یخچال و فریزر ساید بای ساید مدل DS-3730MW

یخچال و فریزر ساید بای ساید مدل DS-3730MW یکی از محصولات باکیفیت و استاندارد دوو است. این دستگاه طراحی زیبایی دارد که جلوه خاصی به محیط آشپزخانه می‌دهد. گفتنی است، ظرفیت یخچال ۵۰۰ لیتر و فریزر ۲۷۷ لیتر گنجایش دارد. به طوری که یخچال فضای مناسبی برای گذاشتن انواع مواد غذایی را دارد. مدل DS-3730MW روی درب خود به یک آب‌سردکن مجهز شده که دارای یک صفحه نمایش است. این ویژگی دسترسی آسان و سریعی را به آب آشامیدنی می‌دهد. همچنین، منبع آب ساید بای ساید دارای یخ‌ساز اتوماتیک هم است.شما میتوانید این محصول با کیفیت و کاربردی را از فروشگاه اینترنتی اعتماد کالا تهیه نمایید.

ساید بای ساید دوو به فیلتر تصفیه هوا مجهز شده است. این سیستم باکتری‌ها را از بین می‌برد که باعث می‌شود هوای داخل یخچال و فریزر تازه بماند. مدل DS-3730MW تعداد ۶ طبقه، ۲ کشو و ۵ طبقه در درب یخچال و تعداد ۳ طبقه و ۳ کشو در فریزر دارد. طبقات ساید بای ساید دوو دارای محفظه مخصوص نگهداری لبنیات و میوه است که از فاسد شدن مواد غذایی جلوگیری می‌کند. همچنین، فریزر در برابر برفک مقاوم است.

ابعاد 

100×192×100

 عمق/ارتفاع/عرض

(ابعاد به سانتی متر میباشد)

کمپرسور یخچال

فناوری گردش هوای چند جهته مورد دیگری است که در این یخچال وجود دارد. این فناوری باعث ایجاد سرمای یکسان و بهینه در سراسر کابین یخچال می‌شود.
کمپرسور اینورتر به کار رفته در این یخچال‌ها هم میزان مصرف برق را
۲۳درصد کاهش می‌دهد.

سیستم سرمایش سریع

این قابلیت به منظور حفظ تازگی مواد غذایی، یخچال را تا رسیدن به دمای مورد نظر هدایت می کند. در این حالت کمپرسور به مدت ۱۵۰ دقیقه و تا دمای ۴- درجه، به فعالیت خود ادامه می دهد.

دیگر قابلیت ها

از دیگر قابلیت های این محصول میتوان به 

  • مجهز به کمپرسور هوشمند اینورتر دیجیتال
  • سیستم سرمایش سریع
  • مجهز به سامانه بار خانگی
  • مجهز به سیستم کاهش صدا در شب
  • عملکرد بدون برفک
  • سیستم کنترل هوشمند
  • نمایشگر لمسی
  • حالت خواب
  • سامانه خودکار بسته شدن درب ها
  • زنگ هشدار باز بودن درب
  • سامانه حفظ تازگی میوه و سبزیجات با نور آبی
  • فناوری کاهش مصرف انرژی
  • دارای نوار درزگیر آنتی باکتریال با قابلیت تعویض

 

کمپرسور اینورتر دیجیتال (Digital Inverter Compressor)

·         کمپرسـور اینورتـر دیجیتـال بـا عملکـرد بهینه و قابلیــت کارکــرد در پنــج ســطح (تــوان خروجــی) کارایــی بســیار بالاتــری نسـبت بـه کمپرسـورهای معمولـی دارد.

·         این یخچال با داشتن موتور اینورتر دیجیتال 11% کاهش صدا نسبت به کمپرسور های معمولی دارد.

·         فعالیـت ایـن کمپرسـور نوسـان دمـای داخلـی یخچـال را بـه حداقـل می‌ رسـاند، در نتیجـه مـواد غذایـی بـرای مـدت زمـان طولانی ‌تـری سـالم و بـا طـراوت می‌ مانـد.

·         کمپرسـور اینورتر نسـبت به کمپرسـورهای قدیمی و معمولی 23% انرژی بـرق کمتـری مصـرف مـی‌ کنـد.

·         این موضوع باعث شده تا ساید بای ساید فرشلند دوو نشــان +A را به معنای 25% مصرف انرژی کمتر نسبت به سطح A دریافت نماید.

·          

سامانه کنترل سرمایش الکترونیک (Digital Cooling)

این سامانه با داشتن سنسور کنترل دما می تواند دمای داخل یخچال و بیرون یخچال را از هم تشخیص داده و این اطلاعات را به سامانه کنترل دیجیتال انتقال دهد سپس سامانه کنترل دیجیتال این اطلاعات رو آنالیز کرده و به کمپرسور انتقال می دهد تا کمپرسور سرمایش موردنیاز را تامین کند.

با بهره بردن این یخچال فریزر ساید بای ساید از این ویژگی باعث شده تا میوه و سبزیجات برای مدت زمان طولانی، سالم و تازه تر بماند.

 

درِ سوم همراه با سامانه سرمایش فلزی (3rd Door with Metal Cooling)

طراحی نوآورانه درب سوم این یخچال همراه با پنل استیل (Metal Cooling) به کار رفته داخل درب، باعث حفظ و نگهداری سرما و بازتابش آن به داخل محفظه شده و سبب حفظ تازگی هرچه بیشتر مواد غذایی می‌ شود.

 

محفظه نگهداری حرفه‌ای گوشت تازه (Magic Cool Zone) تا سه روز

محفظه حرفه‌ای نگهداری از گوشت (محفظه جادویی مجیک زون) و مواد پروتئینی (در دمای ثابت 4 درجه) محیطی ایده آل را برای نگهداری تازه موادغذایی بدون کاهش ارزش غذایی فراهم می‌ آورد.

محفظه چیلر (محفظه جادویی مجیک زون) در یخچال های ساید دوو سری پرایم (Prime) وجود دارد.

 

بوزدایی، تصفیه هوا و پاکسازی با فیلتر سه لایه Air Fresh Filter

ســامانه فیلترینــگ بــه کار گرفتــه شــده در ایــن محصـول، بـا حـذف بوهـای نامطبـوع، باکتـری هـا و آلاینـده هـا، طعـم و بـوی طبیعـی مـواد غذایـی را حفـظ مـی کنـد.

ساید بای ساید، یکی از پرطرفدار ترین انواع یخچال فریزر است. یکی از دلایلی که باعث شده افراد زیادی تمایل به خرید ساید بای ساید دارند، گنجایش و ظرفیت خوب آن است. معمولا خانواده‌ های پرجمعیت یا کسانی که مواد غذایی زیادی دارند، سراغ خرید این مدل می‌ روند. ساید بای ساید دوو سری پرایم 35 فوت مدل DS-3730MW مجهز به سیستم قدرتمند گردش هوای سه بعدی است که باعث حفظ تازگی بیشتر مواد غذایی شده و علاوه بر آن سبب کاهش قابل توجه مصرف انرژی می شود. این ساید بای ساید 35 فوت دوو مجهز به کمپرسور هوشمند اینورتر دیجیتال می باشد. کمپرسور اینورتر باعث می شود تا میزان مصرف انرژی 23 درصد کاهش یابد. عملکرد این قطعه بر اساس نوسان دمای درون یخچال تنظیم می شود و منجر به حفظ دمای محفظه یخچال فریزر می شود. لامپ های LED به کار رفته در این محصول به دلیل نور آبی رنگی که دارند، گرمای کمتری تولید می کنند و باعث حفظ تازگی مواد غذایی می شوند. این ساید بای ساید دوو مجهز به فیلتر 3 لایه ی Fresh Max Plus می باشد. این فیلتر شامل فیلتر باکتری زدایی، فیلتر تصفیه هوا و فیلتر بو زدایی می باشد. همچنین این محصول مجهز به LED لمسی بوده که می توانید به راحتی تنظیمات دستگاه را انجام دهید.

 

مارک دوو (Daewoo) ساخت کره

برای همه ما مهم است که محصولاتی که قرار است استفاده کنیم ساخت کجاست . بهم همین دلیل موضوع این مطلب را به موضوع محصولات مارک دوو ساخت کجاست اختصاص داده ایم . پیش از آن که به این موضوع بپردازیم خوب است که کمی با تاریخچه برند دوو آشنا شوید . کمپانی برند دوو یا daewoo در سال 1967 در شهر سئول کشور کره جنوبی به مدیریت آقای کیم وو چونگ تاسیس شد . نام این شرکت از نام موسس آن آقای woo گرفته شده است . در زبان کره ای dae به معنی عالی می باشد . در سال 1997 قاره آسیا با یک بحران مالی شدید رو به رو شد اما تا پیش از آن کمپانی دوو بعد از کمپانی هیوندای به عنوان دومین شرکت بزرگ کره جنوبی شناخته میشد .

امروزه مارک دوو دارای بیش از 20 زیر مجموعه است که برخی از آن ها امروزه به طور مستقل و به عنوان یک مارک جدا شروع به فعالیت کرده اند . کمپانی دوو امروزه در بسیاری از کشور ها از جمله مالزی ، لهستان ، مکزیک ، اسپانیا ، چین و ویتنام دارای کارخانه تولیدی است که در آخر تمام محصولات تولید شده در سراسر دنیا زیر نظر متخصصین کره ای شرکت دوو را  تایید کرده و سپس وارد بازار می شوند .

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد