یخچال فریزر پایین دوو سری اولتیمو 28 فوت مدل DB-2920LW

یخچال فریزر پایین دوو سری اولتیمو 28 فوت مدل DB-2920LW از سری محصولات جدید شرکت دوو می باشد.شما میتوانید این محصول با کیفیت و کاربردی را از فروشگاه اینترنتی اعتماد کالا تهیه نمایید.

 یخچال فریزر از جمله لوازم خانگی پر کاربرد در آشپزخانه است که امروزه در همه خانه ها وجود دارد. برند های معتبر در بازار انواع مختلفی از یخچال فریزر ها را با توجه به نیاز خریدار تولید و عرضه می کنند که یکی از این برندها، برند دوو است. این برند تا کنون توانسته انواع مختلف لوازم خانگی از جمله یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، اجاق گاز، تلویزیون و... را طراحی و عرضه کند که طرفدار های بسیاری را با تولید محصولات با کیفیت به سمت خود جلب کرده است. کمپرسور (compressor) پر بازده یخچال فریزر پایین نسبت به کمپرسور های معمولی از مصرف بهینه تری برخوردار است و باعث بهبود عملکرد یخچال فریزر و حفظ تازگی مواد غذایی می شود. آب سردکن مخزنی بر روی درب یخچال طراحی شده که همیشه آبی خنک را در دسترس شما قرار می دهد و باعث صرفه جویی در انرژی مصرفی می‌شود چرا که تعداد دفعات باز و بسته کردن درب یخچال را کاهش می‌دهد. طبقات شیشه ای یخچال فریزر پایین 28 فوت دوو قابلیت ضد شوک حرارتی دارند و می توانند اجسام با دمای بالا را تحمل کنند.

 

سیستم های پیشرفته موجود در یخچال فریزر پایین دوو سری اولتیمو 28 فوت مدل DB-2920LW

سامانه کنترل سرمایش الکترونیک از مزیت های این مدل یخچال فریزر پایین به شمار می آید این سامانه به سنسورهای دمایی مجهز شده که قابلیت تنظیم کردن دما در تمام بخش های مختلف یخچال را دارند یعنی سرما به صورت یکسان در یخچال پخش می شود بنابراین مواد پروتئینی، میوه و سبزیجات برای مدت طولانی تری تازه باقی می ماندیخچال فریزر پایین دوو سری اولتیمو 28 فوت مدل DB-2920LW به امکانات دیگری از جمله نمایشگر led مجهز به سیستم کنترل لمسی، سامانه سرمایش سریع یخچال، سامانه سرمایش سریع فریزر، نوار درزگیر آنتی باکتریال با قابلیت تعویض، فیلتر تصفیه آب و حالت ذخیره انرژی هوشمند (ECO) مجهز استیخچال دوو به سنسور حرکتی هوشمند مجهز شده است که در زمان تاریکی با نزدیک شدن به یخچال این سنسور به صورت خودکار فعال شده و صفحه نمایشگر و چراغ آبسرد کن را روشن می کند. از دیگر مشخصه های یخچال فریزر پایین دوو می توان به یخساز اتوماتیک اشاره کرد این نوع یخچال قابلیت اتصال به آب شهری را دارد و هر زمان که به یخ نیاز داشته باشید می توانید از این قابلیت استفاده کنید.

نمودار مصرف انرژی نشان +A در یخچال فریزر دوو 28 فوت DB-2920LW  سفید چرمی، به معنای 25% مصرف کمتر 530kwh/year نسبت به بهترین سطح مصرف یعنی A میباشد و قابلیت ذخیره انرژی هوشمند (ECO) دارد. بنابراین در مصرف انرژی شما صرفه جویی میگردد.

از جمله قابلیت های منحصر به فرد یخچال فریزر دوو 28 فوت DB-2920LW ، سامانه مدیریت مصرف هنگام سفر است که باعث عملکرد بهینه تر محصول هنگام سفر میشود. همچنین قابلیت زنگ هشداد دهنده باز ماندن درب یخچال فریزر نیز از خصوصیات این محصول میباشد. در نتیجه باعث کاهش هزینه‌های خانواده شما میشود.

سامانه ی سرمایش الکترونیک محصول مجهز به سنسورهای کنترل دمایی است که دمای یخچال فریزر را اندازه‌گیری کرده و سرمایش مورد نیاز را نامین میکند. در نتیجه سرمایش یکنواختی در یخچال فریزر فراهم میشود که میوه، سبزیجات و مواد پروتئینی برای مدت طولانی‌تری تازه و سالم می‌مانند.

ابعاد خالص یخچال فریزر دوو 28 فوت DB-2920LW

فضای کل یخچال فریزر: 28 فوت

ارتفاع: 181 سانتی متر

عرض: 83 سانتی متر

عمق یخچال فریزر: 72 سانتی متر

ابعاد با کارتن یخچال فریزر دوو 28 فوت DB-2920LW در بسته بندی

ارتفاع: 200 سانتی متر

عرض: 93 سانتی متر

عمق: 83 سانتی متر

محتویات داخل کارتن یخچال فریزر دوو 28 فوت DB-2920LW

یخچال فریزر دوو 28 فوت مدل DB-2920LW رنگ سفید چرمی

یخچال فریزر پایین دوو الکترونیک مدل DB-2920LW

 یخچال فریزر پایین 28فوت دوو الکترونیک DB-2920LW با گارانتی انتخاب سرویس یکی از با کیفیت ترین محصولات شرکت دوو الکترونیک میباشد که در چهار رنگ سفید متالیک ، سفید براق ، سفید چرم و استیل در فروشگاه اینترنتی اعتماد کالا موجود می باشد.این نوع یخچال دارای یخساز اتوماتیک باقابلیت اتصال به آب شهری میباشد.

 

 

ویژگی دستگاه 

دارای فیلتر تصفیه آب 

مجهز به کمپرسور نسل جدید کم مصرف HE 

قابلیت اتصال به آب شهری 

مجهز به سامانه سرمایش دوگانه 

سیستم غیر فعال کردن یخساز 

زنگ هشدار باز بودن درب 

حسگر حرکتی هوشمند 

 

 

کابین یخچال

در قسمت یخچال این محصول 3 طبقه و 2 کشو به همراه 4 طبقه بر روی درب وجود دارد.نمایشگر در این محصول از نوع LED لمسی میباشد که دسترسی کاربر را به کنترل عملکرد های یخچال بهبود می بخشد.همچنین طبقات به کار رفته در این یخچال فریزر از جنس شیشه ای مقاوم میباشد که تحمل وزن اجسام با دمای بسیار بالا را دارد.

 

کابین فریزر

حجم کابین فریزر این محصول 139 لیتر میباشد که در آن 3 عدد کشو و 2 طبقه بر روی درب وجود دارد.همچنین این دستگاه با مجهز بودن به سیستم نوفراست مانع از برفک زدن آن در تمام طول کارکرد میشود.

 

 

امکانات یخچال فریزر دوو الکترونیک

 

سنسور حرکتی هوشمند intelliget motion sensor 

این سنسور هنگام تاریکی با نزدیک شدن به یخچال صفحه نمایشگر و چراغ آبسردکن روشن شده و فضای اطراف را روشن میکند.

 

سامانه کنترل سرمایش الکترونیک Digital Cooling 

زمانی که محصول شما دارای سیستم کنترل سرمایش الکترونیک باشد با داشتن این سنسور میتوان دمای درون و بیرون یخچال را تشخیص داده و این اطلاعات را به سامانه کنترل دیجیتال انتقال داده و این اطلاعات را آنالیز کرده و به کمپرسور انتقال میدهد تا کمپرسور سرمایش مورد نیاز را تامین کند.

 

سیستم سرمایش و انجماد سریع

سیستم سرمایش و انجماد سریع، یک تکنولوژی پیشرفته در یخچال‌ها و فریزرها است که به کاربر اجازه می‌دهد غذاها و مواد غذایی را به سرعت و در مدت زمان کوتاهی یخبندان کند یا به دمای خنکی بسیار پایین برساند.در این سیستم‌ها، هوا به سرعت از بین مواد غذایی عبور می‌کند و حرارت آنها را به سرعت از بین می‌برد تا دمای مناسب به‌سرعت برساند.

 

سیستم گردش هوای چندگانه

سیستم گردش هوا دارای چند دریچه می‌باشد که هرکدام از آنها در زیر قفسه‌های یخچال فریزر قرار دارند و باعث پخش هوای سرد به‌صورت یکسان در طبقات یخچال می‌شوند. از مهم ترین مزیت اصلی گردش هوای چندگانه در داخل یخچال این است که هوا در یک جا ثابت نمی‌ماند و مداوم در حال چرخش در داخل محصول است.

 

 

ابعاد

یخچال فریزر دوو در ارتفاع 180 سانتی متر ،پهنای 82 سانتی متر ،عمق 73.5 سانتی متر و ظرفیت 28 فوت در بازار عرضه شده است.

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد