یخچال فریزر پایین 28 فوت دوو مدل DB-2830LW

یخچال فریزر پایین 28 فوت دوو مدل DB-2830LW یکی از محبوبترین و پرفروش ترین محصولات خانواده فرشلند دوو (Daewoo) استدوو این محصول جدید را به عنوان یکی دیگر از اعضای خانواده خود، با طراحی منحصر به فردش به بازار عرضه کرده استیخچال فریزر دوو در فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک در سه رنگ سفید براق، سفید چرمی و استیل به مشتریان عرضه می گردداین محصول یکی از بهترین یخچال های پهن موجود در بازار به حساب می آید که دارای گنجایش بالایی می باشد.شما میتوانید این محصول با کیفیت و کاربردی را از فروشگاه اینترنتی اعتمادکالا تهیه نمایید.

سامانه سرمایش دوگانه (duo cooling system)

این سامانه جریان سرمایش یخچال را از فریزر جدا کرده که این ویژگی بو و هوای یخچال را به قسمت دیگر وارد نخواهد کرداین ویژگی از انتشار بوی مواد غذایی از یخچال به فریزر یا بالعکس جلوگیری نموده و مواد غذایی را با بالاترین کیفیت نگهداری می کند.

سامانه کنترل سرمایش الکترونیک (Digital Cooling)

این سامانه با داشتن سنسور کنترل دما می تواند دمای داخل یخچال و بیرون یخچال را از هم تشخیص داده و این اطلاعات را به سامانه کنترل دیجیتال انتقال دهد. سپس سامانه کنترل دیجیتال این اطلاعات رو آنالیز کرده و به کمپرسور انتقال می دهد تا کمپرسور سرمایش مورد نیاز را تامین نماید. بهره مندی یخچال فریزر پایین 28 فوت دوو مدل DB-2830LW از این ویژگی باعث شده تا میوه و سبزیجات برای مدت زمان طولانی تری، سالم و تازه باقی بماند.

سنسور حرکتی هوشمند (Intelligent Motion Sensor)

این سنسـور باعث می شـود هنگام تاریکی با نزدیک شـدن بـه یخچـال، صفحه نمایشـگر و چراغ آبسـردکن روشـن شـده و فضـای اطـراف را نورانـی کند.

یخچال فریزر پایین دوو مدل DB-2830GW

یخچال فریزر پایین سری اولتیمو دوو دارای ویژگی ها و امکانات متفاوت در سه رنگ سفید براق ، سفید چرم و استیل تولید و روانه بازار شده است.این دستگاه با توجه به کیفیت ساخت بالا ، مجهز بودن به امکانات فراوان و گنجایش بسیار بالا توانسته است رضایت خریداران را به خود جلب نماید.

 

کابین یخچال 

در قسمت یخچال این محصول 3 طبقه و 2 کشو به همراه 4 طبقه بر روی درب وجود دارد.این دستگاه با مجهز بودن به سیستم نوفراست مانع از برفک زدن آن در تمام طول کارکرد میشود.همچنین در قسمت یخچال این محصول یک الامپ ال ای دی جهت روشن نمودن محفظه داخلی تعبیه شده است.

 

کابین فریزر

حجم کابین فریزر این محصول 139 لیتر میباشد که در آن 3 عدد کشو و 2 طبقه بر روی درب وجود دارد.همچنین این دستگاه با مجهز بودن به سیستم نوفراست مانع از برفک زدن آن در تمام طول کارکرد میشود.

 

امکانات یخچال فریزر دوو الکترونیک

  • سیستم گردش هوای چندگانه

سیستم گردش هوا دارای چند دریچه می‌باشد که هرکدام از آنها در زیر قفسه‌های یخچال فریزر قرار دارند و باعث پخش هوای سرد به‌صورت یکسان در طبقات یخچال می‌شوند. از مهم ترین مزیت اصلی گردش هوای چندگانه در داخل یخچال این است که هوا در یک جا ثابت نمی‌ماند و مداوم در حال چرخش در داخل محصول است.

  • سیستم سرمایش و انجماد سریع

سیستم سرمایش و انجماد سریع، یک تکنولوژی پیشرفته در یخچال‌ها و فریزرها است که به کاربر اجازه می‌دهد غذاها و مواد غذایی را به سرعت و در مدت زمان کوتاهی یخبندان کند یا به دمای خنکی بسیار پایین برساند.در این سیستم‌ها، هوا به سرعت از بین مواد غذایی عبور می‌کند و حرارت آنها را به سرعت از بین می‌برد تا دمای مناسب به‌سرعت برساند.

 

ابعاد 

یخچال فریزر دوو در ارتفاع 180 سانتی متر ،پهنای 82 سانتی متر ،عمق 72 سانتی متر و ظرفیت 28 فوت در بازار عرضه شده است.

یخچال فریزر پایین دوو سری اولتیمو 28 فوت مدل DB-2830 LW

·         رنگ : سفید چرمی

·         آبسردکن : دارد

·         نوع آبسردکن : اتوماتیک

·         یخساز : دارد

·         نوع یخساز : اتوماتیک

·         برچسب انرژی : +A

·         ظرفیت کل : ۲۸ فوت

·         عمق : ۷۲ سانتی متر

·         ارتفاع : ۱۸۰ سانتی متر

·         پهنا : ۸۲ سانتی متر

·         اخطار باز ماندن درب : دارد

·         سامانه خودکار بسته شدن دربها : دارد

·         لزوم اتصال به شیر آب : دارد

·         سیستم کاهش صدا در شب : دارد

·         نوع کمپرسور : کمپرسور پربازده (HE)

·         قابلیت تبدیل فریزر به یخچال : دارد

·         سامانه گردش هوای چندگانه : دارد

·         محفظه میوه و سبزیجات : دارد

·         سامانه مدیریت مصرف هنگام سفر : دارد

سامانه سرمایش دوگانه

یخچال فریزر پایین دوو مدل DB-2830LW مجهز به سیستم سرمایش دوگانه نیز می باشد. این سامانه باعث جدایی جریان مستقل سرمایش یخچال از فریزر شده و در نتیجه غذای موجود در هر محفظه یخچال در بالاترین سطج کیفیت نگهداری می شوند.

امکان افزایش ۴۰% فضای یخچال

از جمله مهم ترین فاکتور های خرید یخچال طرفیت آن برای خانواده های با جمعیت بالا می باشد. یخچال فریزر پایین دوو مدل DB-2830LW قابلیت اضافه کردن فریزر به یخچال را داراست که این تا 40 درصد ظرفیت یخچال را بالا می برد.

تنظیمات سفر

یخچال فریزر پایین مدل DB-2830LW نیز دارای تنظیمات سفر نیز می باشد. در این حالت فریزر به کارر عادی خود ادامه می دهد و یخچال نیز به حالت نیمه خاموش در می آید. همچنین در این حالت از انتشاز بوی نا مطبوع نیز جلوگیری شده و مصرف انرژی نیز تا حد زیادی کم می شود.

طراحی با شکوه و چشم نواز

یکی از مهم‌ترین وسایل هر خانه‌ای یخچال فریزر است که علاوه بر حفظ مواد غذایی، به زیبایی آشپزخانه هم باید کمک کند و طرح آن با سایر وسایل آشپزخانه هارمونی داشته باشد. حقیقت این است که بسیاری از خانم‌های خانه‌دار آشنایی کاملی با کاربردهای یخچال فریزر ندارند و بیشتر به سایز و رنگ یخچال اهمیت می‌دهند.یخچال‌ فریزر دوو  Ultimo طراحی لوکس فضای آشپزخانه را مدرن‌تر جلوه می‌دهند و رنگهای مختلف آن هنگام خرید به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید یخچال فریزرتان را با دیگر وسایل داخل آشپزخانه ست کنید.

نمایشگرLED با کنترل لمسی

یخچال فریزر پایین دوو مدل DB-2830LW دارای نمایشگر برای نمایش وضعیت موجود و همچنین پنلی لمسی برای انجام تغییرات لازم نیز می باشد.

آرامش و اطمینان همراه با کاهش هزینه‌های خانواده با مدیریت هوشمند انرژی

نشــان +A یخچــال و فریزرهــای دوو بــه معنــای % 25 مصــرف کمتــر نسـبت بـه بهتریـن سـطح مصـرف یعنـی A اسـت و ایـن بـه معنـای کاهش هزینه‌هــای خانــواده می‌باشد.

طراحی جدید درب و دستگیره‌ها

روشنایی LED طراحی شده داخل دستگیره یخچال علاوه بر جلوه نورانی خیره کننده، باعث ایجاد روشنایی داخل کشوهای فریزر و دید بهتر محتویات آنها شده است .

جا میوه‌ای دوقلو

یخچال فریزر پایین مدل DB-2830LW مجهز به جامیوه ای دو قلو نیز می باشد. این جامیوه ای مجهز به ریلی جهت سهولت در جابجایی می باشد و  امکان تفکیک میوه و سبزی را نیز دارا می باشد.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد