ال ای دی اسنوا 55 اینچ مدل SSD-55SK14200U

ال ای دی اسنوا 55 اینچ مدل SSD-55SK14200U

تلویزیون ال ای دی هوشمند اسنوا 55 اینچ مدل SSD-55SK14200U از جدید ترین تلویزوین های موجود در بازار می باشد. این محصول توسط شرکت SNOWA طراحی و عرضه شده است. این تلویزیون از نوع هوشمند می باشد و دارای قابلیت های روز دنیا بوده و نیاز خانواده ها را از انواع سرگرمی و همچنین یک تلویزیون عالی و با کیفیت ، رفع می کندتلویزیون اسنوا 55 اینچ مدل SSD-55SK14200U دارای سیستم عامل اندروید نسخه 9.0 می باشد.وجود پردازنده قدرتمند 4 هسته ای در این محصول از نقاط قوت آن محسوب می شود.حافظه داخلی 8 گیگ بایت برای ذخیره فایل های دانلودی از طریق اینترنت تلویزیون مانند فایل های ویدیویی ، آهنگ ،اسناد ،تصاویر و بازی ها در نظر گرفته شده است. طراحی بسیار زیای این محصول بدون فریم بوده و دکوراسیون جذابی را برای کاربران فراهم می کند.شما میتوانید این محصول با کیفیت و کاربردی را از فروشگاه اینترنتی اعتماد کالا تهیه نمایید.

 

کیفیت تصویر در این تلویزیون 55 اینچ اسنوا از نوع UltraHd-4K می باشد و مجهز به قابلیت تصویری HDR10 نیز می باشد. این سیستم تصاویر را زنده تر و پویا تر نمایش می دهد و جزیات رنگ ها و وضوح تصاویر با این سیستم بسیار شفاف تر و باکیفیت تر نمایش داده می شود. وجود پنل قدرتمند IPS در این محصول از نکات مهم محسوب می شود ، این پنل دارای استحکام بالایی بوده و در مقابل فشار و ضربه مقاومت بالایی دارد ، همچنین از نظر نمایش تصاویر کیفیت بیشتری را برای نشان دادن تصاویر و رنگ های زنده به نمایش می گذارد. همچنین تلویزیون در زوایای مختلف و با نور زیاد یا کم نیز تصاویر شفاف و زنده و با کیفیت ارائه می دهد. از دیگر مشخصه های مهم تلویزیون ال ای دی هوشمند اسنوا 55 اینچ مدل SSD-55SK14200U می توان به وجود گیرنده دیجیتال قوی برای نمایش کامل شبکه های صدا و سیما از نوع DVBT2 بوده که بسیار باکیفیت می باشد و تصاویر را بصورت HD دریافت میک ند و با کیفیت بالاتر در تلویزیون به نمایش در می آید.

قابلیت های حرفه ای و عملکرد عالی در تلویزیون ال ای دی هوشمند اسنوا 55 اینچ مدل SSD-55SK14200U

از سیستم های پیشرفته و جدید که در این تلویزیون ال ای دی هوشمند تعبیه شده و منحصربفرد شرکت اسنوا می باشد ، پشتیبانی از فن آوری HBB TV می باشد؛ این سیستم رابط کاربری اختصاصی هوما با قابلیت اعمال دستورات صوتی فارسی می باشد و با این سیستم می توانید با دستورات صوتی فارسی تنظیمات و تغییر کانال تلویزیون و بسیار از اعمال دیگر ار انجام دهید.قابلیت ضبط برنامه های تلویزیونی بصورت سیستم PVR با کیفیت بالاتر ، وجود راهنمای الکترونیکی برنامه ها از زمان پخش ، توضیحات برنامه و... و همچنین وجود سیستم Time Shift و یا ماشین زمان که می توان برنامه هایی که نتوانستید ببینید را ضبط کرده و در فرصت مناسب آن را مشاهده کنید.درگاهه ای ارتباطی زیادی در این تلویزوین هوشمند وجود دارد ، وجود 3 درگاه HDMI  و همچنین 2 درگاه USB و همچنین درگاه های ورودی و خروجی دیگر.قابلیت اتصال بدون سیم به تلویزون نیز از سیستم های مهم این محصول بشمار می آید.مجهز به صدای دالبی دیجیتال که بصورت فراگیر بوده و حس سینمایی را در منزل تجربه کنید.توان صوتی محصول 30 وات بوده که برای هر بلندگو 15 وات در نظر گرفته شده است. همچنی قابلیت جدید اتصال بلوتوثی ریموت در این تلویزیون اجرا شده تا کاربری آن هرچه آسان تر بشود.

 

تلویزیون ال ای دی هوشمند اسنوا ۵۵ اینچ مدل SSD-55SK14200UM از جدید ترین تلویزوین های موجود در بازار می باشد. این محصول توسط شرکت SNOWA طراحی و عرضه شده است. این تلویزیون از نوع هوشمند می باشد و دارای قابلیت های روز دنیا بوده و نیاز خانواده ها را از انواع سرگرمی و همچنین یک تلویزیون عالی و با کیفیت ، رفع می کند. تلویزیون اسنوا ۵۵ اینچ مدل SSD-55SK14200UM دارای سیستم عامل اندروید نسخه ۹.۰ می باشد.وجود پردازنده قدرتمند ۴ هسته ای در این محصول از نقاط قوت آن محسوب می شود.حافظه داخلی ۸ گیگ بایت برای ذخیره فایل های دانلودی از طریق اینترنت تلویزیون مانند فایل های ویدیویی ، آهنگ ،اسناد ،تصاویر و بازی ها در نظر گرفته شده است. طراحی بسیار زیای این محصول بدون فریم بوده و دکوراسیون جذابی را برای کاربران فراهم می کند.

بررسی کیفیت محصولات اسنوا ( میزان رضایت مردم از اسنوا )

برند اسنوا امروزه درحال رقابت با سایر برند های خارجی می باشد و در بخش هایی حتی توانسته از آن ها نیز بهتر عمل بکند. بر اساس بررسی های انجام شده بسیاری از افرادی که محصولات لوازم خانگی خود را از برند اسنوا (snowa) تهیه کرده اند از خرید خود بسیار راضی بوده اند خرید آن را همچنین به دیگران هم نیز پیشنهاد کرده بودند که می تواند نشان دهنده ی رضایت بالای مردم از برند اسنوا باشدبه طور کلی از دلایل اصلی که سبب شده است برند اسنوا در بازار بسیار مطرح بشود می شود به کیفیت محصولات اسنوا اشاره کرد که بسیار در جایگاه بالایی نسبت به رقبای خودش در بازار قرار دارد.

میزان رضایت مردم از اسنوا چقدر است؟

همه ما دوست داریم که قبل از انتخاب محصولات برند، به میزان رضایت کاربران از محصولات آن و احساس آن‌ها نسبت به خرید مجدد از برند مدنظر توجه کنیم.

ما برای درک بهتر از میزان رضایت مشتریان از محصولات اسنوا به وبسایت‌های فروش و بخش نظرات کاربران، شبکه‌های اجتماعی و همچنین تالارهای گفتگو سر زدیم.

با بررسی نظرات کاربران در زمینه محصولات تولید شده توسط برند اسنوا، می‌توان به این نتیجه رسید که درصد رضایت کاربران از محصولات اسنوا در سطح نسبتا مطلوبی قرار دارد.

  • میزان رضایت کاربران از یخچال‌های اسنوا در صدر محصولات این برند قرار دارد.
  • ماشین ظرفشویی اسنوا دومین محصول محبوب برند اسنوا محسوب شده و کیفیت خوبی دارد.
  • گاز اسنوا در جایگاه سوم محصولات این برند قرار می‌گیرند و درصد رضایت کاربران از این محصول، متوسط است.
  • تلویزیون و ماشین لباسشویی اسنوا هم در رده چهارم قرار دارند. کاربران از این دو دسته محصول برند اسنوا رضایت نسبی دارند، اما حتی در میان رقبای ایرانی هم برندهای برتری برای انتخاب وجود دارد.

یکی از نقاط ضعف برند اسنوا ازنظر کاربران، خدمات پس از فروش این برند است که پاسخگویی مطلوبی ندارد. البته این مورد توسط برخی کاربران مطرح شده است.

یکی از رایج‌ترین سوالاتی که درمورد برند اسنوا پرسیده می‌شود این است که اسنوا ساخت کجاست؟ شاید علت اصلی این سوال ناآشنا بودن نام این برند برای کاربران فارسی‌زبان باشد. اما باید بدانید که اسنوا برندی کاملا ایرانی است و در کشور ما تولید می‌شود. البته بسیاری از قطعات اصلی محصولات اسنوا از کشورهای دیگر وارد می‌شود اما خطوط مونتاژ این شرکت در ایران واقع شده است.

برند اسنوا یکی از زیرشاخه‌های گروه صنعتی انتخاب است که در سال ۱۳۸۴ در شهرک صنعتی مورچه خورت اصفهان شروع به کار کرد. نام اسنوا از ۴ کلمه ارکان ساختار نوین ایرانیان مشتق شده که به گفته مدیران شرکت، شعار و ماموریت اصلی این برند ایرانی محسوب می‌شود.

.

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد