ساید بای ساید دوو الکترونیک 32 فوت سری پرایم مدلDS-3330SS

یخچال های ساید بای ساید، یخچال و فریزر های چسبیده به هم یا کنار هم هستند که معمولا از وسط با یک خط به دو نیم تقسیم شده اند که طرف راست آن یخچال و طرف چپ آن فریزر استظرفیت یخچال ساید بای ساید یکی از ویژگی هایی است که بسته به جمعیت خانواده ها دارد و دارای فضای بسیار مناسبی برای جایگیری مواد غذایی استساید بای ساید دوو سری پرایم 32 فوت مدل DS-3330SS یکی از محصولات شیک و مدرن شرکت دوو می باشد.

شما میتوانید این محصول با کیفیت و کاربردی را با قیمتی مناسب از فروشگاه اینترنتی اعتماد کالا تهیه نمایید. این ساید بای ساید 32 فوت دوو سری پرایم دارای طبقات شیشه ای بدون قاب بوده که باعث زیبایی و پاکسازی آسان طبقات شده است. صفحه نمایش این محصول، LED لمسی بوده و مجهز به قفل صفحه نمایش نیز می باشدگنجایش کل (مفید) این محصول، 684 لیتر است که شامل یخچال با گنجایش (حجم مفید) ، 440 لیتر و فریزر با گنجایش (حجم مفید) ، 244 لیتر می باشد. همچنین این ساید بای ساید دوو دارای سامانه سرمایش فلزی Metal Cooling، بار خانگی، سامانه حفظ تازگی و ماندگاری میوه و سبزیجات Blue Fresh LED، محفظه میوه و سبزیجات، محفظه خنک کننده ویژه، سامانه سرمایش سریع در یخچال، بدون برفک، سیستم کنترل هوشمند، سیستم کاهش صدا در شب، حالت خواب، زنگ هشدار باز بودن درب، سامانه گردش هوای چندگانه، فناوری کاهش مصرف انرژی، حالت کاهش مصرف انرژی هوشمند، آب سرد کن، یخ‌ ساز و نوار درزگیر آنتی باکتریال با قابلیت تعویض می باشد.

کمپرسور اینورتر دیجیتال (Digital Inverter Compressor)

کمپرسـور اینورتـر دیجیتـال بـا عملکـرد بهینه و قابلیــت کارکــرد در پنــج ســطح (تــوان خروجــی) کارایــی بســیار بالاتــری نسـبت بـه کمپرسـورهای معمولـی دارد.

این یخچال با داشتن موتور اینورتر دیجیتال 11% کاهش صدا نسبت به کمپرسور های معمولی دارد.

فعالیـت ایـن کمپرسـور نوسـان دمـای داخلـی یخچـال را بـه حداقـل می‌ رسـاند، در نتیجـه مـواد غذایـی بـرای مـدت زمـان طولانی ‌تـری سـالم و بـا طـراوت می‌ مانـد.

کمپرسـور اینورتر نسـبت به کمپرسـورهای قدیمی و معمولی 23% انرژی بـرق کمتـری مصـرف مـی‌ کنـد.

این موضوع باعث شده تا ساید بای ساید فرشلند دوو نشــان +A را به معنای 25% مصرف انرژی کمتر نسبت به سطح A دریافت نماید.

 

سامانه کنترل سرمایش الکترونیک (Digital Cooling)

این سامانه با داشتن سنسور کنترل دما می تواند دمای داخل یخچال و بیرون یخچال را از هم تشخیص داده و این اطلاعات را به سامانه کنترل دیجیتال انتقال دهد سپس سامانه کنترل دیجیتال این اطلاعات رو آنالیز کرده و به کمپرسور انتقال می دهد تا کمپرسور سرمایش موردنیاز را تامین کند.

با بهره بردن این یخچال فریزر ساید بای ساید از این ویژگی باعث شده تا میوه و سبزیجات برای مدت زمان طولانی، سالم و تازه تر بماند.

 

درِ سوم همراه با سامانه سرمایش فلزی (3rd Door with Metal Cooling)

طراحی نوآورانه درب سوم این یخچال همراه با پنل استیل (Metal Cooling) به کار رفته داخل درب، باعث حفظ و نگهداری سرما و بازتابش آن به داخل محفظه شده و سبب حفظ تازگی هرچه بیشتر مواد غذایی می‌ شود.

 

محفظه نگهداری حرفه‌ای گوشت تازه (Magic Cool Zone) تا سه روز

محفظه حرفه‌ای نگهداری از گوشت (محفظه جادویی مجیک زون) و مواد پروتئینی (در دمای ثابت 4 درجه) محیطی ایده آل را برای نگهداری تازه موادغذایی بدون کاهش ارزش غذایی فراهم می‌ آورد.

محفظه چیلر (محفظه جادویی مجیک زون) در یخچال های ساید دوو سری پرایم (Prime) وجود دارد.

 

بوزدایی، تصفیه هوا و پاکسازی با فیلتر سه لایه Air Fresh Filter

ســامانه فیلترینــگ بــه کار گرفتــه شــده در ایــن محصـول، بـا حـذف بوهـای نامطبـوع، باکتـری هـا و آلاینـده هـا، طعـم و بـوی طبیعـی مـواد غذایـی را حفـظ مـی کنـد.

سایدبای ساید دووالکترونیک مدل DS-3330SS یکی از با کیفیت ترین و کاربردی ترین محصولات شرکت دوو الکترونیک میباشد.این یخچال دارای سیستم digital cooling  میباشد که با دارا بودن این ویژگی و وجود سنسور های آن دمای درون و بیرون یخچال را اندازه گیری میکند پس از تحلیل به کمپرسور دمای مورد نیازبرای نگهداری بهتر مواد غذایی با توجه به دمای مورد نیاز برای نگهداری بهتر مواد  غذایی با توجه به دمای بیرونی یخچال را اعلام میکند.

یخچال و فریزر دوو الکترونیک با درب سوم (Door to Fresh land) و دسترسی آسان به مواد غذایی بدون اینکه درب کلی یخچال باز کنید مشکل و نگرانی شما برای همیشه برطرف میکند.کمپرسور اینورتر دیجیتال نسبت به کمپرسور های قدیمی دارای مصرف انرژی برق مصرفی تا 23 درصد میباشد.

 

امکانات

از امکانات دیگر این محصول میتوان به

  • مجهز به کمپرسور هوشمند اینورتر دیجیتال
  • مجهز به سامانه سرمایش فلزی
  • سیستم سرمایش سریع
  • مجهز به سامانه بار خانگی
  • مجهز به سیستم کاهش صدا در شب
  • سامانه کنترل سرمایش الکترونیک
  • عملکرد بدون برفک
  • سیستم کنترل هوشمند
  • نمایشگر لمسی
  • دارای فیلتر تصفیه هوا
  • حالت خواب
  • سامانه خودکار بسته شدن درب ها
  • زنگ هشدار باز بودن درب
  • سامانه حفظ تازگی میوه و سبزیجات با نور آبی
  • فناوری کاهش مصرف انرژی
  • دارای نوار درزگیر آنتی باکتریال با قابلیت تعویض

 

ابعاد

ساید بای ساید دوو الکترونیک 32 فوت سری پرایم مدلDS-3330SS با ارتفاع 181.6 سانتی متری و 91.6 سانتی متر پهنا و عمق 84 سانتی متری ابعاد مناسبی برای جاگیری در خانه ها دارد.

 

کمپرسور اینورتر

این محصول مجهز به کمپرسور اینورتر دیجیتال میباشد که نسبت به کمپرسور های قدیمی و معمولی 23 درصد انرژی برق کمتری مصرف میکند.فعالیت کمپرسور نوسان دمای داخل یخچال را به حداقل میرساند در نتیجه مواد غذایی برای مدت طولانی تری سالم باقی می ماند .همچنین بر روی درب این یخچال یک آبسردکن قرار دارد که مخزن آب آن در قسمت داخلی یخچال میباشد.

 

فیلتر تصفیه

سامانه فیلترینگ به کار رفته در این محصول با حذف بوهای نامطبوع ، باکتری ها و آلاینده ها طعم و بوی مواد غذایی را حفظ میکند.

 

سامانه زنگ هشدار باز بودن درب و بسته شدن خودکار درب 

از دیگر قابلیت های پیشرفته ی ساید بای ساید دوو الکترونیک 32 فوت سری پرایم مدلDS-3330SS می توان به زنگ هشدار باز بودن در و بسته شدن خودکار آن اشاره کرد. به واسطه ی این قابلیت هنگام باز بودن در یخچال به طور خودکار اقدام به بستن آن می کند و از هدر رفت انرژی تا حد زیادی جلوگیری می کند.

 

·         مجهز به کمپرسور هوشمند اینورتر دیجیتال

·         مجهز به سامانه سرمایش فلزی

·         سیستم سرمایش سریع

·         مجهز به سامانه بار خانگی

·         مجهز به سیستم کاهش صدا در شب

·         سامانه کنترل سرمایش الکترونیک

·         عملکرد بدون برفک

·         سیستم کنترل هوشمند

·         نمایشگر لمسی

·         دارای فیلتر تصفیه هوا-حالت خواب

·         سامانه خودکار بسته شدن درب ها

·         سامانه حفظ تازگی میوه و سبزیجات با نور آبی

·         فناوری کاهش مصرف انرژی

·         طبقات شیشه ای بدون قاب

·         دارای نوار درزگیر آنتی باکتریال با قابلیت تعویض

·          

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد