ماشین ظرفشویی اسنوا 13 نفره مدل SDW-F353210

ماشین ظرفشویی اسنوا مدل F353210 یک ماشین ظرفشویی 13 نفره است که از استیل ضد زنگ ساخته شده است .ماشین ظرفشویی اسنوا گزینه ای عالی برای خانواده های بزرگ که به دنبال یک ماشین ظرفشویی کارآمد و با ویژگی های کامل است ، میباشد. این ماشین ظرفشویی دارای رتبه انرژی A++ و مصرف آب 10 لیتر در هر چرخه است .این دستگاه دارای پنج برنامه شستشو از جمله شستشوی سریع است .ماشین ظرفشویی اسنوا دارای 3 سبد شستشو مجزا است که ارتفاع سبد دوم دستگاه را میتوان تنظیم کرد .شما میتوانید این محصول با کیفیت و کاربردی را با قیمتی مناسبی از فروشگاه اینترنتی اعتماد کالا تهیه نمایید.

 

ویژگی ماشین ظرفشویی اسنوا 

دارای 3 سبد 

قفل کودک 

5 برنامه شستشو 

سیستم هوشمند کنترل نشتی آب 

تنظیم سختی آب 

قابلیت اضافه کردن ظروف

 

 

امکانات ماشین ظرفشویی اسنوا 

 

سیستم عیب یاب هوشمند 

ماشین ظرفشویی اسنوا دارای سیستم عیب یاب هوشمند میباشد که این سیستم باعث میگردد تا در صورت بروز مشکل در عملکرد دستگاه به راحتی از آن مطلع شوید.

 

شروع شست و شو با تاخیر

 از این دکمه برای تاخیر در شروع یک سیکل یا برنامه شستشو استفاده می‌شود. به این معنا که با فشار دادن این دکمه و تعیین یک زمان مشخص، ظرفشویی در تایم تعیین شده شروع به اجرای برنامه مورد نظر می‌کند.

 

 

ابعاد دستگاه 

اگر فضای محدودی دارید ، ممکن است بخواهید یک ماشین ظرفشویی جمع وجور را در نظر بگیرید. ماشین ظرفشویی 13 نفره اسنوا دارای ارتفاع 85 سانتی متر و عمق 60 سانتی متر و پهنای 60 سانتی متر میباشد .

 

معرفی ماشین ظرفشویی اسنوا 13 نفره مدل SDW-F353210

ماشین ظرفشویی از سری لوازم خانگی کم مصرف و در عین حال کاربردی هستند که با استفاده از آن می توان ظرف ها را در مدت زمان کوتاهی شستشو دهید و در مصرف آب نیز صرفه جویی کنید. معمولا ماشین ظرفشویی از نظر برنامه، رنگ، ابعاد و ظاهر با یکدیگر متفاوت اند اما همه آن ها یک کار مشترک را انجام می دهند. ماشین ظرفشویی اسنوا 3 سبد شستشو مجزا دارد که ارتفاع سبد دوم دستگاه را می توان با لیفتر تنظیم کرد. ماشین ظرفشویی 13 نفره‌ی مومنتز، در هر نوبت به اندازه‌ ی 152 تکه ظرف، ظرفیت داره؛ اما با وجود ظرفیت بالا، کم‌ مصرفه و باعث می‌ شه هزینه‌ ی برق به شدت کاهش پیدا کنه. میزان آب مصرفی در ماشین ظرفشویی در هر سیکل شستشو 10 لیتر است و از گرید انرژی ++A بهره می برد که این میزان گرید انرژی مصرف پایین انرژی محصولات اسنوا در زمان استفاده را نشان می دهد.

ماشین ظرفشویی اسنوا مدل SDW-F353210 ماشین ظرفشویی استیل ضد زنگ است که ظرفیت 13 نفر را دارد. دارای رتبه مصرف انرژی ++A است و دارای 6 برنامه شستشو است. این دستگاه همچنین دارای صفحه نمایش LED، سه قفسه شستشو و سه است. آبپاش بازویی.


ظرفیت 13 نفر

رتبه مصرف انرژی ++A

6 برنامه شستشو

صفحه نمایش LED

سه قفسه شستشو

سه بازوی آبپاش

سیستم عیب یاب هوشمند

شروع با تاخیر

قفل کودک

این ماشین ظرفشویی انتخاب خوبی برای خانواده های بزرگ یا کسانی است که زیاد سرگرمی می کنند. جادار است. ، کارآمد از نظر انرژی و دارای طیف وسیعی از ویژگی ها برای تمیز کردن ظروف شما است.

برخی از مزایای این ماشین ظرفشویی عبارتند از:

ظرفیت بزرگ برای تمیز کردن ظروف در یک بار

رتبه مصرف انرژی کارآمد برای صرفه جویی در مصرف پول در قبض های برق

طیف وسیعی از برنامه های شستشو برای انتخاب مناسب برای هر بار شستشو

صفحه نمایش LED برای مشاهده آسان تنظیمات و پیشرفت چرخه

سه قفسه شستشو برای انعطاف پذیری در بارگیری ظروف

سه بازوی آبپاش برای تمیز کردن کامل ظروف

سیستم عیب یاب هوشمند برای کمک به عیب یابی آسان مشکلات

شروع با تاخیر برای شستشوی ظروف در زمان مناسب شما

قفل کودک برای ایمنی

برخی از معایب این ماشین ظرفشویی عبارتند از:

می تواند گران باشد

ممکن است برای همه آشپزخانه ها مناسب نباشد

نصب ممکن است مورد نیاز باشد

در کل، ماشین ظرفشویی اسنوا مدل SDW-F353210 گزینه خوبی برای خانواده های بزرگ یا کسانی است که زیاد سرگرمی می کنند. جادار است، کارآمد از نظر انرژی و دارای طیف وسیعی از ویژگی ها برای تمیز کردن ظروف شما است.

سیستم عیب یاب هوشمند ماشین ظرفشویی

سیستم عیب یاب هوشمند ماشین ظرفشویی، فناوری است که به شما کمک می کند تا مشکلات رایج ماشین ظرفشویی خود را به سرعت و به آسانی عیب یابی کنید. این سیستم معمولاً از دو بخش تشکیل شده است:

سنسورهاسنسورها داده ها را در مورد عملکرد ماشین ظرفشویی جمع آوری می کنند. این داده ها شامل مواردی مانند دمای آب، فشار آب و سرعت چرخش موتور است.

الگوریتم هاالگوریتم ها از داده های جمع آوری شده توسط سنسورها برای شناسایی مشکلات احتمالی استفاده می کنند.

سیستم هوشمند کنترل نشتی آب ماشین ظرفشویی

سیستم هوشمند کنترل نشتی آب ماشین ظرفشویی، مجموعه‌ای از ابزارها و فناوری‌ها است که برای تشخیص و جلوگیری از نشتی آب در ماشین ظرفشویی طراحی شده است. این سیستم می‌تواند به شما در جلوگیری از آسیب‌های ناشی از آب، صرفه‌جویی در مصرف آب و افزایش طول عمر ماشین ظرفشویی شما کمک کند.

شروع شستشو با تاخیر در ماشین ظرفشویی

قابلیت شروع شستشو با تاخیر در ماشین ظرفشویی، به شما این امکان را می‌دهد که شستشوی ظروف را به زمان دلخواه خود موکول کنید.

اسنوا ساخت کجاست ؟

برند اسنوا (snowa) یکی از باکیفیت ترین برند های موجود در بازار ایران می باشد و همانطور که گفته شد در دسته ی پر فروش ترین ها در بازار قرار دارداین برند با تولید محصولاتی با کیفیت بسیار بالا توانسته است با دیگر برند ها به رقابت بپردازد و حتی در برخی از زمینه ها در تولید محصولات لوازم خانگی از آن ها نیز بهتر عمل بکنداسنوا در سال ۱۳۸۵ در شهرک صنعتی مورچه خورت تاسیس شد و کلمه ی اسنوا مخفف اسم شرکت یعنی ” ارکان ساختار نوین ایرانیان ” می باشد ، این شرکت زیر مجموعه گروه صنعتی انتخاب است و در همان اوایل فعالیت خود توانست به سرعت نظر خریداران را با ارائه ی کیفیت خوب و معقول جلب بکند و به موفقیت های زیاد دست پیدا بکند.

بررسی گارانتی و خدمات پس از فروش اسنوا

مارک اسنوا از آنجایی که برندی ایرانی است در سرتاسر ایران دارای نمایندگی می باشد و شما می توانید برای پیدا کردن نمایندگی برند اسنوا در شهر یا استانی که در آن زندگی می کنید عبارت نمایندگی مارک اسنوا را به علاوه ی اسم شهر یا استان را در گوگل جست و جو کرده و سپس به سایت اصلی نمایندگی برند اسنوا بروید از بخش نمایندگی اطلاعات لازم را به دست بیاوریدهمچنین مارک اسنوا تمامی محصولاتش دارای گارانتی 24 ماهه تحت نظر سرویس حامی می باشد که سبب می شود خریدی امن و بدون نگرانی را برای شما به ارمغان بیاوردعلاوه بر این وجود گارانتی به مدت زمان 18 ماه بر روی محصولات اسنوا نشان دهنده ی کیفیت محصولات اسنوا می باشد.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد