که در یخچال به عنوان کشوی میوه و سبزیجات وجود دارد، دارای قابلیت تنظیم میزان رطوبت داخلی میباشد تا به سلیقه خودتان این میران رطوبت را انتخاب نمایید. از ویزگی های دیگر این یخچال فریزر دوقلوی جذاب، سیستم روشنایی داخلی میباشد که با لامپ های LED تزیین شده است. این محصول نمایشگر لمسی هم دارد تا بتوانید تنظیمات دستگاه را به راحتی انجام دهید. از دیگر خصوصیات این محصول ارزشمند و خوش خرید هیمالیا میتوان به قفل کودک و هشدار باز ماندن درب هم اشاره کرد.

ویژگی های محصول

  • مجهز به هومبار
  • قابل اتصال به آب شهری
  • مجهز به LED داخلی
  • نمایشگر لمسی
  • مجهز به فیلتر آب
  • سیستم نوفراست
  • اخطار باز ماندن درب
  • مجهز به محفظه Big box

شرکت هیمالیا در ابتدا کار خود را با تولید یخچال فریزر آغاز کرد و به همین دلیل اکثر مخاطبان در مورد این محصولات بیشتر سوال می پرسند و به همین منظور در این بخش تلاش شده تا علاوه بر معرفی سایر محصولات هیمالیا بیشتر بر روی یخچال فریزر تمرکز کرده و موضوعات مورد توجه مخاطبان نظیر موتور یخچال هیمالیا ساخت کجاست ، مزایا و معایب یخچال هیمالیا و خرید یخچال از کارخانه را مورد بررسی قرار دهیم.

بررسی مشخصات و قیمت محصولات هیمالیا به مشتریان کمک می کند تا بتوانند براساس بودجه و نیاز خود تصمیم گیری کنند.سبد محصولات هیمالیا در حال حاضر بسیار متنوع بوده و شامل موارد ذیل می شود:

  • یخچال فریزر
  • ماشین لباسشویی
  • ماشین ظرفشویی
  • تلویزیون
  • فر توکار
  • اجاق گاز

موتور قلب تپنده هر یخچال فریزر بوده و اهمیت بالایی دارد.  طبیعی است که در هنگام بررسی محصولات هیمالیا و انتخاب آن ها سوالاتی مانند هیمالیا ساخت کدام کشور است یا موتور یخچال هیمالیا ساخت کجاست ذهن مشتری را درگیر کند. همان طور که می دانیم هیمالیا یک برند ایرانی بوده که محصولات آن در ایران تولید می شود اما مطمئنا برای طراحی و ساخت قطعات لوازم خانگی هایی خود از تکنولوژی های شرکت هایی مانند بتاکو و AEG بهره برده است.

موتور یخچال اصلی ترین بخش هر دستگاه بوده که وظیفه آن انتقال گاز به کندانسور و یخچال است و می توان گفت که اکثر برندهای لوازم خانگی این قطعه را از یک سری از شرکت های خاص در جهان که در زمینه تولید قطعات لوازم خانگی فعالیت دارند، تامین می کنند. بعد از پاسخ به سوال موتور یخچال هیمالیا ساخت کجاست حالا وقت ان رسیده که به یکی دیگر از موضوعات مورد بحث مخاطبان، مزایا و معایب یخچال هیمالیا بپردازیم.

برای خرید یخچال فریزر باید معیارهای زیادی را در نظر گرفت و نمی توان منکر این موضوع شد که یک محصول بی عیب و نقص بوده و نقاط ضعفی ندارد اما برای این که بتوان انتخابی هوشمندانه داشته باشید باید نقاط قوت و ضعف یک محصول را بررسی کنید و سپس با قرار دادن آن ها در کفه ترازو تصمیم نهایی را بگیرید.در این بخش سعی بر این است که به صورت منصفانه و طبق نظرسنجی های انجام شده و البته بررسی نظرات یخچال هیمالیا دوقلو یا مدل های دیگر، مزایا و معایب یخچال هیمالیا ذکر شود.

نادیده گرفتن مزایا و معایب یخچال فریزر دوقلو هیمالیا یا سایر مدل ها مانند ساید بای ساید و کمبی پیش از انتخاب محصول و مدل توصیه نمی شود زیرا با بررسی آن ها می توان یک اطلاعات کلی در مورد محصول به دست آورید و از تجربیات سایر کاربران بهره برد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد