یخچال فریزر دوو فریزر بالا مدل Daewoo DT-2720MW

یخچال فریزر دوو فریزر بالا مدل Daewoo DT-2720MW

یخچال و فریزر کمبی دوو مدل DT-2720MW محصولی استاندارد و زیبا است که با فناوری‌ های روز دنیا تولید شده است. این محصول جدید با طراحی زیبا و قابلیت های روز دنیا نمونه ای پیشرفته ترین یخچال فریزر ازنوع فریزر بالا می باشد. فریزر این دستگاه در بالا و یخچال در پایین قرار گرفته که به سامانه کنترل سرمایش الکترونیک مجهز شده است. شما میتوانید این محصول با کیفیت و کاربردی را با قیمتی مناسب از فروشگاه اینترنتی اعتماد کالا تهیه نمایید.

این سیستم به همراه کمپرسور اینورتر دیجیتال کم‌‌ مصرف، سرما را در تمام فضای داخل دستگاه پخش می‌ کند. مصرف انرژی بهینه در یخچال فریزر بالا ۲۸ فوت دوو سری پرادا مدل DT-2720MW به لطف کمپرسور اینورتر دیجیتال تا ۲۳ درصد کاهش پیدا کرده است. توان کمپرسور در ۵ سطح تعریف شده و کارایی آن افزایش قابل توجهی نسبت به مدل های معمولی دارد. صدای کمپرسور اینورتر دیجیتال Inverter Compressor Digital حدود ۱۱ درصد کمتر از مدل های معمولی است. مصرف انرژی در یخچال فریزر بالا دوو سری پرادا ۲۸ فوت مدل DT-2720MW دارای رتبه +A می باشد و جزو یخچال های کم مصرف در بازار شمرده می شود. از دیگر سیستم های موجود در یخچال فریزر بالا دوو سری پرادا ۲۸ فوت مدل DT-2720MW می توان به وجود فیلتر دو لایه نانو کربن برای جذب باکتری ها، رفع بوی نامطبوع و جلوگیری از کپک زدن مواد غذایی می باشد. در درب یخچال مدل DT-2720MW یک دریچه آبسردکن و یخساز تعبیه شده است. یخچال و فریزر دوو با استفاده از فیلتر تصفیه هوای نانو کربن باعث شده لبنیات، میوه و سبزیجات داخل دستگاه تازه بمانند. یکی دیگر از ویژگی‌ های مدل DT-2720MW دوو سامانه مدیریت مصرف هنگام سفر است. این ویژگی برای مدیریت سرمایش دستگاه در زمان مسافرت افراد کاربرد دارد. وجود سامانه های سرمایش سریع و انجماد سریع نیز باعث افزایش و حفظ ارزش غذایی مواد غذایی شده و کیفیت مواد پروتئینی ، سبزیجات و میوه ها حفظ می شود.

بیشترین ماندگاری مواد غذایی فیلتر نهایت تازگی (Fresh Max Filter) در یخچال فریزر پرادا، تازگی مواد غذایی را به بیشترین میزان خواهد رساند. با وجود این فیلتر، گاز اتیلنی که از برخی میوه ها مانند موز و سیب متصاعد می شود، توسط این فیلتر جذب می شوند و سپس به دی اکسید کربن تبدیل می شوند. این موضوع منجر به افزایش ماندگاری مواد غذایی می شود.

ویژگی های یخچال فریزر دوو

فیلتر نهایت تازگی "Fresh Max Filter"

فیلتر نهایت تازگی (Fresh Max Filter) در یخچال فریزر پرادا، تازگی مواد غذایی را به بیشترین میزان خواهد رساند. با وجود این فیلتر، گاز اتیلنی که از برخی میوه ها مانند موز و سیب متصاعد می شود، توسط این فیلتر جذب می شوند و سپس به دی اکسید کربن تبدیل می شوند.

 

سامانه گردش هوای سه بعدی

این سامانه باعث می شود دمای مواد غذایی یخچال همیشه ثابت بماند دریچه های تعبیه شده در  نقاط مختلف یخچال همراه جریان سرد را به درون یخچال ارسال می کند. بنابر این مواد غذایی همیشه در بهترین دما نگهداری می شود. وجود سنسورهای دمایی نیز در کنار پردازشگر قدرتمند یخچال به صورت مستمر کیفیت سرمایش را درون یخچال پایش می کند. این تنظیم باعث می شود عملکرد کمپرسور بهینه شده و سرمایش یکنواخت محیط درون یخچال میوه ، سبزیجات و مواد پروتئینی را در تازه ترین حالت ممکن نگه می دارد.  

 

کمپرسور اینورتر دیجیتال

کمپرسور اینورتر دیجیتال یخچال فرزیر به معنای استفاده از یک کمپرسور خاص در دستگاه‌های یخچال فریزر می‌باشد که از تکنولوژی اینورتر دیجیتال استفاده می‌کند. به عبارت دیگر، این کمپرسور با استفاده از الکترونیک دیجیتال و تقویت‌کننده فرکانس امکان کنترل بهتر و دقیق‌تر بر دما و کارکرد دستگاه را فراهم می‌کند. این به نوبه خود باعث بهبود کارایی انرژی، کاهش مصرف برق و کاهش سر و صدا در مقایسه با کمپرسور‌های معمولی می‌شود.

 

سامانه زنگ هشدار باز بودن درب و بسته شدن خودکار درب 

از دیگر قابلیت های پیشرفته ی یخچال فریزر 28 فوت دوو الکترونیک سری پرادا مدل-DT-2720MW می توان به زنگ هشدار باز بودن در و بسته شدن خودکار آن اشاره کرد. به واسطه ی این قابلیت هنگام باز بودن در یخچال به طور خودکار اقدام به بستن آن می کند و از هدر رفت انرژی تا حد زیادی جلوگیری می کند.

 

سامانه گردش هوای سه بعدی پرادا سامانه گردش هوای سه بعدی یخچال فریزر پرادا، باعث می شود که دمای مواد غذایی در یخچال همیشه ثابت باشد. دریچه های تعبیه شده در نقاط مختلف پرادا، همواره جریان هوای سرد را به درون یخچال ارسال می کنند. بنابراین مواد غذایی شما همیشه در بهترین دمای ممکن نگهداری می شوند.

وجود فن آوری های پیشرفته نشان از کیفیت بالای ساخت این یخچال فریزر محسوب می شود. کاربران می توانند بیشترین ماندگاری را در یخچال فریزر دوو سری پرادا ۲۸ فوت مدل DT-2720MW مشاهده کنند ، وجود فیلتر قدرتمند نهایت تازگی Filter Max Fresh در این محصول تعبیه شده تازگی مواد غذایی را به بیشترین میزان خواهد رساند. با وجود ابن فیلتر ، گاز اتیلنی که از برخی میوه ها مانند موز و سیب متصاعد می شود، توسط این فیلتر جذب می شوند و سپس به دی اکسید کربن تبدیل می شوند. این موضوع منجر به افزایش ماندگاری مواد غذاغیی می شود. یخ ساز پرتابل، متناسب با سبک زندگی و ضیافت های ایرانی است و امکان حذف آن از محیط داخلی یخچال وجود دارد. آبسردکن با مخزنی بزرگتر میزان مصرف انرژی پرادا را کاهش داده است. شما همیشه به آب خنک، بدون نیاز به باز و بسته کردن درب دسترسی خواهید داشت.

حفظ تازگی مواد غذایی مجموعه ای از سنسورهای دمایی در کنار پردازشگر قدرتمند پرادا، به صورت مستمر کیفیت سرمایش درون یخچال را پایش می کند. تنظیم دما به واسطه سامانه کنترل سرمایش الکترونیک، باعث می شود عملکرد کمپرسور بهینه شده و سرمایش یکنواخت محیط درون یخچال میوه، سبزیجات و مواد پروتئینی را در تازه ترین حالت، بدون از دست رفتن ارزش غذایی نگهداری می کند.

مصرف انرژی بهینه یخچال پرادا به لطف استفاده از کمپرسور اینورتر دیجیتال، مصرف انرژی تا ۲۳ درصد کاهش می یابد. توان خروجی کمپرسور در ۵ سطح تعریف شده است. در عین حال، کارایی کمپرسور نسبت به مدل معمولی افزایش قابل توجهی دارد. در عین کاهش میزان مصرف انرژی، صدای کمپرسور پرادا، ۱۱ درصد کمتر از یخچال با کمپرسور معمولی است.

از دیگر فن آوری های موجود در یخچال فریزر بالا ۲۸ فوت دوو سری پرادا مدل DT-2720MW می توان به سامانه گردش هوای سه بعدی پرادا اشاره کرد، این سامانه باعث می شود دمای مواد غذایی یخچال همیشه ثابت بماند دریچه های تعبیه شده در نقاط مختلف یخچال همراه جریان سرد را به درون یخچال ارسال می کند. بنابراین مواد غذایی همیشه در بهترین دما نگهداری می شود. وجود سنسورهای دمایی نیز در کنار پردازشگر قدرتمند یخچال به صورت مستمر کیفیت سرمایش را درون یخچال پایش می کند. این تنظیم باعث می شود عملکرد کمپرسور بهینه شده و سرمایش یکنواخت محیط درون یخچال میوه، سبزیجات و مواد پروتئینی را در تازه ترین حالت ممکن نگه می دارد.

محفظه یخچال تمیز و بدون بو فیلتر دو لایه نانو کربن یخچال فریزر پرادا، برای جذب باکتری ها و رفع بوی نامطبوع طراحی شده، که منجر به جلوگیری از کپک زدگی مواد غذایی داخل یخچال می شود.

سامانه سرمایش و انجماد سریع یخچال فریزر پرادا سامانه سرمایش و انجماد سریع یخچال فریزر پرادا، نهایت سازگاری پرادا با سرعت بالای زندگی نشان می دهد. انجماد سریع مواد غذایی باعث حفظ ارزش مواد غذایی می شود و کیفیت را در مواد پروتئینی حفظ می کند. سبزیجات و میوه ها، با سامانه سرمایش سریع تازه تر می مانند.

طراحی منحصر به فرد یخچال پرادا یخچال پرادا با توجه به سبک زندگی ایرانی طراحی شده است و با وجود روشنایی فراگیر توسط لامپ LED بهترین دید را در اختیار شما قرار می دهد. طبقات شیشه ای، ضد شوک حرارتی هستند. ۷۰ درصد حجم پرادا مربوط به یخچال و ۳۰ درصد حجم، مربوط به فریزر است.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد