ال ای دی هوشمند دوو 55 اینچ مدل DSL-55S7100EU

تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو 55 اینچ مدل DSL-55S7100EU، هوشمند جدیدترین تلویزیون هوشمند دوو با طراحی زیبا و بدون قاب می باشد.

از مشخصات این محصول با پشتیبانی از سیستم عامل اندروید 9، با ساختار پنل IPS و صفحه نمایش تخت طراحی شده است.

صفحه نمایش تخت با پنل IPS امکان تماشای تصاویر با کیفیتی را برای همه اعضای خانواده تا زاویه ۱۷۸ درجه فراهم می کند.شما میتوانید این محصول با کیفیت و کاربردی را از فروشگاه اینترنتی اعتماد کالا تهیه نمایید.

همچنین خصوصیات دیگر تلویزیون ال ای دی دوو سایز رزولوشن ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰ و نسبت تصویر ۱۶:۹ (نسبت تصویر رایج تلویزیون‌ها)، تصویری واضح را با ابعادی مناسب نمایش می‌دهد.

ویژگی ال ای دی دوو سایز 55 اینچ مدل DSL-55S7100EU هوشمند یک مدیا پلیر بوده که از فرمت های صوتی و تصویری مختلف پشتیبانی می کند.

درگاه های ورودی و خروجی مختلف این امکان را به کاربر می دهد تا برای اتصال دستگاه های دیگر و استفاده از امکانات آن بهره مند گردد.

این تلویزیون دارای خروجی AV، هدفون و ورودی Composite نیز می باشد. دو پورت USB و سه عدد پورت HDMI دارد. از طریق پورت USB می‌توان یک درایو حافظه مانند فلش مموری را به تلویزیون متصل کرد و از فایل‌های خود استفاده کرد. پورت HDMI نیز اتصال سایز لوازم صوتی و تصویری را به تلویزیون ممکن می‌سازد.

کیفیت تصویر تلویزیون دوو مدل DSL-55S7100EU

ال ای دی دوو سایز 55 اینچ مدل DSL-55S7100EU با قابلیت انطباق تصویر 60 هرتز و رزولوشن ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰ و نسبت تصویر ۱۶:۹ (نسبت تصویر رایج تلویزیون‌ها) تصویری با کیفیت و با نوردهی مناسب را برای شما به همراه دارد. این موضوع با توجه به اینکه امروزه تصویربرداری فیلم ها با تکنولوژی های جدید انجام میشود برای ببیندگان بسیار مهم است.

 

گیرنده دیجیتال DVB-T2

نصب و تعبیه گیرنده‌ی دیجیتال داخلی در این تلویزیون، مصرف کنندگان را از تهیه‌ی یک دستگاه گیرنده‌ی جداگانه، بی‌نیاز می‌کند. گفتنی است که این گیرنده‌ی دیجیتال، به تیونر DVB-T2 برای دریافت بهتر امواج مجهز شده است.

 

سیستم صوتی تلویزیون LED دوو مدل DSL-55S7000EU

طراحان این محصول با استفاده از سیستم دو کاناله صوتی دو عدد اسپیکر ۱۵ واتی (در مجموع ۳۰ وات) را در پایین قاب محصول ایجاد نموده اند.

این خروجی صدای مناسب برای همه کاربران رضایت بخش اعلام شده است. گفتنی است قدرت صدای تولید شده از بلندگوهای این تلویزیون فراگیر هستند و فضای واقعی را در هنگام دیدن فیلم برای بیننده ایجاد می کنند

 

·         هوشمند بر بستر سیستم عامل اندروید

·         پردازنده ی 4 هسته ای (CPU)

·         حافظه داخلی 8 گیگابایت (RAM)

·         تکنولوژی LED

·         کیفیت تصویر (ULTRA HD) 4K

·         مجهز به ویزگی HDR (قابلیت بالاترین تفکیک رنگ)

·         پانل +A مگا کنتراست

·         پنل مقاوم در برابر ضربه (IPS)

·         قابلیت اتصال بی سیم (Screen Mirroring)

·         پشتیبانی از HBB TV

·         گیرنده دیجیتال قوی داخلی (DVBT2)

·         گیرنده ی دیجیتال نسل سوم و با امکان پشتیبانی از فرمت HEVC-265H

·         قابلیت ضبط برنامه ی تلویزیونی (PVR)

·         قابلیت اتصال به شبکه ی بی سیم و ایترنت

·         مجهز به رابط کاربری اختصاصی هوما با قابلیت اجرای فرامین صوتی فارسی تلوزیون دوو

·         راهنمای الکترونیکی برنامه ها

·         ماشین زمان تلویزیون

·         سه ورودی HDMI/ دو ورودی USB

·         مجهز به سیستم صوتی 30 وات دالبی دیجیتال (Dolby Digital)

·         دارای ریموت هوشمند جدید (اتصال با بلوتوث)

·         سرعت بازنشانی پنل (Panel Refresh Rate) 60 هرتز

·         ظرفیت حافظه RAM ۱.۵ گیگابایت

 

یکی از برند های کاملا شناخته شده و با کیفیت لوازم خانگی که محصولات آن در جهان معروف است محصولات مارک دوو است . برند دوو در ایران نیز شناخته شده است و به طور قطع هنگام خرید لوازم خانگی یکی از اولین برند هایی که به سراغ آن می رویم برند با کیفیت دوو است . اما آیا میدانید که محصولات مارک دوو ساخت کجاست ؟ برای همه ما مهم است که بدانیم محصولی که قرار است بخریم در کدام کشور ساخته شده و کیفیت آن چگونه است به همین دلیل موضوع این مطلب را به بررسی تاریخچه محصولات مارک برند دوو اختصاص داده ایم

مارک دوو (Daewoo) ساخت کره

برای همه ما مهم است که محصولاتی که قرار است استفاده کنیم ساخت کجاست . بهم همین دلیل موضوع این مطلب را به موضوع محصولات مارک دوو ساخت کجاست اختصاص داده ایم . پیش از آن که به این موضوع بپردازیم خوب است که کمی با تاریخچه برند دوو آشنا شوید . کمپانی برند دوو یا daewoo در سال 1967 در شهر سئول کشور کره جنوبی به مدیریت آقای کیم وو چونگ تاسیس شد . نام این شرکت از نام موسس آن آقای woo گرفته شده است . در زبان کره ای dae به معنی عالی می باشد . در سال 1997 قاره آسیا با یک بحران مالی شدید رو به رو شد اما تا پیش از آن کمپانی دوو بعد از کمپانی هیوندای به عنوان دومین شرکت بزرگ کره جنوبی شناخته میشد .

امروزه مارک دوو دارای بیش از 20 زیر مجموعه است که برخی از آن ها امروزه به طور مستقل و به عنوان یک مارک جدا شروع به فعالیت کرده اند . کمپانی دوو امروزه در بسیاری از کشور ها از جمله مالزی ، لهستان ، مکزیک ، اسپانیا ، چین و ویتنام دارای کارخانه تولیدی است که در آخر تمام محصولات تولید شده در سراسر دنیا زیر نظر متخصصین کره ای این شرکت تایید و سپس وارد بازار می شوند .

 

تلویزیون دوو ساخت کجاست ؟

تلویزیون دوو ساخت کجاست ؟ دوو مارک بسیار بزرگی است که حدود 100 شعبه در سراسر جهان نیز دارد . یکی از محبوب ترین محصولات تولیدی برند دوو تلویزیون آن می باشد . برند دوو تلویزیون های خود را با کیفیت بالا و بر حسب نیاز مشتری با تنوع بالایی نیز تولید می شوند . همانطور که پیش تر هم بیان کردیم تلویزیون های دوو ساخت کشور کره می باشد اما با توجه به آن که دوو در برخی از کشور ها دارای کارخانه می باشد ممکن است تلویزیون هایی هم در آن جا تولید کنند .

محصولات دوو ساخت کجاست؟

سوالی که برای خیلی از افراد پیش می آید این است که محصولات دوو ساخت کجاست؟ همانطور که گفتیم کمپانی اصلی دوو در کره جنوبی و در شهر سئول قرار دارد بسیاری از محصولات برند دوو در همان کمپانی اصلی که در کره جنوبی قرار دارد ساخته میشود اما بسیاری از محصولات هم در کمپانی های زیر مجموعه دوو که در نقاط مختلف جهان مانند لهستان ، چین ، تایوان ، مالزی و … قرار دارد ساخته می شود . اما نکته مهمی که باید بدانید این است که تمامی محصولاتی که در کشور های دیگر تولید می شوند باز هم زیر نظر متخصصین کره جنوبی تایید و سپس روانه بازار می شوند .

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد