ساید بای ساید 32 فوت سام مدل ROSSO-W

ساید بای ساید سام نوعی یخچال فریزر است که دو بخش اصلی به صورت عمودی در کنار یکدیگر قرار میگیرند .ساید بای ساید 32 فوت سام دارای طراحی شیک و زیبا است که در دو رنگ سیلور و سفید در بازار عرضه شده است  .بدنه این یخچال فریزر از جنس استیل ضد زنگ ساخته شده است که مقاومت بالایی در برابر ضربه و خراش دارد .مدل ROSSO روی درب خود به یک آب‌سردکن مجهز شده که دارای یک صفحه نمایش است. این ویژگی دسترسی آسان و سریعی را به آب آشامیدنی می‌دهد. همچنین، منبع آب ساید بای ساید دارای یخ‌ساز اتوماتیک هم است.شما میتوانید این محصول با کیفیت و کاربردی را با قیمتی مناسب از فروشگاه اینترنتی اعتماد کالا تهیه نمایید.

 

 

ویژگی یخچال فریزر سام

سرمایش سریع

سیستم گردش هوای دوگانه 

حفظ تازگی مواد غذایی 

یخساز اتوماتیک 

رتبه مصرف انرژی :A++ 

 

 

کمپرسور اینورتر دیجیتال

مزیت اصلی استفاده از کمپرسورهای اینورتر دیجیتال این است که می‌توانند به طور خودکار و بهینه، تنظیمات سرعت موتور را تغییر داده و مصرف انرژی را بهبود بخشند. کمپرسورهای اینورتر دیجیتال به دلیل کارایی بالا، کنترل دقیق و صرفه‌جویی در انرژی، در بسیاری از صنایع و سیستم‌های تهویه مطبوع استفاده می‌شوند و می‌توانند به بهبود کارایی سیستم و کاهش هزینه‌های انرژی کمک کنند.

 

کابین یخچال وفریزر 

قسمت یخچال این محصول با گنجایش 500 لیتر، دارای 5 طبقه ،2 کشو به همراه 3 طبقه بر روی درب میباشد. همچنین قسمت فریزر این دستگاه دارای5 طبقه ، 2کشو به همراه 3 طبقه بر روی درب است.

 

 

امکانات ساید بای ساید سام

 

تکنولوژی سرمایش دوگانه

تکنولوژی سرمایش دوگانه به راحتی و با استفاده از دو تبخیر کننده مجزا فضای یخچال و فریزر را به صورت جداگانه مدیریت میکند . از این سیستم برای به حداقل رساندن نوسانات دما در داخل محیط یخچال استفاده شده است.

 

سیستم سرمایش و انجماد سریع

سیستم سرمایش و انجماد سریع، یک تکنولوژی پیشرفته در یخچال‌ها و فریزرها است که به کاربر اجازه می‌دهد غذاها و مواد غذایی را به سرعت و در مدت زمان کوتاهی یخبندان کند یا به دمای خنک بسیار پایین برساند.در این سیستم‌ها، هوا به سرعت از بین مواد غذایی عبور می‌کند و حرارت آنها را به سرعت از بین می‌برد

 

اتصال به آب شهری

آبسرد کن و یخساز این یخچال به جای اتصال به یک مخزن آب به طور مستقیم با لوله کشی از آب شهری استفاده میکند که یک مزیت برجسته در این مدل یخچال میباشد

 

 

ابعاد دستگاه 

یخچال فریزر سام مدل روسو دارای ارتفاع 177.4  و عمق 88  و پهنای 91.2 سانتی متر میباشد .

مصرف انرژی A++ این دستگاه آن را در گروه دستگاه‌های کم‌مصرف قرار می‌دهد. ظاهر زیبای این دستگاه با همراهی دو دسته عمودی ِساده تکمیل می‌شود. پنل کنترلی دستگاه برای انتخاب یخ یا آب‌خنک یا… روی در فریزر نصب ‌شده است. این قسمت دارای یک پدال زیبا و بادوام نیز هست تا دسترسی به آب و یخ راحت‌تر شود. کمپرسور این دستگاه سامسونگ و از نوع Digital Inverter Compressor کمپرسور اینورتر دیجیتال است که باعث افزایش عمر و بهبود راندمان دستگاه می شود.. داخل یخچال طبقات متعدد و کشوهایی در نظر گرفته ‌شده است تا مواد غذایی و ظروف مرتب چیده شوند. سمت داخلی در هم دارای طبقاتی است که مواد غذایی و بطری‌ها را می‌توان در آن‌ها قرار داد. وجود طبقات متعدد و کشو در فریزر هم باعث منظم‌شدن و کارآمدترشدن فضای فریزر می‌شود. برای تولید یخ و استفاده از آبسردکن دستگاه باید به شیر آب شهری متصل شود. طبقات انعطاف پذیر ROSSO 3/S امکان تغییر فضای ذخیره سازی را برای کاربر فراهم می آورد. این طبقه ها به راحتی جدا شده و به بالا و پایین حرکت می کنند تا با هر سایزی از مواد غذایی و ظروف مختلف هماهنگ شوند.

از دیگر مزایای موجود در یخچال فریزر ساید بای ساید سام ۳۰ فوت مدل روسو Rosso سفید می توان به استفاد از آب تصفیه شده به دلیل مجهز بودن به فیلتر تصفیه آب، قابلیت اتصال به شیر آب شهری و مجهز به آبسردکن و یخساز اتوماتیک، دسترسی راحت تر به مواد غذایی، وجود تکنولوژی پیشرفته سیستم هوای چندگانه، طراحی هوشمندانه و زیبا با ظاهری شیک و زیبا  و همچنین وجود فضای زیاد با طراحی هوشمندانه با ظرفیت بالا برای ذخیره انواع مواد غذایی اشاره کرد. ظرفیت کلی محصول ۷۳۲ لیتر و ۳۰ فوت بوده، که در این بین ظرفیت یخچال ۵۰۰ لیتر و ظرفیت فریزر ۲۳۲ لیتر می باشد.

در طراحی یخچال فریزر ساید بای ساید ۳۰ فوت سام الکترونیک مدل روسو ROSSO W سفید دستگیره ها از نوع دستگیره مخفی بوده که علاوه بر راحتی باز کردن درب ها، جذابیت ظاهری محصول را نیز در بالاترین حالت ممکن قرار داده است. یخچال فریزر ساید بای ساید سام مدل روسو Rosso سفید دراای رده مصرف انرژی پایینی می باشد و این موضوع یکی از مزیت های مهم آن محسوب می شود، این ساید بای ساید دارای رده انرژی ++A می باشد که کاهش محسوسی در مصرف انرژی داشته است. صدای یخچال فریزر ساید بای ساید سام ۳۰ فوت مدل روسو ROSSO W سفید از اندازه پایینی بهره مند است و دارای میزان صدای ۴۰ دسی بل بوده است و در آشپزخانه شما آرامش حکمفرماست.

از دیگر تکنولوژی ها و سیستم های به روز موجود در یخچال فریزر ساید بای ساید سام ۳۰ فوت مدل روسو ROSSO W سفید می توان به سیستم سرمایش سریع Super، سیستم حالت اقتصادی و حالت تعطیلات، وجود محفظه انجماد سریع Fast Freezing، تکنولوژی پیشرفته بدون برفک No Frost، تکنولوژی خنک کننده دوگانه Twin Cooling، تکنولوژی جریان برودتی یکنواخت Multi Flow، وجود محفظه مخصوص با انتخاب میزان سرمایش Cool Select Zone و همچنین سیستم هوشمند تنظیم رطوبت و دما Smart Eco System اشاره کرد.

نمودار مصرف انرژی A

نوفراست (بدون برفک)

کمپرسور دیجیتال اینورتر سامسونگ

گارانتی کمپرسور 123 ماه

سیستم روشنایی لامپ ال ای دی

سیستم گردش هوای چندگانه (real twin cooling)

جریان برودتی یکنواخت در طبقات (multi air flow)

حس تازگی با تکنولوزی پایداری دما

یخسات اتوماتیک دارای 2 تایپ حرارتی و چرخشی و دو مکان داخل درب و داخل بدنه

آبسردکن مجهز به فیلتر شهری

محفظه انتخاب سرمایش (cool select zone) سرمایش سریع، یخ زدایی، سرمایش

جهت باز شدن درب یخچال و فریزر قابل تنظیم به هر دو سمت

دارای کشو با تنظیم دما و رطوبت

یخساز نیمه اتوماتیک (دستی)

گنجایش کل به فوت : 20

گنجایش کل: 732 لیتر

گنجایش یخچال: 500 لیتر

گنجایش فریزر: 232 لیتر

ابعاد یخچال فریزر هیمالیا (عرض/عمق/ارتفاع) سانتی متر (120*68.4*180)

 

 

گارانتی محصولات "سام الکترونیک  SAM"

محصولات سام الکترونیک دارای 24 ماه گارانتی 123 ماه گارانتی کمپرسور سام سرویس می باشد . همچنین خریداران سام الکترونیک میتوانند از خدمات نصب و راه اندازی رایگان بهره مند شوند.

توجه فرماییدمحصولات سام الکترونیک فقط توسط نمایندگان خود شرکت سام از پلمپ خارج و به هیچ عنوان توسط خود خریدار باز نگردد با تشکر.

برای نصب محصول باشماره ی 8255-021 تماس حاصل فرمایید.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد