ماشین لباسشویی 9 کیلویی اسنوا مدل SWM-94W61

ماشین لباسشویی 9 کیلویی اسنوا مدل SWM-94W61

کد مدل SWM-94W61 از سری لباسشویی های سری واش این واش شرکت اسنوا می باشد. حال اجازه دهید با سری واش این واش آشناتون کنم، امروزه با دنیای پر مشغله برای همه ی ما وجود دارد، ممکن است بعد از این که لباسشویی را روشن کردید یادتان بیافتد لباس کثیفی را فراموش کرده اید که قصد استفاده از آن را به زودی زود داشتید، اما هیچ جای نگرانی نیست چون سری واش این واش این مشکل را حل کرده است، به این صورت که با استفاده از درب تعبیه شده روی در می توانید لباس یا لباس هایی که فراموش کرده اید را حتی بعد از شروع کار لباسشویی به آن اضافه کنیدماشین لباسشویی اسنوا سری واش این واش 9 کیلویی دارای طراحی درام الماسه قدرتمند نسل جدید می باشد، این درام با طراحی هوشمندانه و طراحی الماس مانندی که دارد هم در سرعت بالا باعث لرزش کمتری شده و همچنین از آسیب دیدن به الیاف البسه جلوگیری کرده و مانع چروک شدن لباس ها می شود. ماشین لباسشویی اسنوا سری واش این واش 9 کیلویی مدل SWM-94W61 دارای صفحه نمایش ال ای دی با دکمه های لمسی می باشد. این صفحه نمایش هم کاربری دستگاه را آسان تر کرده و هم زیبایی و جذابیت محصول را چند برابر می کند.شما میتوانید این محصول با کیفیت و کاربردی را با قیمتی مناسب از فروشگاه اینترنتی اعتماد کالا تهیه نمایید.

ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-94W61 مجهز به موتور دایرکت اینورتر می باشد که علاوه بر قدرت بالای آن عملکرد بسزایی در کاهش صدا و لرزش دارد.شرکت محبوب اسنوا این سری محصول را با رنگ نقره ای  و سفید طراحی کرده است.این محصول از گرید مصرفی A+++ -55% برخوردار است که 55% در مصرف انرژی صرفه جویی می کند.ظرفیت ماشین لباسشویی 9 کیلوگرم می باشد که انتخاب اکثر خانواده های پرجمعیت است.

قسمت جلوی ماشین از دو درب تشکیل شده که یک درب با کاور بزرگ و درب دیگر برای اضافه کردن لباس در حین شستشو می باشد.دیگ استفاده شده از نوع الماسه است که ابعاد آن به طرح الماسی شکل طراحی شده که کیفیت شستشو لباس را بالا می برد.پنل هوشمند تعبیه شده با رنگ مشکی وجود دارد که ظاهر و زیبایی فوق العاده ای را به دستگاه می بخشد.یکی از قابلیت های کاربردی آن برای افرادی که کودک دارند ،قفل کودک می باشد که دیگر هیج جای نگرانی برای پدر و مادر ها بوجود نمی آید.

 

 

ویژگی ماشین لباسشویی اسنوا

میزان صدا در حالت شستشو:51DB

 میزان صدا در حالت خشک کن:71 DB

سرعت چرخش موتور:1400 دور در دقیقه

طراحی ضد لرزش

دارای سیستم عیب یاب

اعلام هشدار در پایان شستشو

جنس مخزن استیل ضد زنگ

پنل هوشمند

دارای 14 برنامه شستشو

 

 

موتور دایرکت اینورتر

موتور دایرکت اینورتر با برد الکترونیکی کار می کند و با حذف تسمه در این نوع موتور باعث کاهش صدا و لرزش می شود.استفاده از این موتور سبب کاهش میزان اصطحکاک،صرفه جویی در مصرف برق،کاهش ساییدگی می شود.

 

 

امکانات ماشین لباسشویی اسنوا

 

دیگ الماسه

استفاده از دیگ الماسه عملکرد شستشو بهتری را برای شما بوجود می آورد.به گونه ای طراحی شده است که تماس لباس با یکدیگر کمتر باشد و از چروک بیش از اندازه لباس جلوگیری می کند.علاوه براین حفره های الماسی که درون محفظه بکار رفته باعث می شود تا کمترین اسیب به لباس وارد شود و شستشو بهتری داشته باشند.

 

فناوری نانو سیلور

فناوری نانو سیلور از یون های نقره تشکیل شده است.قابلیت ضدباکتری میکروب و... دارد و مانع ورود انها به دیگ می شود.کاربرد ذیگر ان خوشبو شدن لباس و محفظه می باشد.

 

اضافه کردن لباس

یکی از چشمگیرترین قابلیت های ماشین لباسشویی اضافه کردن لباس در فرایند شستشو می باشد.این سری محصول اسنوا به گونه طراحی شده است که با فراموشی لباس می توان در هر زمان لباس را با درب کوچکی که بر کاور بزرگ وجود دارد اضافه کرد.

 

 

ابعاد

ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-94W61 با ارتفاع 85 سانتی متر و پهنای 59.5 سانتی متر و در عمق 63.5 سانتی متر جاگیری مناسبی در خانه شما دارد.

موتور پیشرفته قدرتمند و برنامه های اتوماتیک متنوع شستشو

سیستم بالانس اتوماتیک البسه از سیستم های کاربردی در ماشین لباسشویی اسنوا به شمار می آید که میزان وزن البسه را آنالیز کرده و نسبت به آن شستشو را انجام می دهد تا کیفیت شستشو بالا تر رفته و هم به موتور آن فشار زیادی وارد نشود. ماشین لباسشویی اسنوا سری واش این واش 9 کیلویی مدل SWM-94W61 دارای موتور پیشرفته دایرکت درایو می باشد که از قابلیت های آن خشک کردن لباس ها با سرعت 1400 دور در دقیقه را دارد. شما با استفاده از شستشو سریع می توانید لباس هایتان را در مدت زمان کوتاهی شستشو دهید این برنامه در مواقعی که لباستان زیاد کثیف نیست و نمی خواهید آن را هر دفعه به مدت طولانی بشویید می توانید از این برنامه استفاده کنید. رده مصرف انرژی در این ماشین لباسشویی 9 کیلویی اسنوا A+++ -55% است، رده انرژی در واقع میزان مصرف انرژی دستگاه و کارایی آن را نشان می دهد. پس از قابلیت های مهم در ماشین لباسشویی اسنوا سری واش این واش می توان به هیتر نسل جدید Nickel Diffusion، تکنولوژی پیشرفته محافظت از موتور s-guard tech و امکان ادامه شستشو در صورت قطع برق، شستشوی لباس کودک baby protect، شستشوی سریع، آبکشی شرعی اشاره کرد

 

گارانتی محصولات اسنوا شامل موارد زیر است:

مدت زمان گارانتی: مدت زمان گارانتی محصولات اسنوا از یک تا پنج سال متغیر است و بسته به نوع محصول متفاوت است. به عنوان مثال، گارانتی یخچال و فریزر اسنوا سه سال است، گارانتی تلویزیون اسنوا دو سال است، و گارانتی ماشین لباسشویی اسنوا یک سال است.

شرایط گارانتی: شرایط گارانتی محصولات اسنوا به شرح زیر است:

محصول باید توسط نمایندگی مجاز اسنوا نصب و راه اندازی شود.

محصول باید در مدت زمان گارانتی توسط شخص ثالث تعمیر نشده باشد.

خرابی محصول باید ناشی از نقص فنی باشد و ناشی از استفاده نادرست مصرف کننده نباشد.

خدمات گارانتی: خدمات گارانتی محصولات اسنوا شامل موارد زیر است:

تعمیر محصول در صورت خرابی

تعویض قطعات معیوب محصول

حمل و نقل محصول به نمایندگی در صورت نیاز

تماس با خدمات پس از فروش اسنوا: برای دریافت خدمات گارانتی محصولات اسنوا می توانید با شماره ۱۶۹۹ تماس بگیرید.

در صورت خرابی محصول در طول مدت گارانتی، می توانید با تماس با خدمات پس از فروش اسنوا، از خدمات گارانتی بهره مند شوید. خدمات پس از فروش اسنوا در سراسر کشور شعبه دارد و می تواند خدمات گارانتی را در اسرع وقت به شما ارائه دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد