یخچال فریزر 34 فوت دوقلو لایف مدل گلوریس

یخچال فریزر 34 فوت دوقلو لایف مدل گلوریس

برخی از شرکت‌های تولید کننده یخچال‌ها مدل‌هایی را با ویژگی Door-in-Door (دروازه در دروازه) عرضه می‌کنند که این ویژگی ها به شما امکان دسترسی سریعتر به برخی بخش‌های داخل یخچال را می‌دهد. شرکت لایف هم با تولید یخچال فریزر مدل گلوریس و با ویژگی های جالب آن بسیار در بین مصرف کنندگان محبوب شده است.شما میتوانید این یخچال فریزر را با قیمتی مناسب از فروشگاه اینترنتی اعتماد کالا تهیه نمایید.

ویژگی یخچال فریزر گلوریس

مقاومت در برابر برفک

دارای صفحه نمایشگر لمسی

مجهز به کنداسور پاکتی

مجهز به یخساز مکانیکی

 

کابین یخچال

یخچال 34 فوت لایف مدل گلوریس دارای 4 طبقه است که در پایین آن هم 2 طبقه کشو وجود دارد برای نگهداری از میوه جات و سبزیجات طراحی شده است.کشو های موجود بر روی درب یخچال از جنس پیرکس طراحی شده اند. شیشه های نوع پیرکس شیشه هایی هستند که در مقابل حرارت مقاوم هستند و کاملا شفاف هستند و همچنین در برابر اسید ها نیز مقاوم هستند.

 

کابین فریزر

فریزر این محصول از شرکت لایف دارای 8 کشو است و این فریزر در 2 طبقه تشکیل میشود.این فریزر درارای قابلیت نوفراست نیز است که درون فریزر هیچگونه برفکی وجود نخواهد داشت. همچنین دارای یخساز نیمه اتوماتیک است با یک منبع آب به راحتی میتوانیم یخ درست کنیم.

 

امکانات یخچال فریزر گلوریس

کندانسور پاکتی

یکی از وظایف اصلی کندانسور پاکتی جمع‌آوری آب است که از رطوبت هوا در داخل یخچال یا فریزر تشکیل می‌شود. هنگامی که هوا در داخل یخچال خنک می‌شود، رطوبت در آن تبخیر می‌شود و به صورت آب به کندانسور پاکتی منتقل می‌شود و باعث خنک شدن قطعات یخچال میشود.

 

فن داخلی و خارجی BLDC

استفاده از فن های داخلی و خارجی در موتور های BLDC به بهبود عملکرد، کاهش گرمای تولیدی و افزایش عمر مفید موتور ها کمک میکند.همچنین این فن ها میتوانند در کاردبرد هایی که نیاز به خنک کردن موتور ها و تنظیم دمای محیط دارند بسیار مفید باشند.

 

کمپرسور نسل جدید امبراکو

در تجحیزات یخچال کمپرسور یکی از اصلی ترین عضو های آن است.کمپرسور های امبراکو که از نسل جدید کمپرسور ها هستند تلاش کرده اند که صدای کمپرسور را به حداقل برسانند و انرژی کمتری مصرف کنند.

 

ابعاد

یخچال فریزر 34 فوت دوقلو لایف مدل گلوریوس در ابعاد 65*65*185 سانتی متر طراحی شده است که با ارتفاع 185 سانتی متر و پهنا 65 سانتی متر و عمق 65 سانتی متر در بازار عرضه شده است.

برفک نوفراست
برفک نوفراست در یخچال‌ها به معنای یک تکنولوژی جدید و پیشرفته است که در یخچال‌ها به کار می‌رود. این تکنولوژی به وسیله یک سیستم خنک کننده خاص که به صورت هوشمند عمل می‌کند، از تشکیل برف و یخ در داخل یخچال جلوگیری می‌کند.
برفک نوفراست با کنترل دما و رطوبت داخلی، مانع از تشکیل برف و یخ می‌شود و در نتیجه کاهش مصرف انرژی و بهره‌وری بهتر یخچال را فراهم می‌کند. همچنین، با از بین بردن برف و یخ، فضا و محفظه‌های داخلی یخچال تمیزتر و بهتر نگهداری می‌شوند و شما به راحتی می‌توانید مواد غذایی خود را در داخل آن قرار دهید و استفاده کنید

یخچال فریزر دوقلو برای خانواده‌هایی که میزان مصرف و بسته بندی مواد غذایی‌شان بالا است گزینه خوبی است این خانواده‌ها باید از مکان مناسبی برای نگهداری یخچال‌های دوتایی برخوردار باشند زیرا مکان نامناسب علاوه بر اینکه ظاهر خانه را ناخوشایند نشان می‌دهد می‌تواند به سیستم یخچال دوقلو نیز آسیب بزند.

علاوه بر موارد ذکر شده، توجه به نکات فنی ازجمله موتور و سیستم خنک کننده نیز از اهمیت زیادی برخوردار است .

یکی از نکات مهم در خرید یخچال دوقلو (شاید مهمترین نکته) تعداد طبقات آن و ارتفاع طبقات است.

از آن‌جا که همیشه یخچال فریزر را با توجه به ظرفیت آن‌ها انتخاب می‌کنیم، باید به این نکته توجه داشته باشیم که چند طبقه یا کشو دارد و ما چقدر مواد خوراکی را می‌توانیم در هر بخش از آن قرار دهیم.

یکی از نکات مهمی که در هنگام خرید یخچال و فریزر دوقلو باید مدنظر داشته باشید، این است که پایه نگهدارنده آن قابلیت تنظیم ارتفاع داشته باشد که هم زیر یخچال از زمین فاصله بگیرد و هم بتوان به تناسب محل قراردان، ارتفاع آن را تنظیم کرد.

ایمن بودن یخچال، به‌خصوص اگر فرزند کوچک دارید، مسئله مهمی است که باید موقع انتخاب یخچال و فریزر دو قلو در نظر داشته باشید. بخش‌های مختلف یخچال، مانند طبقات آن، آبسردکن، و سیستم کنترل دما، باید از نظر استحکام و داشتن حفاظ بررسی شوند.

دوقلوهای لایف مدل گلوریوس فضای ذخیره سازی بسیار زیادی دارند .

دوقلو های گلوریوس می توانند میوه و سبزیجات مواد غذایی را برای مدت زمان زیادی نگهداری کنند.

موتور و کمپرسور هر کدام از بخش های یخچال های دوقلو لایف گلوریوس به صورت جداگانه طراحی شده اند و در صورتی که برای هرکدام مشکلی به وجود بیاید تنها کافیست کمپرسور و قطعات موتور آن را با هزینه بسیار کم و در کمترین زمان تعویض نمایید.

یخچال های دوقلو گلوریوس دارای ظرفیت فریزر بیشتری است و به شما امکان می دهد اقلام تازه و یخ زده را در سطح چشم نگهداری کنید.


برند یخچال لایف یک برند ایرانی است که در سال 1398 توسط شرکت لوازم خانگی لایف با هدف تولید انواع یخچال و یخچال فریزر در ایران تاسیس شد. این شرکت با بهره‌گیری از فناوری‌های روز دنیا و نیروهای متخصص ایرانی، محصولاتی با کیفیت و قیمت مناسب را روانه بازار کرده است.

یخچال‌های لایف در انواع مختلفی از جمله یخچال فریزر دوقلو، یخچال فریزر درب فرانسوی، یخچال فریزر بالا پایین و یخچال تک تولید می‌شوند. این یخچال‌ها با گنجایش‌های مختلف از 15 فوت تا 34 فوت برای انواع خانواده‌ها مناسب هستند.

یخچال‌های لایف از ویژگی‌های مختلفی برخوردار هستند که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

کمپرسور نسل جدید امبراکو با راندمان بالا و مصرف انرژی کمتر

دارای فن هوشمند (BLDC) برای گردش هوای یکنواخت در یخچال و فریزر

یخساز مکانیکی یا اتوماتیک

مجهز به هوم بار Door in Door برای دسترسی سریع به مواد غذایی

ورق پیش رنگ ضد زنگ برای افزایش دوام و زیبایی

صفحه نمایش لمسی برای تنظیمات مختلف

کشوهای یخچال پیرکس برای حفظ رطوبت مواد غذایی

یخچال‌های لایف با گارانتی 18 ماهه لایف سرویس به بازار عرضه می‌شوند.

برخی از مدل‌های پرفروش یخچال لایف عبارتند از:

یخچال فریزر 34 فوت دوقلو لایف مدل گلوریوس

یخچال فریزر 30 فوت دوقلو لایف مدل اورانوس

یخچال فریزر 25 فوت دوقلو لایف مدل ونوس

یخچال فریزر 18 فوت دوقلو لایف مدل ژوپیتر

یخچال فریزر 15 فوت دوقلو لایف مدل مارس

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد