ماشین لباسشویی 7 کیلویی اسنوا مدل SWM-71S10

ماشین لباسشویی 7 کیلویی اسنوا مدل SWM-71S10

ماشین لباسشویی اسنوا سری هارمونی اسلیم 7 کیلویی مدل SWM-71S10 از سری محصولات جدید شرکت اسنوا می باشد. این محصول از سری هارومونی اسلیم بوده و جزو زیباترین طراحی ها برای ماشین لباسشویی است. موتور موجود در ماشین لباسشویی اسنوا سری هارمونی اسلیم 7 کیلویی مدل SWM-71S10 از نوع universal بهبود یافته می باشد. شما میتوانید این محصول با کیفیت و کاربردی را از فروشگاه اینترنتی اعتماد کالا تهیه نمایید.

قدرت بالای موتور و همچنین سرعت چرخش بالا به همراه کاهش مصرف انرژی از مشخصه های این موتور قدرتمند محسوب می شود. رده مصرف انرژی در ماشین لباسشویی 7 کیلویی اسنوا سری هارمونی اسلیم مدل SWM-71S10 در جایگاه A+++ قرار گرفته است؛ این رده نشانگر کاهش مصرف انرژی در رده بالا است و این موضوع برای کاربران صرفه اقتصادی نیز دارد. سرعت چرخش موتور در این مدل از ماشین لباسشویی 1000 دور در دقیقه می باشد. بدنه ماشین لباسشویی اسنوا سری هارمونی اسلیم 7 کیلویی مدل SWM-71S10 دارای طرحی جدید بوده که خاصیت ضد لرزش از مهم ترین مشخصه های آن می باشد این بدنه دارای مدل طراحی Bodyquard می باشد. درام جدید موجود در این لباسشویی از نوع لانه زنبوری می باشد. Hexa Derum دارای خاصیت کاهش لرزش و عدم آسیب به الیاف البسه می باشد. از تکنولوژی های پیشرفته موجود در ماشین لباسشویی اسنوا سری هارمونی اسلیم 7 کیلویی مدل SWM-71S10 می توان به تکنولوژی پیشرفته محافظت از موتور TechS Guard که باعث افزایش عمر لباسشویی می شود، سیستم ادامه شستشو در صورت قطع برق، تکنولوژی شستشو همراه با بخار Magic Steam، سیستم امکان شروع شستشو با تاخیر و همچنین کنترل دستگاه با راهنمای فارسی برنامه ها و آپشن ها اشاره کرد.

برنامه‌های شستشو

ماشین لباسشویی اسنوا دارای 7 کیلوگرم ظرفیت و دارای 15 برنامه شستشو است. وجود برنامه‌های شستشوی متنوع با شرایط دمایی و زمان‌های مختلف، شستشوی انواع الیاف پارچه را ممکن می‌سازد. برنامه‌های شستشوی ماشین لباسشویی اسنوا شامل لباس‌های پنبه‌ای، شستشوی اقتصادی، الیاف مصنوعی، شستشوی پرقدرت، دستی، لباس‌های تیره، شستشوی ۱۵ دقیقه‌ای، ست رختخواب، لباس‌های ظریف، شستن محفظه، خشک‌کن و آبکشی، خشک‌کن و شستشو با بخار می‌باشد. هم‌چنین شستشو با تاخیر نیز از جمله ویژگی‌های پر کاربرد ماشین لباسشویی اسنوا است که افراد می‌توانند با تنظیم روی زمان دلخواه و بدون اتلاف وقت، آغاز به کار فعالیت ماشین لباسشویی را به تعویق بیاندازند. درام این ماشین لباسشویی که درام هگزا نام دارد طوری طراحی شده است که سطح تماس با مواد شوینده را افزایش داده و باعث بهینه‌تر شدن کیفیت شستشو می‌شود.

شستشو با بخار

برنامه شستشو با بخار علاوه بر ضدعفونی و باکتری زدایی، لباس‌هایی بدون چین و چروک را تحویل خواهد داد. به این ترتیب فرایند اتوکشی لباس‌ها به راحتی انجام می‌پذیرد و زمانبر نخواهد بود. هم‌چنین قدرت نفوذ بخار بسیار زیاد است و کوچک‌ترین ذرات آلوده و گرد و غبار را از بین خواهد برد. هم‌چنین انحلال پذیری مواد شوینده در بخار بیشتر است و به مراتب کیفیت شستشو نیز ارتقا می‌یابد.

مزایا و معایب

سرعت خشک کن این مدل از ماشین لباسشویی اسنوا 1000 دور است، این درحالی است که اغلب ماشین لباسشویی‌ها دارای دور 1400 هستند. هم‌چنین موتور یونیورسال به کاربرده شده در این ماشین لباسشویی در مقایسه با موتورهای معمولی(تسمه‌ای) عملکرد بهتری دارد ولی درمقایسه با موتورهای دیجیتال اینورتر اتلاف انرژی و صدای بیشتری دارند. مهم ترین مزیتی که میتوان به آن اشاره کرد قیمت مناسب و اقتصادی این محصول است؛ به طور کلی محصولات سری هارمونی اسنوا دارای قیمت و کیفیت قابل قبولی هستند تا خریداران محترمی که به برند اسنوا علاقه‌مند هستند بتوانند بدون دغدغه قیمت، خرید خود را نهایی کنند.

لباسشویی ۷ کیلویی اسنوا

ظرفیت دیگ ماشین لباسشویی اسنوا ۷ کیلوگرم است که برای زوج‌های جوان و خانواده‌های کم جمعیت مناسب است. به لطف فناوری نانو سیلور، تمامی لکه‌های روی الیاف پارچه از بین می‌رود. این تکنولوژی البسه را بدون حساسیت و آلرژی مورد شست‌وشو قرار می‌دهد. میزان مصرف انرژی مدل SWM-71S10 بسیار پایین است که در مصرف آب و برق صرفه‌جویی می‌کند. به گونه‌ای که این محصول توانسته رتبه انرژی +++A را دریافت کند. جالب است بدانید، ماشین لباسشویی اسنوا امکان ادامه دادن شست‌وشو را هنگام قطعی برق فراهم کرده است. این ویژگی باعث می‌شود برنامه تنظیم شده پس از وصل شدن برق ادامه پیدا کند.

نوع مخزن: درب از جلو

سرعت چرخش موتور: ۱۰۰۰ دور در دقیقه

طبقه بندی رنگی: ساده

ظرفیت دیگ: ۷ کیلوگرم

اندازه دهانه در: ۵۰۰

زاویه باز شدن در: ۱۲۰ درجه

جهت بازشدن در: به سمت چپ

دستگاه نمایش وضعیت: نمایشگر LCD

پشتیبانی از برنامه‌ها و حالت‌های خاص

صرفه‌جویی (ECO)

لباس بچه (Baby Care)

لباس مشکی

شست‌وشوی سریع

فناوری حباب ساز (Bubble Soak)

هوشمند

برند اسنوا (snowa) یکی از باکیفیت ترین برند های موجود در بازار ایران می باشد و همانطور که گفته شد در دسته ی پر فروش ترین ها در بازار قرار دارداین برند با تولید محصولاتی با کیفیت بسیار بالا توانسته است با دیگر برند ها به رقابت بپردازد و حتی در برخی از زمینه ها در تولید محصولات لوازم خانگی از آن ها نیز بهتر عمل بکنداسنوا در سال ۱۳۸۵ در شهرک صنعتی مورچه خورت تاسیس شد و کلمه ی اسنوا مخفف اسم شرکت یعنی ” ارکان ساختار نوین ایرانیان ” می باشد ، این شرکت زیر مجموعه گروه صنعتی انتخاب است و در همان اوایل فعالیت خود توانست به سرعت نظر خریداران را با ارائه ی کیفیت خوب و معقول جلب بکند و به موفقیت های زیاد دست پیدا بکند.

مارک اسنوا از آنجایی که برندی ایرانی است در سرتاسر ایران دارای نمایندگی می باشد و شما می توانید برای پیدا کردن نمایندگی برند اسنوا در شهر یا استانی که در آن زندگی می کنید عبارت نمایندگی مارک اسنوا را به علاوه ی اسم شهر یا استان را در گوگل جست و جو کرده و سپس به سایت اصلی نمایندگی برند اسنوا بروید از بخش نمایندگی اطلاعات لازم را به دست بیاوریدهمچنین مارک اسنوا تمامی محصولاتش دارای گارانتی 24 ماهه تحت نظر سرویس حامی می باشد که سبب می شود خریدی امن و بدون نگرانی را برای شما به ارمغان بیاوردعلاوه بر این وجود گارانتی به مدت زمان 18 ماه بر روی محصولات اسنوا نشان دهنده ی کیفیت محصولات اسنوا می باشد.

داستان انتخاب سرویس از سال ۱۳۸۶ به صورت رسمی و با ثبت برند «انتخاب سرویس حامی» آغاز شد. از ابتدای تاسیس تا کنون خدمات گسترده و متنوعی برای برند اسنوا ارائه داده‌ایم.

در کنار ارائه خدمات، شنیدن مشکلات و دغدغه‌های شما در حوزه لوازم خانگی برای ما اهمیت فراوانی دارد؛ ساده‌ترین و سریع‌ترین راه ارتباط با ما، تماس با شماره ۱۶۹۹ است که در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز پاسخگوی شما خواهد بود.

انتخاب سرویس دارای گسترده ترین شبکه خدمات پس از فروش لوازم خانگی در سراسر کشور است. گستره خدمات ما از نصب و تعمیر لوازم خانگی تا مشاوره فنی امور خانه شما هم‌میهنان گرامی توسعه یافته است.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد