ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل PDV-3513S

ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل PDV-3513S به شستن سریع ظروف کمک می کند و با ظرفیت 15 نفره ای که دارد انتخاب خوبی برای خانواده هایی که مهمان زیادی به خانه شان رفت و امد می کنند کاربرد دارد.

شما میتوانید این محصول با کیفیت و کاربردی را با قیمتی مناسب از فروشگاه اینترنتی اعتمادکالا تهیه نمایید.

این محصول از پنل لمسی برخوردار بوده و با ظاهر زیبا طراحی شده است.این دستگاه با دو رنگ بی نظیر سفید و نقره ایی تولید و عرضه می شود.محصول مورد نظر ما مجهز به قفل کودک است که خیال ما را از هر اتفاقی راحت می کند.مصرف انرژی این دستگاه گریدA++ است باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می شود.یکی از ویژگی های این محصول شستشوی اقتصادی است که در کوتاه ترین زمان لباس ها شسته می شوند و علاوه بر این 8 برنامه شستشو کاربردی دیگر هم دارد که متناسب با هر نوع پارچه ای می باشد.این ظرفشویی پاکشوما دارای 3 سبد که 2 سبد ان قابل جابجایی بصورت اسانسوری می باشد.میزان مصرف آب در هر شستشو 12 لیتر است و صدای آن معادل 49 دسی بل است که اصلا متوجه روشن بودن آن نمی شوید. نمایشگر این محصول LED میباشد که علاوه بر جلوه زیبایی که به دستگاه داده است باعث شود تا کاربر به صورت راحت تر و سریع تر تنظیمات این ظرفشویی را انجام دهد.

 

ویژگی ماشین ظرفشویی پاکشوما

گرید انرژی:A++

دارای برنامه شدید شستشو

دارای قفل کودک

دارای نمایشگر اتمام نمک

دارای نمایشگر اتمام جلا دهنده

مجهز به شستشو اقتصادی

مجهز به شستشو سریع

دارای 8 برنامه شستشو

 

امکانات ماشین ظرفشویی پاکشوما

شسشتو با نصف ظرفیت

این برنامه در زمانی به کار برده میشود که نصف ظرفیت ماشین ظرفشویی پر شده باشد.قبل از چیدن ظروف و روشن کردن دستگاه  این برنامه را فعال کنید.این برنامه هر دو سبد را شست و شو داده و در زمان صرفه جویی میکند.

شروع شست و شو با تاخیر

 از این دکمه برای تاخیر در شروع یک سیکل یا برنامه شستشو استفاده می‌شود. به این معنا که با فشار دادن این دکمه و تعیین یک زمان مشخص، ظرفشویی در تایم تعیین شده شروع به اجرای برنامه مورد نظر می‌کند.

 

ابعاد کالا

ماشین ظرفشویی پاکشوما با ارتفاع 85 سانتی متر و در عرض 60 سانتی متر و در عمق 60 سانتی متر تولید می شود.

ماشین ظرفشویی 15 نفره پاکشوما به دوبازوی آب پاش، یک آبفشان و یک شیر ورودی آب مجهز است. برنامه شستشو با تاخیر تعبیه شده در ماشین ظرفشویی در مواقعی مانند زمان استراحت کاربرد دارد . با این برنامه می توان زمان شستشوی ظروف را تا 24 ساعت به تاخیر انداخت. بر روی پنل محصول نمایشگر LED طراحی شده که کار تنظیمات محصول را انجام می دهد. با استفاده از نشانگر اتمام نمک و مایع جلا دهنده محصول شما می توانید از میزان این دو مطلع شوید و در صورت تمام شدن آن را به ظرفشویی پاکشوما اضافه کنید . متوسط میزان مصرف آب در ماشین ظرفشویی 10 لیتر و تعداد برنامه های شستشو در آن 8 برنامه می باشد.

این ماشین ظرفشویی دارای 3 سبد است که شامل سبد بالا، سبد میانی و سبد پایین است. سبد بالا برای قرار دادن ظروف کوچک مانند فنجان، نعلبکی و قاشق چایخوری است. سبد میانی برای قرار دادن ظروف متوسط مانند بشقاب و کاسه است. سبد پایین برای قرار دادن ظروف بزرگ مانند قابلمه و ماهیتابه است.

این ماشین ظرفشویی دارای سیستم ایمنی قفل کودک است که از باز شدن درب ماشین ظرفشویی در حین کار جلوگیری می کند. این سیستم ایمنی برای کودکان و افراد مسن که ممکن است به طور تصادفی درب ماشین ظرفشویی را باز کنند، مفید است.

این ماشین ظرفشویی دارای امکانات ویژه ای مانند شستشوی سریع است که ظروف را در مدت زمان کوتاه تری نسبت به برنامه های شستشوی معمولی تمیز می کند. این برنامه برای زمانی که عجله دارید یا ظروف کمی برای شستشو دارید، مفید است.

در مجموع، ماشین ظرفشویی 15 نفره پاکشوما مدل PDV-3513S یک ماشین ظرفشویی باکیفیت و مقرون به صرفه است که می تواند نیازهای شما را به خوبی برآورده کند.


برند پاکشوما یکی از قدیمی ترین و معتبرترین برندهای لوازم خانگی در ایران است. این برند در سال ۱۳۵۴ با نام لیدی واش (Lady Wash) فعالیت خود را آغاز کرد و در سال ۱۳۷۹ به نام پاکشوما تغییر نام داد.

پاکشوما در حال حاضر طیف گسترده ای از محصولات لوازم خانگی را تولید و عرضه می کند که شامل ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، یخچال و فریزر، اجاق گاز، جاروبرقی، کولر گازی و ... می شود. محصولات پاکشوما از کیفیت بالایی برخوردار هستند و با قیمتی مناسب در بازار عرضه می شوند.

پاکشوما در طول سال های فعالیت خود موفق به کسب جوایز و افتخارات متعددی شده است که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

دریافت نشان لیاقت طلایی از سازمان جهانی رویال کورن

دریافت گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان و سیستم مدیریت کیفیت

انتخاب به عنوان واحد کارآفرین برتر در هفتمین جشنواره تولیدات ملی

پاکشوما در حال حاضر یکی از بزرگترین تولیدکنندگان لوازم خانگی در ایران است و محصولات آن در بازارهای داخلی و خارجی عرضه می شود.

برخی از ویژگی های محصولات پاکشوما عبارتند از:

کیفیت بالا

قیمت مناسب

تنوع محصولات

خدمات پس از فروش گسترده

پاکشوما با توجه به کیفیت بالای محصولات خود و قیمت مناسب آنها توانسته است جایگاه ویژه ای در بازار لوازم خانگی ایران و جهان به دست آورد.

در صورتی که محصول پاکشوما شما دچار خرابی شد، می توانید با مرکز خدمات پس از فروش پاکشوما تماس بگیرید. کارشناسان این مرکز پس از بررسی دستگاه، در صورت تایید خرابی، اقدام به تعمیر یا تعویض قطعات آن خواهند کرد.

برای بهره مندی از گارانتی پاکشوما، لازم است که دستگاه شما دارای شرایط زیر باشد:

دستگاه باید توسط نمایندگی مجاز پاکشوما نصب شده باشد.

دستگاه باید دارای کارت ضمانت معتبر باشد.

خرابی دستگاه باید ناشی از عواملی مانند استهلاک، استفاده نادرست یا تعمیر غیرمجاز نباشد.

در صورتی که دستگاه شما فاقد یکی از شرایط فوق باشد، امکان استفاده از گارانتی پاکشوما برای شما وجود ندارد.

برای ثبت درخواست تعمیر یا تعویض دستگاه پاکشوما، می توانید از طریق روش های زیر اقدام کنید:

تماس تلفنی با مرکز خدمات پس از فروش پاکشوما

ثبت درخواست آنلاین در سایت پاکشوما

مراجعه حضوری به یکی از نمایندگی های مجاز پاکشوما

در صورتی که درخواست شما از طریق روش تلفنی یا آنلاین ثبت شود، کارشناسان پاکشوما با شما تماس خواهند گرفت و هماهنگی های لازم را انجام خواهند داد. در صورتی که درخواست شما از طریق مراجعه حضوری ثبت شود، دستگاه شما توسط کارشناسان پاکشوما بررسی و در صورت تایید خرابی، اقدام به تعمیر یا تعویض آن خواهند کرد.

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد