ماشین لباسشویی مدل BWF 40807 ST

ماشین لباسشویی مدل BWF 40807 ST ظرفیت 8 کیلوگرم محصولی از شرکت پاکشوما است. این ماشین لباسشویی ظرفیت 8 کیلوگرم می‌تواند جوابگوی تمامی نیاز‌های یک خانواده حتی پر جمعیت برای شست‌وشو لباس‌ها باشد. شرکت پاکشوما با بهره گیری از فناوری های جدید توانسته است رتبه مصرف انرژی این محصول را به ++A برساند که بسیار اقتصادی و در عین حال قدرتمند عمل می‌کند. این محصول از 16 عدد برنامه شست‌وشو بهره می‌برد. تنوع تعداد برنامه‌ها دست شما را برای شستشوی البسه مختلف باز می‌گذارد. وجود برنامه‌های متنوع در ماشین لباسشویی به شما اجازه می‌دهد که برنامه شست‌وشو را متناسب با نوع و جنس لباس‌ها انتخاب کنید. ماشین لباسشویی پاکشوما مدل BWF 40807 ST به ورودی مستقل آب سرد و گرم جهت صرفه جویی در مصرف انرژی مجهز شده است.شما میتوانید این محصول با کیفیت و کاربردی را از فروشگاه اینترنتی اعتماد کالا تهیه نمایید.

ماشین لباسشویی پاکشوما 9 کیلویی مدل BWF-40108ST دارای درب کروم مشکی بوده و جهت باز شدن آن به سمت چپ می باشد. این ماشین لباسشویی پاکشوما 9 کیلویی مدل BWF-40108WT دارای موتوری پر قدرت با سرعت چرخش 1400 دور در دقیقه بوده و زاویه باز شدن درب آن 180 درجه می باشد. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به آبکشی الماسه، برنامه شستشوی خودکار دیگ Drum Clean، برنامه شستشوی البسه ورزشی sport wear، برنامه شستشوی سریع 15 دقیقه ای، سیستم کنترل کف خودکار،  قابلیت تاخیر در شستشو تا 24 ساعت، قابلیت تنظیم دمای آب (20درجه تا 90 درجه سانتیگراد)، قابلیت تنظیم سرعت دور خشک کن (600 تا 1400دور بر دقیقه) و برنامه شستشوی لباس بچه (Baby Care) اشاره کرد. همچنین این ماشین لباسشویی 9 کیلویی پاکشوما مجهز به ورودی مستقل آب سرد و گرم جهت صرفه جویی در مصرف انرژی می باشد.

سیستم کنترل کف خودکار در ماشین لباسشویی پاکشوما ۹ کیلویی اینورتر باعث میشود تا هر لباسی به یک اندازه کف رسانی شود تا به بافت البسه آسیب وارد نشود. برای شستشوی لباس های کودک دلبندتان میتوانید از برنامه Baby Care استفاده کنید تا به صورت لطیف تری لباس ها شستشو و تحویل شوند. به صورت کلی تعداد ۱۶ برنامه شستشو برای این لباسشویی در نظر گرفته شده است که هر کدام وظیفه خاصی در جهت شستشوی لباس ها دارند. تعداد ۵ برنامه کمکی نیز در این مدل وجود دارد. قابلیت تاخیر در شستشو تا ۲۴ ساعت یکی دیگر از ویژگی های این دستگاه است که میتوانید زمان بندی به دستگاه بدهید. اگر نگران آسیب به بافت لباس ها در اثر آب داغ هستید میتوانید درجه آب را از ۲۰ تا ۹۰ درجه تنظیم نمایید تا لباس ها آسیب نبیند.

 

دو ورودی شیر مستقل برای شستشو در لباسشویی پاکشوما مدل ۴۰۱۰۸ تعبیه شده است که باعث شده است در مصرف انرژی و برق صرفه جویی ویژه ای شود. برای شستن لباس ها وقتی که عجله دارید میتوانید از برنامه شستشوی سریع ۱۵ دقیقه ای استفاده کنید. سایر برنامه های مخصوص این ماشین لباسشویی را در زیر میخوانید.

 

Cotton Eco مخصوص الیاف های پنبه ای و نخی به صورت اکونومی که زمان شستشو افزایش و مصرف انرژی کاهش پیدا میکند .

Automatic : شستشوی اتوماتیک انواع البسه با امکان تشخیص میزان کثیفی ، حجم و نوع جنس و البسه انتخاب بهترین روش شستشو

Sport Wear : شستشوی اختصاصی لباس های ورزشی و یا هر البسه ای که با الیاف مصنوعی ساخته شده

JEANS : شستشوی لباس هایی که الیاف جین دارند مانند شلوار و بلوز های لی

DELICATE : شستشوی انواع لباس های حساس مثل حریر و ابریشم

WOOL : شستشوی لباس های پشمی و کاموایی

DUVET : مخصوص شستشوی پتو ، ملحفه و روتختی ها

BABY CARE : شستشوی البسه نوزاد و افراد دارای آلرژی خاص

COTTON : شستشوی لباس های پنبه ای و یا نخی

QUICK 15’ : شستشوی سریع تنها در ۱۵ دقیقه با آب نسبتا سرد

DAILY 45’ : شستشوی سریع البسه روزانه با زمان ۴۵ دقیقه ای و حداقل دمای آب

MIX : شستشوی مخصوص البسه درهم (مناسب برای شستشوی روزانه)

COLOR : شستشوی لباس های رنگی برای جلوگیری از آسیب به البسه

برنامه RINSE & SPIN : آبکشی با آب سرد و خشک کن

برنامه SPIN :فقط خشک کردن و آبگیری البسه

DRUM CLEAN : جهت شستشو و ضد عفونی درام لباسشویی برای جلوگیری از بو گرفتن دیگ

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل BWF-40108ST ظرفیت 9 کیلوگرمی دارد که بسیاری از نیازهای یک خانواده پرجمعیت را برطرف می کند.این محصول با ظاهری زیبا و جذاب در رنگ نقره ای و سفید طراحی شده است که در جلوی آن پنل هوشمندی به رنگ مشکی وجود دارد که زیبایی را به آشپزخانه شما به ارمغان می آورد.موتور موجود در این محصول از نسل اینورتر BLCD کم مصرف است که مقاوم و بادوام می باشد و دور موتور آن 1400 دور در دقیقه است.یکی از قابلیت هایی که در نسل های جدید ماشین لباسشویی حائز اهمیت است میزان صدایی است که تولید می کند و این دستگاه در زمان شستشو 54 دسی بل و در زمان خشک کردن 76 دسی بل است که مصرف کننده صدایی متوجه نمی شود. این لباسشویی 16 برنامه شستشو دارد که متناسب برای هر نوع پارچه ایی می توان تنظیم کرد.مهم ترین ویژگی آن رده انرژی A+++ است که کمترین انرژی را صرف می کند.

 

ویژگی ماشین لباسشویی پاکشوما

میزان مصرف اب:12 لیتر

زاویه باز شدن در:180 درجه

دارای قفل کودک

قابلیت تاخیر در زمان شستشو تا 24 ساعت

مجهز به شستشو اقتصادی

مجهز به شستشو سریع

دارای برنامه شستشو خودکار دیگ

سیتم کنترل کف خودکار

قابلیت اتو کشی

قابلیت تنظیم دمای آب 20 تا 90 درجه

تنظیم دور سرعت خشک کن 600 تا 1400 دور بر دقیقه

 

موتورBLDC

موتورهای BLDC قدرت و سرعت بالایی دارد.در این ماشین لباسشویی ها بجای تسمه از گیربکس استفاده شده است به همین خاطر لرزش و صدای ماشین را به حد کافی از بین می برد و با برد اینورتری که دارد مصرف انرژی کمتری  دارد.

 

شستشو خودکار دیگ

این فناوری باعث می شود تا  جرم و ضایعات درون محفظه ماشین لباسشویی از بین بررود. استفاده منظم از این فناوری باعث افزایش طول عمر و کارایی و عملکرد بهتر ان می شود.

 

ابعاد

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل BWF 40108 ST با ارتفاع 85 سانتی متر و در عرض 60 سانتی متر و در عمق 60 سانتی متر تولید می شود.

 

 

گارانتی محصولاتPAKSHOMA

پاکشوما برای محصولات خود 144 ماه پشتیبانی خدمات و 24 ماه گارانتی کل قطعات به همراه نصب رایگان در نظر گرفته است که این پروسه توسط شرکت پاک سرویس به صورت یکپارچه در سراسر کشور انجام می شود. 

در نظر داشته باشیدکه محصولات پاکشوما فقط در حضور نمایندگان خود شرکت پاک سرویس از پلمپ خارج شده و به هیچ عنوان توسط خود خریدار باز نگردد .

(برای نصب محصولات پاکشوما با شماره ی 1608 تماس حاصل فرمایید.)

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد