یخچال دو قلو هیمالیا مدل رومانو

یخچال دو قلو هیمالیا مدل رومانو

یخچال دو قلو هیمالیا مدل رومانو گزینه مناسب بسیاری از افراد برای پیدا کردن یخچال های جادار است که در دو رنگ  سفید چرم و استیل روشن موجود میباشد.این محصول با حجم مفید زیاد و مطلوب مناسب خانواده های پر جمعیت می باشد که ظاهر آن نیز دارای یک طراحی یکپارچه و سراسری است به صورتی که یخچال دوقلو هیمالیا یک محصول واحد به نظر میرسد. شما میتوانید این محصول با کیفیت و کاربردی را از فروشگاه اینترنتی اعتمادکالا تهیه نمایید.در این محصول یخچال در سمت راست و فریزر در قسمت چپ آن قرار گرفته است.همچنین در صورت نیاز شرکت امکان مجزا کردن این دو محصول را برای شما فراهم مینماید.موتور موجود در این محصول از نوع موتور های مناطق گرمسیری است که در نقاط گرمسیر از توان بسیار بالا و قدرت زیادی بهره میبرد.

 

 مشخصات فنی

محفظه های نگهداری میوه و سبزیجات 

کنترل الکترونیکی هوشمند

مجهز به سیستم عیب یاب

نمایشگر لمسی

مجهز به فیلتر آب

 

کابین یخچال 

کابین یخچال رومانو دارای گنجایش 440 لیتر است که فضای بسیار وسیعی را برای خانواده های ایرانی فراهم میکند .بدنه این محصول دارای 5 طبقه ی شیشه ای نشکن و2 کشو و یک محفظه برای نگهداری میوه و سبزیجات وجود دارد.همچنین درب این محصول دارای 5 طبقه برای قرار گیری مواد غذایی دارد.همچنین برای دسترسی بهتر به مواد غذایی یک لامپ LED کم مصرف در داخل کابین فریزر در نظر گرفته شده است که تمام فضای داخلی یخچال را پوشش میدهد

 

کابین فریزر

کابین فریزر رومانو دارای تکنولوژی نوفراست است و مانع از برفک زدن فریزر میشود.این فریزر دارای 8 کشو میباشد که در بالای آن یک یخساز اتوماتیک با قابلیت اتصال به آب شهری قرار گرفته است.

 

امکانات یخچال فریزر دوقلو هیمالیا

سیستم عیب یاب هوشمند

همچنین این محصول دارای سیستم عیب یاب هوشمند است که در صورت ایجاد مشکل به سرعت کدی را بر روی صفحه نمایشگر لمسی موجود بر روی یخچال و فریزر نمایش میدهد.

هوم بار

هوم بار یکی از قابلیت های پر طرفدار در حال حاضر است  که دسترسی به مواد خوراکی و نوشیدنی ها را بدون باز کردن درب یخچال در اختیار مصرف کننده قرار می دهد  وجود این درب باعث کاهش مصرف انرژی در این یخچال هم میشود زیرا با کمتر باز شدن درب به موتور یخچال هم فشار کمتری وارد می شود

مخزن نگهداری یخ

این مخزن در بخش فوقانی فریزر قرار دارد و به صورت اتومات می باشد که کار شما را  برای استفاده از آن ، آسان میکند.

اتصال به آب شهری

آبسرد کن و یخساز این یخچال به جای اتصال به یک مخزن آب به طور مستقیم با لوله کشی از آب شهری استفاده میکند که یک مزیت برجسته در این مدل یخچال میباشد

 

ابعاد دستگاه

گنجایش این دستگاه 18 فوت است که در مجموع با احتساب فریزر 34 فوت به شما فضا برای نگهداری مواد غذایی میدهد که ارتفاع دستگاه 192 سانتی متر در عمق 70 در پهنا 130 می باشد

ظرفیتاین یخچال دارای ظرفیت کلی 34 فوت است که شامل 24 فوت فضای یخچال و 10 فوت فضای فریزر می شود.

سیستم خنک کنندهاین یخچال از سیستم خنک کننده No Frost استفاده می کند که از ایجاد برفک در داخل یخچال و فریزر جلوگیری می کند. این سیستم همچنین باعث می شود که مواد غذایی تازه تر و سالم تر باقی بمانند.

کمپرسور اینورتراین یخچال از کمپرسور اینورتر استفاده می کند که صدای کم و مصرف انرژی پایینی دارد. این کمپرسور همچنین باعث می شود که یخچال به طور مداوم و یکنواخت خنک شود.

رده انرژیاین یخچال دارای رده انرژی A+ است که نشان دهنده مصرف انرژی پایین آن است.

آبسردکناین یخچال دارای آبسردکن داخلی است که آب خنک و تازه را در دسترس شما قرار می دهد.

یخساز اتوماتیکاین یخچال دارای یخساز اتوماتیک است که به طور خودکار یخ تولید می کند.

قفسه های شیشه ای نشکنقفسه های یخچال و فریزر از شیشه نشکن ساخته شده اند که استحکام و دوام بالایی دارند.

کشوهای جاداریخچال و فریزر دارای کشوهای جادار هستند که برای نگهداری مواد غذایی مختلف مناسب هستند.

 

نمایشگر LED: این یخچال دارای نمایشگر LED است که دمای یخچال و فریزر را نشان می دهد.

سیستم Multi Airflow: این سیستم باعث می شود که هوای سرد به طور یکنواخت در تمام قسمت های یخچال و فریزر جریان داشته باشد.

فیلتر بهداشتیاین فیلتر باعث می شود که هوای داخل یخچال تازه و بهداشتی باقی بماند.

یخچال فریزر دوقلو هیمالیا 34 فوت مدل رومانوپلاس-سفید چرم دارای طراحی زیبا و مدرن است. این یخچال از رنگ سفید چرم استفاده می کند که جلوه ای لوکس و شیک به آن می دهد. یخچال و فریزر دارای درب های شیشه ای هستند که باعث می شود بتوانید به راحتی مواد غذایی داخل آن را مشاهده کنید.

ظرفیت:

یخچال فریزر دوقلو هیمالیا 34 فوت مدل رومانوپلاس-سفید چرم دارای ظرفیت کلی 34 فوت است که شامل 24 فوت فضای یخچال و 10 فوت فضای فریزر می شود. این ظرفیت فضای کافی برای نگهداری مواد غذایی برای یک خانواده بزرگ را فراهم می کند.

سیستم خنک کننده:

یخچال فریزر دوقلو هیمالیا 34 فوت مدل رومانوپلاس-سفید چرم از سیستم خنک کننده No Frost استفاده می کند که از ایجاد برفک در داخل یخچال و فریزر جلوگیری می کند. این سیستم همچنین باعث می شود که مواد غذایی تازه


شرکت هیمالیا به محصولات خود گارانتی 36 ماهه ارائه می دهد. این گارانتی شامل قطعات و خدمات می شود. در صورت بروز هرگونه مشکل در محصولات هیمالیا، می توانید از خدمات گارانتی استفاده کنید.

برای استفاده از خدمات گارانتی هیمالیا، باید برگه گارانتی محصول خود را همراه داشته باشید. این برگه را می توانید از فروشگاهی که محصول را از آن خریداری کرده اید دریافت کنید.

برای دریافت خدمات گارانتی، می توانید با شماره تلفن 43214000-026 تماس بگیرید. کارشناسان هیمالیا پس از دریافت اطلاعات لازم، تکنسین مربوطه را برای تعمیر یا تعویض محصول به محل شما اعزام می کنند.

در صورت نیاز به تعویض قطعات، قطعات اصلی هیمالیا جایگزین خواهند شد. همچنین، خدمات گارانتی هیمالیا در سراسر کشور قابل استفاده است.

در اینجا جزئیات گارانتی محصولات هیمالیا آورده شده است:

·                     مدت زمان گارانتی: 36 ماه

·                     پوشش گارانتیقطعات و خدمات

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد